Lieve stoere mama's, een hele dikke knuffel vandaag voor jullie allemaal! Op Moederdag, een dag waarop ook wij moeder zijn maar we helaas geen tekeningetjes en een grote glimlach van onze lieve *kleintjes mogen krijgen. Ook voor de mama's die al kindjes hebben, het zal met gemengde gevoelens zijn. Ik sta ook nog met lege handen, mis m'n *mannetje nog even extra vandaag, maar een stevige trap in m'n buik van z'n broertje maakte het begin van vandaag toch een beetje bijzonder. Ik hoop met heel m'n hart dat Moederdag volgend jaar voor ons allemaal weer een stukje mooier mag zijn. X Bee
Heey meiden Fijne Moederdag !! Afgelopen donderdag echo gehad. Meting was weer goed en mannetje maakt het goed. Gyncoloog weet niet zo goed wat ze met m'n aan moeten aangezien alles goed is en metinge stabiel zijn en niet schommelen en ook geen tekene vertoon. Nu hebben we afgesproken dat we nog echo voor meting met wk 25 en wk 28 als die beide goed zijn dan, krijg k geen echo's voor meting meer. Opzich heel goed nieuws maar ook best eng. Fijne dag iedereen. Xx
Wat een dubbele dag... Voor mij is het toch anders dan de meeste van jullie hier Denk ik. Sommigen van jullie zijn moeder, maar hebben geen kindje die je komt knuffelen. Veel sterkte op deze dag, maar toch ook een hele fijne moederdag!
Iemand had deze op mijn fb geplaatst en ik wilde 'm ook even met jullie delen. Voor onze kindjes die we zo missen! https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11148644_631684563628778_8024368565034491988_n.jpg?oh=53eb19332aef55281ec1e50754d18f81&oe=55BF3691
Mooi Daisy Zijn jullie de dag een beetje doorgekomen? Ik vond het vandaag wel extra zwaar omdat het ook precies een half jaar geleden is dat Luna is overleden. Gelukkig wel heel veel lieve berichtjes en zelfs kaarten gehad, toch fijn om te weten dat mensen aan je denken! As week mijn ziekenhuisweekje dus ben er even van tussen duimen jullie met me mee dat ik er na deze week ECHT maar dan ook ECHT vanaf ben en me voorlopig niet meer hoef te vertonen in het ziekenhuis. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal en tot snel weer
Voor jou een extra dikke knuffel pluis!! Ik had geen zin om sip thuis te blijven, ik had zo'n behoefte om mn gedachten op iets anders te richten. Dus wij zijn vandaag lekker naar Drievliet geweest. Heb zo genoten van mn oudste meisje!! En vanavond aan mn schoonouders verteld dat ik zwanger ben. Dus eigenlijk wel een mooie dag. Een emotionele, vrolijke, verdrietige en mooie dag. En succes deze weke pluis, ik duim voor je!
Hoi meiden, Zijn jullie allemaal moederdag goed doorgekomen? Emotioneel maar toch hopelijk ook hoopvol en gelukkig. Voor de dames die al een spruit hebben rondlopen, veel mooie tekeningen gekregen? Ik heb aan jullie gedacht gisteren en hoop dat we volgend jaar allemaal een mooie tekening krijgen van onze eigen spruitjes. Liefs
Lieve moeders, ik vond het gisteren zwaar! Kreeg wel een mooi gefrutseld fotolijstje gemaakt bij het kinderdagverblijf van mijn oudste, dus ik was zo blij met hem en besefte dat weer zo goed. Maar ik had ook best hele verdrietige momenten zo door de dag heen. En vooral niemand die eraan dacht dat het voor mij ook moeilijk zou zijn... Ik verwachtte het toch van vrienden enzo. maar dan kom ik net op mijn werk, vraagt een collega waar ik eigenlijk niks mee heb er juist wel naar omdat ze dacht dat het vast heel moelijk voor me zou zijn. Goh wat lief dacht ik toen, en ik waardeer het des te meer. Geen berichtjes op facebook of whatsapp ofzo. (jeetje wat een mooi gedichtje hebben jullie gekregen, ik heb m bewaard) Mensen gaan blijkbaar gewoon door zonder erbij stil te staan hoe het voor moeders is die een kindje moeten missen. @Daisy, hoe reageerden je schoonouders op jullie nieuws? @Khloe Fijn dat de metingen weer goed zijn! heerlijk zeg!! maar spannend ook, je gaat snel nu he? Ik besefte het me gisteren ook opeens dat ik toch een kindje in mijn buik heb en hoe snel dat gaat. Ben meer bezig met de angst of alles goed is dan dingen kopen en kamertje in orde maken enzo.. haha dat moeten we allemaal nog doen. @pluis, de duimen draaien hier ook hoor!
@Binalo, hoe was je 20 weken echo eigenlijk? Of heb ik je reactie daarop gemist? Wat lief dat de collega waarvan je het juist niet verwacht vraagt hoe moederdag was! Bij mij hebben mijn vriend, ouders, schoonmoeder en schoonbroer en -zus aan me gedacht. Mijn vriend had bloemen voor me gekocht, zoo lief!! Ik zet als sinds ons dochtertje thuis is gerbera's bij haar neer. Had hij ook hele mooie gerbera's gekocht . Mijn ouders zijn op vakantie en hebben vanuit het buitenland aan me gedacht en mijn schoonmoeder had een roos voor me gekocht, ook heel lief! Mijn vriendinnen hadden er niet echt bij stilgestaan totdat ik er wat van zei op de groeps app. Wel heb ik ook dat mooie gedichtje gekregen, erg mooi! @Pluis, ik duim heel hard! Xx
Hey lieve meiden, @Binalo: mijn schoonmoeder begon te huilen, ze was zo blij. We hebben wel op hun hart gedrukt dat het nog heel pril is, maar we wilden gewoon graag dit lichtpuntje met hun delen. En daar waren zij, en mijn ouders, enorm blij mee En moederdag was vreemd he? Ook al hebben we al een kindje, neemt niet weg dat we veel verdriet hebben om ons verloren kindje die er ook had moeten zijn. @hier: ik merk dat ik Delilah steeds meer begin te missen nu ik weer zwanger ben. Zal wel door de dubbele gevoelens komen. En het zwanger zijn herinnert me ook gewoon veel aan haar zwangerschap. Maakt haar gemis gewoon groter. Ook al heb ik al een kindje, ook al ben ik weer zwanger (waar ik enorm dankbaar voor ben)....zij is óók mijn kindje en zij had er ook gewoon moeten zijn Als ik pasgeboren kindjes zie of hele dikke buiken dan voel ik gewoon nog steeds een beetje jaloezie, ondanks mijn nieuwe zwangerschap. Zal misschien anders gaan voelen als ik verder ben, maar het is nu allemaal nog zo pril. Ik voel me verder nog wel goed, wel heel erg moe. Maar verder valt het met de kwaaltjes nog heel erg mee, meest opvallende is eigenlijk het slijmverlies wat ik heb (word daar ook bloednerveus van, maar heb gelezen dat het heel normaal is gelukkig...heb verder ook geen buikpijn of bloedverlies ofzo). Het lijkt allemaal weer zo anders te voelen dan bij Vienna en Delilah. Voel me dan weer zo onzeker Ben blij als ik zondag de echo heb gehad....ik hoop zo een mooi knipperend hartje te zien!! Liefs voor jullie allemaal!
Wow zeg, gefeliciteerd mammavanmenno!! @Daisy, we schelen echt maar een paar dagen. Volgens mijn berekening ben ik 5w3d. Alleen heb ik pas volgende week vrijdag de echo. Zondag is al best snel, fijn! Xx