Goh, bee, 14 wk en 1 dag, was voor mij de eerste en laatste keer dat ik het hartje van ons kindje hoorde kloppen... Daar moet ik dan ineens aan denken... gelukkig gaat het bij jou allemaal goed! Fijn dat je vandaag een goede werkdag gehad hebt en zoveel begrip van je leidinggevende, zal inderdaad rust geven! Geniet van jullie vrije dagen samen! @dewendy, fijn dat je een goed weekend gehad hebt. Kan me voorstellen dat je even genoeg efteling hebt gehad voor de komende jaren, mijn zoontje zingt nog steeds geregeld het muziekje van carnavalfestival! Mooi dat je dochtertje zo vaak aan haar zusje denkt, snap dat het soms best confronterend kan zijn, maar toch ook fijn om met je kinderen te kunnen delen. En ook al druk in de weer met de testen, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad afgelopen weekend en nog veel plezier voor komende dagen! @daan, voor jou ook heel veel plezier! Fijn dat je eitje zo gegroeid is, laat maar springen nu!! @daisykesie, ik had dat de 1e ronde ook. Hoopte natuurlijk ergens dat het meteen raak zou zijn,maar was toch ook wel vooral blij dat de boel weer op gang was. Maar goed,hoop hebben is nooit verkeerd! En wat mooi wat je dochtertje zei! @binalo, fijn dat je vandaag iets moois met je vriend hebt kunnen doen. Ik merk dat ik de afgelopen dagen echt kan genieten van gewoon wat tijd met mijn vriend, hoe burgelijk en truttig het soms ook is! Geniet er lekker van samen! @pluis, welkom hier. Hoop dat het je helpt om hier mee te schrijven. Wat heftig om op zo'nmanier je dochter te moeten verliezen, heel veel sterkte! @ovulatietesten, denk dat ik ook rond de middag ga testen, is ivm de kerstdagen wel wat handiger denk ik, al verwacht ik dan nog niet dat ze positief zullen zijn. Is het trouwens echt nodig om op een gegeven moment 2 keer te testen op een dag? Ben wat dat betreft nog een beginneling gebruik nu ook voor het eerst de testen van zwanger &kids. Nou, zl mijn bed maar weer eens op gaan zoeken! Trusten! X
hoi meiden, effe snel. ben op werk en we verkopen heeel veel snoep dus durf niet te beginnen aan bericht want dat kan ik het niet afmaken. dank allemaal voor de leuke reacties op mijn ketting etc. ja ben heel erg verwend heb zo ontzettend veel steun etc gekregen uit omgeving (en ook kadootjes) Anneke; wat schrikken en verdrietig... hoop dat je er kunt zijn voor hen. dat is soms het mooie als je allebei wat ergs meemaakt... dat je het "begrijpt", of probeert iig. Khloe, meid, knap hoe jij het doet hoor op je werk. maarre: ben ik in de war, we praten toch over zwangerschapstest? en geeft niks, dyslexie hoor, we begrijpen je. andere meiden; knuff en zwaai! en oefen ze hier: veeeel gehuild. en veel werk. beetje heftige dagen. pluspuntje: ben zoooo blij met mijn gekke man en hond, mijn vrienden en vriendinnen, de kerk etc. zij denken ook veel aan Noa en dat is erg fijn. ze was zaterdag 6 maanden. ik ga vanavond naar de kerk, er is een speciale dienst met lichtjes etc. onze pastors kunnen at heel mooi doen, decoratie en zo daarna eten bij mijn schoonouders. ik neem een lichtjeshoudertje mee, die laat ik daar en dan kunnen we elke keer als we samen zijn een kaarsje aansteken voor Noa. ik ga ook mijn schoonvader vragen of hij haar wil noemen in het gebed. lieverds; heel veel sterkte en knuffs voor jullie deze daagjes!! onze kindjes woren nooit vergeten
Lieve meiden, ondanks het gemis hoop ik dat we allemaal een mooie kerst zullen hebben! Dat we toch een beetje kunnen genieten van de kleine dingen en dat onze (kerst)engeltjes er in onze harten en gedachten bij zijn. Fijne kerstdagen! En voor onze engeltjes:
mooi Dais! trouwens je hebt me geïnspireerd ik heb voor mezelf voor kerst een mandala kleurblok gekocht wil ook weer beginnen met hardlopen. hoofd leegmaken en boosheid moet eruit!! jullie nog goede voornemens behalve zwanger worden en gezonde babies krijgen ? xxx
Mooi daisy en conejita!! Dat is idd het goede voornemen. En na de kerst weer t gezonde eten oppakken! Hoop dat jullie ook een beetje gezellige dagen hebben. Vandaag mn eerste kerstkaart (alleen de voorgedrukte kerst noem ik geen kaart). De moeder van mn schoonzus die zegt dat ze ook nog aan ons kleine sterretje denkt!! Geweldig toch!! Die kwam wel even binnen!!
Wat een mooie eerste kerstkaart deWendy! Slik... ook wel weer. Maar ja dat huilen hoort er nu eenmaal bij he. Ik loop echt over van de tranen. . Heb me al verslapen voor de kerk. Man is nog in winkel en kan het niet zonder hem nu. Dan maar niet. Straks kerst diner. Gelukkig bestaat er zoiets als wijn
Hey meiden Ff snel berichtje @conejita ja zwangerschap test je hebt het goed hoor. Denk dat k beetje onduidelijk was. @ hiero, ben kapot was best pittig 4dage achter elkaar werken. Gistere stond k ook jankend op m'n werk. Hadt het ff moeilijk. Ga nu lekker op bank liggen en tv kijken Hopelijk heeft iedereen een beetje gezellige dagen ondanks alles. Mijn goede voornemen is, een keer meer aan mezelf denken dan altijd iedereen na ze zin te willen maken. Meer proberen te genieten van kleine dingen. Xxx
Lieve meiden, Ook vanuit hier hele fijne dagen toegwenst. Hoe moeilijk het soms ook zal zijn, probeer te genieten, al is het maar van kleine dingetjes! Over 2 dagen is het weer voorbij. Hier zullen weer wat extra kaarsjes branden! Hele dikke knuffel! X
Mooi en goed voornemen khloe! Ben maar trots op jezelf dat je het m de afgelopen dagen wel gewoon geflikt hebt! Nu je welverdiende rust, geniet ervan samen met je man! X
Lieve mama's, ik wens jullie allemaal hele liefdevolle feestdagen, samen met jullie familie, man/vriend, kinderen en in het bijzonder de eerste kerst met onze prachtige kindjes in ons hart. Ben blij met jullie allemaal en hoe we elkaar wat door de afgelopen tijd heen hebben getrokken. Dat 2015 ons maar allemaal meer geluk mag brengen. @Khloe: ik hoop op een kerstcadeautje morgen voor jou! Laat je het weten? Je kan trots zijn op jezelf, zo knap dat je meteen zoveel hebt gewerkt. Ook al werd het even teveel. Dat mag. @Anneke: och ja meid, kan me voorstellen dat je er direct aan denkt... Knuffel... Vandaag nog weer mogen zien dat ons kindje het goed maakt gelukkig. 2x testen op een dag hoeft niet perse maar je vind je piek dan vaak iets eerder en beter. Maar 1x per dag moet op zich ook kunnen hoor. Succes! Hoe gaat het met je nichtje? Naar omstandigheden dan. Vreemde kerst zo voor jullie familie. Sterkte deze kerst, ook zonder je moeder.. De 2 dagen zijn idd zo voorbij, en misschien worden de dagen toch nog fijner dan we nu verwachten. @Conejita: wat fijn om van je te horen en dat je zo ontzettend blij bent met de lieve fijne mensen om je heen, geeft een warm gevoel denk ik, dat ze ook zoveel aan Noa denken. Je voelt dan even extra veel liefde voor ze he! Ik kreeg vandaag zo'n lief berichtje van mijn broer dat hij ook helemaal geen zin in kerst heeft omdat hij z'n neefje zo mist en zo verdrietig is dat ie m nooit kon leren kennen. Moest echt even huilen op mijn werk, zo bijzonder. Wat jammer dat je de dienst gemist hebt. Hopelijk wel een mooi kerstdiner en heeft je schoonvader nog Noa genoemd in het gebed? Jullie zijn trouwens in NL nu? @Daisykesie: mooi plaatje meid! Dank je wel. @dewendy: wat bijzonder lief, zo'n kaartje uit onverwachte hoek. @hier: veel gehuild de afgelopen dagen, heel veel. Bezig met fotoalbum voor ons mannetje z'n korte leventje. Van posi test tot aan z'n grafje. En toen zaten alle foto's er in en besefte ik dat het daar voor altijd bij zou blijven. Er komt meer een foto, ervaring, belevenis bij. En dat deed even zoveel pijn! Mis m'n mannetje nu zo erg, we hadden morgen met hem naar onze familie moeten rijden. Hem een schattige foute kersttrui aan moeten trekken... En dat kan allemaal niet. Mijn broertje stuurde dus zo'n onwijs lief berichtje! Eigenlijk is verder niemand om ons heen zich er van bewust dat het voor ons ook heel verdrietige dagen zijn. Dus dat berichtje deed ons zo goed. Mijn belangrijkste goede voornemen uiteraard: zwanger blijven en dit kindje levend op de wereld zetten. Verder meer tijd steken in familie en lieve vrienden en minder in nutteloze zaken of mensen die de tijd niet waard zijn. Meiden, in denk aan jullie! X Bee
Lieve meiden, Jullie ook allemaal fijne feestdagen en veel sterkte ook allemaal. Ook hier branden extra kaarsjes voor onze engeltjes en mijn mama. Meer dan ooit zullen we onze kindjes missen tijdens deze dagen. Mooi plaatje Daisykesie Wordt vast een heel mooi album bee, ook ik ben net begonnen met een album over mijn mooie mannetje. Ik hoop dat je morgen een heel mooi kerstkadootje krijgt Khlie, ben erg benieuwd! Mijn voornemens zijn te gaan sporten weer, proberen te genieten van de kleine dingen en zwanger raken natuurlijk!! Denk aan jullie hoor!! Xxx
@conejita: hopelijk helpt het kleuren jou ook een beetje om je hoofd leeg te maken. En hardlopen is ook een goed idee! Qua voornemen: hier ook zwanger worden en een gezond levend kindje op de aarde zetten uiteraard. Maar daarnaast ook blijven (!!) genieten! En ik zeg blijven, omdat ik voor 2013 en 2014 ook dit goede voornemen had (ik maak me nogal snel druk) en dit behoorlijk goed gelukt was Ondanks dat ons nu 1 van de meest vreselijke dingen is overkomen, wil ik toch blijven genieten; van mijn gezin, van alle leuke dingen die ik ga doen en hopelijk ook weer van een nieuwe zwangerschap! @khloe: goed van je meid, dat je zoveel al gewerkt hebt. Petje af! @Bee: ik ben het helemaal met je eens, ben ook zo blij met jullie! Ik heb écht het idee dat ik nu ergens terecht kan met mijn gevoelens en gedachten. Fijn dat er altijd een groepje meiden is die mij zullen begrijpen. Geen woorden nodig eigenlijk... En wat knap dat je het album aan het maken bent voor je mannetje. Emotioneel he? Ik heb het een week na de bevalling gedaan, was toen zoooo enorm bezig met zoveel mogelijk herinneringen creeen, dus ook een fotoalbum. En idd, dat besef dat het daarbij blijft...dat je de rest van je leven diezelfde foto's gaat bekijken en dat er nooit meer een nieuwe bij komt Lief van je broer dat hij dat smsje stuurde!
Ben ook heel blij met jullie!! En daisy dat is een goed voornemen. Genieten!! Sterkte meiden komende dagen en geniet idd van de mooiie dingen..... Denk aan jullie
Gatver khloe. Irritant. Sterkte deze dagen. Maar ongesteld of negatieve test? Hier nu vet positieve ovutest. Dus was toch niet van het weekend! Dus vanavond maar ff gezellig maken
Negatieve test, last ongi maar komen. Irietant dat het te laat is. Pff Maja op naar nieuwe kans Suc6 met gezellig maken Xx
khloe, balen meid :x ben je erg teleurgesteld? dwendy: succes vanaaf . en fijn dat de efteling leuk was! dais en wendy: wat lief en mooi dat jullie dochtertjes dingen zeggen over hun zusje. lijkt me ook heel emotioneel. hoi Pluis, welkom hier. wat verschrikkelijk van je dochtertje. dat ze nog geleefd heeft en het door die rotbacterie niet gered heeft. ongelovelijk veel pijn ja... wij begrijpen je helaas maar al te goed. ik hoop dat je je hier gesteund zult voelen en je verhaal kwijt kan. daan, wat fijn dat je eitje gegroeid is. niet te veel mee bezig zijn is lastig he. ik bedoel, jij gaat zelfs naar je eitje kijken, dan bén je noodgedwongen al bewust mee bezig. enne: ik was er ook altijd mee bezig en werd gewoon zwanger hoor sterkte met het verlies van je moeder ook <3 wat zal dat dubbel heftig zijn binalo: bij mij op de testen staat juist niet smorgens testen, maar ´s middags, want ´s morgens zit er nog niet genoeg van dat hormoon in je plas. en idd niet liters water drinken van tevoren is je peuter alweer wat opgeknapt? bee; wat fijn dat je gesprek goed ging op het werk en goed dat je zo duidelijk was! heel knap hoor. nu even lekker genieten van paar daagjes vrij. niet feestelijk, maar gewoon lekker even ontspannen en samen met je man anneke: wat lief dat je zegt dat je blij bent dat ik mee blijf schrijven. ja ik hecht me nogal snel aan mensen en jullie zijn een groepje toppers!! het voelde niet fijn dat ik er niet meer "bij hoorde". trouwens echt ontzettend pijnlijk van die collega. jij maar meeleven en zij zo bot. weet je, sommige mensen zijn gewoon zo helaas. misschien ben jij een beetje te lief? ik herken het wel hoor, wat khloe ook zei, altijd mar voor anderen klaar staan. dat is een prachteigenschap maar we moeten eigenlijk kieskeuriger zijn bij wié we dat doen... maar ja, soms verwacht je het gewoon niet he. misschien idd goed om er over een tijdje iets over te zeggen. dat lucht vaak wel op. knap van je dat je dat overweegt. heerlijk he, burgerlijk zijn . ik vind dat ook erg fijn. hier: ik schreef eerder dat ik rust had. maar eigenlijk merk ik dat ik gewoon geen hoop meer heb. of wil hebben. ben boos en ben het helemaal zat, de hele rollercoaster aan emoties die zwangerschappen en mijn overleden meisje met zich meebrengen. ik huil erg veel deze dagen. mijn man vroeg: komt het wel weer goed met je? ik ben zo moe van het vechten en mijn best doen. ik ben moe en verdrietig en wil huilen. that´s it. ik weet eigenlijk niet wat ik tegen mijn man moet zeggen als hij dat vraagt . ik merk dat het vele werken me ook niet echt helpt. werken, hond, huishouden, aandacht geven aan man. alles op automatische piloot. ik zou wel wat meer rust willen. tijd voor mezelf: rusten, hardlopen, kleuren, missch ook fotoboek maken of met iets anders creatiefs bezig zijn.(fotografie, schrijven). nu ben ik gewoon óp na alle dingen die moeten. hoop straks na de feestdagen wat meer rust. ps ik ben niet in Nederland nu. we hebben twee snoepwinkels en verkopen veel deze dagen. 6 januari is het drie koningen en dat vieren ze hier groots. vergelijkbaar met Sinterklaas. dus we kunnen niet weg rond deze tijd. gister bij schoonouders geweest, mijn schoonmoeder noemde Noa in haar gebed. zoals ik had gevraagd. erg fijn. maar ze hadden bedacht dat we om de beurt een gebed zouden zeggen en ik moest weer ontzettend huilen toen ik aan de beurt was.. ik merk dat de rest dan extra vrolijk gaat doen. om me op te beuren? ze praten niet echt over gevoel ect. dus wat dat betreft mis ik mijn familie erg. in januari gaan we hopelijk een paar dagen naar Nederland. daar wordt wel over gevoel gepraat en mijn familie is toch veel leuker (vinden mijn man en ik ook echt haha). maar we houden natuurlijk wel van mijn man z´n familie en ze doen op hun manier echt wel hun best. trouwens, sorry maar ik ben vergeten, er was nog iemand die haar moeder had verloren, die wil ik ook nog even sterkte wensen! <3 liefs, C
Ah nee Khloe... had echt goede hoop voor je. En Conejita, wat een pijn en verdriet moet je nu voelen, dat het allemaal even zo uitzichtloos voelt. Ik voel me vandaag en gister ellendig, verdrietig, het doet zo'n pijn dat ons mannetje nu niet bij ons is. Maar vind het voor jullie nog veel erger, ik ben weer zwanger, jullie niet... Dat moet nog vele maken pijnlijker zijn. Al overschaduwt bij ons het verdriet om onze kleine man echt even het moois dat we hopelijk in het vooruitzicht hebben. Dewendy: benut je posi test maar goed! Zou heel bijzonder zijn, verwekt met kerst. Lieve dames, hou jullie taai en kruip lekker tegen jullie geliefden aan X Bee
Dank je wel voor het warme welkom hier. Ben nog een beetje aan het onderzoeken wie wie is en welk verhaal bij wie hoort, maar doe mijn best Lees dat een aantal van jullie bezig zijn met de ovulatietesten. Kan ik iig alvast wat meekrijgen hoe het werkt en hoe het beste te gebruiken. @daan01 hoop iig met jullie mee! Zijn jullie met een traject bezig? @Daisykesie lees in je banner dat het ook nog niet zo heel erg lang geleden is dat je je meisje verloren bent, heftig zeg. @Bee1986 gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel dubbel allemaal lijkt me, gaat het goed met je? @Khloe877 balen zeg dat het deze maand niet gelukt, er was wat hoop begreep ik? @Conejita voor jou nu ook even een moeilijke periode met allerlei emoties door elkaar. Lastig is dat he. Ik hoop dat je de rust voor jezelf wat kunt terugvinden in het creatieve. @Hier; heftige dagen gehad. Afgelopen woensdag hebben we ons meisje bij het crematorium moeten ophalen. Zo zou het niet moeten zijn. Ik zou nu bij het ziekenhuis moeten staan om haar daar met een maxicosi op te halen. Herken het heel erg van het moe zijn van het vechten tegen de emoties en dips die heel de tijd voorbij komen. We hebben in januari een gesprek in het ziekenhuis en dan hoop ik dat we meer uitleg gaan krijgen over hoe het allemaal heeft kunnen gebeuren. Zo raar je denkt dat je dochter in het ziekenhuis in goede handen is, maar dat blijkt dan toch niet helemaal zo te zijn. Machteloos gevoel is dat. Mag ik vragen hoe lang het bij jullie duurde voordat de menstruatie op gang is gekomen. Het is vandaag nl 8 weken geleden dat mijn dochter is geboren maar nog geen menstruatie gehad. Ik ben sowieso ook nog van plan om een keer een gesprek bij de gyn aan te vragen, om me te laten onderzoeken of alles wel goed is, maak me af en toe toch nog wat zorgen. Hoop dat jullie ondanks het verdriet, gemis en pijn ook kunnen genieten van de fijne mensen om jullie heen met deze dagen. Sorry als ik mensen vergeten ben, zoals ik al zei moet er nog een beetje inkomen..