Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    dankjewel meiden en het is inderdaad fijn om het van me af te schrijven.

had verder nog 1 vraag misschien dat een van jullie het herkent.
    ik ben dus vandaag precies 1 week geleden bevallen en afgelopen maandag de curretage nog gehad.
    afgelopen woensdag op dond. nacht werd ik wakker van de enorme pijn en steken in mijn buik ik vergelijk ze met weeen maar dan een wee wat constant in de piek blijft hangen en er komt gewoon geen einde aan.
    kreeg het ook erg benauwd en gevoel dat ik moest overgeven.
    dit is me afgelopen nacht dus weer overkomen en kan dan amper zitten lopen staan of bewegen.
    uiteindelijk toen de pijn wat af leek te zwakken heb ik een advil genomen en heb gelukkig nog kunnen slapen maar vandaag al de hele dag beetje zo een zeurende buikpijn.

ben gewoon zo bang dat het nog steeds niet goed zit en me weer een volgend iets staat te wachten.
    hoop dat een van jullie het herkent en me misschien wel gerust kan stellen.

groetjess

2. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Joyskuh ik herken het niet. Maar zou als het aan houdt ff na huisarts of ziekenhuis bellen.
    Mischien dat ze kunne kijje of het helemaal goed is.
    Dikke knuffel

Sannie. Als het af is zal ik een foto neerzetten.
    Weneer moet je weer voor echo?
    Hoop dat kleiner wordt.. heeft het gevolgen voor je zwangerschap hematoom?
    Sorry als al verteld hadt..heb last van vergeet achtig heid :)
    Xx
    Xx

3. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    ik heb al contact gehad met de vk en die zegt het kunnen de na weeen zijn...( maar die lijken me toch niet pijner te doen dan de echte weeen )
    ze zegt dat het na het weekend over moet zijn en moet morgen even contact met haar opnemen.
    ik ben namelijk niet zo een beller om het zo maar te zeggen...wil niet tot last zijn

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Meid, wel bellen hoor! En gewoon even naar laten kijken. Het is wel je lijf en de toekomstige plek waar nog meer kindjes gaan groeien ;). Goed voor jezelf zorgen hoor en als jouw gevoel zegt dat er iets niet klopt, gewoon een echo vragen.

Khloe ja ben benieuwd naar je gipsen buik hihi.
    oh dat klinkt Logisch dat ze niet meer meten nu.
    spannend hoor straks mag je echt knuffelen!

Sannie fijn dat je weer even komt schrijven en laat weten hoe het gaat. Ik duim enorm voor je dat alles goed mag blijven gaan!
    Tip: maak een opname vd echo met je mobiel dan heb je de hartslag vj kindje die je dan altijd even kunt luisteren. En dan wel proberen te zeggen tegen jezelf dat het nog steeds klopt, ook al is het soms moeilijk aan te nemen. Stapje voor stapje. Veel succes dinsdag
    knuffel

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Gesprek gyn was heel fijn, alle tijd en alles werd uitgelegd.
    Het enige is dat het verschil met de begeleiding van mijn zs met Noa zo'n enorm verschil is dat ik daar dan weer van slag v raak.
    Waarom hebben ze niet goed opgelet? Alles was zo gehaast altijd. Ja hoor alles is goed, zo klein is ze niet, zeiden ze maak je geen zorgen. Maar daarna groeide ze niet goed en daar is niets mee gedaan. Vanaf week 36.2 geen controles meer...Ik voel me zo verdrietig als ik dit weer besef. En mijn gyn wuifde alles weg.
    Ik zal wrsch nooit erkenning krijgen dat ze nalatig is geweest. Ik word gezien als de moeder die gewoon overstuur is en de artsen zeggen nee echt mevrouw dit is dikke pech, het is normaal om geen controles te doen.
    Pffffik heb wel een mmailtje in de maak om naar die vorige gyn te sturen om zijn mening nog eens te vragen. Hij werkt niet meer bij dat ziekenhuis dus missch kan hij zeggen of dat echt normaal is bij een kleine baby zelfs en eentje waarvan de groei achteruit gaat. Ik zal wel weer een vaag antwoord krijgen waar ik niets mee kan maar ik ga het toch proberen.
    Ik huil bijna elke dag wel om Noa mis haar zo enorm...

knuffel aan iedereen

6. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

@ Joyskuh:
    Ik kan er niet over mee praten maar ik hoop dat je snel duidelijkheid en rust hebt gevonden.

@Khloe:
    Haha die vergeetachtigheid ken ik ook :p maar het kan wel degelijk gevolgen hebben. De vorige keer met M* is de hematoom op de vruchtzak gaan zitten en heeft er een scheur ingemaakt waardoor mijn vliezen braken met 15 weken.

@Conejita:
    Dankjewel voor je goede tip! Maar ik wil mezelf juist beschermen om er zo min mogelijk mee bezig te zijn voor zover dat lukt. Geen hartslag luisteren met doptone etc, geen extra echo's laten maken. Gewoon neutraal blijven. Niet zoals bij Milan*

En ik vind het super goed van je dat je die mail maakt! Al is het maar een opluchting voor jou als je denkt dat je nu zo een rare reacties gaat krijgen. Je bent zeker niet een ''oversture'' moeder zoals hun dat beschrijven. Jij bent je kindje verloren en niet hun! Dus het is logisch dat je verdriet hebt. Ik heb echt zo met je te doen! Dikke digi knuffel voor jou en hou je taai goeike!

@Hier:
    Gisteren iets te voorbarig geweest met het zeggen het bloeden is gestopt, het is inderdaad een dikke week gestopt geweest maar gisteren begon ik opeens donkerbruin bloed te verliezen. Geen rood echt heel bruin. Ik heb het ZKH gebeld en moest weer langskomen om te kijken of er nog hartactie was, het kindje lag gewoon flink te spartelen.

Wel helemaal onderin de vruchtzak (zijn momentopnames zeggen de vk's) Geloof ik ook wel, maar milan* lag ook helemaal naar beneden en savonds lag hij in mijn handen.

Dinsdag heb ik de echo bij een andere gyn: want de mijne heeft nu 3 wkn vakantie helaas. Hopen dat dit een fijne gyn is. Maargoed nu dus weer plat op de bank met bruin bloed verlies. Stiekem hoop ik dat het hematoom leeg loopt, maar helaas was dit vorige keer ook niet het geval.

7. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden.

Nou m'n gipsbuik is af, en nu ligt het te drogen (gevoegd)
    Xxx

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,6 KB
      Weergaven:
      8
  8. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

WAAUUUUWWWWWWW :):):):)

Wat onzettend mooi zeg! Kun je trots op zijn :)

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    mooooi zeg Khloe!!

Sannie oh meid wat enorm zwaar ik bid dat alles goed mag gaan!

succes morgen laat ons weten

knuffels

10. June9

June9 Lid

27 jun 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

even een update. HCG was vorige week nog altijd niet uit mijn lijf. Week ervoor was het 19, vorige week 12. Volgens de gyn idd erg traag, maar na echo blijkt nog eens dat er niets is om mij zorgen in te maken.
    Mijn lijf maakt me wel gek. Elke keer dat ik denk dat ik mijn regels ga krijgen, stopt het weer. Zo heb ik afgelopen donderdag wat bloedverlies gehad, zaterdag en ook gisteren een klein beetje. Toch erg raar allemaal... Overmorgen opnieuw een bloedtest.

xxx

11. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    wauw mooi khloe.... mag je trots op zijn!

12. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Dankje meiden .
    Hij staat nu op de babykamer te schitteren ;)

Hoe gaat het met iedereen?
    Xxx

13. June9

June9 Lid

27 jun 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super mooi, Khloe! Dat wil ik ook wel, eens ik terug zwanger ben.
    Hoe heb je dat gedaan? Die mozaiekjes er 1 voor 1 opgeplakt?

14. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Bij babydump verkopen ze gips, van baby art speciaal voor zwangere buik te maken.
    3lage over elkaar gedaan ( voor stevig heid binne kant later extra verstevigd met gips wat ik over hadt ,zit gebruiks aanwijzing bij.
    Het is wel handig dat iemand je helpt, mijn man heeft het gips op m'n buik gedaan, vond tie geweldig.
    Goed droge, heb online steentjes besteld, lijm en voeg middel.
    Steentjes Indd 1 voor 1 geplakt, ik vond leuk om te doen, toen goed late droge en toen gevoegd en met vochtige spons weer afgehaald en drogen maar.
    Heb eventueel nog Emmer met 1900 spiegel steentjes over, genoeg voor1 buik je houdt zelfs over.
    Ik wou het laten doen ma dan ben je zo 150,- a200 euro kwijt
    Nu was k 60 euro kwijt.

Xxx

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    leuk joh, en lekker crea bezig!

hier gaat iets bete. sprak met een vriendin over Noa* en hoe ik er mee zit dat de gyn volgens mij nalatig is geweest.
    ze raadde me aan om een klachtenbrief te schrijven. als ik het gevoel heb dat dat me zou "helpen". niet om erkenning te krijgen, maar om toch mijn zegje gedaan te hebben.
    zo´n brief blijft ook altijd in het dossier. ik vind wel dat er iets van gezegd moet worden.
    voelt goed dat ik iets kan gaan doen met mijn frustratie, dat ik mijn stem mag laten horen officieel.

vrijdag 12 w echo en risicobepaling syndrom v down etc.
    mijn man kan niet mee, we hebben niemand voor in de winkel... shit
    missch ga ik een vriendin mee vragen maar weet eigenlijk niet wie :(
    mijn schoonmoeder kan ook mee maar weet niet of ik dat wil... ze heeft nogal een uitgesproken karakter.. en soms botst het wel eens.
    mijn liefste vriendinnen wonen hier niet :(
    nog maar effe over nadenken...

liefs aan iedereen

16. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Conejita, je kan een brief schrijve als je denkt dat het je rust geeft ;)
    K heb m'n klacht ook gedaan bij ziekenhuis, kreeg gehoor test voor me deur terwijl m'n dochter en te vroeg gebore was dus uberhoudt niet thuis zou zijn en net afscheid hadt genomen.
    En heb dat ook bij kraamhulp gedaan, die belde dood leuk op voor intake gesprek 8 weken na afscheid.
    Zo goed leze sommige instanties meldingen :(
    Niet leuk om te zegge maar mischien doen ze er wat mee en ook voor mense mischien na mij, te pijnlijk.

Ik hoop dat nu me ervaring wat positiever worden

Aah dat is balen, en die vriendin die ook zwanger is?
    Lastig he om te beslissen wie mee gaat.
    Je moet wel iemand mee nemen dat jou goed gevoel geeft wijffie.
    Xxx

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    oja jij ook klachten ingediend? denk dat het me goed gaat doen ja. soort van "aflsuiting" alhoewel het nooit afgesloten zal zijn...

heb net besloten in aug een paar dgen naar Ned te gaan. heb effe steun en nabijheid van mijn (gekke :p) fam nodig en liefste vriendinnen.
    die beslissing lucht ook op.

heb vriendin meegevraagd ja. niet die zw is want die moet werken.
    deze is een stuk jonger maar trouw en lief. ze kan ook goed spaans (ik ook hoor) dus heb een set extra oren. ze is ook nederlands dus dat kletst lekker weg tijdens het wachten. ze is ook slim dus wel fijn qua kritische houding, of info onthouden.
    ze gaat een filmpje mk van de echo voor me man.
    volg x gaat hij weer mee.

net enorm gehuild. dat lucht wel op. vind het allemaal best zwaar.
    gesprek met vriendin hielp wel en heb ook me zwangere vriendin gewatsapt die nu op springen staat van haar regenboogkindje. zij is één van een tweeling verloren. haar zie ik volgende week.
    en morgen ga ik met een vrouw praten van de kerk. heb gewoon klankbord nodig. me man is lief maar het blijft een man ;)

ik net koude douche genomen zelfs om 20.30 is het nog snikheet.
    nu afgekoeld en vroeg bedje in
    hoe voel jij je khloe?
    wat spannend..... bijna knuffelen!! ik wil óók!!!
    soms is het zo fijn om effe een baby vast te houden he
    binnenkort onze eigen

voor de rest vd mama´s ik duim voor posi testen en dikke buiken en houd de moed er in he. en goed vaak oefenen ;)

18. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Ja heb ook klachte ingediend. Heb getwijfeld maar als k niks zeg kunnen ze er niks mee.. en nu kunne ze daar misschien toch iets mee doen voor de toekomst.
    En gevoels matig hadt k gevoel toch nog iets kunne doen.

Aah wat fijn dat je ff paar dagen na je familie gaat. Dat geeft ook weer ff een positieve booster.
    K hoop op een mooie echo.. en leuk dat je vriendin filmpje maakt voor je man. Kan hij toch deze wonder bewonderen.

Ik voel me nog goed. Alleen slapen is drama lig veel wakker snacht.
    Ik slaap liefst op mn buik.. beetje lastig nu en krijg pijn in mn rug of in mn zij van liggen.
    En eerlijk gezegd ben k beetje zat asn het worde.. begrijp me niet verkeerd maar wil zo graag mn mannetje vasthoude.
    Kan niet wachten. Komt denk ook dat k nu thuis zit al 6weken de dagen duren soms zo lang. Ma moet nog ffies vol houden.
    Xxx

19. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Berichtje vanuit Frankrijk.

Conejita, fijn dat je vriendin mee gaat

Daisy, kan me de frustratie en het verdriet helemaal voorstellen. Het is ook zo vreselijk oneerlijk allemaal.

Khloe, wat heerlijk dat je nog zwanger bent! Maar vervelen is ook wel irritant. Die buikheb je wel echt vreselijk mooi gemaakt.

Rest van de dames... zwaaizwaai

Hier sinds zaterdag op vakantie. Lekker uitrusten. Het is wel vreselijk heet. Zou niet nog later op vakantie willen gaan.
    Vorige week heb ik glucose test gehad na verhoogd suiker bij de bloedtest. Nu blijkt mijn suiker niet goed verwerkt te worden. Dus op dieet en overgedragen aan de gyn. Ze hopen dat t met n dieet onder controle komt en dan hoop ik weer terug naar de gyn.
    Ben nu gelijk hier maar aan het oppassen. Maar wel lastig op vakantie.
    En nou hoef ikniet om extra echos te vragen, want krijg ze gewoon 'kado'. Enige positieve eraan.
    Kan t nou niet gewoon makkelijk verder?? Ach als t hierbij blijft vind ik t best.

Groeten aan allen

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hey wat naar wendy datje zs suiker hebt. Het schijnt we bij veel vrouwen goed te doen te zijn met dieet en veel bewegen. Een enkeling heeft maar veel last dacht ik. Hoop dat jij dat niet bent! Lekker hè die hitte:p
    het is hier een paar graden minder echt fijn.

Khloe meid hang in there je doet het super hoor!

Ik vind het wel spannend morgen hoop dat alles goed is. Dan gaan we het ook aan iedereen vertellen en heb daar ook wel zin in!

Heb ticket geboekt naar Nederland heerlijk hoor. Zin in.
    Weet je wie naar Bcn komt? Pluis. Wij zijn heuse wapmaatjes geworden en toevallig gaat zij met vriendinnen naar Bcn. Leuk he :)

Knuffels voor iedereen

Deel Deze Pagina