die was natuurlijk al naar huis ten tijde dat ik dat mailtje kreeg... dus morgen hang ik zodra ze weer open zijn aan de telefoon!!!
Kaatje1603: wat een gedoe om dat briefje!! Ik vraag me af of dat niet beter geregeld kan worden, hier zit je toch ook niet op te wachten. Hihi Zwitsers uurwerk, moest daar wel even om lachen. Hier ook altijd hele mooie cyclussen gehad maar sinds de MA en de vroeggeboorte lijkt mijn lichaam even de draad kwijt te zijn. Ben ook heel erg benieuwd nu in deze ronde. Pandaatje: die test van 6-1 is inderdaad ingedroogd, zo oogt deze ook stukken donkerder. En de test van vandaag is dus nog lichter. Als mijn ei nog zou moeten springen lijkt mij dat de test van vandaag donkerder zou moeten zijn. Ik test morgen nog 1 keer om te zien wat de teststreep dan doet. Ergens hoop ik dat ik tussen 2 en 5 januari mijn eisprong heb gehad
@liefebeesje volgens mij is het zo dat je 24 tot 48uur na de LH piek, je eisprong het. Ik heb ook al gelezen 24 na het begin van de piek je eisprong hebt. Dit was geschreven door een gynaecoloog. Maar het blijft een beetje vaag hoe het allemaal precies in zijn werk gaat met de ovutestjes. Maar idd hoop ik ook voor je dat je op je hem al hebt gehad en je op het goede moment geklust hebt.. @kaatje Hopelijk zetten ze er een beetje vaart achter bij de huisarts zodat je eindelijk een afspraak kunt maken!
Nou de huisarts(assistente) werkte heel fijn mee gelukkig! Ze heeft er een gemaakt, deze moet ff getekend worden door de huisarts en dan kan ik m morgenochtend ophalen... Dus jullie begrijpen dat ik vroeg op de stoep lig daar! Haha...
Net belde het ziekenhuis... Nav mijn mail van gisteren!! Heb een afspraak staan!! Haha... Echt heerlijk! Maandag 20 januari intake bij prenatale diagnostiek en echo, woensdag 22 januari intake bij verloskunde/gynaecologie! Zit helemaal te shaken hier... Nu alleen nog laaaaaang wachten! Hihi
Pandaatje: Ik heb net een nieuwe test gedaan en het streepje is nog maar heel licht zichtbaar. Mijn ei is dus al echt geweest, hopelijk hebben we nog een kansje deze maand. Zo niet dan proberen we het de volgende rond nog 1x en dan lassen we een pauze in en gaan we er rond juli weer voor. Kaatje1603: Goed zo, nu een datum om naar uit te kijken. Al lijkt me die tijd wel lang duren, dan kun je al bijna gelijk door voor de termijnecho Waar lopen jullie onder behandeling, blijven jullie bij de verloskundige of bij de Gynaecoloog? Ik heb nog geen idee wat ik straks wil als we weer zwanger zijn, ik weet ook niet wat mag ivm de oorzaak van overlijden.
Ik ben dus onder behandeling bij de gyn, niet ivm Emma maar ivm mijn darmaandoening... Dus voor mij was de vk sowieso geen optie (ja die in het ziekenhuis als de gyn het druk heeft ) maar ik weet niet wat ze doen ivm overlijden, ligt er denk ik ook aan of het een erfelijke aandoening is of niet... want lijkt me dat ze je dan in het ziekenhuis willen houden! Anders wellicht eerste termijnecho etc in ziekenhuis en als dat goed is naar vk... maar das gewoon even hardop denken hoor!
@ Kaatje Eindelijk een afspraak!! Hopelijk zijn de dagen snel voorbij! wel heel spannend nu een eerste echo! Ga met je mee telen op de kalender @liefebeesje denk het ook, hij zal dan al wel geweest zijn.. Hopelijk is het dan een van deze 2 maanden raak! Ik mag ook terug bij de gynaecoloog komen vanwege de vroeggeboorte, ik heb verder geen andere reden om daar onder behandeling te komen. Puur om een nieuwe zwangerschap zo goed mogelijk in de gate te houden
Ik heb vandaag me ultragevoelige zwangerschapstestjes binnen gekregen en gelijk getest.. nu heb ik een tuurtestje, 4 dagen voor me NOD. Ik kan er nog geen positieve test van maken maar echt negatief is ie ook niet. Omdat het ook nog eens een extra gevoelige test is van 10mlu/ml zal het wel heel erg weinig hcg zijn. Denk dat een clearblue test nog geen zin heeft.. Wat denken jullie? Zou de test positief kunnen zijn.. Het streepje is echt heel licht maar wel te zien..
Kaatje wat fijn dat je nu een afspraak hebt. Oh pandaatje wat spannend ! zou inderdaad kunnen dat hcg nog te weinig is ik had bij mijn vorige zwangerschap ook pas echt op de dag van nod zelf een streep en dagen ervoor tuurstreepjes ik duim voor je dat het over paar dagen duidelijker is! @ lievebeesje ik hoop dat het inderdaad nog een kansje heb deze maand!
Vanmorgen weer een testje gedaan.. Het streepje is nu iets beter te zien maar nog wel heel licht. Het wordt wel heel spannend zo.. Hoop echt dat het goed blijft stijgen.. Nog 3 daagjes tot me NOD dan ga ik een digitale test doen..
Kaatje1603: je hebt crohn neem ik aan? Goed dat je dan inderdaad bij de gyn moet blijven. Hoe gaat het verder met je, nog misselijk? Pandaatje: spannend! Soms kun je al wat dagen voor je nod licht positief testen. Heb het zelf ook 2x gehad dat ik 5 dagen voor nod al een lijntje zag. Ik ga voor je duimen! Micloveally: gefeliciteerd met je zwangerschap! Vandaag kwam er hier een eind aan wat onzekerheid, alle onderzoeken zijn nu afgerond. Hopelijk geeft het mij nu ook wat rust in mijn hoofd.
Vandaag weer een licht streepje.. Zou ik daar al wat van mogen denken? Zou ik zwanger zijn maar moet ik nog even afwachten of het goed gaat of zou ik misschien gewoon een laag HCG gehalte van mezelf in me lichaam hebben? Wil vandaag even een test halen die vanaf een waarde van 20 of 25 meet, de gewone testen. En dan morgen daarmee testen. En dan zondag de digitale doen.. Daar wil ik mee wachten ik een streepje heb op een gewone test. @liefebeesje Ik hoop het ook voor je dat je er wat rust door krijgt. Waren het onderzoeken van je kindje of voor jezelf?
Pandaatje, een streepje betekent positief zeggen ze toch altijd? Ik vind t wel hoopvol klinken hoor! Heb je een foto van de test? Ik hoop echt voor je dat t raak is en ik geloof niet dat je zomaar van jezelf genoeg hcg hebt voor een positieve test.... Wat zegt je eigen gevoel? Liefs Simmy
Hoi Simmy, hoe gaat ie met jou? Ja een streepje is een streepje maar ik heb testjes die een waarde van 10 meten en de 'gewone'testen meten pas vanaf 20/25. Volgens mij kun je van je zelf tot een waarde van 0-5 hebben.. Durf het nog niet aan te nemen omdat ik de NOD nog niet voorbij ben.. Ben wel veel misselijk en dergelijke maar ik twijfel nog.. Misschien komt het doordat ik me wil beschermen voor een teleurstelling en probeer ik me gevoel weg te drukken.. (ben ik een goeie in) Hoop heel erg dat het streepje er niet voor niets staat! Kan ik een foto hier in een reactie plaatsen? anders zet ik er even 1 in me fotoalbum..
Wat mij betreft ziet t er positief uit hoor! Ik hoef niet te zoeken naar de streepjes, zie ze meteen. Leuk! Gewoon (om de dag) doortesten en dan zie je ze vast mooi oplopen. Met mij gaat t redelijk, ben toch erg bang merk ik. Niet perse voor nu maar vooral voor wat gaat komen. De behandeling begint bij week 16. Prolutoninjecties en baarmoedermond echo's en eventueel cerclage. Gelukkig heb ik om de week echo en t kindje groeit goed, ben 6 dagen vooruit gezet. Ben ook weer fulltime aan t werk. Mocht niet erg opbouwen. Het is zo druk op OK en t is erg zwaar. Dus ik denk er over om bij week 16 te stoppen. Vooral omdat ze ook niet echt met me meeleven of denken. Productie is t belangrijkste.... Jammer dat t zo moet.
Pandaatje: Als je streepje roze is zou ik denken dat je zwanger bent, op je foto zie ik wel een streepje maar inderdaad nog wel erg licht. Ben je bekend met de testen van kruidvat, deze vind ik zelf erg fijn en meten bij een waarde van 25. Simmy: JIj gaat een paar spannende weken tegemoet, heel logisch dat je daar bang van wordt. Hoe ver ben je nu in de zwangerschap? Fijn dat ze je zo goed begeleiden met om de week een echo te doen, dit zal zeker wat rust geven om te weten dat het goed gaat met jullie kindje. Jammer dat je werk niet zo meedenkend is Hier waren het onderzoeken m.b.t. ons overleden zoontje, we hebben ongelofelijke pech gehad. Zijn overlijden was niet te voorkomen.