Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja en dat is dus nu... Ik voel haar vanmorgen ook minder :( zit echt te dubben of ik zal bellen of ik even langs mag komen op t ziekenhuis!
    Maar vraag me af of ik daardoor meer/extra gerustgesteld zal zijn...
    Dat gevoel raak je niet zomaar kwijt... :(

Kan wel janken, maar zit op mijn werk!

2. lea

lea Fanatiek lid

Ga maar even bellen meid. De verloskundige is in mijn tweede zwangerschap wel eens 'boos' geweest dat ik niet gebeld had bij minder leven. ( alles was toen goed hoor) maar met deze termijn zeker niet twijfelen......

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Pfoeeeee nou heb gebeld... Mocht gelijk komen!
    Allea goed met de kleine en goede hartactiviteit!
    Lag aan de CTG en prompt superveel beweging in mijn buik natuurlijk... Maar ben wel weer even gerustgesteld!

Ligt denk ik meer aan mijn eigen gesteldheid momenteel denk ik... Vind het allemaal zo spannend!

4. lea

lea Fanatiek lid

Nou, super dat je gebeld hebt en dat alles goed is. Nu even weer proberen te ontspannen. En met een ctg meteen een goede check, fijn!

5. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt allema bekend, ik lag vrijdag ook aan CTG!
    Vanaf donderdag was hij stuk rustiger (nog steeds...) dus moeders is alles behalve rustig! Vrijdagochtend maar meteen gegaan na belletje en ctg en echo was prima. Denk echt dat ze minder ruimte krijgen waardoor de hele verbouwingen in je buik niet meer mogelijk zijn. Terwijl dit vond ik zo fijn! En geruststellend. Zat er ook echt weer ff doorheen, merk dat mijn emmertje steeds sneller vol zit. Was gisteren op man aan het mopperen dat hij nog iets op moest hangen in de baby kamer, moest hij huilen en zei hij: als ik dat doe is het af en dan wordt het echt nooit meer Malins kamer 😢 doet mij zo veel zeer om te zien hoeveel pijn hij ook nog steeds heeft. Blijft lastig. Maar ja, Malin komt nooit meer terug en Billy wel!! Daar moet ik echt weer ff vertrouwen in gaan krijgen. Mag donderdag weer voor controle en ga dan vragen of ik vanaf nu al elke weg mag komen. Ben dan toch vrij en scheelt hopelijk weer wat bezoekjes aan de verloskundige afdeling met CTG's. Veel baby reageren snel de ctg 😊
    Paniek voor niks gelukkig! Maar ja, ik blijf altijd denken: de vorige keer had ik paniek en was er WEL iets.

Ik werd gisteren verrast met babyshower. Zo leuk!! Voelde mij echt overrompeld en heb zo veel mooie kado's gehad. Kreeg van mijn mama een doosje met een gedichtje er op: welkom kleine kleinzoon. Nou toen gingen de sluizen wel open, Malin was net zo welkom en Ow wat zijn we aan de ene kant blij en aan de andere kant doet alles nog zo veel pijn.
    Gelukkig kan ik nu huilen met baby in mijn buik en niet meer compleet met lege armen en kilo's moedergevoelens. Kan niet wachten hem te knuffelen. Ik wil hem zo graag vasthouden en zien dat hij echt echt leeft. Nog 1 weekje werken en dan ben ik broedkip! Gek idee dat hij over 3/4 weken al geboren mag worden. Hopelijk laat hij ook niet te lang op zich wachten haha. Knuffel voor jullie dames. Blijft een rot situatie waar we in beland zijn..

Ps weer iemand hoe het met Simmy is??

6. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier gaat alles redelijk al vindt ik het wel erg spannend nu ... ben nu verder dan de zwangerschap van Kasper , maar de angst om met lege handen straks weer te staan blijft...
    Wij nu 29 weken en tot nu toe gaat het oke placenta werkt nog naar behoren maar blijf al die groeiecho,s en dopplers eng vinden. Woensdag weer een groeiecho en gesprek over hoe verder .Artsen hebben het nu over doorlopen tot toch 36 weken en dat vind ik erg spannend

Olive hier ook geen ervaring met pcos sorry. wat erg voor jullie dat jullie dit meemaken! veel sterkte en wij hier snappen allemaal heel goed dat je snel weer zwanger wilt worden.

Kaatje goed dat je bent geweest hoor! en wat fijn dat het goed was. zoals mijn gyn altijd zegt je hebt nu eenmaal een rugzakje met een hele nare erge ervaring en die raak je niet kwijt . Als ik maar een halve dag niks heb gevoeld dan bel ik het wkz en mag ik ook altijd langs komen. het is en blijft de angst dat het toch weer mis gaat en dat is moeilijk aan mensen uitleggen die het niet hebben meegemaakt!

Amber ja kan me voorstellen dat het moeilijk is als je man zo reageert maar ook fijn dat hij wel zijn gevoelens er over uit. Gewoon vragen hoor of je elke dag mag komen !
    Wat leuk een babyshower zou ik toch stiekem ook wel leuk vinden maar denk dat de mensen in mijn omgeving het niet aan durven om et te organiseren...

lea kan me voorstellen dat je naar de 26 weken toeleeft alles in stapjes.

Lievebeesje hoe voel je nu al weer bij vk geweest

en simmy inderdaad hoe is het met haar ?

7. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Mijlpaal bereikt hier... Kamertje is zo goed als af!!!
    Voelt fijn maar ook eng! Wel erg mooi geworden ;)

Volgende week ga ik met verlof... Ook weer zo'n mijlpaal...

8. lea

lea Fanatiek lid

Fijn kaatje, wat een mijlpaal idd......nu maar uitbuiken.....

Micloveally, logisch dat je echo s spannend vindt.....zal ook wel blijven.....maar hopelijk met goede uitslagen nu.....

Amber, wat sneu dat je man zo moest huilen, maar logisch natuurlijk......wij hadden dat met het verhuizen naar zolder. De hele zolder moest leeg en ik heb toen heel veel weggegooid een paar dagen voor de foute echo........ik kon toen tijden niet op zolder komen omdat leeghalen niet meer nodig was toen..... zo'n rot gevoel. Jullie waren al een stapje verder natuurlijk. ....ik hoop dat je niet heel lang meer hoeft te wachten op jullie kindje.....

9. lea

lea Fanatiek lid

Hier gaat het wel oke. Merk wel dat ik meer last heb van mijn bekken. ...daar heb ik sowieso al chronische pijn, maar nu met verweking. ...au....maargoed geeoon doorgaan maar. Ook geregeld kortademig...benauwd...vooral als ik dd trap opgelopen ben....maakt me wat ongerust voor de kkmende 16 weken maaf als ik Google lijken meer mensen er last van te hebben. ...

10. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kaatje wat fijn dat het kamertje af is. blijft eng denk ik dit soort dingen.

Lea wat vervelend dat je zo last hebt van je bekken ;-(

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Elke controle vind ik nog steeds eng moet ik zeggen... Vandaag weer geweest en was weer helemaal goed :)
    De kleine is zelfs gedraaid van stuit naar hoofdligging!

12. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijf controles ook spannend vinden hoor! Altijd bang dat er toch iets niet helemaal 100% ok is!
    Hij is lekker druk de afgelopen dagen dus de paniek is even weg gebleven bij mij! Merk wel dat ik bijv geen geboorteland kan schrijven... Kost mij te veel moeite om het op papier te zetten. Denk ook dat ik bevalling zelf best eng ga vinden... Probeer er maar niet te veel over na te denken...

13. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen babys of ander nieuws hier??
    Ik ben nu 38+1 en geduld is op... Alsnog bang dat er wat naars gebeurt... We gaan het zien wie de 1e is!
    Hoop dat alles goed is met jullie, knuffel

14. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Nou zeker nieuws! Vorige week vrijdag is onze mooie dochter Eva geboren... Zoals je aan mijn banner ziet was zs wat te vroeg!

Maar ze doet t super en t gaat helemaal goed! We zijn zo ontzettend trots...

15. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    wat fantastisch! Gefeliciteerd! Eindelijk!
    Ben heel blij voor jullie dat jullie nu kunnen genieten van jullie mooie dochter!
    Liefs

16. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Hoe gaat t met jou dan Simmy????? Cerclage nog op zijn plek?
    X

17. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Is de bevalling goed gegaan? En moesten jullie nog in t ziekenhuis blijven?
    De cerclage is er af en alles is al helemaal open. De gyn keek zo op de vliezen dus nu afwachten hoe lang t nog duurt...

18. lea

lea Fanatiek lid

Gefeliciteerd kaatje! Wat een mooi nieuws....wel wat aan de vroege kant dus? Hopelijk gaat het jullie goed, geniet er van!!

19. lea

lea Fanatiek lid

Succes simmy alvast voor de bevalling, het zal wel niet lang meer duren bij jou dan.....

20. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oooo Simmy wat spannend! Kan je er nog btje van genieten??? Straks heb je je kleintje echt in handen!! Geloof me: het prachtigste wat er is na alles...

Wij mochten zondag naar t kraamhotel en zijn van daaruit dinsdag naar huis gegaan. Vrijdag was de kraamhulp voor t laatst en nu lekker met zijn drietjes genieten!

Soms best druk, vermoeiend etc en er komen bij mij erg veel emoties los... Moet ook erg erop letten dat ik mijn rust neem... Ik voel me ondanks de KS namelijk erg goed! En doe dus snel teveel.
    Dus vandaag verplicht gaan liggen! En dat scheelt...

Deel Deze Pagina