Absoluut vragen Khloe, denk dat ik over 4 wkn hier dezelfde vraag kom stellen Krijg dezelfde zenuwen als jij. Nu nog niet zo erg. Maar groeit weer met de week. Dus helemaal te begrijpen.
Conejita.. ik word ook zenuwachtig als ik met mijn doppler t hartje niet vind..maar met onze termijn word het steeds makkelijker en ik zoek net zo lang tot ik hem heb. Ik luisterde wel steeds te hoog..maar nu begin ik hem te snappen...laaaaager. Ik heb een tweedehands doppler..maar las in t het dopplertopic bij zwangerschap iemand die eentje net nieuw voor 30 euro besteld heeft. Ik luister op aanraden vd verlosk niet vaker dan 2x per week. Maar ben dr wel blij mee! Gisteren ook even opgenomen! Vocaroo | Voice message Klhoe..ik zou je wens voor een inleiding zeker voorleggen en benadrukken dat je gestrest ben en slecht slaapt. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat een positieve situatie voor je kind vinden. Ik krijg zelf straks een geplande KS en ik weet dat ze nu pas na 39wk preferen, maar ook ik ga daar absoluut tegen protesteren. Ik heb geen zin in een spoedje of erger nog..een uitgescheurd lidteken omdat ik met hoge weeen een half uur in de auto die kant op moet sjesen..Word dr nu al nerveus van..laat staat in de 38-39week.. Wanneer heb je weer een ontmoeting met je gyn?
Ben blij dat jullie er ook zo overdenken. Morgen ochtend heb k een afspraak, ga meteen voor leggen. Tenzij mischien vanacht begint Denk het niet. Xxx
Succes bij de gyn Khloe! Conejita, ik heb er heel veel baat bij gehad bij de doppler. Heb daardoor heel wat minder vaak de vk hoeven bellen als ik in de stress zat. Mijn mannetje begon er ook altijd direct door te bewegen. Dus vond het erg geruststellend. En gebruikte er babyolie voor. Dus gelijk een heerlijke babygeur
Bedankt! Ja ik hoor er hier alleen maar goede verhalen over. Ga nu zondag eentje proberen tweedehands en als het bevalt koop ik m. Man heb ik het ook verteld hij zei je moet doen wat je wil . En hij voelt zich ook onzeker en gespannen soms dus stiekum vindt hij het nu ook wel heel leuk. Mannen ...! Succes Khloe ben benieuwd wat ze zeggen. Wat enorm spannend! Ik vandaag echo. Man man ik ben nog nooit zo gespannen geweest. Vooral omdat. Ik weer al mijn twijfels ga uiten bij de gyn. Zal blij zijn als het achter de rug is. Hoe gaat het met de rest vd meiden?
Succes Khloe en conejita!!! Hopelijk positieve afspraken Hier gaat het prima, afgelopen dinsdag had ml me ontvoerd naar Brussel voor 2 dagen Omdat we woensdag 2 jaar getrouwd waren. Hij vond dat we dat wel verdiend hadden na afgelopen jaar, zo lief! Echt fijn om even tijd voor ons samen te hebben.
Heey meiden Dais wat leuk en lief van je man. Lekker genoten van Brussel? Conejita laat je weten hoe je echo was en gesprek? @hiero, ben op controle geweest. Baby lag nog steeds goed ingedaald en hartje gehoord. Ik heb gevraag en me angste gezecht nu as dinsdag terug dan gaan ze onderzoeken of ontsluiting heb. En zo geen ontsluiting gaan ze inleiden als er plek is. In iedergeval volgende week. Hoop dat dit weekend komt. Als ik niks gezecht en gevraagd hadt dan hadden ze nog 2weken laten door lopen. Xxx
Goedzo! 40 weken wachten is lang zat hoor hihi Hopelijk komt hij ineens vanuit zichzelf. En Brussel was super, idd echt genoten Liefs!
khloe dat is fijn, hoop dat het snel gebeurt! Dais, heerlijk joh! Hier geen echo maar hartje geluisterd, was wel jammer. verder kwam ik niet ver want kon alleen maar huilen. ze zeggen post traumatische stress. dus ga nu begeleiding krijgen maatsch werkster kwam er bij zei. zit je hier nu nog steeds mee wat is dit toch voor raar land waar ik woon vraag ik me soms af? maar verder waren ze wel ok en steunend. pfff ben dood moe over twee weken 20 w echo
Wat een ongepaste opmerking van nota bene de mw. Maar fijn dat je steun hebt gevoeld en dat je begeleiding gaat krijgen.
Dag allemaal, de laatste dagen zijn nogal hevig geweest. Ik vertelde hier eerder dat ik 2 weekends geleden heel veel last had van énorm hevig bloedverlies. Na een controle bij de gyn kreeg ik pilletjes voorgeschreven. Het bloedverlies stopte snel. Na enkele dagen begon het opnieuw, en opnieuw zo hevig. Ik was intussen al onwaarschijnlijk veel bloed verloren. Ik mocht opnieuw langs voor een echo bij de gyn van wacht. Een hele lieve vrouw, die voor het eerst na mijn bevalling ook eens een inwendige echo deed. Zij zag toch nog een aantal placentarestjes zitten in mijn baarmoeder. Mijn eigen gyn had dit nooit opgemerkt, wrs omdat hij nooit een inwendige echo had gedaan. Ik stond versteld. Ze stelde voor zo snel mogelijk een curettage te doen. Afgelopen maandag ben ik dan binnen gegaan voor een curettage. De dokter vertelde me dat mijn bloedwaarden héél erg laag stonden en dat ik het zeer kalm aan moest doen. Ik voelde me na de curettage redelijk goed. Maar was wel misselijk. De curettage is gebeurd onder volledige narcose, en van en vorige operatie wist ik dat ik heel slecht kan reageren op die verdoving. De dag na de curettage begon ik me echt heel slecht te voelen. Ongelofelijke hoofdpijn, zo slap als een vod en ik kreeg ook koorts. Toen ik 's avonds 39,2 had, ben ik naar de spoed gegaan. Ik ben 2 dagen moeten blijven en heb extra bloed bijgekregen. Blijkbaar stonden mijn bloedwaarden zéér laag. Ik ben nu terug thuis en moet nog even tijd nemen om aan te sterken. Het zijn al zo'n helse maanden geweest. Ik heb echt het gevoel dat alles dat kan mislopen, ook is misgelopen. Hopelijk kunnen we, nadat mijn lichaam is aangesterkt, nu stel terug starten voor een kleintje. Ik kijk er zo naar uit... Veel van jullie hebben mss ook een curettage gehad. Wat is normaal qua pijntjes? Ik heb zoveel schrik voor verklevingen... Ik heb wel wat last in mijn onderbuik, maar de last is meer zoals bij een eisprong en is gewoon wat druk. Mijn borsten zijn precies ook wat gevoeliger... Liefs, x
Nou ja.....dat is idd een hele rare opmerking! Toen ik zwanger van de MA was, gaf de gyn meteen een boekje over Kwetsbare Zwangeren en dat ik naar de mw kon als ik daar behoefte aan had. Omdat een zwangerschap na verlies gewoon mentaal erg zwaar is. Gelukkig krijg je nu wel begeleiding, maar hopelijk zullen ze wel hun woorden wat beter gaan kiezen vanaf nu. En gelukkig wel het hartje gehoord meis! Hopelijk een mooie echo over 2 weken!! Knuf!
June heb inmiddels drie curretages gehad en krijg as woensdag de 4e ivm placentaresten. Buikpijn kan hoor is normaal. Ik was ook heel bang voor asherman. Heb daarom een hystro gehad met de dunste scoop om dit uit te sluiten. Wacht gewoon even je menstruatie af, cyclus kan even van de wap zijn maar hoeft niet. Mocht je vragen hebben kun je me altijd berichten. Conejita nogmaals dikke knuffel Khloe hoop voor je dat de kleine zich dit weekend meldt
@June: heftig meid! Ik heb bij mijn missed abortion ook een curettage gehad. Qua pijn was het bijna niks moet ik zeggen, beetje zeurend gevoel soms. Maar ben wel een week lang heel erg moe geweest. Jij zal dat wel helemaal hebben. Ik had na 5.5 weken weer een menstruatie. Sterkte en knuffel!
Heel veel sterkte June, is niet niks allemaal. Khloe, al enige actie in aantocht? Hier is alles goed. Enorm zenuwachtig voor de echo vannochtend, maar het ziet er goed uit. De twaalf weken zijn voorbij. Op naar de 20. Knuffels
Heey meiden Rinsje wat fijn dat echo goed was. Op naar de 20wk, blijft spannend he. Krijg je extra controles? Hiero is nog steeds rustig, afentoe hardebuiken en beetje menstruatie actie gevoel, maar het komt en gaat. Hij houdt het spannend, m'n gedult wordt weer op de proef gesteld. Xxx
Nu elke drie weken op controle en naarmate ik richting de 24 weken kom elke twee weken en daarna zelfs elke week. Ze doen er alles aan om een zwangerschapsvergiftiging voor te zijn. Zodat ze het eventueel kunnen onderdrukken.
Aah rinsje dat is fijn. Extra controles . K vond heel prettig extra controles.. omdat de angst en onzekerheid soms echt omhoog kwamen. Heb dat nu ook... bang dat te lang door loop dat verkeerd gaat. Morge gaan ze onderzoeke ofbontsluiting heb of niet en hoor ik waneer ingeleid wordt. Xx
Och Khloe! Zo spannend. Kan me voorstellen dat de gevoelens wel wat mixed zijn op dit moment. Ik volg het hier allemaal nog niet zo lang, maar ik duim dat je kleintje snel gezond en wel in je armen ligt! Nog een ander vraagje aan de ladies die een curettage kregen na de bevalling. Hoelang moet je wachten voor je manlief terug mag plezieren ? x