nee dit is de eerste. die was ook al licht. het is trouwens maar één test maar hij werd na half uur lichter. ik zie de streep nog steeds maar als ik m upload zie je m niet. op de foto die ik geplaatst heb zie ik m wel, maar in het echt was ie duidelijker. fijn om te horen khloe!! ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is nu! meteen beginnen met medicatie straks... spannend!
Conejita wauw!!!! Dat is toch echt een streepje!! Wat spannend!! En dit is wel een zwangerschapstest toch? Ik heb zelf helemaal geen duidelijk streepje gehad. Een heel licht streepje. maar.. streepje is streepje en betekent zwanger. Ohh meid, wat goed ik ben zo blij voor je!!
Het is je ook enorm gegund!! Hier vandaag 8 weken zwanger. Vrijdag weer een echo en ben nu alweer bloednerveus. Ik ben echt enorm misselijk, heb last van mn darmen en voel me al een week lang superziek. Genoeg bevestiging dat ik zwanger ben Nu alleen nog duimen dat alles goed is met ukkie. Ik blijf alle periodes spannend vinden. Mijn nichtje was ook echt doodziek, zelfs opgenomen in het zh vanwege uitdroging, had al een goede echo gehad en vervolgens bleek met de termijnecho het kindje na de laatste echo al gestopt met leven te zijn. Dus ik blijf gewoon bloednerveus. Kan niet wachten tot ik dit pukkie kan voelen. Maargoed, eerst vrijdag maar de echo Manlief zn opa is vannacht overleden en daar hebben we zaterdag de begrafenis van. En het klinkt heel egoïstisch, maar ik heb zo geen zin in verdriet, huilende mensen, wéér een begrafenis. Mijn hart zit nog vol verdriet om mn meisje, past geen ander verdriet bij. Zelf ben ik niet enorm verdrietig om zijn opa, maar ik vind het wel heel moeilijk om mijn man verdrietig te zien...de laatste keer was om Delilah. En oh, iets anders moeilijks...de uitvaartondernemer van Delilah gaat ook deze begrafenis doen. Schoonmoeder had het wel aan mijn man gevraagd en die zei dat het geen probleem was. Maar eigenlijk heb ik er wel wat moeite mee Maarja, nu wordt alles al geregeld, dus kan er niks meer aan doen. Het is wel een hele vriendelijke man, maar had die man voorlopig nog niet willen zien eigenlijk...
Ladies, Daar ben ik weer even! Lees en Leef mee. Conejita van harte, super, zag toch ook echt een streepje Daisy gecondoleerd begrijp wat je bedoeld, geen ruimte voor ander verdriet. Heb tot nu toe twee crematies overgeslagen omdat ik het te heftig vond. Alle nieuwe mama's welkom hier helaas Alle nieuwe zwangere mama's gefeliciteerd!!!!! Inmiddels heb ik mijn hellp onderzoeken achter de rug. 18 juni de uitslag. Het fijne van deze onderzoeken is dat ze nu mijn beginwaardes hebben, dus mocht ik zwanger worden dan zien ze gelijk wanneer er afwijkingen zijn kunnen ze daar op inspringen. Ook kom ik nog onder extra controle te staan van dit ziekenhuis. Derde curretage is inmiddels ook een feit. Het is in zoverre gelukt dat er nog maar een beetje restweefsel zit maar te weinig om nog een curretage te doen. Op zich goed nieuws maar had natuurlijk liever gehad dat alles eruit zou zijn. Nu hoop ik echt dat mijn cyclus op gang gaat komen en ik ook weer kan beginnen. Sta nu al zeven maanden in de wachtstand en ik begin het behoorlijk beu te raken (dit is nog zacht uitgedrukt ) Neem soms wat afstand omdat ik ook zoooo graag zwanger zou willen zijn en het dan soms beetje lastig vind, maar als ik het mensen gun dan staan jullie bovenaan.. Fijne dag allemaal
Pluis, wat moet je toch een geduld hebben. Hoop dat dit echt de laatste hobbel was voor iig een goede cyclus. Dan kan je iig weer een beetje hoop hebben dat het binnen een tijd gaat lukken en is het niet zo hopeloos. Duimen draaien weer.... Conejita, gefeliciteerd!!!! Een streep is een streep. Ik heb ook geen donkere testen gehad met nod. Alleen een lichte test op zelfs een early test. Maar dit is alvast een streep!! Nu duimen draaien dat de medicatie goed aanslaat en je je snel door de eerste maanden heeb sleept. Iig een grote stap in de goede richting!!!
@Conjita, gefeliciteerd! Ik heb bij alle twee de zwangerschappen alleen maar lichte streepjes gehad. Ook na een week.. @daisy, ik kan me best voorstellen dat het verdriet teveel is.. Gecondoleerd. Ik ben weer 2 keer gaan werken. Het viel tegen.. Nacht ervoor super slecht geslapen. Had na een uur al hoofdpijn. Voorlopig blijf ik deze uren werken en ga ik niet meer werken. Ik merk dat het enorm veel energie kost. Verder wachten op mn eisprong, maar ben bang dat ik een lange cyclus heb. Eigenlijk wil ik me er helemaal niet mee bezig houden.. Het duurt me allemaal te lang, dat wachten.
Daisy sterkte. Dat t allemaal nog te vers en te heftig is is zo te begrijpen. Moro heftig om weer te werken. Hoop dat ze je de tijd geven. Anders moet je die zelf nemen en dat kost zoveel energie. Sterkte
@Conejita, hartelijk gefeliciteerd! Wat heerlijk! Vrij duidelijke streep @Daisy, gecondoleerd en wat dubbel voor je . Ik snap je volledig, vind de volgende echo ook eng. Als nog maar alles goed is, denk ik dan. Ik moet nog tot 18 juni wachten. @Pluis, fijn dat de onderzoeken achter de rug zijn en dat t weefsel zo goed als weg is! Nu komt je menstruatie vast op gang! @Moro, heftig hoor dat t werken zo tegenvalt. Denk maar aan jezelf inderdaad. @hier, we dachten dat niet te veel echo's in t begin wel fijn zou zijn. Nu duurt het alleen wel erg lang.. Xx
@MammaBS: de echodame waar ik met 6 weken ben geweest gaf eigenlijk al als tip om te proberen elke 2 weken een echo te doen. Omdat na 2 weken het vertrouwen vaak echt weer weg is en je die periode nét vol kunt houden om te wachten tot de volgende echo. Ik moest nu bijna 3 weken wachten en vind het echt killing. Dus ga ik het wel voorstellen bij de gyn. Ik hoop zo dat ze ermee akkoord gaan! En anders iedere 3 weken, maar om de 4 weken controle duurt me echt te lang. En ze gaven aan tijdens het preconceptie gesprek dat de controles bij een volgende zwangerschap vooral waren om mij gerust te stellen....en ik denk dat dit mij gerust stelt. Nu maar hopen dat ze het met me eens zijn.
meiden met hoeveel weken kregen jullie je eerste echo? ik word wrsch ingepland voor 18 juni en ben dan 6.5 week vind het wel prima want eerder zie je toch niks toch?
voor een ziekenhuis is dat al lekker vlot Ik ga deze vrijdag voor het eerst naar het zh en dan ben ik 8.5 week. Heb met bijna 6 weken een echo laten maken bij een echobureau. Want met 5.5 week begint het hartje met kloppen (dan zie je idd alleen een vruchtzakje met een knipperend stipje hihi)
ja komt omdat ik ook miskramen heb gehad en zo. hoog risico zw ja ik vind het zelf ook goed want anders zie je toch niks. spannend, vrijdag meis! ik ga later op de anderen reageren.
Heey conejita 1e echo kreeg k met 6 weken Daarna met 8 en 12 wk Vanaf 12 weken om 2 weken ivm cervic meting en om mn gerust toestand. Vaak als je medisch ben krijg je meer echos dan met "normale " zwangerschap Xxx
Dames, bij mij gaven ze ook aan dat extra echos niet nodig waren. Maar uiteindelijk al in het nagesprek van E* besproken dat ik meer echos zou krijgen. Ze gaven toen aan dat het meestal neerkomt op 1 echo per 2 weken. De eerste zou ik met 7 wkn krijgen, maar toen was iedereen op vakantie. Alle gyns bezet of op vakantie. Dan maar 8 wkn. En nu dus elke 2 weken een echo gehad. Koste wat moeite en je moet echt schijt hebben (excuses moi) aan wat de gyns zeggen en denken. Ze geven je vaak het gevoel dat je veel te vaak komt. Maar ik was erg blij met om de 2 weken. Nu weet ik het nog niet zo goed wat ik wil. Heb nu nog 1 echo gepland staan (testen van echoapparatuur door het verloskunde bureau met 3d en 4d echo, prima, gebruik mij maar...). En daarna heb ik niks meer gepland staan. Nog even afwachten wat mijn gevoel daarbij is. Ga wel steeds meer het kindje voelen, maar het is een rustig kindje qua merkbare bewegingen (op de echo altijd erg beweeglijk, maar voel er dan weinig van). We gaan het zien. Spannend hoor allemaal. Steeds meer dames bij wie de eerste stap dan toch gelukt is. Heel moeilijk voor de nog niet zwangeren, maar misschien geeft het ergens ook wel hoop.
Allereerst GEFELICITEERD, Conejita. Het geeft inderdaad goede hoop, dewendy. Misschien dat de lente toch een rol speelt in al dit goede nieuws. Ik heb hier vandaag mijn NOD, maar durf niet te testen, omdat het kan zijn dat mijn cyclus nog niet regelmatig is. Het is killing om te wachten en elke dag te hopen dat menstruatie uitblijft. Vandaag zou ik de uitslag van het urine-onderzoek (vanwege Hellp) krijgen maar ze hebben niet gebeld. Hoopte dat zij toevallig iets gezien hadden. Nu ga ik morgenochtend zelf maar even bellen. Spannend!
Hoi allemaal! Na een lange tijd afwezig te zijn geweest wil ik me ook weer melden.. Even een opfrisser: in nov zoontje verloren met 21 wkn. In april miskraam gehad en nu weer 7 weken zwanger... Zo spannend! Wel met jullie allemaal meegelezen maar had niet de energie om mee te kletsen.. Zal proberen nu wat trouwer te zijn... Alle nieuwe zwangere heel erg gefeliciteerd! Allemaal zo dubbel he.. Voor de niet zwangere: ik duim nog steeds heel erg voor jullie allemaal.. Gun t iedereen hier zo.. Do echo.. En hopelijk ook een plan hoe nu verder?. Spannend.. Ps wannee vertellen jullie aan omgeving? Gr. En zwaai zwaai!
hoi dames meelezen doe ik bijna elke dag, maar reageren lukt niet altijd eerst en vooral @conejita: proficiat !!! spannende tijden ook voor jou dus !! ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger (weet ook niet juist wanneer eisprong was dus...), donderdag eerste echo... zo spannend!!
Mamavanmenno: nog gefeliciteerd en jij ook Den. Jee wat veel zwangeren hier nu. Veel prille zwangzwangerschappen. Toevallig:die vriendin die samen met mij zwanger was na Noa, en ik kreeg mk en zij verloor haar kindje met 18, belde me net: ze is ook zwanger en ook weer precies éen week langer dan ik!! Rinsje: superspannend. Succes met de uitslagen en je niet od!! De rest: stukje bij beetje ga ik reageren. Jullie zijn zo met zoveel in ene Dais hoop dat je je snel beter voelt!
Moro: wachten is moeilijk he. rustig aan hoor kwa werk. Sterkte. Mamabs: jij ook sterkte met wachten! Pfff het blijft lastig in wat voor situatie je ook zit he. Iedereen trouwens bedankt voor de felicitaties! Ben ik eindelijk ook aan de beurt! Zo blij! Pluis, dikke knuff lieverd. Meiden allemaal even duimen overuren laten draaien, we willen een goede menstruatie volgende week zodat jij ook vooruit kan! Wie doet er mee?? Dewendy, jij een druktemaker in je buik dus? Wist je al j/m?