Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oneeee :( is dat echt heel laag? Wat verdrietig... Dikke knuff

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    en rinsje natuurlijk gefeliciteerd

grappig hoe iedereen dat anders ervaart, ik vond het juist niét fijn om uitgerekend te zijn rond Noa*´s verjaardag.
    velen vinden dat wel fijn maar ik ben blij dat dat uiteindelijk toch niet zo is bij mij.

3. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    Ik zie het als een soort reïncarnatie. De twee zieltjes van de meisjes samen in een nieuw wondertje. Maar ik kan me ook voorstellen dat het juist minder fijn voelt. Zo heeft iedereen zijn eigen gevoelens erbij.
    Mijn beste vriendinnetje zei gisteren. Jij bent de positiviteit zelf, jij haalt uit elke tegenslag of moeilijke tijd een positieve lading. Een enorm compliment. En die instelling helpt me overal doorheen. Opkrabbelen en opzoek gaan naar het lichtpuntje. Het is er altijd, soms moet je alleen wat langer zoeken en kijken dan anderen.

Liefs

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ja pas vanaf 50 hcg spreken ze van goede zwangerschap... 30 is een lage waarde die ok is voor nod ... nu ja testje is qua terug wit ... hoop gewoon dat ongi snel doorkomt dat ik snel met nieuwe ronde kan beginnen :(

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    juist mooi als je het zo ziet!
    daarom, het is voor ieder persoonlijk.

ik zie Noa*´s zieltje als uniek en geloof dat ze bij God is. dat geeft mij ook rust. (ik ben gelovig). maar ik vind het alleen maar mooi als anderen andere denkbeelden hebben. ben niet zo van "er is maar één waarheid".

en Noa* heeft bij mij ook veel moois gebracht. ik zie mezelf ook als een strijdster en ben ook een posi. maar vind de dood van je kindje geen "tegenslag", vind het wel iets heftiger (maar missch bedoel je het anders dan dat ik het begrijp hoor) vind het superverdrietig en zal haar altijd missen. het is echt wel een trauma voor mij .
    maar ook ik probeer wél het mooie te zoeken in mijn leven en dankbaar te zijn voor wat ik wél heb. en dat lukt aardig moet ik zeggen.

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    shit :(:(:( op hoeveel nod zat/zit je?
    ik heb nooit posi getest vóór nod.
    soms is dat vroege testen ook niet alles ...
    hoe wist je hoe hoog je hcg was? bloed laten prikken?
    pfff enorm balen meis
    sterkte

7. marlis

marlis Lid

1 mrt 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

In maart ben ik na 17 weken bevallen van onze tweeling, en zo zoetjes aan willen we weer voor een nieuwe zwangerschap gaan...
    Vandaar dat ik me hier voorzichtig kom melden. Is er hier nog 'plek' voor iemand erbij?

We gingen die beruchte dag voor een reguliere controle naar het ziekenhuis. Die hadden we elke twee weken omdat de twins de placenta deelden. Dat maakte het een risicozwangerschap, wat me van begin af aan al wel angstig maakte.
    Echter, het leek allemaal zo goed te gaan en we hoopten deze ochtend het geslacht van onze kindjes te weten te komen. De schok was dan ook vreselijk groot toen er geen leven meer werd gezien op de echo... Twee dagen later ben ik ingeleid en die avond ben ik bevallen van onze twee jongens.

Rinsje, jouw onderschrift trok me over de streep. Hoe verdrietig ook. Voelt direct als een soort herkenning ofzo, kreeg er echt even kippenvel van.

En eigenlijk heb ik dat met alles wat ik in de gauwigheid in dit topic gelezen heb. Meiden die een vergelijkbaar iets hebben meegemaakt, die in een soort van zelfde schuitje zitten...

Wij zijn nu net weer een ronde bezig zonder resultaat. De uitgerekende datum zou dan medio maart zijn geweest, ongeveer gelijk met onze twins, en voor mij zou dat juist niet zo goed voelen. Dus niet super teleurgesteld dat het niet raak was, ook een kleine opluchting.
    Deze maand wel weer geklust rond m'n ei (denk ik, doen geen testen of tempen ofzo)... verwacht met een dag of 10 m'n NOD.

Meiden die opnieuw zwanger zijn.. Gefeliciteerd. Hopelijk mogen jullie een gezonde zwangerschap doormaken, waarin toch wat ruimte mag komen om te genieten.
    De rest wens ik allemaal snel goed nieuws...

Liefs, Marlis

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Welkom Marlis,

natuurlijk is er plek voor jou. Wat verdrietig dat je je jongens hebt verloren. Hoe gaat het nu met je?
    Het is hier nogal rustig, komkommertijd
    soms kletsen we de oren vj hoofd met zn allen hier :D
    Hoe heten je jongens als ik vragen mag?
    hoop dat het snel raak mag zijn voor je.

x

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Welkom Marlis, wat vreselijk verdrietig wat er is gebeurt met je kleine mannetjes.

@mammavanmenno: ik vind het echt zo verdrietig dat het wéér mis gaat/lijkt te gaan. Je bent supersterk, maar oh wat is het toch *** !! Knuffel!

Bijzonder rinsje, die datum!! Zo zijn je meiden er een beetje extra bij ;)

@conejita: 13 weken alweer, zo fijn! Nog maar even en je weet wat het is....niet normaal af en toe hoe snel de tijd gaat (voor mij dan).

@hier: ik klets niet zo enorm veel meer mee...begin een beetje op te raken. Ik roep al maanden voor mn gevoel hetzelfde en nu met de miskraam erbij weet ik gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Zelfs het kletsen over eisprongen, enz maakt me moe. Blegh, stom verdriet ook. Maargoed, zoals ik al eerder zei, ik blijf gewoon meelezen en wie weet krijg ik vanzelf de energie weer om wat actiever te zijn.

Knuffel!

10. June9

June9 Lid

27 jun 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rinsje, fijn om te horen dat de echo zo goed was. En wat goed dat ze daar wat moeite hebben gedaan om je toch een echo te kunnen geven op die dag!

Mammavanmenno, jeetje, ik duim voor je dat het of nog goed komt of dat je snel je regels krijgt zodat je opnieuw kan beginnen. Dikke knuffel alleszins!

Ik ben vorige week maandag voor een echo geweest en de gyn vond het toch niet nodig om een curretage te doen. Nog een beetje geduld dus... Woensdag had ik opeens bruin bloedverlies dat al snel veranderde in helder bloedverlies. Nog nooit zo blij geweest met bloedverlies, want ik denk dat het nu echt mijn regels zijn. Vandaag dag 5, dus we kunnen stilaan denken aan een nieuwe start.

Fijne zondag voor iedereen! Geniet van het prachtige weer!x

11. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey Marlis
    tuurlijk is hiero plek, schrijf/klets lekker mee.
    Het is fijn onbegrepen te worden wat soms moeilijk is met mense in je omgeving.
    K heb hiero meer gevoel begrepen te worden.

Conejita al weer 13weken, jeeej waneer heb je weer afspraak?

@hiero, gaat wel goed, merk dat m'n lichaam niet altijd even leuk vind. Maar zwangerschap is niet Niks voor je lichaam, vooral niet zo kort achter elkaar.
    Ma probeer rustig aan te doen, de zon vind k niet prettig, ik zwel op :d

Hoe gaat het met iedereen?
    Xxx

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #2372 conejita, 3 aug 2015
    Laatst bewerkt: 3 aug 2015
    Dais, das toch logisch. Neem je tijd en snap dat je moe bent. Knuff, take it easy.

June, fijn dat je geen curretaje hoeft en je ongi bent! Op naar een ei ;)

Khloe, succes meis met laatste loodjes! T zal weer zwaar zijn lieverd. Nog ff en je mag je zoontje knuffelen!

Dankjullie wel meiden, ik kan zelfs genieten merk ik. Fijn hoor. Ben alleen moe v werk etc. Moet echt effe eruit. Ga donderdag al. Mijn fam maakt nu al ruzie over wie me mag ophalen vj schip :D

13. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ja ik test altijd voor nod, nu ja mijn lf is tussen 10 a 12 dagen (met 2x uitschieter van 16 dagen) ... ik testte nu op 9dpo omdat ik het voelde aan mijn borsten ... vandaag al 4 dagen overtijd (dan had ik ook waarschijnlijk al test gedaan) helaas blijft er een heeeel klein fijn lijntje te voorschijn komen :'( dus hcg daalt traag blijkbaar ...
    nu ja niets aan te doen, behalve afwachten :x

14. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    gek he om blij te zijn met bloedverlies :)
    ik word beetje moedeloos van het wachten op bloedverlies, maar ik probeer het zoveel mogelijk los te laten ;)

succes met de nieuwe start, ik duim dat je snel weer zwanger mag zijn en dat alles goed gaat !

15. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    helaas welkom hier... veel succes met het zwanger worden !

16. marlis

marlis Lid

1 mrt 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie welkom!

@conejita: Namen hebben we ze niet officieel gegeven, wel koosnaampjes 'voor onszelf'. Pas na de geslachtsbepaling wilden we concreter met namen aan de slag gaan, maar zo ver heeft het niet mogen komen...

17. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden
    Ff snel berichtje van mij.
    Vandaag controle gehad.
    Bloeddruk was goed, ligging van baby was goed, ligt al ingedaald.
    We hebben nog ff met echo gekeken maar doerak werkte niet mee.
    Nog Ff hopelijk kan ik dan meer genieten en hem lekker knuffelen.

Meiden hou hoop, het is moeilijk.
    Gun iedereen hier een gezond baby'tje, blijf voor iedereen duimen.

Xxx

18. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heftig Marlis 2 kindjes verloren.

Daisy, het moeilijk hebben is zo te begrijpen. Teveel meegemaakt. Bah.

Conejita, fijn de goede echos!!

Khloe, fijn dat het zo goed gaat. Nog even blijven zitten mannetje!!

Mamavanmenno wat een tijden. Positieve testen. En dan maar weer wachten op bloed. Sterkte.

Hier is de vakantie bijna klaar. Vlieg morgen terug met de jongste 2.

19. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    Hoi meiden,

Welkom Marlis, Je kan hier alles kwijt. Het heeft mij iig enorm geholpen.

June, gefeliciteerd met je ongi. Nu kan het echte werk weer beginnen.

Mammavanmenno, Ik hoop dat bij jou ook alles weer snel op gang komt, zodat er weer vooruit gekeken kan worden.

Khloe en dewendy, Voor jullie is het einde al bijna in zicht. Als ze nog even veilig blijven zitten, hebben jullie beiden straks een mooi wondertje in jullie armen. Succes met de laatste loodjes.

Daisy, Doe vooral waar je je goed bij voelt. Het is ook allemaal niet niks. en ik kan me voorstellen dat de positieve verhalen zowel moed geven, maar ook verdriet.

Conejita, De twaalf weken zijn gepasseerd. Nu hopen dat de rest van de tijd ook goed gaat. Fijn dat je weer kan genieten.

Hier gaat alles zijn gangetje, hier en daar een leugentje om eigen bestwil. Hebben namelijk nog al veel etentjes bij vrienden komende periode. Maar heb het niet eten van rood vlees gegooid op verhoogde ijzerwaardes in mijn bloed (grote onzin). Ik voel me heel goed en ben begonnen met moeders voor moeders. Ik kijk positief naar de toekomst en ga ervan uit dat dit keer alles goed gaat.

Goodluck meiden

20. June9

June9 Lid

27 jun 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, even een snel vraagje. Hebben jullie er een idee van of je regels na je bevalling altijd een teken zijn van eisprong of dat dit ook een soort onttrekkingsbloeding kan zijn?

X

Deel Deze Pagina