Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    He dames,

ik wil jullie vandaag even allemaal (mijzelf incluis) een hart onder de riem steken... Mijn hele twitter en facebook timeline staat vol met leuke foto's van mamma's die cadeautjes en ontbijtjes hebben gekregen van hun schatje! Misschien sommigen van jullie ook wel natuurlijk...

maar ik moet eerlijk zeggen: bij mij doet het vandaag alleen maar pijn :(
    Dit had mijn eerste moederdag moeten zijn... dat is het nu ook wel maar toch anders als dat we wellicht allemaal voor ogen hadden!

Daarom een toch hele fijne dag maar ook heel veel sterkte!

liefs

2. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, hier hetzelfde. Heb maar extra genoten van de trapjes in mijn buik! Bijna mama van 2 kindjes :) dan helaas maar 1 hier maar in in elk geval 1 om flink te knuffelen. Kan niet wachten...

3. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kaatje wat lief dat je ons een hart onder riem wil steken.
    Ik zelf vond het rare dag doen eigenlijk nooit aan Moederdag maar toch voelde het pijnlijk gisteren en zeker als je dan alle berichten op facebook leest van je vriendinnen en hun kindje (pasgeboren of al ouder kindjes) inderdaad!

Mijn man had wel een bos bloemen gehaald uit naam van ons zoontje en kreeg via de whatsapp een lief berichtje van een vriendin.. maar het blijft raar !

Hier woensdag weer naar het wkz spanning begint al weer op te zetten. hopelijk is nog steeds alles oke en kunnen we langzaam steeds meer gaan geloven dat er over 11 weken een kindje in onze armen ligt...

Simmy hoop dat alles bij jou ook nog steeds oke gaat?

dikke knuf voor allemaal

4. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes alvast woensdag micloveally!
    11 weken... Als ik dat dan zo lees in je bericht denk ik WOW dat is snel! Over 9 weken "mag" het al geboren worden! Nu komen de meeste baby's niet al met 37 weken 😊 helaas haha.
    Ik ben bang dat mijn geduld op een gegeven moment echt op is... Mijn gynaecoloog gaf aan dat alles bespreekbaar was vanaf 39 weken, ik vind zo eng dat je ook verhalen hoort van baby's die met 39/40 weken nog overlijden... Dan denk ik had ze nou al gehaald!!
    Hoe kijken jullie naar de bevalling? Xx

5. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja de bevalling ..... pff lijkt me zo moeilijk wij moeten bevallen tussen de 28 en 34weken ( mag niet verder dan 34 ) ligt aan conditie kindje.Dus in mijn geval is het nu tussen 5 en elf weken al....

Het lijkt me zo moeilijk de bevalling met de andere bevalling en het verdriet daarvan nog in het hoofd plus inderdaad alle angst die er is...

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik zal gaan bevallen met een KS... Emma is wel op de natuurlijke weg gekomen, dus een echt vergelijk heb ik niet... Maar spannend blijft t wel!

Mijn vriend had een heerlijk ontbijtje gemaakt gisteren! Verder niemand in mijn omgeving die erbij stilstond :( deed me ergens wel pijn

7. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaatje, waarom krijg je een keizersnee dit keer? Ligt de plancenta voor? Ergens wel fijn dat je weet waar je aan toe bent 😊
    Ik heb volgende week vrijdag groeiecho, krijgen jullie die ook?
    Vind het toch beetje spannend, zal alles wel goed gegroeid zijn? Ik heb veel last van mijn maag nu, als ik iets te vet (pizza) eet kan ik mijn lol op. Ben met manlief 5 daagjes weg in huisje in NL maar hij heeft gisteren de hele avond mijn geboer aan moeten horen en gekreun en gesteun en over mijn rug heen gewreven. Klinkt als leuke vakantie he 😜

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Hee! Als Emma voldragen zou zijn was ze ook met een keizersnede gehaald...
    Ik heb de ziekte van Crohn en vanwege mijn darmen is een KS beter, kans op totaalruptuur is te groot! Ergens wel lekker idd dat ik weet waar ik aan toe ben, maar vindt t wel spannend!

Klinkt zeker als een leuk weekje weg zo Amber :p Hihi! Hopelijk kunnen jullie er van genieten!

9. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kaatje jammer dat niemand in je omgeving er aangedacht heeft kan me heel goed voorstellen dat het pijn doet! in welke week hebben ze ks nu gepland ?

Amber ja ik krijg om de twee weken een groeiecho en vind dat vreselijk vind echos echt niet meer leuk wil alleen maar horen dat het alles oke is. Hopelijk kun je ondanks je maag toch nog een beetje genieten!

10. lea

lea Fanatiek lid

Spannend meiden hoe en waar te bevallen. Ik ga proberen thuis te bevallen waarschijnlijk. Bij mijn eerste twee ook gedaan en dat ging prima. Al was de tweede heel lang een stuitligger en daardoor werd ook de optie keizersnee besproken toen. Dat lijkt me ook wel super spannend.....

Hier voel ik eindelijk het kindje bewegen sinds 1,5 week, maar deze week echt duidelijk. Fijn die bevestiging. Maar als het dan een dagje rustig is denk je meteen Ojee........

Volgende week de 20 weken echo. Best wel spannend. Ik hoop maar dat alles goed is met ons kleintje.

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    KS is nu nog niet gepland... Krijgen we in week 36 te horen! Kan niet wachten... Maar denk eind week 38 ofzo!

Ja heerlijk he die bevestiging van t voelen... Maar begrijpe je ook helemaal hoor! Want als de kleine hier wat rustiger is dan schiet de spanning ook omhoog :(

12. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Micloveally, ik kan ook niet meer genieten van echo's, ja als ze voor ik zijn!!
    Kaatje, ik wist niet dat dat een risico was door Crohn 😳 totaal ruptuur klinkt toch nog erger dan een keizersnee...
    Lea, klinkt heeeeeeel bekend... Heb nu al zoiets van beweeg maar constant!! En als hij dan heel druk is denk ik oef en auw. En dan is hij een dagje wat rustiger en denk ik Ow jeej, waneer moet je het ziekenhuis bellen?!
    Ik duim voor een goede 20 weken echo!!

Verder genieten we wel hoor van de vakantie 😊
    Iemand nog iets van Simmy vernomen onlangs?

13. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Nou ligt eraan hoe de Crohn is begonnen... Als je te maken hebt met fistels dan liever KS, anders is natuurlijk bevallen geen probleem!

ben hier echt moe moe moe... niet normaal! eens kijken wat we daaraan kunnen doen!

14. lea

lea Fanatiek lid

Crohn lijkt me erg naar. Ik heb wel regelmatig last van spastische darm en helaas komt crohn ook voor in de familie....maar wist ook niet dat een ks dan soms beter was. Als ze dit van te voren duidelijk hebben lijkt het me wel fijn. Kun je je daar ook op voorbereiden.....

Hier zijn mijn darmperikelen trouwens een stuk minder dan in de eerste 12 weken. Toen kon ik geen vet eten of was drie dagen ziek. Nu alleen nog maar opgeblazen gevoel na vettige dingen.. ( niet dat ik alleen maar vet eet hoor haha)

Geniet nog maar lekker van de vakantie Amber....

15. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo lief, was bij de tandarts vanmorgen en de vorige afspraak had ik afgezegd vanweg dat ik toen opeens moest bevallen.
    De assistente kwam nog even vragen hoe alles nu was en of goed ging en dat ze nog vaak aan ons verhaal moest denken en zo 😊.
    Voelt ZO fijn als mensen haar niet vergeten! Want ondanks dat ze ee niet is, is ze voor mij de mooiste dochter die je maar kon wensen ❤️❤️

16. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het hier stil... Alles goed dames?
    Een jaar geleden had ik positieve test van Malin in mijn hand. Vreemd idee... Dacht toen volgend jaar is ze er al! Niet wetend dat we ook alweer afscheid moesten nemen. Toch ben ik trots, ze heeft ons ouders gemaakt en vele harten van mensen geraakt. Mijn mooie meisje, zal altijd gemist worden maar ze was er niet voor niets.

17. lea

lea Fanatiek lid

Hier is alles goed Amber.. Het is waar wat je zegt, we hadden onze kindjes niet willen missen. In de zin van dat ze er nooit waren geweest. Ik merk dat ik echt ben veranderd na haar geboorte. Ik waardeer mijn anderw kindjes meer, en kan meer van ze genieten.

We hebben hier de 20 weken echo gehad en ik voel het kindje nu echt heel regelmatig bewegen.....mijn man ook.

Nu had ik vannacht zo'n nare droom. Ik was aan het bevallen en het duurde maar en duurde en ineens kwam ik tot het besef dat ik nog maar 20 weken zwanger was en dat het dus veel te vroeg was. Toen stopte de weeën wel, maar de vk had hier niet om gedacht....we waren gewoon thuis....

Ik ben er gewoon een beetje raar van.......hopelijk niet te veel enge dromen meer in de komende tijd.

18. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oef ja die dromen schijnen erbij te horen :( heel vervelend! Heb ik ook een tijdje gehad... Lang leve de hormonen!

Ik merk aan mijzelf dat ik steeds ongeduldiger wordt! Klinkt misschien raar maar voor mijn gevoel duurt deze zwangerschap wel 60 weken! De gemiste weken van emma erbij zeg maar :(

Pfoe tijd gaat zo langzaam op die manier :( voelt niet fijn!

19. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lea, die dromen heb ik ook gehad! Schijnt er inderdaad bij te horen. Hopelijk vanaf nu alleen nog mooie dromen :)
    Fijn dat je je kindje voelt!!

Kaatje, ik heb dat ook hoor. Als ik straks beval heb ik binnen 10 maanden 2 kindjes 😱 en vind zo raar idee dat Malin in mijn buik zat vorig jaar :(
    Ik heb ook al aangegeven dat ik vrees dat ik het op een gegeven moment zooo zat wordt.
    Dus ik fluister mijn mannetje af en toe alvast toe dat hij best mag komen met 38 weken 😉 hopelijk luistert hij!
    Knuffel!

20. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    ooo is dat de truc! Dan ga ik ook fluisteren... alhoewel, met een geplande KS in t vooruitschiet is dat misschien ook niet zo handig :(
    Anders wordt het alsnog een half soort spoed ;)

Maar idd vorig jaar deze tijd was ik ook zwanger, echt zo raar!
    Vandaag kwam de levering van BabyDump, kinderwagen, box, campingbedje... ik was gewoon al twee dagen zenuwachtig! Opeens zo echt allemaal...

staat er sinds vnamorgen een kinderwagen in de woonkamer! huh echt in mijn woonkamer?!
    Straks met het kamertje zal t wel helemaal raar zijn!

Deel Deze Pagina