Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Micloveally gefeliciteerd!!! Wat fijn zo voor het einde van dit rot jaar! En geen mmm :)

Jolanda, je menstruatie kan erg veranderen na een bevalling...
    Nu is 10 dagen eerder best veel in mijn idee. Ik heb hier verder geen ervaring mee aangezien ik na mijn bevalling 1x ongesteld ben geweest en toen alweer zwanger was.

Succes!

2. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Micloveally ik had je topic al gezien bij de testen... en je daar ook al gefeliciteerd...
    Maar ik doe het hier gewoon nog een keer! :D

gaaf meid... probeer ervan te genieten! Lukt mij ook steeds btje meer, durf alleen nog steeds geen afspraak te maken bij de gyn! Echt erg...

3. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    Amber:
    Ik nou de lengte van de cyclussen tegenwoordig maar even bij. Als ik rare dingen tegen blijf komen trek ik wel aan de bel bij de huisarts.

4. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik heb net ovulatietesten besteld want mijn wens om een kindje te krijgen is ZO groot dat ik elke kans optimaal wil benutten. Hebben jullie ervaring met ovulatietesten? Ben bang dat het dan wel steeds meer een 'moetje' gaat worden... Ben benieuwd naar andere ervaringen.

5. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Ik heb ze gebruikt omdat ik nauwelijks cyclus had na m'n bevalling. Ik vond t prettig omdat ik toen t idee had dat ik er ook iets aan deed. Ik ben er ook bij gaan temperaturen.
    Ik had goedkope testjes van 123thuistesten en als ik dacht dat die positief was deed ik een digitale CB. De 2e ronde was ik zwanger. Ik snap dat je dat heel graag wil. Wilde zelf ook niets liever. Ik hoop dat t gauw succes geeft!
    XX

6. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Micloveally, Super gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wel een beetje ervan genieten he... ;)

7. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Simmy bedankt voor je antwoord. Ik heb ook nog goedkope dipstickjes thuis liggen en heb net digitale CB erbij gekocht. Temperaturen ga ik niet doen, dat lijkt me teveel gedoe. Maar inderdaad zo heb je wel echt het idee, dat ik er alles aan doe... Alhoewel de teleurstelling dan waarschijnlijk ook des de groter zal zijn. Maar dat is dan maar, zal zowieso een teleurstelling zijn als het niet raak is.

8. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Micloveally, gedeliciteerd en inderdaad sluit me aan bij Simmy, wel beetje van proberen te genieten...

Kaatje, hoever zou je nu ongeveer moeten zijn? Kan me voorstellen dat het erg angstig is om weer naar de gyn te gaan, maar de kans is heeeeel groot dat je een bevestiging krijgt dat alles goed is... Je kunt het!!

9. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    nikkei:
    Ik gebruik de ovulatie testen ook, om het idee te hebben er alles aan te doen zeg maar. En om een beetje zicht te krijgen op mijn cydlus. Afgelopen cyclus mijn eisprong gemist en als verrassing en cyclus van 17 dagen er tussen zitten. Zal mijn eisprong dus wel gehad hebben voordat ik deze ronde startte met de testen. Cyclus was ineens zo'n 10 dagen korter.
    maar goed we houden hoop . De ervaringen met de ovulatietesten zijn overigens goed
    groetjes jolanda

10. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Jolanda,

Ja, echt vreemd dat je cyclus dan ineens weer 10 dagen korter is... Ze geven inderdaad wel aan dat je cyclus na de bevalling even van de wap kan zijn! Hopelijk ga je komende ronde wel je ei 'op tijd' vinden.
    Heb ook positieve verhalen gelezen op internet, dus ik ben benieuwd. Stiekem hoop ik er wel heel erg op om meteen weer zwanger te worden! Dan ben ik samen met een goede vriendin van mij zwanger en kan ik tijdens mijn diploma uitreiking (eind februari) misschien wel vertellen dat ik weer zwanger ben... Zou zo leuk zijn..........

:(:(:(

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Zie banner... ;)
    Bijna 8 weken, dus het wordt echt wel tijd om te gaan bellen!

12. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thank meiden! 3 jan naar wkz en dan behandelplan erg spannend

Nikkei zo als simmy het zei hebben wij het ook gedaan eerst met goedkope testen en als die postief waren een cb om het zeker te weten.. hoop dat het gaw mag werken voor je met die ovutesten

Jolanda bij mij heeft het sinds bevalling de ene keer korter en dan maand erop van het weer langer (dus was ook wel redelijk in de war mijn cyclus) hiervoor kon ik de klok erop gelijk zetten en nu schommelde het tussen 24 en 31 dagen....

13. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    micloveally ben jij ook in het WKZ bevallen?
    Ik ook maar ik wil daar nu eigenlijk liever niet terug. Ik ga naar m'n eigen ziekenhuis waar ik ook werk. Daar voel ik me meer thuis denk ik...Kan ik eigenlijk ook bij mij in t ziekenhuis vragen wat ze voor me kunnen doen en in t WKZ en dan kiezen waar ik me t beste bij voel??
    Bij de nagesprekken had ik t idee dat ze bij de volgende keer niet zoveel gingen doen, dat ik gewoon"pech" gehad heb...

14. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Simmy , ja ik ben ook in het wkz bevallen.
    Ik ga terug naar het wkz omdat ik iedere zwangerschap van mij hoogrisico zwangerschap is. Ik heb een helaas een zeldzame auto imuunaandoening waar door er infarcten in de placenta ontstaan. En mocht deze zwangerschap goed gaan door dat ik nu medicijnen ga nemen dan moeten we zowiezo bevallen tussen 28/34 weken.wordt dus zowiezo prematuur want door deze aandoening zijn ze vaak ook groei vertraagd.dus moet ik zowiezo een nicu unit hebben en het wkz is 20 min van ons huis.
    sorry voor lange verhaal.

Dikke knuf ook voor alle andere dames

15. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Oh wat erg en wat ontzettend spannend weer dan. Hoe voel je je? Heb je er vertrouwen in? Heb je vertrouwen in t WKZ?
    Ik probeer echt te bedenken dat t echt niet altijd slecht afloopt dus dat het deze keer goed gaat...
    Ik heb ook een vrij zeldzame auto immuun ziekte en even is wel gedacht dat de vroeggeboorte van Rafael daardoor kwam...
    Voor mij is t wkz ook op fietsafstand, dus we wonen niet zover van elkaar ;)

16. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    dames hoe gaat het hier?

Nikkei , Jolanda en ongeduldje hoe is het met jullie?

Amber , kaatje en simmy hoe voelen jullie zich gaat alles nog goed in de zwangerschap?

Sorry als ik iemand vergeet.

hier vanmorgen naar het wkz geweest voor de een echo om te kijken of het in ieder geval niet bbz is en zoals het er uit zag leek het er niet op! Maar vond het helemaal niks die echo kon er niet een naar kijken....;-(
    Over twee weken weer terug en is er hopelijk veel meer te zien en ook een kloppend hartje.

Simmy ja ik heb wel alle vertrouwen in het wkz hebben zo goed en fijn gereageerd op alles in de vorige zwangerschap.
    blijft lastig na een verlies om er positief in te blijven ik heb het me zelf ook voorgenomen maar ja dat lukt niet de hele dag.
    hihi nee dan zullen we inderdaad niet ver van me kaar wonen....

17. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    hey meiden,

ja gaat redelijk goed hier hoor! vandaag weer erg misselijk... ik merk het echt wanneer de HCG verdubbeld, had ik bij Emma ook! Dus morgen hopelijk weer wat beter ;)

ik had van de week EINDELIJK de moed bijengeraapt en gebeld naar het ziekenhuis, maken ze GEEN afspraak zonder dat ze al een verwijsbrief in hun bezit hebben!!! Ik dacht die neem ik mee met de eerste afspraak... niet dus!
    Dus daar eerst achteraan, maar door de kerstvakantie weinig mensen van mijn MDL afdeling of de huisarts te bereiken... erg balen!
    Dus maandag gelijk maar eens actie ondernemen... GRMBL!
    Ik wil nu EINDELIJK ook wel eens weten of het allemaal echt is in mijn buik ;)

18. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

Zou ik hier mee mogen kletsen?
    Niet dat wij er nu gelijk al heel actief mee bezig zijn om weer zwanger te worden is onze wens voor een 3e kindje wel erg groot.
    In mijn hoofd ben ik er al wel weer druk mee bezig, ik zou niks anders willen dan weer zwanger te mogen worden (en te blijven).
    We gebruiken geen anticonceptie dus de kans is wel aanwezig weer zwanger te worden, we laten de natuur haar gang weer gaan.

Ik mis onze kleine man ontzettend :(

19. mama73

mama73 Actief lid

22 aug 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik lees nog steeds af en toe mee hoor!
    alle nieuwe zwangere dames gefeliciteerd en voor de dames die al zwanger waren gefeliciteerd met de goede echo's

ik hoop snel weer te kunnen melden dat ik zwanger ben, mijn cyclus is gelukkig weer meteen normaal op gang gekomen.

20. pandaatje

pandaatje Lid

2 jul 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

welkom voor de nieuwelingen! en proficiat voor de nieuwe zwangere!

Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik vind het toch nog wel lastig om mee te praten met de zwangeren onder ons vandaar dat ik zo weinig reageer..

Wilde even van me af schrijven.. ben om moment erg onrustig, wachtend op me nod. Als ik deze maand zwanger zou zijn dan zou ik rondom de uitgerekende datum van Celina weer uigerekend zijn. Dan zou de zwangerschap precies gelijk lopen.
    Vind het deze maand dus extra spannend. Moet nog meer dan een week op wachten maar kan het nu al niet meer houden.
    Ik dacht ook gister een vermoedelijke innesteling gevoeld te hebben dus dat maakt het helemaal spannend.

Hoop echt dat het nu een keer raak mag zijn..

Deel Deze Pagina