Iez, niet schuldig voelen hoor! Het is niet niks je kindje verliezen. Ik denk dat het vaak versterkt wordt als je andere kindjes wel levend geboren ziet worden. Meisjesbabies vind ik nog steeds moeilijk om te zien... Dikke knuffel Wendy sterkte meid hoop dat ze je goed kunnen begeleiden en adviseren in het ziekenhuis! En voel je ook niet schuldig als je hem wel eerder laat komen hoor! Hij komt in een warm en liefdevol nest ik denk dat het geen straf is voor hem om in jullie armen alvast te liggen . Ff korte opmerking tussendoor: dat van die angelsound heeft ook nadelen. Bijv als je gevoel zegt mijn kindje beweegt niet goed en je hoort wel het hartje kan dat valse gerustheid geven. Ik hoorde laatst hier op het forum dat een moeder daarom dus niet naar het ziekenhuis ging en toen had dat dus wél gemoeten... Dus vertrouw eerder op je gevoel (en ook al ben je paniekerig) en houd de bewegingen in de gaten. Dan maar een x teveel naar het ziekenhuis. Dit is een van de redenen waarom artsen en vk's niet staan te juichen bij een angel sound in huis. Khloe hoe gaat het met je knappe knul? Ik woe echo gehad. Lief en mooi is ie!
Iez, ik denk dat iedereen dat heeft. Vlak na de geboorte van de tweeling haalde ik erg veel troost uit mijn nichtje van 5maanden. Maar het horen dat mijn beste vriendinnetje en nichtje zwanger waren en de geboorte van een gezonde knul bij nog een vriendin. (We zijn allemaal bijna 30, dus een echte babyboom) kon ik niet verdragen. Het hielp mij om het meteen concreet te maken en dezelfde week mocht ik al op kraamvisite komen. Kijk rustig wat voor jou fijn voelt. Ik merk dat mensen in mijn omgeving heel erg meeleven en dat rotgevoel en verdriet bij je willen verzachten. Bijvoorbeeld door me meteen langs te laten komen na de geboorte (terwijl ze eigenlijk moeten rusten), omdat ik het fijn vond. Geef aan wat jij graag zou willen. Sterkte ermee. Knuffel
Rinsje: we mochten vandaag langs in het zkh om de babygirl te zien. Maar man wat is dat moeilijk geweest. In alles wat ik zag, zag ik mijn kleine meid terug. En mijn man vond het ook moeilijk. Hij zit in de tuin nu bij te komen. We houden van dit meisje maar haar zien heeft zoveel naar boven gehaald pfff heel zwaar.
Jeetje, wat ontzettend herkenbaar weer. Je wilt zo graag zo blij zijn voor iemand. Maar het is zo verschrikkelijk moeilijk. Wij hebben vanavond de as van ons kleine meisje uitgestrooid op het strand. Het was heel mooi bij de ondergaande zon. Met de kinderen samen. Morgen is het officieel een jaar geleden dat ze geboren is. Maar dan gaat het allemaal niet lukken, want dan start de inleiding. Wel wat twijfel over of we uberhaupt daar morgen mee moesten gaan starten, met een kleine kans dat de data gelijk worden. Maar het leven van deze is belangrijker dan een datum. En daarbij, ml zegt, dan is de cirkel weer rond. En de nieuwe kleine zal toch altijd verbonden blijven met E*, want heel eerlijk, als E* niet overleden was, dan was deze kleine man er niet gekomen. Dan was ons gezin nu compleet geweest. Klinkt wel heel cru. Maar het is wel de waarheid. Dus een heel dubbel gevoel, maar er viel zoveel spanning weg bij het bespreken van de inleiding. Dus ben blij dat we de keuze gemaakt hebben. We wisten van tevoren dat dit zou kunnen gebeuren. Dus nog even volhouden en dan hoop ik dat we dit weekend ons mannetje eindelijk kunnen zien en horen.
Ik ben het helemaal eens met je man meis, die twee kleine wondertjes blijven idd voor altijd verbonden. Want idd, zonder haar was hij er niet geweest. Hoe welkom ze allebei ook waren en zijn. Ik hoop stiekem voor jullie dat hij zondag komt, dan wordt een emotionele dag voor altijd opgevolgd door een vrolijke dag. En mocht hij toch morgen nog komen, dan wil hij blijkbaar gewoon graag op zijn grote zus* haar dag komen Mooi ook dat jullie op zo'n mooie manier het as hebben kunnen uitstrooien. Dikke knuffel voor jullie allemaal en zet 'm op dit weekend! Met het herdenken van je meisje en de welkomst van je ventje!!!
Heey wendy Ik ben het ook met je man eens. En wat dais zegt. Heel veel suc6.. zal heel emotioneel zijn. Maar straks kunne jullie je mannetje in armen nemen en heel veel knuffellen en bewonderen. Het is het allemaal waard. Binalo hoe gaat het met jou? Conejita waneer heb jij controle? Viel je je goed? Dais Hoe gaat het met jou? Dikke knuffel voor iedereen Xxx
Succes Wendy! Wat spannend en emo. Hier gaat het wel goed, voel me een stuk rustiger in mijn hoofd, maal niet zoveel meer. Beebje gaat goed. Heb de 23 e weer controle maar dan ik in Ned dus moet ik nog verzetten. Hij beweegt regelmatig dus erg fijn . Ik ga een vilten mobiel maken met jungle diertjes en we hebben al ideetjes voor de babykamer. (Hoewel hij ook een tijd bij ons zal slapen denk ik ). Dit houdt me wel bezig, ik moet echt structuur hebben anders raak ik in een dipje. Mijn ouders komen in dec weer om te helpen met klusjes in huis en babykamer. Echt fijn want voel me soms wel alleen. Man veel van huis. Maar ik red me wel . Ben ook benieuwd hoe het met de rest is.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het lijkt er toch op dat E* haar eigen datum houdt. Er waren teveel bevallingen. Dus misschien vanavond starten of n andere dag. We gaan t zien. Voor nu nog even een dagje met de kinders en vanavond zien we wel. Het staat iig in de planning en dat geeft al n hoop rust in mn hoofd. Conejita, wat een mooie foto!! Fijn dat je naar nld kunt en dat je ouders komen.
Heel veel succes dewendy met alle emoties, volgende week een mooi kleintje in je armen. Zal aan je denken.
Heey meide Conejita wat mooie echo foto zeg, wordt een heel mooi mannetjeh. Wat fijn dat je ouders komen helpen, geeft ook lekker afleiding. Blijft allemaal spannend. Hiero gaat erg goed. Hij is zo lief, huild aleen voor eten of als hij vieze luier heeft. We mogen niet klagen, laatste voeding is 23:00 en dan komt tie tussen 3 a4uur en dan pas rond 7uur. Alleen vanacht hadt hij last van kraampjes, hij kwam om 4uur daarna heb k ff gezeten hij hadt zo last maar rond half6 viel hij in slaap tot half10. Heb k zelf ook nog paar uurtjes gepakt. K geef borstvoeding maar kolf ook af zodat m'n man laatste voeding om 11uur kan doen en ben nu bezig met langzaam op fles voeding over te gaan, nu nog maar 2flesse flesvoeding op even dag. Ooh Meide wat gun k Julie zo een klein lief baby'tje, het is zo mooi en bijzonder. Af en toe Zie ik gezicht uitdrukkinge wat me aan Elise Moët Denken. Vooral snachts dan man hij me zo aan blijve kijken, dat doet me zo aan de laatste nacht van Elise Denken, die bleef mij toen ook zo aan kijken. Ze hebben zelfde ogen. Dikke knuffel voor iedereen. Xxx
Gistermiddag is onnze zoon Niek geboren!! Wat een emoties. Dames ik wens voor jullie allemaal hetzelfde. Een baby die huilt!!
Gefeliciteerd deWendy! Fijn dat de tijd van zorgen maken voorbij is en je nu kunt genieten Heb ik ook zon zin weer in!
Superfijn Wendy, van harte gefeliciteerd met je ventje Niek!!! Zo blij voor jullie Ik kan niet wachten tot wij het ook weer mogen ervaren...