Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

@Anneke: ik kan me zo goed voorstellen dat deze dagen moeilijk zijn, omdat ze juist zo anders hadden moeten zijn. Ik zat al in mijn verlof toen Delilah* overleed, maar ik zal het denk ik eind jan juist hebben. Dan is mijn verlof weer afgelopen...terwijl ik geen baby heb gehad tijdens mijn verlof :( En wat een opmerking van die collega joh! Echt, sommige mensen kunnen beter hun mond houden soms...

@dewendy: heel mooi idee met die heldere sterren, ze was er idd gewoon bij! Geniet nog van jullie dagen in de Efteling ;)

@Daan: oh, bij de Action kan ik dan ook nog gaan kijken, bedankt voor de tip! En hopelijk is het voor jullie dit jaar nog raak, ik duim mee!

@allemaal: bedankt voor de reacties op mijn tattoo, ben er heel blij mee :D Ik was gisteravond alleen wel helemaal gesloopt. Zoveel heb ik gister niet gedaan maar met alle emoties erbij... Eerst de zenuwen, daarna naar Den Haag gegaan voor de tattoo. Hij liep uit, dus ik moest eerst nog een uurtje in het centrum rondlopen. Daarna de pijn (want echt lekker is het niet hihi) en daarna weer de emoties omdat ik er zo blij mee was!! Eerst had ik een heel rustig gevoel na het zetten, een soort wetenschap dat ze nu écht voor altijd bij me is. Maar gisteravond voelde het toch ook even moeilijk, want ipv het veertje had ik háár op mijn arm moeten hebben :( Toen ik daarna ook nog eens zag dat een kennis zwanger is van een tweeling en ik daar nog even 'vrolijk' op gereageerd had, was ik echt helemaal gesloopt. Het leek wel of al mijn vrolijke emoties op waren en ik mijn masker afgezet had. Kon alleen nog maar huilen en ben ook huilend in slaap gevallen.
    Vanochtend voelde ik me gelukkig wel alweer wat beter, het huilen heeft weer een beetje opgelucht. Weer een ovulatietest gedaan vanochtend en nog steeds geen verschil. Ben echt benieuwd of er nog wat gaat veranderen.

Fijne dag dames, ik ga snel naar mijn dochter, die is ondeugend aan het doen hihi. Liefs!

2. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    Dames, het spijt me. Lees nu pas bij en even snel op mijn telefoon. Gaat even niet zo lekker hier. Zelf niet, want mijn verlof zou nu in gaan. Ik huil veel met die rotkerst in aantocht. Ik ben ongesteld, dus fijn dat alles werkt maar ik voel me slap.
    En mijn normaal zo opvrolijkende peuter is ziek.

Ik zal morgen mijn laptop aanslingeren en reageren!!

3. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hi lieve meiden,
    Sorry had gister even niet zoveel energie om te reageren, was even een klotedag ook... Gewoon even allemaal dingen bij elkaar, die vrouw met maxicosi in het zkh, beetje teleurgesteld in een paar vrienden, mis m'n mannetje zo erg met de komende dagen op komst, gehoord dat de longkanker van mijn opa niet meer te genezen is.
    Nou goed, vandaag gaat het weer iets beter gelukkig :). En pijn is veel minder nu door rustig aan doen, heel blij om.

@Conejta: wat confronterend bij de condoleance, komt dan weer veel boven. Ben heel blij om te lezen dat je het zwanger worden ook eigenlijk voor nu even goed vindt, dat moet je veel rust in je hoofd geven. En het is ook zo verwarrend nog met Noa zo kort geleden. Goed dat je de tijd nu dan eigenlijk wel moet nemen, over een aantal maanden voelt het misschien veel beter, minder verwarrend. Staan je man en jij er op dezelfde manier in nog steeds? Hoop het.

@Daisykesie: echt een ontzettend mooie en bijzondere tattoe. Zo draag je haar altijd bij je, heel speciaal. Maar wat een pieken en dalen voor je gister, heftig dagje, hopelijk nu weer wat beter?
    Spannend wanneer je eitje springt! Hopelijk laat ie niet lang op zich wachten.

@Khloe: wat goed dat je je werkdag doorstaan hebt, trots op je! Maar wat een opmerking idd van je collega. Jouw tijd had nu ook moeten zijn...en je klaagt helemaal niet, het is niet niks. Wanneer moet je weer werken? Vandaag even een rustige dag hoop ik.

@Daan: je werkt dus in het zkh. Ook echt bij de verloskamers? Lijkt me heel confronterend, heel knap dat je dat alweer doet.
    Wat fijn dat je eitje zo goed groeit! Wat zou het super zijn als je dit jaar nog weer zwanger mag worden van een wondertje.

@Anneke: zware dag dus voor jou ook gister, je had nu verlof moeten hebben.. Wat als... Is toch ook heel logisch dat het niet uit je systeem gaat? Of zijn er mensen in je omgeving die vinden dat je niet met zulke gedachten bezig moet zijn? Is denk ik alleen maar goed voor de 'verwerking' (stom woord) om alle momenten te beleven. Dus laat het toe lieverd.
    Die collega van jou is ook niet tactisch: die dingen gebeuren... Lekker makkelijk gezegd als je het zelf niet hebt meegemaakt. Voel je je dan niet enorm boos worden van binnen? Reageer je daar dan ook op? Wel lastig zeker.
    En je vermoeden klopt wel wat: ik voel me zo bezwaard tegenover mijn collega's, dus wil dan zodra het kan weer wat voor ze betekenen. Maar moet wel echt naar m'n lijf luisteren nu. Dus dat probeer ik nu ook echt te doen. Moet gewoon.
    Wat heerlijk! Zo'n vrolijke peuter! Goed begin van je dag.

@dewendy: gelukkig trek je mijn opmerkingen wel haha. Vind het soms wel lastig hoor! Dan klaag ik even en besef ik dat jullie zoveel meer recht hebben om te klagen, en voel ik me soms toch wel schuldig.
    Misschien vind je de verloren ovu test nog terug, en anders komt het ook vast goed. Wat lief van je dochtertje zeg en wat mooi van de sterretjes. Ze is altijd bij jullie!

@Binalo: jij ook een rotdag gister, jouw verlof had dus ook moeten beginnen. Moeilijke dagen dit, met de rotkerst die er aan komt en het is echt vervelend dat je zo opziet tegen januari, om dan weer te beginnen. Wat Anneke zegt: rustig aan beginnen. Het lastige is, de drempel wordt steeds hoger om te gaan, en als je rustig aan begint met eerst een kopje koffie en de volgende keer paar uurtjes werken, voel je vanzelf of de afleiding je goed doet of juist vreselijk vindt. Maar luister ook naar je gevoel. Als je het ECHT nog niet ziet zitten, overleg dan met je Arbo arts en werkgever. Zij kunnen wel iets adviseren, maar het is bij iedere persoon anders. Jij bent de enige die het voelt.

Vandaag de kortste dag van het jaar, lekker tegen je vriend/man/kind aankruipen en samenzijn. Dikke knuffel!

4. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Dit plaatje kwam ik tegen en vond ik zo mooi. Voor jullie allemaal.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      48,1 KB
      Weergaven:
      2
  5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Zijn jullie dit?

6. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden.
    K reageer ff snel

@bee k moest vandaag weer werken , maar morge dinsdag en woensdag ook. Best pittig.
    Probeer zoveel te doen als ik kan, maar doe rustig aan.
    Vind best lastig confrontaties enzo.

K hoop dat met iedereen beetje goed gaat.
    K reageer morge avond weer, ben moe ga douche en na bed.
    Xx

7. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    @daisykesie: mooie tattoo!
    @conejita: Meid wat moeilijk een condoleance in hetzelfde gebouw als Noa. Wat zal dat zwaar geweest zijn! Enne heb jij veel dingen van Noa om bij je te dragen! Dat zou ik ook wel willen! Heb je dan gewoon zelf iets gekozen als symbool of iets met as?
    @khloe Dikke knuffel voor jou n zo'n moeilijke werkdag! En wat een opmerking van zo'n collega. Dit is toch geen klagen wat je doet.. Het is ookgewoon heel zwaar. Je hebt weer een stapje gezet, mag je trots op zijn!
    @daan: Spannend hoor. Ik duim voor je!!!
    @dewendy Wat lief zeg dat je dochter dan vraagt of mede hanger bij je hebt. Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten in de Efteling!
    @anneke: laten we dat gelijk opgaan dan maar volhouden en gelijk samen snel zwanger worden! ,-) Ik vind het ook een erg raar idee dat ik anders verlof had moeten hebben nu..
    @Bee Dikke knuffel voor jou! En wat een verschrikkelijk rotnieuws van je opa!!
    Mooi plaatje hoor!!

Vandaag weer een vriendin op visite gehad. Ze kwam vertellen dat ze zwanger is. Ik ben jaloers.. Heel erg. Stom hè? Wij hadden de eerste uit onze vriendengroep moeten zijn die een tweede kindje verwachten. Ze halen ons zeg maar in. Gek idee en ik ben jaloers.
    Mijn vriend zei tegen haar dat we ook snel hopen zwanger te zijn van de derde. Maar dat snapte ze totaal niet...
    Verder gedoe met m'n schoonfamilie over kerst vieren en wie t regelt. Bah ik heb er zoo geen zin in. Ze snappen allemaal totaal niet dat ons hoofd er niet naar staat. Want ja, we moeten toch verder...

8. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Nee, kwam het tegen op pinterest en vond het gewoon heel mooi. Hoe gaat t met je?

9. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Knap van je meid! Sterkte de komende dagen, echt pittig. Lekker slapen!

10. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Dank je! Wat oneerlijk zal dat voelen van je vriendin, en je mag best jaloers zijn, ondanks dat je het ze vast ook heel erg gunt. Snapte ze niet dat jullie snel weer zwanger willen worden of dat jullie voor een derde gaan? Erkent ze het blijvend bestaan van jullie kindje niet?
    Pff sterkte met alles voor kerst. Het wordt zwaar, maar we slaan ons er allemaal doorheen. Op naar hopelijk een beter en mooier 2015. Knuffel!

11. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

@bee. Nee ik werk niet bij de verloskunde hoor maar bij de plastische chirurgie maar het is altijd een komen en gaan van maxicosi's in de hal en gangen, dat vind ik erg moeilijk. Wat erg om te lezen van je opa, hoop dat het een beetje gaat met je. Heel mooi plaatje hoor!

@binalo. Fijn om te weten dat je lichaam het weer oppakt en dus ongesteld word maar tegelijkertijd ook erg moeilijk. En inderdaad wat Anneke zegt, doe het rustig aan met werk hoor, neem er alle tijd voor om het rustig op te bouwen. Zelf ben ik ook begonnen met eerst kop thee te drinken, toen 2 ochtenden gewerkt en langszaam opgebouwd. En het is heel begrijpelijk hoor hoe je je voelt tegenover die vriendin, dat is echt helemaal niet stom. Ik voelde precies hetzelfde tegenover een vriendin, ik gun het echt iedereen maar tegelijkertijd voelt het zo ontzettend oneerlijk. En inderdaad hopen dat die kerstperiode snel voorbij is, het is echt allemaal zo ontzettend onbelangrijk op het moment.

@hier vanavond naar een herdenking op de begraafplaats geweest, waren mooie teksten en muziek. Daarna allemaal ballonen opgelaten met kaartjes eraan. Erg emotioneel maar ook erg mooi.
    Ik hoop dat het met de rest allemaal goed gaat, fijne avond allemaal nog en slaap lekker alvast

12. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

@Binalo: hoe gaat het met je kindje, nog steeds ziek? En logisch dat je jaloers bent hoor, ik ben ook stikjaloers op mijn nicht. En dat terwijl ik haar alles in de wereld gun! Maar ik wil ook zo graag mijn baby... Moeilijk ook dat ze niet leek te begrijpen dat jullie voor een 3e willen gaan. Ik neem aan dat ze het idee van een 3e vreemd vond?

@Daan: klinkt idd heel erg mooi die herdenking. Ondanks dat het heel emotioneel was, voelde het vast ook goed?

@Bee: mooi plaatje zeg, zo lief! Wat schrikken van je opa, heel verdrietig. Maar wel weer fijn dat jij je iets beter voelt, rust doet goed gelukkig ;)

@Khloe: goed naar je lichaam luisteren hoor. Het is bewonderenswaardig dat je je best doet, maar loop jezelf niet voorbij ;)

@hier: vandaag een 'vlakke' dag. Vrijdag was ik heel emotioneel, gister enorm chago en vandaag lijk ik niks te voelen. Word een beetje moe van die emotionele schommelingen, maar het hoort er denk ik gewoon bij. Heb wel dat ik me ineens heel nutteloos voel. Ik heb wel mijn andere dochter waar ik voor kan zorgen, maar ik mis iets (logisch)... en zolang ik niet opnieuw zwanger ben voel ik me op de een of andere manier een beetje nutteloos ofzo. Maar als ik dan weer denk aan werken, begin ik al hard in mijn hoofd te gillen. Ik trek de 'normale', leuke, sociale dingen nog geen eens...laat staan echt presteren op je werk.

Nog iets heel anders...mijn vriendin had me gevraagd of ik mee wilde doen aan de nieuwjaarsduik (zij is een beetje van de gekke dingen doen hihi). Eerst dacht ik 'echt niet!!', maar ergens lijkt het me wel een mooie manier om 2015 te beginnen. Even iets heel geks en letterlijk een frisse start maken. 2014 staat voor de rest van mijn leven in mijn geheugen gegrift en is me ook veel waard, maar ik hoop toch zo dat 2015 een stuk positiever mag zijn...

13. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    goedemorgen,

@bee, wat een mooi plaatje! hoe gaat het met jou? knap je wel wat op? knap dat je goed naar je lichaam gaat luisteren.
    wat een vervelend nieuws van je opa, hakt er nu natuurlijk nog harder in. hopelijk kunnen jullie nog mooie momenten samen meemaken!
    De reactie van mijn collega overviel me een beetje. Als ik dan thuis ben, ga ik daar over nadenken en dan word ik inderdaad wel wat boos... heb ik ooit tegen haar gezegd, die dingen gebeuren nu eenmaal? Ik heb echt het gevoel gehad er voor haar te zijn geweest afgelopen 2 jaar toen zij het moeilijk had. Ben vooral wat teleurgesteld denk ik. Ze hoeft niet altijd te vragen hoe het met mij gaat hoor, maar een keertje zou wel fijn zijn. Ik vraag ook hoe het met haar gaat, hoe moeilijk ik het ook vind om naar haar zwangere verhalen te luisteren, maar doe het toch! Ach, ze zal het vast niet zo bedoelen, haar wereld ziet er nu natuurlijk ook heel anders uit, gelukkig voor haar, want ik gun het haar natuurlijk nog steeds heel erg na 3 jaar wachten. Misschien durf ik het over een tijdje ook hier wel met haar over te hebben ofzo...

@Khloe, heel begrijpelijk dat je zo moe bent, weer gaan werken vraagt niet alleen lichamelijk veel van je, maar zeker ook emotioneel! Zorgt het wel voor wat afleiding? Denk goed aan jezelf he meis!
    Hoe staat het inmiddels met je ovutesten, al wat meer duidelijkheid?

@Daisykesie, wat gaaf die nieuwjaarsduik! Inderdaad het nieuwe jaar op een mooie en gekke manier inluiden! 2014 zul je nooit vergeten, maar 2015 ga je vol frisse moed starten (wel heel letterlijk zo;)) Ik zie 2015 ook als een nieuwe start, dat we er maar een mooi jaar van mogen maken!
    Die emotionele rollercoaster hoort er helemaal bij, helaas. Er is geen pijl op te trekken en totaal niet te voorspellen.
    Snap dat je nog niet aan werken wil denken. Heb je al gesprekken gehad met je leidinggevende? Weet je wat zij van jou verwachten? Verwacht ook niet teveel van jezelf!

@binalo, ik had het ook erg moeilijk met mijn eerste menstruatie. Van de ene kant blij dat alles weer op gang was, maar van de andere kant wilde ik daar totaal niet mee bezig zijn, ik had gewoon niet ongesteld moeten zijn! Zo dubbel, zo confronterend!
    Wat vervelend dat gedoe om kerst. Dat wil je niet ook nog eens aan je hoofd hebben... hopelijk komen jullie er samen toch uit en lukt het je om er toch maar het beste van te maken.
    Je gevoel tav je zwangere vriendin herken ik wel. Mijn schoonzusje zei laatst tegen mijn oma, dat wordt dan uw 10de achterkleinkind, en toen dacht ik meteen, nee, die van ons was nummer 10!
    En is het jaloezie? Vind dat een beetje een vervelend woord eigenlijk, want in iedere andere situatie had je dat gevoel totaal niet gehad.
    Ik ga ergens deze week beginnen met de ovutesten (als ze op tijd binnen zijn tenminste). Ben benieuwd of we gelijk op blijven gaan!

@daan, wat mooi die herdenking!
    Succes morgen bij de echo, hoop dat het eitje mooi groeit en dan inderdaad toch nog zwanger het jaar uit! Hier zo het theoretisch gezien ook nog net kunnen!

@dewendy, leuk weekend gehad?

@hier, gisteren een fijne dag gehad samen. Lekker de hele dag de haard aan en gezellig burgelijk worstenbroodjes gemaakt. Toch wel fijn om te beseffen dat je van zoiets simpels toch kunt genieten.
    Zaterdag helaas wat minder nieuws gekregen, bij een nichtje van mij is lymfeklierkanker ontdekt... ze gaan nog onderzoeken of er uitzaaiingen zijn. Tot nu toe wordt gezegd dat het te behandelen is, dus daar gaan we dan maar vanuit. Schrok er wel van, ze is een jaar jonger dan ik en heeft een dochtertje van 8 maanden. Hun toekomst gaat er even heel anders uitzien dan verwacht... Dan denk ik soms wel, wat klaag ik nou...?
    Vanmorgen weer opgestaan met een rot gevoel, kan dan niet eens zeggen waar het door komt, gelukkig is dat nu wel weer wat minder, maar baal er van dat het toch steeds weer terug komt en je er totaal niets over te zeggen hebt... hoop op een mooi lichtpuntje in het nieuwe jaar (voor ons allemaal)!

Fijne dag allemaal, ik ga hier maar wat poesten, is hard nodig...:)
    X

(P.s. missie mislukt, kort houden...:D)

14. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hoi meiden,

@Anneke: ik heb geen werk en heb tot eind jan nog mijn zwangerschapsverlof, dus gelukkig hoef ik nog even niet aan een werkgever te denken. Maar zou daarna dus in de ww moeten. Moet er nu niet aan denken om te gaan solliciteren enz. Al die spanning! Maar ik bel sowieso het uwv als mijn verlof afgelopen is, want ik denk niet dat ik meteen voor de 100% zou kunnen werken, en ik weet niet hoe dat dan zit met ww. Maar dat kunnen ze me vast wel uitleggen. Ik heb namelijk al eerder gebeld om te zeggen dat Delilah* was overleden en toen zei de vrouw aan de telefoon dat ik me ziek kon melden als ik me na mijn verlof nog niet goed genoeg zou voelen om te werken.
    Heftig zeg trouwens, van je nichtje! Hun leven zal idd vast op zn kop gaan staan (maar dat maakt niet dat jij niet mag 'klagen' hoor ;) jouw leven staat/stond ook op z'n kop door het verlies van je kindje)
    Klinkt trouwens wel als een hele fijne dag gister :)

@hier: nog steeds geen verschil in mn ovutesten :p
    Het lijkt een ieeeetsiepietsie meer gekleurd te zijn (in een bepaald licht hihi), maar het is alsnog heel erg zoeken: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10868067_10152942866249049_2864284513485236012_n.jpg?oh=42e6778c4f14509e78152b6c7e35002e&oe=5537240A
    Als ik het vergelijk met de lichte testresultaten, zou mijn eisprong dus nog kunnen komen: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10885123_10152942867204049_7685446169985651965_n.jpg?oh=fbd84050c2b0a5deae17cf4c6b9541e5&oe=55420B4B&__gda__=1426456486_7cd60a2872c5d2eac3eed22c76e4286d
    Wij klussen ondertussen gewoon door, gewoon voor de zekerheid (en het is ook gewoon leuk haha).

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ow haha nee sorry ik bedoelde niet het plaatje :D ik had willen reageren dat ik het heel mooi vond, het plaatje, en ik probeerde via Ipad foto´s te uploaden en wilde schrijven ZIEN jullie dit ipv ZIJN jullie dit :p

ik wilde jullie mijn hanger laten zien. die heb ik zelf gekocht. dan heb ik nog twee kettinkjes met pareltjes van mijn moeder en zusje gekregen (wisten ze niet dat ze het allebei gingen kopen haha). het zijn verschillende stijlen dus heb voor elke outfit wat ;).
    het ringetje kreeg ik van mijn nicht. had ze laten maken door een Turkse kunstenares. Letter N en geboortesteentje van de maand juni <3.

hier dus nu de foto´s... áls het lukt dit keer :D

16. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ps: hoe het gaat.. mhow, heel moe, heel veel gehuild (echt heel erg intens :( zodat me hele lijf pijn deed). weet je, als je niet de focus hebt om meteen weer zwanger te worden, ga je de leegte echt voelen.
    maar somehow voel ik dat ik hier "doorheen moet". ik denk dat ik dan straks meer rust heb.

ik wil bijna tegen jullie zeggen, rustig aan, neem de tijd om zwanger te worden. sorry, willen jullie misschien helemaal niet horen :) maar gek he, nu denk ik er zo over. maar misschien komt het door mijn situatie.

ik probeer alles te lezen maar het lukt me niet. mijn hoofd is te vol nu. heb net 1,5 uur gebeld met een vriendin, vandaar denk ik. hopelijk ander keertje (vast wel!)

ik leef wel met jullie mee!

enne, Daisykaisy; cool idee (letterlijk), die nieuwjaarsduik!! echt respect als je dat doet :$:)

17. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    #877 khloe877, 22 dec 2014
    Laatst bewerkt: 22 dec 2014
    Hey meiden.

@anneke, ovulatie teste ginge goed, zag ineens van vaag naar positieve streep.
    Maar moest vandaag ongesteld worden, maar nog niks gespot of gevoeld( heb vaak last van buik kramp)
    Heb van weekend wel stiekem getest kon het niet laten, stout he hihi.
    Maar was Tuur streepje dus beschouw dat als negatief.:D
    K heb met m'n man afgesproken om 1e kerstdag testje te doen als k nog niet ongi ben. Wil me zelf geen valse hoop geven.
    :)

@daisy gewoon door blijven testen, je zal zien dat ze ineens wel zichtbar worden en positief.
    K duim voor je.

@ hier
    Kerst drukte is beginne op werk.
    Afentoe best moeilijk klanten vragen er naar, best confronterend.
    Geef me op zich afleiding heb wel afentoe dat m'n gedachte weg dwalen.
    Maar sta vooral op kassa of inpak.:cool:
    In winkel is lastig mensen houde me continu aan de praat en dat gaat bij kassa niet.;)
    K kreeg alemaal kerst kaarte met lieve woorden van familie,
    M'n schoonmama zei vrijdag aaf ineens jah dit was je eerste werkdag, eigenlijk hadt k op elise moeten passen

@ conejita mooie ketting, heel mooi aandenken. Wauw. Dikke knuffel voor jou

Xxx

18. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    khloe, sorry maar een tuurstreepje is een streepje toch?? ben je regelmatig ongi? had je wel een positieve ovu test gehad deze maand?
    sorry voor al mijn vragen :D
    ga je morgenochtend weer testen?

wat lief dat je schoonmama dat zei.

19. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey wijffie
    Geef niet hoor, je mag alles vragen.
    Ja hadt positief ovu, heb bijna hele cyclus getest je zag echt van Tuur naar oplope ovulatie test en minder wordend.
    K was eerst heel onregelmatig .. Toen half jaar stabiel rond 30/31 dagen.
    Toen zwanger.. En nu rond 30 dagen. Of m'n lichaam moet raar gaan doen.

Nee moet morge werken :( 9 tot 21.. Extra koopavond grr:x:(
    Daarom met m'n man afgesproken, 1e kerstdag.
    Wil me zelf niet gek maken:D of teleurstellen.

Ps meiden sorry voor type fouten, ik heb een beetje dyslexie

Xx

20. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hi meiden,

Ga morgen weer een half dagje aan het werk, ben ik zo blij om. Gaat echt stukken beter. Vandaag veel gezeten op een stoel en dat ging goed.
    En waar ik helemaal blij mee ben: heb gister eindelijk een goed gesprek met een vriendin gehad (de vriendin die niet gereageerd had op mijn berichtje en waar ik op een gegeven moment wat teleurgesteld in was omdat ze nooit vroeg hoe het ging, nergens op in ging etc. Ben gister zelf over mijn berichtje begonnen en wat ze er van vond en dat was een mooie opening. Bleek dat zij in de tijd dat het voor ons lastig was, het ook heel lastig vonden om het goed te doen. Ze wisten niet hoe ze er voor ons moesten zijn, wel of niet vragen hoe het gaat (want misschien vonden we dat juist vervelend) en hadden daar ook erg mee geworsteld. Ik ben zo opgelucht. Ben soms boos en teleurgesteld geweest op haar, maar dit verklaart zoveel. Waren dus goede dagen hier :).

@Daan: wat mooi zo'n herdenking, was dit jaar niet bij ons onze begraafplaats, maar zou het zo graag eens meemaken. Werden er ook namen genoemd? Hoe gaat het verder met je?

@daisykesie: het hoort er denk ik gewoon bij, maar ik kan me voorstellen dat je de emotionele schommelingen heel moeilijk vindt en je soms nutteloos voelt. Al heb je idd je dochtertje om voor te zorgen. Hopelijk vrolijk zij je ook wat op? Ik zou ook idd eerst de tijd nemen om weer wat energie en zin te krijgen voor privé dingen, en daarna pas aan werk denken. Zij er dingen, hobby's, die je voorheen altijd leuk vond om te doen? Waar je energie uit haalde? En waar je vrolijk van wordt als je er nu aan denkt? Misschien dat je iets kunt vinden waar je mee kunt beginnen, dat helpt misschien om het nutteloze gevoel wat minder te maken? Zoals de nieuwjaarsduik!! Superstoer! En je leest het enthousiasme in je berichtje. Misschien heb je dat net even nodig :)

@Anneke: dank je, ja gaat veel beter. En ik moet van mezelf idd nu wel naar m'n lijf luisteren, best lastig. Maar het gaat goed tot nu. Ik heb dat ook meestal hoor, wat jij hebt, dat je niet weet hoe je miet reageren en later pas boos wordt. Sommige mensen kunnen zo gevat zijn, dat ben ik ook helemaal niet :). Soms wel lastig, want je kaart het dan ook niet zomaar meer aan he. Misschien dat zij wel net als mijn goede vriendin enorm worstelt met wat ze wel en niet moet doen, moet vragen, moet zeggen :). Je weet het nooit. Al is het misschien ook wel gewoon onwetendheid, want het is niet echt tactisch dat ze zelf wel heel veel over haar zwangerschap heeft. Er komt vast vanzelf een gesprek, vroeg of laat, bij mij en mijn vriendin ook pas maanden later zoals je ziet.
    Wat heerlijk, zo'n knus dagje gisteren! Maar wat een vreselijk nieuws van je nichtje! Hopelijk is het goed te behandelen, maar wat zal het spannend zijn allemaal. En niet denken dat jouw verdriet en ellende minder erg is, snap dat je het probeert te relativeren tov van wat je nichtje nu doormaakt, maar het verandert niets aan wat jullie is overkomen, het is beide erg. Dus je mag klagen en verdrietig zijn, voel je daar niet schuldig over. Fijn dat je je na het rot begin van de dag je je alweer wat beter voelde. En 2015 moet en zal voor jullie meer geluk brengen!

@Conejita: haha leuk misverstandje, maar ik zie de foto's nu. Echt een prachtige hanger! En wat onwijs lief dat je een ketting en die ring hebt gekregen, heel speciaal. Ik heb vrij weinig gekregen. Wel heel onverwachts van een aangetrouwde nicht een heel lief cadeau: kaarshoudertje in de vorm van 2 handen die de kaars beethouden. Zo lief.
    En de leegte die je nu voelt kan ik me alleen maar een voorstelling van proberen te maken, de pijn die ik heb gevoeld na mijn mannetje, moet jij nu dubbel zo erg voelen. Dikke knuffel meid! En lees lekker mee zoveel je wilt, je hoeft niet te reageren, je mag hier ook gewoon zijn <3.

@Khloe: oh wat spannend van het testen!! Een tuurstreeoje komt niet voor niets meestal, al zijn sommige testjes vals positief, heel irritant. Dus snap dat je niet direct teveel hoop wilt hebben. Heb je een foto gemaakt? Ben wel erg benieuwd namelijk. Mijn eerste testje was ook heel licht.
    Heftig allemaal met je werk, en idd ook je schoonmoeder die op zou passen. Zal ook voor haar zwaar zijn allemaal. Sterkte nog even deze drukke dagen.

@Dewendy: hoe was het weekend? Wat kunnen genieten? En hoe gaat het met je testjes?

@Binalo: gaat het weer wat beter na de afgelopen moeilijke dagen?

Zo volgens mij heb ik op iedereen gereageerd. Al een tijdje niets van Olive gehoord trouwens, hopelijk gaat het goed met haar.

Fijne avond nog!
    Xx

Deel Deze Pagina