Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ook van mijn kant een dikke proficiat !! geniet ervan en strooi hier maar wat hcg rond ;)

2. Soof88

Soof88 Lid

3 mei 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ow Daisy! Wat erg dit! Ik heb zo met je te doen. Ik was een tijdje niet op het forum, ik lees dit en boem. Dit komt wel binnen zeg! Heel veel sterkte gewenst meid!

Van heel naar naar heel goed nieuws. Wat fijn voor je Conejita dat het hartje bij jullie kindje klopte! Prachtig om te zien hè. Wij hebben dit afgelopen dinsdag voor.het eerst weer mogen zien.

Hier gaat het momenteel goed. Ik ben 's ochtends vaak misselijk, veel kokhalzen enzo, maar dat neem ik maar voor lief. Ook erg moe en ik ruik weer heeeeeel goed. De koelkast stinkt bijvoorbeeld weer standaard;)
    Eergisteren heb ik mijn leidinggevende op de hoogte gebracht. Ook met het oog op de planning voor volgend jaar. Ze reageerde bijzonder leuk. Wel blij mee.

3. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    Owh Daisy, Ik had gehoopt positieve berichten te lezen. Wat ontzettend k*t !!
    Goed dat je ook het positieve ziet, de steun die je van je kleintje hebt gekregen in de moeilijke tijden. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, heb kippenvel over mijn hele lichaam en een knoop in mijn maag. Ik denk aan je, sterkte meis!

@ Conejita, wat fijn dat het zo goed gaat, doe je wel rustig aan met alles? Deze kleine heeft natuurlijk de absolute prioriteit. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Geniet samen met je manlief, dat hebben jullie verdient.

4. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Conejita weet niet of ik je nu al gefeliciteerd had met t super goede nieuws?
    Dus bij deze gefeli met je goede echo. D

Daisy hoe is t nu met je? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

Ik heb gisteren uitslag hellp onderzoeken teruggekregen. 17% kans om t weer te krijgen en minder dan 4% kans op vroeggeboorte. Heel fijn dus zo laagm arts had dit nl niet verwacht aangezien ik zo ziek ben geweest.
    In een volgende zw moet ik extra calcium gaan slikken en asperine vanaf week 12. Moet zeggen dat ik toch wel opgelucht ben.

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Bedankt voor de lieve berichtjes meiden!
    Slapen ging redelijk ;) Gisteravond was ik echt even in paniek, nog meer dan bij Delilah* (ik denk dat ik toen teveel in shock was en dat dit kwam doordat het allemaal dubbelop is); zo kwaad en zo verdrietig waardoor ik moeilijk in slaap viel. Maar uiteindelijk wel tot 9 uur kunnen slapen.
    Over iets minder dan een uur moet ik naar de gyn...ben benieuwd hoe we het aan gaan pakken.

@pluis: mooie uitslag meis, fijn!! :)

6. Soof88

Soof88 Lid

3 mei 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sterkte bij de gyn Daisy! Het is ook niet niks zeg
    Ik heb echt zo met je te doen!

7. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Dais.... Ik kan het niet geloven .... :( hoe kan dit nou? Stomme vraag natuurlijk en missch zat het ook niet goed maar dit wil je gewoon niet! Zij of hij was jullie lichtpuntje, oh wat is dit naar en verdrietig. Het gebeurt helaas zo vaak :(:( ik kan erover mee praten:(

Lieve lieve Dais heel veel sterkte, wat zei de gyn?
    Wist Vienna het al?

Pluiske ;) mooie uitslagen. Toppertje meid! Je bent gewoon een kanjer, zei ik toch ;)

Knuffs ik duik me bed in. Man heeft enkel bezeerd met voetbal, zit ingeswachteld en loopt met krukken. Ook se verstandskies moest er die dag uit dus ik stond afgelopen dagen in de zorg en werkmodus maar nu wil ik rust.. Het zijn al pittige dagen met blijdschap en verdriet zo dichtbij elkaar. Vorig jaar precies vandaag hoorden we dat Noa* niet meer leefde.. Alles komt weer terug.

Meiden ik lees en leef mee en ik heb net wat hcg rondgestrooid dus dat gaat zeker helpen en oja ik las dat sperma cellen actiever zijn in de zomer dus nog niet zwangeren... Deze zomer effe knallen ;)

8. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hallo lady's

@ Daisy:
    Heb veel aan je gedacht vandaag, zo oneerlijk :(

@ Conejita:
    Wat een zware periode voor jou, duik er lekker in en ga lekker slapen. Hopelijk krijg je een beetje rust in je hoofd.

Ik ben vandaag bij de gyn geweest om de termijn te bepalen ben ongeveer 5,5 week zwanger, helaas nog geen vruchtje te bekennen. Alleen een dooierzakje in de vruchtzak. Gyn zegt dat het er goed uit ziet voor dit termijn. Toch hou ik er een hard hoofd in.
    Volgende week donderdag weer terug. Onzekere tijden :( blijft moeilijk om te geloven dat het ooit goed komt.

@ de rest:
    Dikke knuffel voor iedereen en hopen dat iedereen snel een prachtbeebje mag hebben!

9. VlindertjeN

1 dec 2014
    32
    0
    0
    NULL
    Z-H
    #2229 VlindertjeN, 19 jun 2015
    Laatst bewerkt: 19 jun 2015
    @ daisy: wat erg voor jullie! Zo oneerlijk! Ik wil jullie veel sterkte toewensen. Toen ik je verhaal net las toch een traantje moeten wegpinken.....

@conjita jullie ook heel veel sterkte deze tijd! Zo dubbel.

@Hier. Vandaag ook een dubbele dag vol spanning. Weer een echo gehad met 16 weken en 5 dagen, helemaal op van de zenuwen, maar gelukkig was deze helemaal goed en heb ik daar toch een traantje gelaten van opluchting en gemis.

10. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey lieve meiden,

vanmiddag het gesprek bij de gyn gehad. Ook nog een extra echo om het zeker te weten. Bij deze echo kwam het kleintje iets groter uit, 9w5d dus het is echt een paar daagjes geleden gestopt met leven. 3cm groot, klein gummybeertje van ons....
    De gyn zei ook, je moet je kindje zien als een bouwpakketje van chromosomen en soms mist er een bouwstukje waardoor het kindje niet verder opgebouwd kan worden. En waarschijnlijk zal dit nu ook het geval zijn geweest.

Nog een mooie echo gekregen, lijkt net of je oogjes enz ziet: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/1619487_10153396008539049_6229414519672126026_n.jpg?oh=c55c1c2bafa524c6570c30d85e364952&oe=562943C6

Daarna besproken hoe nu verder. Ze vond eigenlijk dat ik al iets te ver was om maar gewoon af te wachten. En aangezien ik totaal nog geen bloed of iets verloren ben, verwacht ze eigenlijk niet dat het binnen een week uit zichzelf komt. Pillen om het op te wekken zorgen voor heel veel buikpijn met dit termijn wat kan voelen als weeen en bij pillen en afwachten is het risico dat er iets achterblijft groter omdat het 'te groot' is. Dus ze stuurde zelf al eigenlijk een beetje op een curettage en daar sta ik zelf ook achter. A.s. dinsdag wordt pukkie weggehaald :( Ik vind het vreselijk maar ben ergens ook opgelucht dat ik niet nog 1-2 weken hoef te wachten.

Vienna wist het wel al, die zag mama al 4 weken ziek zwak en misselijk :p En na de laatste echo hadden we het verteld omdat dat al de 3e echo was. We hebben het nu maar simpel gehouden. We hebben gezegd dat de baby in mama's buik en niet meer doet en ook naar de wolkjes is gegaan en dat papa en mama nu een nieuwe baby gaan proberen te maken. Ze zei dat baby-zusje dan nu met de baby kan kroelen en verder heeft ze het er niet over gehad. Dit was gelukkig nog niet tastbaar voor dr; geen dikke buik, geen schopjes, enz.

Voelt wel heel vreemd. Ben nu wel 'gewend' aan het idee dat het kindje niet meer leeft en dat ik nu weer opnieuw moet beginnen, maar het idee dat ik dan weer zwangerschapstesten moet gaan kopen...pfffff. Maargoed, ik moet er maar doorheen helaas.

Lieverds, fijn weekend en lieve conejita, heel veel sterkte dit weekend!

11. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sannie voor jou ook al zon spanning. Sterkte met wachten.

Dais wat een heftige tijd weer. Het dubbel opgestapelde verdriet is zo logisch. Moet zo vaak aan je denken. Je komt wel verschrikkelijk sterk over. En zo knap dat je wel de positieve dingen ziet. Hou vol meid en stap voor stap. Eerst dinsdag en dan verder kijken. Denk aan je en stuur je veel knuffels.

Conejita, wat een dubbel gevoel. Vandaag alweer en pas een jaar geleden dat Noa geboren werd. Heftige tijden. Helemaal met dat je nu geen rust kunt nemen en dan al die hormonen. Gelukkig wel met een positieve echo.
    Sterkte meid.

Dames heftige tijden weer hier op het forum. Liefs

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    veel sterkte ... hier is het vandaag 3 maand geleden :(
    de laatste weken ben ik helemaal op van de emoties...

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik lijk misschien sterk, maar blegh...voor mn gevoel sta ik op het punt van instorten :( Ik ben het even zo spuugzat! Het idee dat er nu weer een overleden kindje in me zit...hoe klein het ook nog maar is.
    Ik was nog niet toegekomen aan het kopen van een vaderdagcadeautje dus ik dacht net als afleiding even iets kunnen te gaan kopen. Nou pfff, werd 1 grote ramp. Ik vond alles stom, vrouwen met baby's waren stom...dus ben uiteindelijk maar weer naar huis gegaan. Manlief zei dat hij helemaal niks hoeft te hebben, dat dat nu helemaal niet belangrijk is, maar ik wilde zo graag gewoon even iets leuks halen om samen met mn meisje morgen te geven :( Gelukkig hebben we iig een leuke kaart en heeft zij iets op de psz gemaakt.

Werkt ook niet mee dat ik nu ook nog eens ziek ben (zal wel door het verdriet ofzo komen). Ben extreem verkouden, 100x niesen, hoofdpijn en extreem moe.

Echt, van mij mag het gauw dinsdag zijn en dan hopelijk snel weer hersteld zodat ik weer vooruit kan kijken.

Heb me net wel nog even bezig gehouden met een lijstje voor de echo, die komt naast de foto van ons viertjes op mijn nachtkastje.

14. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Daisykesie, ik kan me zo goed voorstellen dat je je zo voelt. Dat alles je eigenlijk teveel is en dat je geen zin hebt om onder de mensen te komen.
    Ik had dat zelf ook een week na het overlijden van ons dochtertje. Wilde boodschappen gaan doen maar de wereld om me heen ging me veel te snel. Overal zag ik vrolijke mama's, baby's, dikke buiken... alles rende om me heen en ik had het liefst door de grond willen wegzakken, ik wilde schreeuwen, huilen, wegrennen. De wereld voelde zo hard.

Je mag verdrietig zijn, het is ook oneerlijk!
    Wat een mooi lijstje heb je gemaakt ♡
    Heel veel sterkte de komende tijd, mijn gedachten gaan uit naar je.

15. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een mooi lijstje. En het verdriet en instorten is zo te begrijpen. Het is zo oneerlijk.

16. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #2236 conejita, 21 jun 2015
    Laatst bewerkt: 21 jun 2015
    Wat een mooi lijstje Dais. En doe rustig aan, het is allemaal niet niks.. Hele dikke knuff.

Ik dacht gister een spikje bloed te zien maar tis niet meer terug gekomen ... :$ ik kan me zelf niet voorstellen dat het misgaat met alle medicatie maar je weet natuurlijk nooit. Nu weer niks aan de hand maar ik voel wel een licht gerommel in mijn buik nu... Weet niet of ik me nou zorgen moet maken of niet :(

Ik ben doodmoe, en echt diep slapen lukt niet. Te veel prikkels of zo..
    Gister hartverwarmende reacties gehad. Echt heel mooi en fijn. En ontzettend veel! Wat doet dat goed dat zoveel mensen van ons houden en van Noa houden. Ik ben er ook heel open over geweest altijd dusdanig veel mensen leven mee. Heb een herinneringsslinger gemaakt van alles hartjes waar mensen vorig jaar iets op hebben geschreven.

Verder in huis gerommeld, het huishouden en de hond (het gaat niet zo best met hem kwa plasproblemen, net een oude man, dus vraagt superveel zorg) en wat geprobeerd te rusten.
    Mijn zusje en beste vriendin hebben een wensballon opgelaten voor Noa en brusje en het filmpje op fb gezet. Zo bijzonder!
    Ik voel me echt gedragen hierdoor. Dus het was toch ook een mooie dag. Ons meisje heeft zoveel harten geraakt.
    Alleen mijn schoonfamilie reageert minimaal. Ze gingen zelfs een andere verjaardag vieren gister en we waren ook uitgenodigd :$:(. Beetje raar. Voor hen is het boek blijkbaar dicht. Ze praten ook nooit over haar. Dus ik had geen zin om daar te zitten. Dat "begrepen" ze wel, maar eigenlijk vinden zij het raar dat ik haar herinnering levend wil houden. Ze is dood en daar is een reden voor, die God alleen weet, vinden zij, en daarmee is blijkbaar het boek dicht. Sterk zijn en vooruit kijken is het motto.
    Ben wel boos geweest ook. Gelukkig steunt mijn man mij en soms vind ie al die dingen die ik doe ook niet nodig, maar als ik dan bijv die slinger ophang, vind ie het wel heel mooi enzegt ie dat ie ook heel trots en blij is dat ik dat soort dingen doe. Alleen een tante uit de familie heeft uit zichzelf iets laten horen, zij heeft zelf ook een kindje verloren.
    Vandaag naar de kerk en ik weet dat veel mensen van daar ook meeleven. We gaan ook langs het grafje en dan lekker sushi eten.
    Quality time met mijn man , even Skypen met zus.
    Verder is het hier superwarm dus missch even een duikje in de zee vanmiddag. Helaas kan man niet mee met zijn krukken. Maar dan moet ie maar niet zo enthousiast zijn met voetbal :p.
    Trouwens nog even klagen: iedereen zegt "arme Dani en arme Sam" ( man en hond) vanwege enkel en plasprobleem maar halloo! Arme conejita die dus voor hen allebei moet zorgen! Pffff :x

Mamavanmenno, hele dikke knuff, dat soort dagen zijn extra zwaar he. Wat zul je je mannetje enorm missen.

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik duim meis, ik snel,op meer zekerheid voor je. Maar als de gyn zegt dat het er goed uit ziet, is dat alvast iets toch.
    Dikke knuff

18. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Wat een mooi lijstje Daisy. Misschien dat ik ook maar eens iets moet doen met de echo fotos van mijn kleintje. Ik heb ook nog fotootjes van toen het geboren was..maar vrees dat die (voor anderen) wat te confronterend zijn om in te lijsten. Ik kijk er zelf wel vaak naar. Het was zon compleet mensje..vingertjes..zelfs al klein neusje en oortjes. Gek dat ik het zo lang heb weggestopt.. Misschien te pijnlijk. We hebben ons kindje wel in een heel mooi beschilderd inimini kistje begraven in de tuin en dr een mooi appelboompje boven geplant..Die begint nu prachtig uit te lopen..dat doet me heel goed. Elke keer als ik hem zie denk ik aan ons kindje.

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    @Conejita.. Wat bijzonder van je zus en vriendin om jullie dochter op zon mooie manier te eren. Goed van je dat je er zelf zoveel ruimte aan geeft ook en ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in je schoonouders. Net of je kindje niet bestaan heeft ofzo. Jammer. Sterkte nog deze dagen en ik wens je veel goeds toe met je huidige zwangerschap.

20. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Lieve conejita.
    Zal gistere moeilijke dag geweest zijn.
    Wat mooi die hartjes van iedereen.
    Ik denk dat mense die dit mee maken zoals wij alemaal hier, elkaar pas begrijpen en derest die (gelukkig) niet mee maken zullen het nooit 100% begrijpen. En gaan door met hun leven.
    En wij willen juist herkenning ook als zijn ons kindjes er niet meer we zijn tenslotte wel moeders.

Gisteren hadde wij ook zo'n vreselijk momentje, we gingen een nieuwe bank kopen, uit eindelijk zegt tien verkoper, is het jullie 1ekindje.
    M'n man antwoorde meteen ja... Later vroeg k waarom omdat het toch ons 2e kindje is, hij vind moeilijk om het er over te hebben, en vind lastig aanvreemde te vertellen.

Xxx

Deel Deze Pagina