Natuurlijk steunen we elkaar! Maar laten we het allebei goed thuis gezellig maken en hopen op iets positiefs en een hele mooie start in 2015. Grappig dat we zo tegelijk opgaan hè.
Jaaaj k blijf ook jullie steunen. Ben week overtijd voordat k teste dus ben ongeveer 5 weken. Nog pril. Xxx
@dewendy: Ja is ook zo, iedere keer ga je bekijken wanneer je dan uitgerekend bent. Maar toch nu zou wel heel erg speciaal zijn. Dit is altijd een heftige emotionele week bij ons in de familie. En dan misschien 3 kindjes van ons in dezelfde periode die geboren worden. Ik moest lachen om je laatste opbeurende zin: hup met de benen omhoog hihi @khloe: 5 weken nu dus. Spannend hoor!!!en toch gefeliciteerd natuurlijk om zo mooi het oude jaar uit te gaan! Ik ben echt heel blij voor je! Gek eigenlijk ik gun het jou en Bee ook zo erg. Terwijl ik bij een vriendin in mijn omgeving moet slikken omdat het allemaal zo vanzelfsprekend is en lijkt. Ik hoop dat de andere meiden hier gauw bij jullie mogen aansluiten! Jullie blijven toch nog wel meeschrijven?? @Anneke: Hoe was het bij je vriendin? Vond je het niet moeilijk haar dip aan te horen na de bevalling? Goed van je hoor! Mijn zoontje is van oktober, dus nu 2 jaar en 2 maand. @Daisy: wat naar zoveel bloedverlies. Maar ik denk dat dat niet zo erg is hoor. Had ik ook en ik moest weer van die joekels van maandverbanden gebruiken ook. Voor iedereen: zien jullie op tegen morgen? Ik wel. Nog niks gepland en wil ik ook niet. Mijn vriend dan weer wel. Nouja ik zie wel hoe het morgen loopt. Wil aan de andere kant ook mijn vader niet alleen laten met oud en nieuw, al begint hij er zelf ook niet over. En wij moeten het thuis ook gezellig maken, want ik ben dan volgens mij nog vruchtbaar hahah @daan Mooi hoor die wensballon oplaten! Dat kan bij ons niet, anders had ik dat ook gedaan. Misschien een andere keer op een mooi plekje, want het idee vind ik mooi.
Jaa k blijf hier mee schrijven. Ja snap dat gevoel binalo. Omdat sommige zwangere doen of het geweldige roze wolk ia.. en wij hebbe de andere kant van die wolk gezien.. wat je niemand gunt. Xx
Ik zie ook op tegen morgen. Denk wel dat het gezellig gaat worden bij onze vrienden, want dat is het eigenlijk altijd en het is ook niet ongemakkelijk om met hun over Delilah* te praten. Maar ik heb wel moeite om 2014 achter me te laten. Een jaar die ik never nooit wil vergeten, hoe verdrietig die ook geëindigd is. 2012 was een mooi jaar omdat toen Vienna geboren is. 2013 was ook mooi, toen zijn manlief en ik getrouwd. 2014 weer een mooi jaar, want we hebben een 2e dochter gekregen. En hopelijk wordt 2015 ook een mooi jaar, maar dan wel met een kindje wat mag blijven en wat we levend in onze armen mogen sluiten. We hebben vanavond alledrie wat op de wensballon geschreven. Vienna heeft van alles getekend en haar wens was dat ze samen met baby-zusje mocht tekenen en dat ze ook Frozen kon kijken in de wolkjes (ik smolt echt toen mijn kleine meisje dat zei....) Mijn man praat niet veel over Delilah, tenminste...niet echt met heel veel gevoel. Dat vind hij moeilijk. Maar hij had wel een heel lief tekstje geschreven, wat eindigde op "...kus pap". Mijn hart brak echt even toen ik dat las
Fijn he, die ovulatietesten............. Weet ook nog niet zo goed hoe het werkt! Ach nog maar even gezellig houden dus! Inderdaad grappig dat we zo gelijk blijven lopen, hoop dat dat blijft in positieve zin!
Hi lieve meiden, Sorry, had een paar dagen geen puf om te reageren, wel af en toe gelezen. Dus ik ga nu weer even een poging doen flink wat pagina's teruglezen! Hoop dat ik niets vergeet,. En Anneke: ik heb m'n missie ook allang opgegeven hoor en dit bericht wordt ook bast weer een lange De kerstdagen zijn voorbij en we hebben het allemaal 'overleefd' al lees ik bij vrijwel iedereen dat het niet makkelijk was. Maar gelukkig bij iedereen ook wel fijne, warme, mooie momenten. Same here, het is me best tegengevallen. Oud en nieuw lijkt me ook heel gek, om dit jaar af te sluiten wat aan de ene kant zo mooi was, want we zijn papa en mama geworden van ons geweldige mannetje, maar ook zo zwart was... 2015 wordt vast een mooier jaar voor ons allemaal meiden! Khloe: nogmaals super gefeliciteerd! Had al even in het temp clubje geschreven. Ben zo ontzettend blij voor je! Kan me heel goed voorstellen dat je de afgelopen down was en even extra verdrietig ook op werk enzo, maar nu loop je vast met een glimlach van oor tot oor. Wat een mooie manier om dit jaar af te sluiten, en zo snel, voelt vast als een groot wonder. Geniet ervan meid! Al zal het ook superspannend zijn, Elise past vast goed op haar broertje of zusje vanaf haar wolkje. @Pluis: zo kortgeleden voor je nog, de kerstdagen moeten zwaar zijn geweest. Wat gaan jullie doen met de as van je dochter? En idd, bij het zkh hoort je kind in goede handen te zijn, kan me voorstellen dat je vertrouwen flink beschaamd is. Hopelijk kan het nagesprek in januari een beter gevoel geven voor de toekomst in ieder geval. Of idd evt bij een ander gyn of zelfs ander ziekenhuis. Belangrijk is dat je er een goed gevoel bij hebt. Fijn dat je vriend zo positief ingesteld is, maar ook begrip heeft voor jouw manier van ermee omgaan. Samen slaan jullie je er dan wel doorheen! Ik was na 5 weken weer ongesteld, maar is denk ik anders omdat ik al bij 20 weken ben bevallen. Mijn mooie mannetje kon er niets aan doen, was helemaal gezond. Ik heb een zwakke baarmoedermond waarvoor ik nu dus preventief een cerclage heb. @conejita: lieverd, wat vreselijk moeilijk moet het zijn hoe je je nu voelt, dat je er toch geen vrede mee hebt. Waarschijnlijk wil je dat heel graag, maar gevoel is niet te sturen. De wens is gewoon zo groot. En dat doet zoveel pijn! Hopelijk vind je de komende tijd, door wat creatieve en sportieve uitlaatkleppen te vinden een manier om steeds beter met je emoties om te gaan en de tijd door te komen totdat jullie er weer voor mogen gaan. Hopelijk helpt afleiding en contact met NL en vriendinnen om het wat draaglijker te maken. Superknap dat je je vriendinnen en zusje gaat bellen, om wat meer steun te krijgen en je minder eenzaam te voelen. En ook dat je aan de bel hebt getrokken bij de psych voordat je idd wegglijdt, vind het heel krachtig van je. Had je een vervelend gevoel na het gesprek met je moeder omdat het uiteindelijk vooral over haar ging? Of viel dat mee. Gooi je emoties er hier lekker uit, daar zijn we voor. En heel fijn dat het de afgelopen dagen iets beter ging en je in het joggen en schreeuwen een lekkere uitlaatklep had gevonden. Daisykesie: wat ontzettend sh*t dat je ongi bent geworden! Zo snel. Je mag er verdrietig om zijn, en boos. Ik was er een paar dagen vanaf. Wat jammer dat het niet is gelukt deze maand, maar idd, je kunt nu wel snel weer vooruit. Knap hoor, zo'n positieve insteek al. En meid, waarom doe je het niet gewoon? Even iets alleen doen , alleen eropuit, als dat je een fijn gevoel geeft? Al is het 1 dag. Waarom niet? Misschien helpt het je wel om even alleen te zijn met Delilah. Wat goed dat je ook met kerst toen het even teveel werd een luchtje bent gaan scheppen, dan kun je er toch weer even tegenaan. Fijn dat de avond toen alsnog gezellig was. En wat leuk, het schaatsen met je dochter. Echt genietmomentje met Phil Collins erbij, speciaal zeg! Dank je voor de knuffel, ja het verdriet om m'n mannetje wordt er niet minder om, soms best verwarrend. Mensen in mijn omgeving vinden dat soms lastig als ik het moeilijk heb ("je bent toch weer zwanger? Daar moet je je op richten!"). Het is fijn dat jullie het begrijpen. Anneke: wat een mooie wijze les van je moeder, al is het soms lastig om aan jezelf te denken. Maar zeker nu wel heel belangrijk. Wat super dat jullie zoveel sneeuw hadden en je zoontje zo enorm genoten hebt! Al voel je je op een ander moment weer zo verdrietig en ellendig... Het blijft een achtbaan van emoties he. En top dat je ovu's positief zijn. Ik had ook twee dagen een positieve test. De tweede dat nog knallender dan de eerste. Mijn temperatuur steeg zo'n 2-3 dagen na de tweede knaltest pas, dus zou voor de zekeheid het gezellig blijven maken tot 48 uur na je tweede posi test. Dan mis je m in ieder geval niet . Hoop op een geweldige start van 2015 voor jullie! Combi test hadden wij direct uitslag van en was gelukkig helemaal goed, hele kleine kans, dus dat is heel fijn. Dewendy: gefeliciteerd nog met je zoontje! En wat mooi om te lezen dat het je zo goed doet om hier met ons te praten en dingen te delen. Dat je zo even bewust ermee bezig kunt zijn, en je niet zo onbegrepen voelt. Je verdriet mag er zijn maar het is supermoeilijk als je die ruimte niet (meer) in je omgeving voelt. Logisch dat het er dan uitkomt als je het opkropt. Lucht dat dan een beetje op? En wat bijzonder hoe je dochter de ster van Eva bewaakt. Doe met oud en nieuw lekker wat goed voelt voor jullie. Wij hadden ook geen behoefte aan luchtig gedoe met vrienden, die het vrijwel niet meer over ons mannetje hebben en als wij over hem beginnen voelt het heel ongemakkelijk. Zit ik niet op te wachten na dit jaar. Dus vieren het met familie, voelt goed. Superlief, je reactie op mijn verdrietige berichtjes. Ondanks dat mijn verdriet om mijn mannetje soms zo groot is, zeker de laatste tijd, kan ik gelukkig ook echt wel genieten van het zwanger zijn en ben ik ook weer dolverliefd op dit wondertje. Dus dat zit wel goed, maar het loopt soms idd sterk door elkaar heen helaas. Het gaat beter dan ik van tevoren kon denken gelukkig. Trouwens, supermooi die roze wensballonnen! Vlindertje: welkom hier en praat/lees zoveel mee als jij behoefte aan hebt. Wat verdrietig dat ook jij je kindje bent verloren. Knap dat je alweer aan heet werk bent. Dat het domme pech was maakt het ook zo zinloos, maar is wel bemoedigend voor de toekomst qua herhalingskansen natuurlijk. Wij zijn na mijn 1e menstruatie weer begonnen met zwanger worden en was na 2 maanden gelukkig al zwanger, supersnel. Dus je loopt echt niet te hard van stapel, dat jullie er samen achterstaan is het belangrijkste en voel je niet schuldig tegenover je meisje. Daan: geniet van je weekje weg! Lekker even afstand en doen wat voor jullie goed voelt. Waar zijn jullie naartoe? Binalo: wat confronterend van je zwangere vriendinnen en je moet doorgaan in het tempo dat jij wil, niet omdat je denkt dat andere mensen vinden dat je door moet. Maar dat is makkelijker gezegd dat gedaan hoor. Hadden mensen in jouw omgeving wel door hoe kerst voor jullie was of ook niet? Wat mooi dat je foto's in lijstjes hebt gedaan, maar ook zo'n verdrietig besef dat er nooit nieuwe foto's bijkomen... We moeten het met deze herinneringen en foto's doen. Album is goed idee hoor, als je er aan toe bent, ik ben ook druk bezig. Maar heeft maanden geduurd voordat ik mezelf ertoe kon zetten. En geeft naast een verdrietig gevoel ook een goed gevoel om dat voor ons mannetje te doen. Ik maak het via iPhoto, heb je een MacBook of iMac? Wat goed, jij ook positieve ovu's. Maak er een knusse avond van! En zou morgen met oud en nieuw ook gewoon lekker in bed doorbrengen Hier: dat komt wel even in een apart berichtje. Volgens mij heb ik echt het langste bericht ooit haha. Sorry voor het leeswerk dames! . Ik hou het maar weer even wat beter bij, want dit is niet te doen haha. Hopelijk ben ik niets vergeten x
@ovu's: misschien handig voor de dames die nog niet zolang testen? Lees verschillende vragen dus hier wat info: - test na een paar uurtjes niet drinken en plassen, iedere dag op ongeveer hetzelfde moment - als je merkt dat je testjes donker beginnen te worden is het een tip om 2x per dag te testen, dan spoor je je piek eerder op - sommige (waaronder ik) hebben niet echt oplopende testjes maar worden opeens verrast met een posi ovu - sommigen hebben een korte piek, andere een paar dagen: ik had vaak 2 dagen knaltesten, waarvan de tweede dag superknal. Daarna werden ze weer lichter. Omdat ik naast ovu's ook temperatuurde merkte ik dat mijn temperatuur vaak pas 2-3 dagen na de 2e piekdag steeds. Oftewel: mijn eisprong was pas 1-2 dagen na de 2e piekdag. En dus pas 2-3 dagen na mijn 1e positieve ovu. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen hoor, maar om het zekere voor het onzekere te nemen hierbij mijn tip: als je je ei echt niet wilt missen, maak het dan nog ca. 3 dagen na je eerste positieve ovu gezellig en test voor de zekerheid door. - Als je testjes lichter worden is je piek voorbij, maar dat betekent niet dat je ei al perse gesprongen is - temp evt als je daar zin in hebt. Ik vond het heel fijn om daardoor heel goed te zien wanneer mijn eisprong was. En ik wist zeker dat ie gesprongen was . Hopelijk is het een beetje helder verhaal haha. Bij vragen hoor ik het graag, en veel dames doen het misschien anders, ook niets mis mee, maar misschien hebben en jullie hier iets aan. Dat het bij jullie allemaal maar snel raak mag zijn!
Ik heb nog 10 ovulatie testen dipsticks van zwanger en kids, kan ik er iemand blij mee maken? Stuur ze gratis op. Xx
@hier: veel ups en downs, net als allemaal, maar ook wel aan het genieten van mijn groeiende buik. Morgen een fijne oud en nieuw gepland bij mijn familie, voelt goed en kijk er best naar uit inmiddels, al is het raar om dit mooie en verdrietige jaar achter ons te laten. Helaas wel wat gedoe op werk, leidinggevende die geen rekening houdt met mijn aangepaste werktijden wat wat vervelende situaties met zich meebracht. Heb op mijn strepen gestaan, maar voelde wel erg vervelend en kwam dan ook gestresst incl harde buiken thuis vandaag. Echt niet fijn. Stress merk ik dus ook meteen fysiek. Dus erg rustig aan gedaan en gaat nu weer wat beter. Verder wat moeilijke dingen met vrienden: we trokken vaak met 2 stellen op, vaak met z'n zessen, soms met z'n vieren. Vlak na de geboorte van ons mannetje waren wij natuurlijk niet de gezelligste en gaven ze ons ook de ruimte, maar op een gegeven moment probeerden wij weer eens afspraken te plannen met hen voor de gezelligheid. Lukte steeds niet. Druk, druk, voorlopig geen tijd. Hebben we eindelijk een afspraak, wordt een vriendin ziek (waar ze natuurlijk niets aan kan doen). Aangezien we ook al een tijdje probeerden een date te plannen met het andere stel, met z'n vieren, hebben we uiteindelijk met hen alsnog even koffie gedronken. Het was wat ongemakkelijk, en toen maakten we uit allerlei zaken op dat zij wel recent een aantal keer met elkaar af hadden gesproken, dat ze komend jaar met z'n vieren op vakantie gaan (afgelopen jaren zijn we een paar keer met z'n zessen geweest), dat ze als ceremoniemeesters zijn gevraagd door het andere stel (terwijl zij, toen er nog geen concrete trouwplannen waren zeiden dat ik absoluut hun ceremoniemeester zou worden als het eenmaal zover zou zijn)... Sorry, beetje wazig verhaal, maar we hadden beide zo'n rare nasmaak toen we naar huis gingen. Het voelt echt alsof we er niet meer bijhoren, alsof ze het met z'n viertjes nu veel gezelliger hebben en we aan de kant geschoven zijn. Natuurlijk mogen ze het ook leuk hebben met z'n vieren, maar waarom wel met elkaar afspreken maar te druk om met ons af te spreken? Waarom zijn we nooit meer ergens voor uitgenodigd terwijl wij zelf wel ons best doen om iets met hen af te kunnen spreken? Ik probeer het dan ook bij onszelf neer te leggen. Zijn we te erg veranderd? Ja misschien in het begin wel, maar we zijn nog steeds heel gezellig en houden van een lolletje, dus wat is er veranderd? We mogen toch verwachten dat echte vrienden ons die ruimte en tijd geven en steun en juist hun best doen om ons betrokken te houden ipv ons buitenspel te zetten? Hallo, we hebben ons kind verloren, mogen we daar alsjeblieft het moeilijk mee hebben, je ziet toch ook dat we enorm ons best hebben gedaan om onszelf weer op te krabbelen en juist ook weer leuke dingen te doen? En dat doen we graag met hen, maar zij niet meer met ons lijkt het. We zijn teleurgesteld, ik vooral, we hadden het altijd zo leuk met z'n zessen. Is dit zo'n geval: je leert in slechte tijden je echte vrienden kennen? Sorry voor mijn klaagzang en warrige verhaal, moest het echt even eruit gooien.
Heey bee. K snap je hoor, Je leert je echte vrienden echt kennen. Wij zijn ook een bevriende stel kwijt geraakt. Ze vinde dat k niet goed bij m'n hoofd was hulp moest zoeken, naar mens ben en weet k veel alemaal wat. Heel lang verhaal, maar hun beseffen niet wat ze zeggen. Xx
Hee meiden reageer morgen ff uitgebreid maar had een hele tekst getypt, verkeerde knop en alles weg Khloe van harte super nieuws zeg Slaap lekker alvast allemaal
@bee, denk echt dat het een typisch geval is van 'echte vrienden leer je kennen all jij het moeilijk hebt'. Ik heb het meegemaakt toen mijn moeder overleed. Had 2 goede vriendinnen, die er echt de hele tijd voor mij geweest zijn, tot na ongeveer een jaar na het overlijden. Ben toen weer met hen op vakantie geweest en heb me toen zo ontzettend alleen gevoeld, ze hebben toen zo vervelend gedaan, dat ik in staat was om eerder naar huis te gaan. Waarom ze dit deden weet ik niet, waarschijnlijk omdat ik het soms nog moeilijk had met het overlijden van mijn moeder en soms voor mezelf koos (terwijl ik er ook nog wel voor hen was). Met 1 van de 2 is het contact vanwege wederzijdse vrienden nog enigszins hersteld geweest, met de ander niet. Heb gelukkig in die periode ook andere vrienden gekregen en die zijn me veel meer waard gebleken. Als het bij jullie beiden niet goed voelt, zou ik het even laten voor wat het is, hoe vervelend dat ook is. Wie weet herstelt het contact toch weer en kunnen jullie het er samen over hebben. Soms is tijd geven het sleutelwoord! Bedankt trouwens voor je uitgebreide antwoord op de ovutesten. Ik vind het fijn dat ik ze gebruik, want het geeft toch wat rust op een of andere manier. Vind het nog wel lastig om door te hebben wanneer mijn ei nu precies springt. Heb maandagavond echt ontzettende buikpijn gehad zo erg dat lopen en verzitten zelfs pijn deed. Ook veel last van mijn onderrug. Ik heb dit dus bijna altijd, vandaar ook die controle in het ziekenhuis afgelopen jaar (waar gelukkig niets aan de hand bleek). Sinds gisteren een stuk minder last maar nog wel een positieve ovu (minder knal dan maandag). Ach, zolang we het maar gezellig hebben, toch?! @daisykesie, zelfs ik moest even slikken bij wat je schreef over die wensballonnen... maak er een mooi moment van vanavond! Reageer straks nog wel even op de anderen, gaan nu nog wat boodschappen doen. X
khloe, gefelicteeerd!!! dat is echt fantastisch! hoe voel je je? (sorry even geen tijd om op de rest te reageren. beetje drukke dagen en de rest vd tijd gebruik ik nu even voor mezelf: al twee x gejogd enverder rusten of schrijven) iedereen een mooi en liefdevol en vruchtbaar nieuwjaar alvast!! <3
Zo, net naar het dierenasiel geweest! De hond bleek te zijn weggelopen! En we hadden hem nog niet eens gemist.... hij is altijd buiten of in de schuur, lekker warm. Onze plaats is helemaal afgesloten (met een poort) dus hij kan er gewoonlijk nooit uit. Nu is hij vermoedelijk met mijn vriend meegeglipt toen hij met de auto weg ging. De melding is iets daarna binnen gekomen, ik was binnen met mijn zoontje, dus heb hem niet weg zien gaan. Hij heeft het niet zo op vuurwerk, dus denk dat hij daarom weg ging, normaal gesproken blijft hij keurig op de plaats als wij wegrijden. Maar goed, hij is snel gevonden, gelukkig! Had ook anders af kunne lopen. @binalo, het was fijn bij mijn schoonzus. We hebben echt goed kunnen praten. Ze voelt zich erg bezwaard tegenover mij omdat ze zich zo rot voelt. Ze beseft echt wel dat ik het ook niet makkelijk heb, maar dat ze er niets aan kan doen dat ze zich zo voelt, ze wil dat ook absoluut niet (denk dat het toch wel neigt naar een postnatale depressie). Veel geluisterd, gepraat, even gehuild, maar ook gelachen! We begrijpen elkaar en dat is gewoon tof! Heb nog niet veel zin in vanavond, zie vooral op tegen 12 uur, maar dus wel plannen gemaakt. Het is daar meestal wel gezellig, dus hoop ook dat het voor wat afleiding zorgt. En als ik moet huilen, dan huil ik maar! Jullie inmiddels besloten wat jullie vanavond doen? @pluis, heel irritant, stuk typen en dan alles kwijt zijn! @khloe, hoe gaat het? Besef je het inmiddels al een beetje? Ben ook echt heel blij voor jou! Sluit me aan bij wat binalo zegt, gun het je echt heel erg, veel makkelijker dan bij mensen in mijn omgeving. Ook al contact gehad met het ziekenhuis? Geniet er lekker van, meid! @conejita, wat goed dat je tijd aan jezelf besteed en dat jezelf ook gunt! @ovulatietesten, hier inmiddels negatieve test, beschouw die van maandag dus als uitgangspunt. Zoals ik in het verhaaltje naar bee al schreef, veel buikpijn gehad, alsof iemand constant van binnenuit onder in mijn buik aan het knijpen is, echt niet tof, maar weet inmiddels dat het erbij hoort. Gelukkig is het nu ook zo goed als over. @verder, meer nieuws over mijn nichtje, ze heeft Hodgkin, zit dus in de lymfe, maar is uitgezaaid naar hart en longen, er lopen nog onderzoeken om te bekijken of het ook in het beenmerg zit. Het is ontzettend heftig voor haar en haar gezin. Gelukkig is het een vorm van kanker die ze goed kunnen behandelen, artsen zijn ondanks alles ook redelijk positief. In 80 tot 90 % van de gevallen wordt het genezen. Hoewel het een hele intensieve behandeling gaat worden en ze het erg zwaar gaat krijgen, hebben we wel moed! We lopen bij elkaar de deur niet plat, maar als er ergens contact is met familie is het met haar en haar zussen, we zouden in het voorjaar met al onze gezinnen een weekendje weg gaan. Zullen we nu uit moeten stellen, maar gaan we zeker nog doen! Lieve meiden, toch een hele fijne avond, hoe die ook ingevuld wordt! Ik wens jullie het allerbeste voor 2015, dat het maar een mooi, bijzonder en vruchtbaar jaar mag worden! Dikke kus!
Pffff geen zin. Al sinds zaterdag emo. Vandaag iets minder down periodes. Maar zo geen zin in vanavond. Zie een beetje op tegen weer emoties. Zusje en schoonzusje begrijpen dit wel. Maar zwager en broertje..... maar niks van aantrekken toch?! Hoop dat jullie mooie momenten hebben vanavond. En op naar een beter jaar. Volgend jaar ga ik weer reageren op iedereen. Nu geen energie over. Liefs
Wij! Zo bang dat we opnieuw een kindje verliezen maar we willen graag nog 1 keer een gezond kindje. Hopelijk word 2015 voor ons allen een mooi jaar!
Heey meiden Een heel gelukkig nieuwjaar en vruchtbaarjaar. Bedankt voor jullie lieve woorden. K voel m'n goed, besef is er nog niet, stom he. Ik ga vrijdag ziekenhuis bellen voor een afspraak. Hoe was jullie jaarwisseling? Xxx
Voor jullie allemaal het allerbeste in 2015, dat het maar een mooi en vruchtbaar jaar inderdaad mag worden!! Hoop dat jullie het allemaal een beetje goed zijn door gekomen. Scheelde voor mij erg dat ik niet thuis was en alleen met mijn vriend en vader. Het oplaten van de wensballon was een emotioneel moment maar ook erg mooi, ze gingen echt naar de sterren toe. @anneke. Wat verschrikkelijk van je nicht, dat wordt inderdaad een moeilijke periode, heel veel sterkte hoor. @bee. Wat vervelend van die vrienden, inderdaad zo leer je je vrienden leren in een moeilijke tijd. En inderdaad mag je verwachten dat ze je steun en vooral alle tijd en ruimte geven om verdriet te hebben, waarschijnlijk weten ze gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan, dat heb ik ook veel gemerkt bij mensen in mijn omgeving. @khloe. Spannend hoor om een afspraak in het ziekenhuis te maken, dan wordt het toch wel echt hè!! Hoop dat je je goed voelt!! Liefs, xxx