Conejita bedankt voor het delen van hoe 'het wachten' is verlopen. Wat stom dat je de eerste onderzoeken zelf moest betalen. Maar wat een opluchting dat alles gewoon goed is, dat deel onrust heb je dan gelukkig niet bij een zwangerschap. Julia1979: jij ook bedankt. En fijn dat ook bij jou al de uitslagen goed waren. Ik weet niet of we gaan wachten of niet, dat zien we wel volgende cyclus. Geestelijk zijn we denk ik wel aan toe. Bij mijn eerste zijn we zelfs sneller begonnen (wat toen ook mocht van de gyn) maar ik werd pas 13 maanden later zwanger. Omdat ik niet snel zwanger raak, maakt dat ook dat je sneller wilt beginnen.
Heey meiden Uiteindelijk was eigelijk inleiding maar dat k er was zat k op 4 cm. Ze hebben aleen mn vieze moeten breken dat was genoeg om in 1uur volledig ontsluiting te krijgen. K had aleen veel bloed verlies totaal 1 liter. Toen k wou douche viel k flauw.. door de spanning maar ook door blied verlies. Ze hebben nog bloed geprikt zag opzich goed uit maar beetje ijzer te kort We mochte savonds na huis. Voel me erg moe en nog beetje sapjes. Maar alsk naar mn ventje kijk.,het is het allemaal waard. Toen ik joey op mn buik kreeg.. huilenn zoveel emoties. K heb foto's in mn foto album staan. Xxx
Gefeliciteerd met jullie zoon Kloe! Wat een knapperd!! Geniet er lekker van! Hier vandaag al op dag 17 ongesteld geworden... Dit terwijl ik normaal een cyclus heb waar ik de klok op gelijk kan zetten. Na de bevalling had ik 2 keer een cyclus van 25 (normaal voor mijn doen). Is dit herkenbaar?
Wow Khloe wat een mooi lief ventje! En heerlijk dat je bevalling zo snel ging. Bij Noa ging het ook snel (niet zo snel als bij jou ) dus hoop de tweede ook. Rust goed uit (als het kan ) en geniet!
Kwam weer eens even om het hoekje kijken: Khloe, wat geweldig dat je zoon er eindelijk is! Wat een knapperd en leuke naam! Geniet van dit wonder, ook al gaat het natuurlijk gepaard met veel emoties. Elise moet een hartstikke trotse zus zijn vanaf haar wolkje. En fijn om zoveel goed nieuws verder te lezen, dat de zwangerschappen goed gaan, hopelijk kunnen jullie ook steeds meer genieten! En de schone bm van Pluis en dus eindelijk groen licht. En ook voor alle nieuwe dames hoop ik dat het geluk jullie heel snel alsnog/weer gegund mag zijn (zeker voor jou Iez! Wat heb jij veel meegemaakt. Je verwacht dat zoveel ellende je niet nog een keer kan overkomen, maar de natuur kan niet tellen helaas, zo is keihard duidelijk geworden... ). Dat de natuur niet kan tellen hebben we zelf ook ondervonden (mensen zeggen wel eens: doe mee met de loterij, dan win je gegarandeerd de hoofdprijs). Want na het verlies van ons ventje* verwacht en hoop je dat je nu eindelijk kan genieten. Ik kan gelukkig zeggen dat we enorm van onze kanjer genieten, maar niet zonder slag of stoot. Wat ik eerder al eens kort schreef is dat hij een week in het zkh moest blijven voor onderzoeken vanwege een paar zichtbare afwijkingen. Dmv genetisch onderzoek is een afwijkende chromosoom bij hem vastgesteld wat de afwijkingen veroorzaakt. Een enorme schrik! Waarom ook dat nog, na alles! De onzekerheid over wat het allemaal zou gaan betekenen was vreselijk. Gelukkig weten we inmiddels dat de afwijkingen zeer mild zijn (over twee weken ondergaat onze zoon twee operaties, waarna alleen nog 1 oogje er afwijkend uit zal zien maar verder is er dan niets te zien aan onze prachtige zoon) en wat er ook gebeurt, we zijn dolgelukkig met ons wondertje en houden zielsveel van hem. Ook wordt een normale ontwikkeling verwacht (en dat laat ie tot nu toe ook zien) dus dat is geweldig . Bewust vertel ik niet de details hier, maar wil ik best privé delen als iemand daar interesse in heeft. Wil hiermee trouwens niet jullie nog meer onzekerheden geven hoor, want onthoudt dat de kans zo ontzettend klein is dat dit gebeurt. Maar dan weten jullie even weer hoe het met mij en de kleine gaat Liefs, Bee
Bee, wat een spanning over je kleine mannetje. Heftig hoor. Wel fijn dat ze iets kunnen doen voor m. Maar een ok zo jong. Balen. Hoop dat er daarna weer even rust is en de mogelijkheid om ook te genieten. Khloe, heftig dat je zoveel bloedverlies hebt gehad. Hou jezelf goed in de gaten. Neem je rust, dan knap je zo snel mogelijk op. Heb je al floradix? Bij mij hebben die pilletjes wel geholpen om wat sneller te herstellen. Maar wat een mooi mannetje. Schreef t al bij je foto. Dames fijn weekend verder.
Ja zeker heftig maar genieten staat gelukkig op de voorgrond en ons mannetje doet het super, het is een schatje en lachebekje en hele tevreden baby. We zijn apetrots op hem, maar wat er is gebeurd gaat je niet in de koude kleren zitten. Wat super dat iij al zover bent zeg! Echt de laatste loodjes! Nog even en dan mogen jullie je wondertje verwelkomen. Ben heel blij voor je en zet m op
Bee1986: dank je wel. Ik kan me heel goed voorstellen dat je denkt waarom ook dat nog. Fijn dat er iets aan gedaan kan worden. Veel sterkte voor de komende operatie, lijkt me heel spannend allemaal. En ook fijn dat hij zich verder normaal ontwikkelt. Kleine update: Ik ben gisteren ongesteld geworden en kan dus verder naar ronde 2. Gisteren was ook de geboortedag van mijn zoontje. Daar sta je dan tussen de twee grafjes in. Ipv een feestje een grafje bezoeken. Gelukkig kon ik vooral terug denken aan de mooie 4 dagen die we met hem op het NICU mochten doorbrengen.
Gefeliciteerd Khloe!!! Tijd om te genieten van je mannetje. Doe rustig aan. Dit wondertje is het wachten waard. Nu de rest van de dames nog. Het is iedereen zo gegund. Kus
khloe gefeliciteerd met je mooie mannetje. nu je lekker laten verwennen en vooral heel erg genieten van je kleine mannetje je hebt het meer dan verdiend!
Heey meiden Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik hoop dat iedereen gauw een wondertje krijgen. Gun het jullie zo Xxx
Khloe!!! Ben eventjes te druk met mezelf geweest en wat lees ik opeens... Je bent bevallen!!! Wauwwwww fijn! En wat snel en een mooie naam! Lieve foto ook. Heb een traantje gelaten hoor
@ Bee Fijn om te lezen hoe het met jullie gaat. Toch zeker niet fijn zulke onzekerheden weer bij je kleintje. Andere dames hoe gaat het met jullie? Hier ook de laatste loodjes.. Ik kan niks meer, zo moe en pijn aan mijn onderrug. Kom de deur niet meer uit. Donderdag pas weer controle. Ik wil zo graag dat de baby nu komt, ben er klaar mee. We hebben het al wel over inleiden gehad, maar dat wil ik liever niet ivm herinneringen als het niet hoeft. Dan blijf ik maar hangen op bed en de bank voor mezelf..
Spannend hoor Binalo. De laatste loodjes. Of misschien ben je inmiddels al bevallen. Hoop het voor je! Hoe is het met de andere dames? Hier is zoon inmiddels geopereerd en thuis. Nu kan de voorbereiding voor baby echt beginnen. Babykamer is klaar. Dochter heeft een heel mooi kaartje gemaakt. Nu afwachten wanneer hij komt. En ondertussen bedenken wat we met de geboortedag van onze kleinste meid doen. Rare tijden.
Heey meide Heb weer ff bij gelezen. Binalo laatste lootjes meid. Suc6 nog ffies Conejita hoe gaat met jou?voel je je goed? Wendy nog ffies dan mag je ook kleine vast houde. Hoe gaat het nu met je zoon na operatie ? Dais hoe gast het met jou? Iedereen , hoop dat alles goed gaat dikke knuffe Hiero... met mij gaat stuk beter voel me weer goed. Ben al paar keer met joey buiten geweest Wat een lekker kerreltje al zeg k het zelf.. Hij huilt aleen als vieze luier heeft of als wilt eten. Nu 11dagen oud.en steeds meer wakker en alles willen zien Ik heb newborn shoot gedaan. Foto dtaat bij mn album als jullie het willen zien Joey moest slapen maar precies toen was hij wakker en vond veel te intresant. Foto gaan we aan onze ouders geven. Tot gauw meide xxx
hey meiden, sommigen van jullie wisten het al...ik was weer zwanger. Twee maanden na de curettage, zo blij! Maar helaas is dit ook weer een miskraam geworden Vorige week kwamen we er al achter dat het kindje wat achterliep, maar het hartje klopte en het kindje groeide wel, alleen niet genoeg. Gisterochtend nog een echo gehad en de gyn was voorzichtig positief. Maar gisteravond kreeg ik ineens bloedverlies en dat was er vanochtend nog steeds. Vanochtend weer een echo gehad en helaas geen hartje meer Ik heb nu ook heel veel bloedverlies dus hopelijk komt het uit zichzelf eruit. We kijken het een weekje aan, a.s. maandag moet ik weer terugkomen. Ik kan maar niet begrijpen waarom een brusje voor Vienna niet gegund is... 7 nov is Delilah* al een jaar overleden en is er nog geen ander kindje in het vooruitzicht
Jeetje Dais. Wat verschrikkelijk voor jullie. Zo wordt t wel een hele lange reis voor een brusje. Kan wel janken om je ellende. Bah
Lieve dais. K weet niet zo goed wat k moet zeggen. Wat vind k het erg.. Gun jullie zo een nieuw wondertje. Heel veel sterkte. Dikke knuffel