Thanx lieverd. Succes met laatste loodjes meis! June, geen idee eigenlijk. Misschien hoef je niet noodzakelijkerwijs een eisprong gehad te hebben om toch ongesteld te worden. Ga je ovu testen gebruiken? Dan kun je je ei opsporen.
Ik stel me de vraag omdat ik op 22/7 nog 7,7 HCG had en op 29/7 de eerste tekenen van mijn regels. Dus gelet op 't feit dat je <5 HCG moet hebben om een eisprong te hebben, kan dat eigenlijk niet dat mijn regels een gevolg zijn van een eisprong. Ja, ik gebruik ovutesten. Nu op dag 11 en pijnlijke borsten + druk in onderbuik maar nog geen positieve ovutest te zien.
Je moet toch niet noodzakelijk onder 5 HCg zitten voor eisprong te krijgen toch? Nu ja had ik van gyn toch anders begrepen ... Succes met testen in ieder geval
Dames, ik ben hier al een tijdje niet geweest sorry. We zijn met vakantie geweest en ik ben een paar weken met dat mooie warme weer niet zo fit geweest. Niet echt ziek, maar te moe om achter mijn computer te kruipen in ieder geval. Nog wat andere dingen hier thuis. Dus geen tijd gehad voor het forum. Hoe gaat het met jullie? Ik zie ook wat nieuwe namen. Verdrietig toch altijd dat er steeds sterretjes bijv blijven komen De andere zwangere dames. Hoe gaat het met jullie? Het schiet voor sommigen al mooi op he? Hoe gaan jullie daarmee om? Ik vind het nog steeds best moeilijk. We hebben nog geen naam, geen kaartje en de babykamer is ook niet helemaal af. Dat hebben we steeds vooruit geschoven omdat we het zo moeilijk vonden. Nu ga ik overmorgen met verlof en hebben we het nog niet Met de kleine gaat het goed. Wel erg klein, maar goed. Ik heb wekelijks controle nu. Hopelijk blijft ze nog even zitten!
Hallo iedereen, Ik heb stiekem al even wat meegelezen en heb besloten om nu maar een berichtje te schrijven. In het kort: na 3 jaar lang bezig te zijn met een kinderwens waarvan 2 jaar mmm, was ik in januari een beetje klaar met het hele traject. Vriendinnen om de haverklap zwanger, maar ons wondertje liet op zich wachten. Zelfs erover nagedacht om tijdens een ivf poging te stoppen. Omdat ik het jammer vond dat ik allerlei medicatie al had gespoten, toch de terugplaatsting maar door laten gaan. En ja hoor: in februari een positieve test. Ik voelde me goed zwanger: misselijk en moe en alles verliep goed. Tot de 20 weken echo. Onze dochter bleek zoveel afwijkingen te hebben dat we besloten hebben de zwangerschap af te breken. Begin juni is onze mooie dochter Fae na bijna 22 weken zwangerschap geboren. Omdat het heel lang heeft geduurd voordat we zwanger waren hebben we besloten om uit te kijken na een tweede en niet te lang te wachten. Ook hebben we besloten om voorlopig op de natuurlijke weg verder te gaan omdat we het hele IVF gebeuren nog niet zien zitten... Voor iedereen die hier zwanger is: gefeliciteerd!! Voor iedereen die nog niet zwanger is: dat onze mooie sterrenkindjes onze droom uit mag laten komen!
ooh Jipje wat enorm verdrietig dat jullie je mooie en zo gewenste dochter hebben moeten laten gaan. het is zo oneerlijk. wat zul je haar missen. welkom hier en ik hoop dat het jullie snel weer gegund is om zwanger te worden. heb je wel eens van Maca (poeder) gehoord? het schijnt te helpen bij vruchtbaarheid en is compleet natuurlijk. moet je maar eens googlen. poeder schijnt erg vies te zijn. ik nam pilletjes. die zijn niet vies maar in ned dacht ik duur. (van horen zeggen) Binalo, wat spannend. een meisje dus! Een kleintje, ja? laten ze je wel extra extra goed inde gaten houden hoor! sorry ben overbezorgd Noa* was ook klein.. vandaar. en de schopjes in de gaten houden en anders eerder laten komen hoor! ik dacht ook, laat Noa* maar zo lang mogelijk in de buik, maar dat is niet altijd de veiligste plek (vooral op het laatst) meis ik wil je niet bang maken, houd het alleen in je achterhoofd! kindjes zijn met 37w ook al "klaar" voor de wereld. laat ze je goed controleren en verzorgen heb je al een naam? hier alles ok. moe en beetje zorgen om één v onze winkels en de financiën pffff stomme crisis hier. vrijdag echo ben dan 15 w en hopelijk kunnen ze zien wat het is!! ik dacht steeds meisje maar op zo´n chinese kalender washet een jongen dus... spannend!! jongen lijkt me ook geweldig!! Mijn man kan morgen ook mee ben zo blij. hoop dat alles goed is! verder was Nederland heeeerlijk, vooral fijn met mijn moeder zijn en beste vriendin. mis ze nu alweer! moeder komt binnenkort weer langs en in okt gaan we weer. (man ook mee, jeeej) hoe gaat het met de rest? liefs
Hoi dames, @ Jipje, wat heftig zeg. Verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten en dan dit resultaat. Ik hoop dat het dit keer snel mag lukken en dat je ook weer mag uitkijken naar een klein ukkie in je armen. @Binalo, nu al met verlof, wat gaat het snel. Vertrouw erop dat alles goed gaat. Maar logisch dat het moeilijk is. Iedereen hier zag zichzelf al achter de kinderwagen lopen en dan wordt je ineens geconfronteerd met een boze droom en ben je weer terug bij af. Ik denk dat het een soort zelfbescherming is door niet te ver vooruit willen kijken. Maar ik heb er alle vertrouwen in. Verder heb ik een vraagje aan jullie. Ik kom nu langzaam richting de 9 weken en heb het gevoel dat ik al echt een buikje begin te krijgen. (bij de tweeling was het pas na 14 weken) Kan dit zijn doordat de vorige zwangerschap pas 5 maanden geleden was? Zijn er meer meiden waarbij de buik in het begin van de tweede zwangerschap de buik sneller groeit dan bij de eerste. Maandag hebben we de tweede echo, waar ook de termijn wordt bepaald. Spannend! Geniet van de mooie dag, Knuffels
Jipje, welkom hier helaas. Hoop dat je ook weer snel een wondertje hebt om naar uit te kijken. Conejita, wat fijn dat je zo genoten hebt in nl. En ook nog bezoeken in het vooruitzicht! De zaak is minder. Hebben jullie al 1 zaak verkocht? Rinsje, bij zo snel weer zwanger en sowieso bij 2e zwschap kan de buik veel sneler groeien. Deze keer had ik met 8 wkn al positiebroeken aan omdat t echt pijn ging doen. Hier begint de nesteldrang. Het huis wordt steeds minder puinzooi gelukkig. Heb de babykamer geschilderd en dan maar eens rustig aan gaan kijken waar alle meubels gebleven zijn. Het blijft zo onwerkelijk. Suikertest vorige week was goed. En mijn glucosewaarden ook. Dus verwacht dat ik over n week of 2 weer terug kan naar de vk. We zullen zien. En anders wordt t in het zhuis bevallen. Dan is die keuze ook maar vast gemaakt.
Ook ik wil me hier graag melden. Half maart hadden we hier een positieve test. Maar helaas is ons meisje met 17w geboren. Haar schedeltje was niet volgroeid er was geen toekomst voor haar. Eindelijk een meisje in de familie er zijn nl 7 jongetjes. En dan liep het zo af. Vorige week groe licht van de gyn gehad, maar wat ben ikbang. Ik wil zo graag nog een kindje.
Heey meiden Binalo vrezelijk he die warme dagen, k kon het ook niet goed verdragen. Hoop dat jullie kleine nog Fries blijft zitte zodat ze lekker kan groeien. Conejita wat fijn dat zo leuk in nl was. Vandaag echo toch? Laat je weten hoe het was ben zo nieuwsgierig. @hiero, vanaf woensdag heb k vaker over de dag harde buiken, zou het dan toch gaan beginnen? Iedergeval als het zo is, dan mag k gewoon in m'n eigen ziekenhuis. A.s dinsdag weer na ziekenhuis voor controle. @ iedereen, hoe gaat met jullie? Voor nieuwe meiden helaas welkome hier, hou hoop en moed. Leeg lekker je hart hiero, soms is zo fijn om begrepen te worden. Xxx
het is een jongen!!! zoooo leuk. echt een verassing ik dach écht n meisje zo zie je maar weer ik ben helemaal in de wolken mijn man emotioneel en evenveel in de wolken als ik. dit is zijn droom. alles was wer goed, ze hebben nog extra naar het hartje gekeken, ook allemaal goed (vanwege medicatie die ik neem) zooooo blij. even roze wolk. eeeh blauwe wolk welkom lallie. khloe, spannend!!!!
Wat leuk een jongen!!! Gefeliciteerd meis, en nu op naar een mooi vervolg van je zwangerschap. @khloe & wendy: bij jullie wordt het nu spannend meiden, ik duim voor mooie gezond geboren kindjes. Wel veel knullen he?
Een jongen wat leuk conejita, gefeliciteerd. Blijf lekker op die blauwe wolk wijffie je verdient het. @dais, jaaaaa kan niet wachte op knuffel. Ben ook heel benieuwd hoe m'n man en ik reageren, k denk dat k heel veel ga huilen als hij d'r is. Alles staat klaar, kamertje, kaartje met tekst staat klaar moet aleen gewicht en cm weten dan kan gedrukt worden. M'n geduld raakt op Xxx
Conejita, gefeliciteerd!!!! En Khloe, wat fijn dat de baby al zo ver is nu. Op naar een gezond kindje! Daisy, hoe is het met jou? Fijne vakantie gehad?
Gefeliciteerd Conejita, een sterke knul is van harte welkom bij jullie. Hij kan zich geen beter plekje wensen, denk ik zo. Probeer van de komende periode te genieten.
Jipje wat een verdrietig verhaal ook weer van jou! Welkom hier bij ons. Lallie, ook jij natuurlijk welkom! @conejita, Het is bij onsinderdaad een meisje. We hebben nog geen naam. Ik vind het zoo moeilijk. Twijfel steeds. Ik snap je bezorgdheid en dankjewel hoor dat je dat zegt! Ik heb wekelijks controle en ze houden ons heel goed in de gaten. Nu voel ik de kleine heel veel, dus dat stelt me enorm gerust. Maar voor jouw een jongen!!! Wauw leuk en wat een superheld nieuws dat alles er zo goed uitziet!!! En wat fijn dat je moeder alweer snel kan komen, is toch wel erg fijn met allerlei stressvolle dingen dan he. @Rinsje, het is inderdaad spannend. Maar het gaat ook snel hoor, soms te snel lijkt het wel. Dat buikje had ik ook enorm snel. Volgens mijn gyn komt dat inderdaad doordat de zwangerschappen zo snel na elkaar zijn. Ik had ook enorm snel positiebroeken aan hoor. @dewendy, die nesteldrang heb ik ook. Eigenlijk nog maar en week of twee. Daarvoor schoof ik alles maar voor me uit omdat ik het zo onwerkelijk vond. Maar nu wat stress of ik het wel op tijd klaar heb haha. @khloe spannend he. Ik heb nog geen harde buiken. Alleen de andere ongemakken. Zit nu met mijn dikke voeten in een teiltje water dinsdag weer controle ook voor mij. Wij moeten nog een kaartje. Pfff kom er maar niet uit. Niks vind ik geschikt. Khloe en wendy jullie al wel klaar daarmee?
Het gaat redelijk, dankje Vakantie was heel fijn! Echt een heerlijke week gehad. Ook veel emotioneel geweest, deze vakantie had met zn vieren moeten zijn, enz. Maar ondanks dat, hebben we het heel fijn gehad met zn viertjes.