Hey Conejita, ik ben al 1x ongi geweest na zwangerschap maar dat was veel minder. Ik denk dat ik gewoon een korte cyclus heb gehad want het bloedverlies houdt nu aan. Met de ovulatietestjes geen ei gevonden, FF doet wat raar. Eerst was het op dag 10 volgens hem en dat zou kloppen met mijn regels nu, maar later veranderde hij het naar dag 14 en dat zou dus pas een week geleden zijn. Ik twijfel dus heel sterk of ik wel een eisprong heb gehad...
Niet echt dagelijks zoeken. Heb wel 1 test gedaan toen ik dacht een eisprong te voelen en die knalde ook. En de dag erna nog 1 om te zien of die afliep. Maar verder doe ik niks, niet tempen oid. Dit is trouwens die foto van mn meisje https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10562969_10152659256119049_722062729558058370_n.jpg?oh=c0d33706931b896e3e095f306f8033b1&oe=5637E61B En hier nog 1 in 2D https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/10246481_10152476466664049_582936146779731971_n.jpg?oh=97267340f9a28aa175b0bff53990c1db&oe=56743B71 Sjucht...
Zucht.... Inderdaad . En dan zie je haar nog levend... Ze was er bijna... Oef wat blijft het moeilijk he meis. Zo deed ik het ook de laatste keren met ovu. Beetje op letten (doe je toch) maar dan ook weer loslaten. Toen was het wel raak trouwens! Maar geeft ook wat meer rust he. Ik ben ervan overtuigd dat je ook binnenkort weer een posi test zult hebben meis. Houd vol. Dikke knuff.
Daisy, Het blijft zwaar en moeilijk. Ook hier draaien de duimen overuren voor je. Dat geldt trouwens ook voor alle andere dames hier op het Forum.. Liefs aan iedereen
Heey conejita Jaaah onwerkelijk he dat k zo ver ben. Voel me laaste 3 dage niet zo lekker in mn vel. Vandaah is precies 1jaar geleden dat ik opgenomen werd a.s donderdag zou mn meissie 1jaar zijn. Ben zo bang dat ik 27ste of 30ste of4 sept beval. 27ste us ze geboren 30ste afscheid moete nemen en 4e afscheid met onze dierbare er bij. Liefst zou k nu mn mannetje bij me hebben,mischien dat wat makkelijker maakt deze week. Ben niet zo gezellig. Hoe gaat het met jou? 16wk alweer gaat best snel he Voel je je goed? Xxx
Hey dames, moet even mijn frustraties kwijt. Net ruzie gehad met mijn man. Eigenlijk om niks, maar de opmerking dat ik de hele week thuis zit en hij alleen in het weekend tijd voor zichzelf heeft, schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Ik ben voor de tweeling gestopt met werken en nu ik weer zwanger ben kom ik moeilijk aan een baan. Dus een beetje vrijwilligers werk hier en daar, en lijntjes uitzetten om in de toekomst aan een baan te komen. Maar ik voel me af en toe zo'n profiteur. Net of ik het leuk vindt om in mijn eentje thuis te zitten. zit nu in een park vlakbij in het zonnetje. Even mijn hoofd leeg te maken. Ligt het aan mij en misschien de hormonen. Of hebben jullie ook van die buien? Ik ken mezelf zo helemaal niet. xx
Wat een mooie foto's daisy! Zo bijzonder die waardevolle herinneringen.... Rinsje: het is wel herkenbaar... Hier af en toe ook flinke discussies... doordat we nu beide op een andere manier omgaan met de rouw om ons meisje... wij bedoelen ook niet alles zo zoals we het zeggen... Misschien bij je man ook het geval? Hier spannende tijden... al even last van mijn baarmoeder. Dinsdag is mijn NOD.... voel van alles, maar zo vaak heeft mijn lichaam ons voor de gek gehouden...
Jipje. Spannend! Vooral als je van alles voelt he. Maar het zegt idd niet altijd wat helaas. Sterkte en succes met afwachten! Rinsje, wij hier ook vele discussies gehad in het begin. Totaal andere verwerking. Veel gepraat en gevoel blijven uitspreken en proberen elkaar te begrijpen hoe moeilijk ook. Wij zijn er echt sterker uit gekomen. As we speak.... Ik voel een plopje! Volgens mij was dat de kleine boef!
Joeeeeh Ladies Daar ben ik weer een keer, helaas met nog geen zwanger nieuws. Alle nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd. Alle nieuwe mensen helaas ook welkom hier.. Hier gaat het op en af. Ik heb inmiddels van de gyn groen licht gekregen om te gaan proberen maar mijn cyclus is nog lang niet wat het geweest is. Verder krijg ik begin september nog een keer een ingreep omdat ze het laatste beetje restweefsel weg willen halen. Ik ben namelijk weer terug bij mijn oude zh en daar adviseerde ze dat toch echt. Eigenlijk hoop ik gewoon dat ik deze ronde zwanger raak want dan hoef ik heel die ingreep niet meer te laten doen Ik lees hier verder wel mee, maar op sommige momenten vind ik het ook zo confronterend. Inmiddels ben ik bijna 10 maanden verder en sta ik nog steeds met lege handen. De voorbereidingen voor mijn huwelijk verlopen goed, al mag ik soms nog wel iets meer in actie komen.. Khloe, spannend zeg je zit bijna op je laatste loodjes. heel veel liefs voor jullie allemaal
Wat een heftig verhaal heb je pluis79, Bij mij is het nu pas 2,5maand geleden en ik vind het naar me gevoel al eeuwen duren. Zijn alle restjes na zo n tijd nog niet weg ,das echt heel rot. Hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie. Groetjes
Hallo dames, Ik wil me ook bij deze groep aansluiten. We willen in deze nieuwe cyclus weer van start met het proberen zwanger te worden. Ik zal van de week me proberen in te lezen in jullie verhalen. Groetjes
Welkom iez, maar jeetje wat vreselijk wat jij hebt meegemaakt zeg! Gewoon twee kindjes die in principe al zo ver waren verloren Heel veel sterkte en hopelijk lukt het snel weer zwanger te zijn! En dan met een heel mooi einde: gezond en wel in jullie armen!
Ik zie trouwens dat je geen 6maanden hoeft te wachten Iez, dat vroeg je toch in een ander topic? .... Fijn dat jullie t ook weer mogen .
Shit Jipje. Hopelijk meer succes bij de volgende ronde! Iez welkom wat vreselijk verdrietig. Twee kindjes. Ja mag ook gewoon je verhaal kwijt zonder eerst over ons te lezen hoor! Als je wil . Gaandeweg kunnen we je het ook vertellen.