Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hafida80

    hafida80 Actief lid

    17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte allen met jullie verlies!
     
  2. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Hallo. Hoe is t hier?
    Ik merk dat ik steeds verdrietiger word nu de uitgerekende datum echt dichtbij komt. Hij zou er bijna zijn. Ik had er ook zo naar uitgekeken. Al m'n zwangere vriendinnen gaan bijna bevallen. Ergens had ik gehoopt rond de uitgerekende datum wel weer zwanger te zijn, het leek in augustus nog zo ver weg. Maar dat is niet gelukt. M'n lichaam werkt op geen enkele manier mee en dat frustreert me ook heel erg. Ik ben bij de gynaecoloog geweest en er was weer geen (komende) ovulatie te zien. Oh wat was ik teleugesteld om dat te horen. M'n ovulatie zal niet voor dag 30 komen en dan waarschijnlijk van zo'n slechte kwaliteit zijn dat t niet vruchtbaar is. Echt naar. Ik heb bloed laten prikken en hopelijk kan ik volgende cyclus medicijnen krijgen om regelmaat terug te brengen....
    Nou ja,het wordt er allemaal niet beter op.
    hoop dat jullie je wel al iets beter voelen....
     
  3. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    @Hafida, dankjewel!
     
  4. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dames, ik hoop dat ik met jullie mee mag praten.. ik ben morgen pas 16+2 en zal dan moeten bevallen van mijn meisje. Ze heeft een zeldzame afwijking, een deletie van chromosoom 12q waar er maar 12 kinderen van zijn op de hele wereld. Allen middel tot zwaar verstandelijk gehandicapt, gedragsproblemen en vaak lichamelijke problemen.. We hadden een verhoogd risico op down, dat bleek goed te zijn maar na anderhalve week op onze roze wolk te hebben gezeten werden we afgelopen maandag gebeld met dit nieuws.. dinsdag waren we er al uit.. het leven wat ze hebben geschetst vonden wij voor ons meisje niet menswaardig..

    Maar man o man wat kijk ik op tegen de bevalling. Haar kamer was al geverfd dus tranen als ik de roze muur zie, al haar kleertjes en spulletjes liggen al op zolder.. kan het niet meer aan..

    Wij hebben 20 december een gesprek in Gent, voor hoop ik een go voor onze laatste cryo.. daarna starten we weer met poging 1 van de ICSI..

    Ik zou zo graag de garantie willen hebben dat er ons ooit nog een gezond kindje gegund wordt.. voor jullie waarschijnlijk heel herkenbaar.. die onzekerheid maakt het nog erger! En denk als we ooit weer zwanger zijn dat we pas kunnen genieten na de 20 weken echo als alles goed blijkt te zijn..

    Ik ben mijn mama kwijt geraakt toen ik 29 was en ging door een hel.. maar weet het nu zeker, afscheid van je kind moeten nemen breekt een mens nog meer!

    Hoe lang zou het duren voor je jezelf weer bent, voor je weer kunt genieten van dingen in je leven?????
     
  5. Kaatje1603

    Kaatje1603 Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @simmy ja ik merk dat ook... Ik was "pas" in januari uitgerekend maar het gaat nu al wel weer wat slechter met me :( mede ook doordat wij dinsdag de uitslagen krijgen... Ben echt nu al zenuwachtig!

    @poppetje ach meid, wat heftig allemaal!! Begrijp dat het zwanger worden ook niet makkelijk is geweest ivm ICSI? :(
    Heel veel sterkte de komende tijd! X

    Ben echt ontzettend moe, ga maar weer eens op tijd naar bed...
     
  6. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kaatje is idd via icsi en vanwege het aantal zaadjes van manlief kan ik na de bevalling extra vruchtbaar zijn, maar hebben we niets aan..

    Zie zo op tegen morgen, de keuze maak ik niet omgaat ik het wel maar voor haar! Niettemin doet het super veel pijn.
     
  7. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    poppetje77, in gedachten ben ik bij je morgen!!
    Kus
     
  8. Kaatje1603

    Kaatje1603 Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @poppetje heel veel sterkte vandaag!!! Ik denk aan je...
     
  9. Amber2007

    Amber2007 Actief lid

    14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook aan je poppetje! Heel veel sterkte, ik vond mijn bevalling ook heel mooi... Je word wel mama namelijk!!!

    Mijn zus heeft nu haar 20 weken echo, doet zo'n pijn dat het voor hun de beste dag van 2013 is en voor ons was het de ergste dag van ons leven..😢
    Kan niet wachten tot dat IK dat mee mag maken, beetje egoïstisch...
     
  10. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    De Tablet is ingebracht, mijn meisje zal hierna langzaam sterven. Doet zoveel pijn, helaas begrijpen jullie als geen ander hoe ik me voel! Nu ben ik nog zwanger maar straks mama zonder kind thuis... Hoop echt zo dat ons allemaal nog een gezond kindje gegund wordt! Helaas zal het bij ons weer via icsi moeten! Nu afscheid nemen van onze kleine Mia, ze zal straks bij mijn Mama zijn..
     
  11. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    oh poppetje wat moeilijk. Ik voel alle pijn en het verdriet. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen behalve dat ik precies weet hoe t voelt. Doet de cytotec al iets? Wees straks trots op je baby-meisje. Denk aan je. XX
     
  12. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ben blij dat ik hier mee kan praten, niemand die ik ken die deze keuze heeft moeten maken! Ken er die een mk hebben gehad maar dit is zo anders.. Ik heb moeten beslissen dat ze niet mag leven en ik moet bevallen..

    Het pilletje geeft spanning in mijn baarmoeder maar nog geen weeën, denk ik.. Heb ze nog nooit gehad maar denk het niet.

    Helaas weten jullie hoe dit is, weten dat je moet bevallen van je kindje, terwijl je die uit liefde weer moet laten gaan.

    Hoop dat we allemaal ooit weer met een oprechte lach kunnen lopen, ons weer gelukkig voelen en ooit nog een gezond kindje mogen krijgen.. Weet dat ik dit moet verwerken maar wil het Achter me laten. Wil deze pijn verzacht hebben... Klinkt gek misschien maar zo voelt het nu..
     
  13. Amber2007

    Amber2007 Actief lid

    14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Virtuele knuffel! Je kan als mama meer aan dan je zou denken...
    Doet mij veel verdriet om te weten waar je nu door gaat, is niet eerlijk. Niemand verdiend die pijn, hopelijk vind jou Mia snel je mama!
     
  14. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Het is een gevoel. Zo snel mogelijk weer zwanger te willen zijn en dat is niet raar!! Mijn gynaecoloog zei vrijdag ook tegen mij, Rafael was je eerste kindje, nu verder kijken naar de toekomst. Zo is t ook voor jou. Het is een hele zware dag. Het einde van iets wat zo,mooi had moeten zijn. Ik was binnen 5 uur bevallen na de tabletjes...
    Hou je t nog een beetje vol? Kus
     
  15. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Tja wat lichte krampen, wat lage rugpijn maar is Ree doen. Net tweede tabletje gehad, nog geen ontsluiting maar wel kortere baarmoedermond ofzo zei ze! Hoop dat ze er net zo snel gaat als bij jou!

    Niemand zou dit door moeten maken!! Dit doet zo verrekte veel pijn.

    Ben net 36 een dit zou eindelijk ons eerste kindje worden, dat wordt ze ook... Maar hoop echt oprecht dat na zo'n verlies ons allen een Nieuwe kans gegund wordt...

    December hoop ik een go voor mijn cryo.. Dan die goed ontdooien en op het juiste moment terug dus eerder dan januari zal het voor ons niet zijn.

    Heb vandaag twee verjaardagen, maar dit blijft de test van ons leven een klotedag!!!

    Dames, hoop dat we dit noot meer mogen meemaken. Dit wens je je ergste vijand toch niet toe?!
     
  16. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nog geen echte weeën maar wel bloedverlies, is dat normaal?! Krampen nemen wel iets toe overigens...
     
  17. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Ik had ook wat bloedverlies maar m'n vliezen waren al gebroken. Eerst had ik,kramp die steeds erger werd. Toen werden het echte weeën. Ik vond het verschrikkelijk om m'n kindje te laten gaan, maar de bevalling is me eigenlijk wel meegevallen. Mag je pijnstilling als het nodig is? XX
     
  18. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mag ik wel maar is te doen, kan zo zijn dat ze komt zonder hevige weeën, wachten duurt lang!!!
     
  19. Kaatje1603

    Kaatje1603 Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik moet eerlijk zeggen: ik vind het helemaal NIET egoïstisch hoor! Ik heb hetzelfde...
    Ons zal t toch ook ooit gegund zijn, zo'n gave 20 weken echo! Al vind ik het wel moeilijk, want onbevangen zullen wij niet meer zijn in een zwangerschap en dat maakt me wel eens boos... Dat is ons afgenomen!!

    Dus begrijp heel goed wat je voelt hoor!
     
  20. Kaatje1603

    Kaatje1603 Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @poppetje

    Meid wat leef ik met je mee! Beleef gelijk mijn eigen bevalling weer... Weet zo goed wat je voelt!

    Ik had licht bloedverlies maar geen pijn, ik had vanaf moment 1 pijnbestrijding. In mijn ziekenhuis is de "regel" het is al verdrietig en heftig genoeg allemaal dus pijn hoeft er niet bij... Heb dat al prettig ervaren! En de bevalling toch als iets heel moois... Ondanks de pijn en het verdriet!

    We zijn mamma geworden... En het eerste, laatste en beste wat we voor onze engeltje hebben kunnen doen is ze laten gaan. Ze verder leed besparen en ze loslaten! Moeilijk, pijnlijk maar wel wat wij als moeder kunnen doen...

    X
     

Deel Deze Pagina