Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland

Heel mooi idee.
    Blijft toch mee spelen en symbolisch he.
    K denk vaak ook na over dat soort dingen.

Elise was op woensdag geboren 23:04 27-08-2014
    Joey ook op woensdag geboren 10;04 09-09-2015

Heel bizar dat geïdeologiseerd woensdag was, stond ik toch bij stil.
    Joey hadt ook op elise d'r verjaardag kunne komen.

K ga voor m'n man armband met plaatje kope en eene kant Joey ze naam andere kant elise voor kerst.

Dankje, kan geen geniet foto's maken, te erg.
    Afentoe ben k te liervormig Joey, hij maak er gebruik van.
    Vorige week wou die savonds niet slapen, huile ik speen geven begint hij te lache en telkens speen d'r uit gooie,
    Tot m'n man zei nu is klaar en gaf speen en ging slapen.
    Heb er een filmpje van zo grappig.

Hoop dat jullie straks ook zo kunnen genieten.

Xxx

2. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Die overeenkosten qua geboorte zijn wel heel bijzonder he?

Vienna en Delilah* hebben ook vergelijkbare geboortemomenten. Ze zijn allebei op een vrijdag geboren en bij allebei begonnen de weeen op dezelfde tijd; 7 uur 's ochtends. En allebei einde van de ochtend/begin van de middag geboren (Vienna half 12 's ochtends en Delilah* half 2's middags).
    Dus ik zou het wel bijzonder vinden als een volgende ook op een vrijdag zou komen :)

3. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Ja heel bijzonder is dat he.
    Ooh meid ik hoop dat jullie gauw lief mooi baby'tje in jullie armen kan sluiten.
    Gun het jullie zo.

Soms lijkt of mensen om ons heen "denke dat goed is en dat ons verdriet minder is" maar blijft bij ons.
    Vind juist fijn als mensen Om je heen nog aan onze kindjes denken.
    Soms voelt het of alles en iedereen vergast en vergeet hoe wij ons soms voelen.
    K kan nu soms zo kwaad worden als er gezecht wordt " nu hebben jullie een gezond kind dat aalt het goed" vind dat zo hard overkomen, net of elise er niet mocht zijn.
    Zal niet zo bedoelt zijn, maar komt over of we geen verdriet meer mogen hebben.

Xxx

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja vervelend is dat he. Zo van "dat moeilijke hoofdstuk is nu afgesloten, laten we het er vooral niet meer over hebben". Ben daar ook bang voor. Vooral bij mijn schoonfamilie. :(

Haha Khloe, hij neemt nu al een loopje met je :p wat een boef haha.
    Grappig dat je man dan ingrijpt, jullie lijken een goed stel :).

Ja bijzonder die data he. Ach ze zijn zowieso met elkaar verbonden.

Data of niet, wat iedereen ook zegt of niet!

5. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Meiden, dank je wel voor jullie reacties.
    Gisteren de geboortedag van Luna en ben ik getrouwd. Het was een mooie bijzondere en emotionele dag. We hebben ballonnen voor haar opgelaten met de zaadjes van vergeet me nietjes erin. Ook had ik een speech voor haar geschreven en voorgelezen.

Volgende week di, de datum van overlijden, ik zie er mega tegenop. Mijn man ;) en ik gaan wss een dagje naar het strand even uitwaaien.

Dais voor jou ook weer bijna een jaar geleden, moeilijk he.

Leuk om te horen over Joey khloe :)

Fijne avond meiden

6. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    @ Daisy, Moeilijke tijd is dat zeg, een jaar geleden alweer. Sterkte ermee.

@ Pluis, Gefeliciteerd met je huwelijk en wat prachtig die ballonnen. Zo zijn ze er toch bij geweest.

Hier merk ik dat alles wat emotioneler wordt. Ons derde dochtertje. Toen ik het hoorde werd ik erg emotioneel. De situatie was precies hetzelfde toen ik in februari hoorde dat we twee meisjes kregen. Thuis kwamen dus zowel de tranen van verdriet als van geluk weer even op. Maar ook heerlijk om weer even zo emotioneel te zijn. Ondanks dat ik me zo gelukkig voel en vooral heel veel kan lachen en genieten, zit het verdriet om de tweeling er toch ook nog. Maakte me soms zorgen, ben ik niet te vrolijk en moet ik niet wat vaker verdrietig zijn om de meisjes. Nu dus gelukkig de bevestiging dat ik ook met een brok in mijn keel en met een lach aan de tweeling en ons derde dochtertje kan denken. Een lach en een traan liggen dichtbij elkaar.

7. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Dais, ik weet niet of ik dit weekend hier online ben dus nu maar alvast veel sterkte dit weekend. Denk aan jullie

8. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pluis wat heftig en wat mooi. Een jaar verder. Pfff waar blijft de tijd.
    Dais voor jou ook al bijna een jaar geleden. En wat voor jaar voor jullie allebei. Moeilijk hoor. Sterkte.
    Rinsje het is zo herkenbaar. Verdrietig zijn en je zorgen maken omdat je weer kunt lachen.

Liefs allemaal

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Thanks meiden!
    Nu een jaar geleden hadden we die vreselijke ctg waarbij we alleen maar de echo van mijn hart hoorden...verder alleen maar stilte :(
    Morgen had ze 1 moeten worden.
    We zitten nu in een huisje, we gaan er een mooi weekend van proberen te maken.

Liefs!

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Sterkte Dais. En pluis. Moeilijkste tijd vh jaar :(

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Sterkte Dais...

12. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Bedankt meiden!

We hebben net een ballon voor dr opgelaten, Vienna mocht dit doen. En ze heeft net ook een kaarsje op een taartje mogen uitblazen voor dr zusje. Zometeen gaan we even zwemmen en vanavond uit eten. We maken er ter ere van Delilah* een feestje van vandaag :)

Mocht iemand er behoefte aan hebben; ik heb een blog gemaakt voor ons kleinste meisje: https://delilahsierra.wordpress.com/

Liefs!

13. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    Wat mooi, Daisy. Ik hoop dat jullie ook een beetje kunnen genieten, ondanks alle dubbele en emotionele gevoelens. Sterkte!

14. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
  15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Echt heel cute :)

16. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    Wat een dotje khloe ☺☺

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Wat een lekker scheetje!!

18. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Dankje wel voor jullie lieve leuke reacties.

Zat achteraf te denken.. mischien kwets ik mensen met mn foto en mn verhalen.
    Sorry als k dat doe.

Xxx

19. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Cutey!

20. June9

June9 Lid

27 jun 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2700 June9, 18 nov 2015
    Laatst bewerkt: 18 nov 2015
    Het lukt me maar niet om hier vaak te posten. Sorry dames!

Hier zit ik in de wachtperiode. Vrijdag 6/11 pregnyl gespoten. Afgelopen zaterdag tekstje gedaan om te zien of de pregnyl al uit mijn lijf was. Er was nog een licht streepje te zien. Maandag heb ik een nieuwe gedaan (9 dagen na pregnyl 5000) en nog steeds heel licht streepje. Vandaag nieuwe test gedaan en opnieuw heel licht streepje. Ik maak mezelf wrs gek door zoveel te testen maar moet pregnyl 5000 vandaag (11 d later) niet al uit mijn lichaam zijn?

Het streepje vandaag is wel lichter dan dat van zaterdag en maandag. Er zit dus niets anders op dan vrijdag nog eens te testen en te hopen dat het dan duidelijker is of dat ik mijn regels heb...

Edit: daarnet al wat bloed bij het afvegen. Vroeg (10dpo), maar het zal dus niet zijn. Ik heb in het verleden nogal mijn regels had 12 dagen na eisprong.

Enerzijds ben ik blij terug bezig te kunnen zijn voor een kindje maar anderzijds is het allemaal zo vermoeiend. Zucht!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik zie hier foto's passeren van schattige kleine ukjes 😍.

X

Deel Deze Pagina