Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hoi dames,

ten eerste: Gelukkig Nieuwjaar!!!!!

Ten tweede: ik heb alles gelezen wat jullie hebben geschreven, maar ik ben te moe om op alles te reageren, sorry!!

Wij hebben een fijn oud en nieuw gehad, maar heb teveel van mezelf gevraagd, ben nu echt gesloopt!
    Gisteravond met vrienden (clubje van 6) eerst gegourmet, daarna film gekeken en gekletst. Na middernacht hebben we wat vuurwerk afgestoken (voornamelijk sterretjes :p ) en toen het wat rustiger werd in de buurt hebben we de wensballonnen opgelaten. Zo mooi! Hier vloog hij ook echt richting de sterren...

Om half 4 waren we weer thuis en heb ik nog heel even kunnen slapen, want ik moest er weer vroeg uit voor de NIEUWJAARSDUIK!! :p Ja, ik heb 'm echt gedaan haha. Ik heb vanochtend nog even getwijfeld, maar wilde 'm persé doen. Even 2015 met een frisse start beginnen, even iets geks doen. En het was koud!!!! We zijn naar Scheveningen gegaan, lekker druk dus. Het zand was enorm koud, de zee was zelfs iets warmer haha. We zijn tot ons middel erin gegaan en toen iemand ons begon nat te spetteren vonden we het wel weer genoeg haha. Het duurde bijna een half uur voor ik mijn voeten weer voelde en mn botten voelen nu nog koud. Maar het was het absoluut waard! Voel me gewoon een beetje stoer nu :D

Na de duik weer naar huis, snel omkleden en naar de opa van mijn man. Dat is inmiddels traditie, op nieuwjaarsdag naar opa, dus we 'moesten' wel. Daar familieleden gezien die we nog niet gezien hadden en die vroegen natuurlijk naar Delilah*. Ik heb met een strak gezicht over haar gepraat, maar van binnen...

En dáárna zijn we nog naar mn schoonouders gegaan om daar te eten. Nu eindelijk weer thuis en ik ben echt gesloopt. Ik kreeg net mn schoenen niet uit en begon gewoon te huilen. Teken dat het dus eigenlijk teveel was vandaag. Vanaf nu dus weer rustig aan. Morgen mogen we het as van Delilah* ophalen, dus zal wel weer emotioneel worden. Dit weekend gaan we echt rustig aan doen...

Lieve meiden, de volgende keer reageer ik weer op jullie allemaal. Nu ga ik weer verder met op de bank hangen ;)
    Fijne avond!

2. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Lieve meiden, ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar waarin hopelijk onze wens in vervulling mag gaan!
    Daisykesie, superstoer!!
    Ik vond de jaarwisseling heftig, vooral het aftellen en beseffen dat het jaar van ons mannetje voorbij is, pff... En dan proosten op het nieuwe jaar waar we gelukkig al een heel mooi vooruitzicht mogen hebben. Allemaal emoties maar bijzonder om het met lieve mensen om ons heen te delen. Zelfs mijn stoere broer was even in tranen.

Ik reageer later even op de rest hoor! Ga zo de deur uit x

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #983 conejita, 2 jan 2015
    Laatst bewerkt: 2 jan 2015
    OMG Daisy!! :$ ik dacht nog laatst, ze zal toch niet écht??
    echt suuuperstoer joh! :D:D

Anneke, wat heftig van je nicht. hoop dat je haar goed kunt steunen. we weten hoe belangrijk dat is als er mensen voor je klaar staan he. dikke knuff

@hier: sorry ook geen puf om te reageren op iedereen :). ik hou het zowieso niet echt meer bij, ben nog steeds erg moe en dingen voelen snel als te veel. (beetje burn out gevoel)
    ik ben nog steeds bang om hoop te hebben op een kindje. merk dat ik er niet meer op hoop, dus kan ook niet echt meekletsen met jullie, heb ik het gevoel.
    ik vraag me soms af of het terecht is dat ik geen hoop meer heb. ik vroeg het ook aan God, en toen daarna las ik in een boekje: "Mijn (Gods) gedachten over jullie staan vast; ik geef jullie een hoopvolle toekomst". Dan denk ik, oh ik mag wel hopen. Maar op wat precies, dat laat ik aan God over. Ik denk dat ik gewoon bang geworden ben.

Ik ben verder bezig met joggen en kleuren en rusten en huilen wanneer nodig. even mezelf en mijn herstel op eerste plek.
    volg week vrijdag afspraak gyn van mijn reguliere ziekenhuis, en ga dan mijn nieuwe gyn ontmoeten, die volgens de maatsch werkster hee fijn is en ervaring heeft met "gevallen" zoals ik.
    ben wel benieuwd..

mijn jaarwisseling was oké: we hadden een feestje vd kerk met allemaal gekke spelletjes. dat je zo moet dansen, een soort projector en dan moet je die pasjes nadoen. wel lachen. mijn man deed mee met de pastor.:D ik was niet echt in feeststemming maar het was wel oké. beter dan bij schoonfamilie ;).
    merk wel dat mijn man en ik op zo´n feestje de hele tijd bij elkaar zitten, echt kleffe jut en jul haha, heerlijk. ik merk ook dat hij mij echt nodig heeft en ik hem :)
    daar waar het feestje was (huis andere pastor), daar in de tuin staat Noa´s boompje. dus een kaarsje voor haar gebrand en een hartje opgehangen met "haar" bijbeltekst: "You will grant her the joy of your presence, and the pleasures of living with you forever".
    het was fijn om naar "haar" toe te gaan. wel erg triest dat dat het enige is, een boompje, een dekentje, een foto... :(

mooi dat sommige van jullie een wensballon hebben opgelaten.
    ik wil dat doen op haar geboortedag

we hebben trouwens ticket naar Ned geboekt. 22 januari. 4 daagjes. erg zin in.

Nou lieve meiden, ik lees (soms) en leef (altijd) mee met jullie!! knufss, C

ps: tip voor de meiden die soms hun hele verhaal kwijt zijn: wat ik tegenwoordig doe: ik schrijf een stukje en verzend het dan, en dan wijzig ik het steeds. dan kun je het niet kwijtraken. ;)
    (ook door schade en schande wijs geworden :p)

4. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Goedemorgen dames,

Ook van mij uit natuurlijk de allerbeste wensen, dat we er een mooi jaar van mogen maken!

Daisykesie, gaaf die nieuwjaarsduik! Goed dat je m toch gedaan hebt!

En bee, hier ook moeite met de jaarwisseling. Inderdaad het besef dat het jaar wordt afgesloten en alles gaat weer even aan je voorbij... heb gewoon een paar tranen laten gaan hoor!

Daan, wat fijn dat de rustige jaarwisseling je goed heeft gedaan. Jij zit trouwens ook niet meer zo ver van je nod af, toch? Spannend, of valt het nog mee?

@hier, we hebben het best gezellig gehad afgelopen woensdag. Het was niet zo druk als verwacht, maar wel gezellig druk. Om kwart voor 12 iedereen naar buiten, met muziek en om half 2 pas weer naar binnen, feestje op straat dus. Om 12 uur dus wel even moeilijk, mijn vriend ook. S middags had hij het er nog over gehad hoe lang we nog door gaan... overviel hij me een beetje mee. Ik weet dat we niet nog jaren kunnen blijven proberen, maar had niet verwacht dat hij er nu al over zou beginnen. Het is niet zo dat deze ronde de laatste is hoor, maar het zorgt toch wel voor onrust bij mij, merk ik. We gaan ook geen ultimatum stellen, maar ik weet wel (en dat wist ik eigenlijk altijd al wel) dat het zou kunnen dat we het bij 1 kind moeten laten... wil daar eigenlijk niet teveel over nadenken, maar dat is moeilijk! Van de andere kant weet ik dat ik zwanger kan worden, daar moet ik me maar even aan vasthouden. S nachts zei hij nog wel een keer dat we het zo maar niet opgeven. Ik hoop gewoon dat we het hier niet meer over hoeven te hebben! En als dat wel zo is, dat het een keuze/beslissing wordt van ons beiden.
    Die avond flink genoten van ons zoontje, die heeft heerlijk liggen slapen tot half 3, werd toen wakker en begon meteen een sinterklaasliedje te zingen :). We hebben hem naar beneden gehaald en daar heeft hij nog lekker gedanst, was echt leuk! Hij vond het ook helemaal geweldig! Dus best een leuke avond gehad.
    Gisteren natuurlijk de verplichte bezoekjes af moeten leggen, hadden we allebei totaal geen zin in, dus kort gehouden. Vanmiddag nieuwjaarsborrel van het werk, ook niet heel veel zin in, maar we gaan toch (mijn vriend werkt op dezelfde school).
    Verder merk ik dat ik ontzettend last heb van alle aankondigingen op facebook van zwangerschappen, nieuw geboren kindjes en babykamers die worden gemaakt... Overweeg gewoon om er de komende weken niet op te kijken, nooit verwacht dat dat zoveel zou doen... hebben anderen hier ook last van?
    Nou, zal ophouden met zeuren;)
    Fijne dag vandaag!

X

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    heeeey Anneke,

ik heb daar ook last van hoor. ik heb al best veel vrienden die babietjes hebben op onzichtbaar gezet op fb. ik vind het erg moeilijk ook.

wat grappig van je zoontje haha, dat ie Sinterklaasliedje begint te zingen :D:) wat een skeetie, en dan lekker dansen. heerlijk dat je daar van kan genieten!

het gesprek met je vriend... wat confronterend.. maar ook zegt hij weer, we geven het niet zomaar op!?
    ik begrijp dat het wel een gespreksonderwerp is.. maar vanwege zijn leeftijd? hoop dat het jullie toch nog gegund is! <3

6. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Ha conejita,

lief dat je reageert! Het is inderdaad vanwege zijn leeftijd. Hij is nu 54 (ik had al een keer gezegd dat wij veel schelen!)en denkt natuurlijk ook vooruit. Op het moment dat hij met pensioen gaat, zit hij met puberende kinderen en hij weet soms niet of hij dat dan wel aankan, zeker niet als het nog lang gaat duren voor ik weer zwanger zou zijn. Ik snap dit ook wel erg goed. Dit is een punt geweest vanaf hetmoment dat wij wisten dat er gevoelens waren voor elkaar (nu ruim 5 jaar geleden). We zijn daar ook altijd heel open en eerlijk over geweest en nu dus ook. Het overviel me alleen heel erg dat hij er nu al over begon. Hij wil dit ook niet op korte termijn, maar het is ergens wel goed dat we het bespreekbaar maken, niet dat hij bijvoorbeeld over een half jaar gaat zeggen, we moeten er misschien maar mee stoppen. Hij wil echt nog wel een kindje, maar dat moet dus geen jaar meer duren. Voor dat we voor de 2de keer zwanger waren, hebben we het hier ook al een aantal keer over gehad, ik denk dat ik het toen beter had kunnen accepteren dan nu het geval zou zijn. Maar ik zei daarstraks ook al, misschien moet ik me er nu maar niet te druk om maken. We moeten er vooral voor zorgen dat het bespreekbaar blijft en dat we duidelijk blijven tegenover elkaar en daar heb ik veel vertrouwen in. Daarnaast moet ik natuurlijk ook realistisch blijven, hoe moeilijk dat soms ook is...
    Eerst deze ronde maar eens afwachten!

Wat grappig dat de pastor bij jullie zo gezellig mee doet! Dat zie ik ze hier nog niet doen! En heerlijk dat je zo kunt genieten met je man, gewoon doen samen!!!
    Wat mooi zo'n boompje, maar tegelijk ook confronterend... ik ben niet meer zo bezig met het geloof (vanaf het moment dat mijn moeder ziek werd eigenlijk, snapte niet dat als er een God zou zijn, hij mijn moeder dit aan zozu willen doen), maar snap dat anderen wel veel steunen en houvast kunnen hebben aan het geloof. Hoop moet je altijd blijven houden, op wat dan ook! En snap die angst volledig! Hoop dat Zijn plannen voor jullie snel duidelijk worden!
    Fijn dat je toch wat afleiding kunt vinden, ik vind dat je goed bezig bent! Ruimte en tijd voor jezelf, maar daarnaast toch ook proberen de 'normale' dingen te blijven doen.
    Ben ook benieuwd naar je afspraak in het ziekenhuis, hopelijk heeft je maatschappelijk werkster gelijk (maar dat zal vast).
    Mooi vooruitzicht ook, even een paar dagen naar Nl, gaat je man dan ook mee?

X

7. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hoi meiden,

@conejita: klinkt als een gezellige oud en nieuw, ondanks het verdriet. Mooi dat boompje en die tekst ook. Maar idd, wat moeilijk dat dat het enige is wat je van haar hebt he?

@Anneke: heftig zo'n gespreksonderwerp. Je weet ergens denk ik wel dat het belangrijk is om zoiets met elkaar te bespreken, maar tegelijkertijd wil je het niet horen. Maar ook fijn dat hij zegt dat jullie niet zomaar de moed op gaan geven ;)
    Ik heb het ook met facebook. En dan vooral de berichten waarin staan 'dit jaar wordt fantastisch door de geboorte van ons kindje wat eraan komt' enz. Dan denk ik meteen 'je moet nog maar afwachten of je daadwerkelijk je kindje levend in je armen mag houden!'. Maar ik merk gewoon dat ik een beetje pessimistisch ben geworden. Want eigenlijk is het gewoon goed dat ze zo positief zijn, gewoon van het goede uitgaan. Dat zou ik zelf ook moeten doen, zodra ik weer zwanger ben, maar of me dat ook gaat lukken?

@hier: we hebben vanmiddag het as opgehaald van Delilah*. Was echt heel erg emotioneel :( Ze zit nu nog in een askoker omdat ik nog een klein beetje in een ketting wil doen, maar het is best een grote koker en er zit maar zo weinig as in :( Dat kleine beetje is alles wat er van mijn kindje over is... Maar hoe verdrietig het ook is, ik ben wel blij dat ze nu thuis is. Voelt toch goed.
    Vienna zei alleen zoiets verdrietig. Ze zag de koker en vroeg wat het was, dus we hebben het weer zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Toen kreeg ze traantjes in haar ogen en zei heel verdrietig dat ze nu geen 'hallo' tegen dr zusje kon zeggen omdat ze echt dood is :( :( Ik begon meteen met haar mee te huilen. Vind het voor haar ook zo zielig. Heb echt het idee dat ze wel degelijk begrijpt dat het nu niet is zoals het had moeten zijn...

Gister had mijn schoonvader trouwens gevraagd of ze (mijn schoonouders) misschien wat van haar as mochten hebben. Vond het ergens een enorm brutale vraag, maar ik snap wel dat ze ook hun kleindochter een beetje bij zich willen hebben. Maar ik zei wel meteen dat ik dat nu absoluut nog niet wil en dat ik waarschijnlijk nooit van gedachten zal veranderen. Een piepklein beetje in mijn eigen ashanger vind ik al moeilijk, want ik vind het maar vreemd om haar op te delen zeg maar. Maar nu ik weet hoe weinig as het maar is, moet ik er al absoluut niet aan denken! Vond de timing ook een beetje ongevoelig, de dag voordat je het as mag ophalen al meteen vragen of je ook wat mag hebben.
    Maar ze blijft lekker bij ons, bij papa, mama en grote zus...waar ze hoort!

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #988 conejita, 2 jan 2015
    Laatst bewerkt: 2 jan 2015
    Hey meid,

ja kan me goed voorstellen dat je het nu minder makkelijk zou kunnen accepteren dan ervóór. Nu loop je met een gemis. Dat gemis zal er altijd wel zijn, maar de wens voor nog een kindje wordt toch sterker door wat je hebt meegemaakt.
    Knap van jullie om er zo open te blijven communiceren, maar snap ook dat het je overvalt hoor. Werd je vorige keren snel zwanger?
    Ik schreef het al eens hier, maar er zijn vitaminen om de vruchtbaarheid te bevorderen. Maca en Onagra heet het. Ik heb twee vriendinnen die er echt baat bij hebben gehad. Baat het niet dat schaadt het niet?

Ja, haha, we hebben hele leuke pastor. Hij en z´n vrouw zijn ongeveer net zo oud als wij. We hebben zowieso een hele jonge kerk, en heel internationaal. Het is totaal niet wat mensen zich bij een kerk voorstellen. Het is heel "hip" (dat woord :D) en vlot en gezellig.
    Mijn man en John, de pastor, zijn goede vrienden en ze voetballen ook elke week samen, met een groepje mannen/ jongens van de kerk.
    Ik kan me wel voorstellen dat je sinds je moeders ziekte niet meer zo gelovig bent. Ik worstel er ook wel mee hoor. wat is in hemelsnaam het doel hiervan? waarom zo veel lijden?
    Maar in de bijbel wordt Jezus ook afgewezen, en lijdt hij ook. Er staat nergens dat het leven zonder pijn zal zijn. of moeite. niemand heeft dat ooit beloofd. En ziekte en dood en natuurrampen zijn "gewoon" deel van de natuur helaas, zo zie het. hoe gruwelijk en pijnlijk ook.
    Ik geloof in een God die het goed zal maken, als we bij Hem komen, is er geen pijn meer en zullen wij onze geliefden weer zien.

Sorry ik draaf een beetje door :D. Is niet mijn bedoeling om mensen te bekeren haha.
    Ik heb gewoon te veel met God meegemaakt (goede en mooie dingen) om Hem de rug toe te keren. Maar ik ben heus wel eens boos hoor! Eigenlijk heel vaak de laatste tijd.. :(
    Anyway, ja tijd en ruimte voor mezelf, ruimte om boos te zijn en het allemaal niet meer te snappen, dat mag er ook zijn. Ook als je gelovig bent. Dus dat ben ik nu :D

Ik hoorde hier ook iemand zeggen dat ze zo´n last had van nek en schouders. Bij mij gaat het ook vast zitten. Dan is het tijd om meer aan mezelf te gaan denken.
    Dus ik ga nu even siestaatje. en later rennen.

Anneke, ik hoop en bid dat je binnen een half jaar zwanger bent!! (misschien wel samen met mij :p) liefs xxxx

ps ja mijn man gaat ook mee naar ned :):):):):)

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @ Dais: Jeetje meid wat heftig dat Vienna dat zo zegt! ze beseft het allemaal wel heel goed he. een bijzonder meisje. ze houdt ook van haar zusje.

tjee, best heel direct dat ze dat zo vragen he, of ze haar as mogen hebben (een beetje). ook wel fijn dat ze zo met haar bezig zijn, maar dit gaat iets te ver voor je he.
    ze blijft lekker bij jullie! misschien kun je ze een kopietje van het voetafdrukje geven of zoiets. en uitleggen dat de as té persoonlijk is.

10. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

@daisy wat ontzettend stoer zeg zo nieuwjaarsduik, is inderdaad een erg frisse start. Wat fijn dat delilah nu thuis is, waar ze hoord, ik vind het ook een erg brutale vraag van je schoonouders en snap heel goed dat je haar niet wil gaan opdelen, doen waar je je goed bij voelt hoor!!

@anneke. Inderdaad komt mijn Nod dichterbij, mijn ei is gesprongen op 24 dec, kon het al weer niet laten om vast te testen maar die was toch echt heel erg wit maar ja ook veelste vroeg natuurlijk, al voel ik ook niks bijzonders, dus ben bang dat het ook deze ronde niet raak is. Wat zal dat een moeilijk gesprek geweest zijn met je man, dat wil je natuurlijk nog helemaal niet horen, hopelijk is het echt snel raak voor ons allemaal. Ook ik vond het moeilijk om van andere te lezen of horen dat ze zwanger zijn hoor en ook ik denk bij iedereen die zegt bij 12 weken dat het goed gaat, wacht eerst maar, dat wil nog niks zeggen.

@hier. Nog even aan het genieten van de laatste dagen vakantie, merk dat ik het wel heel erg mis om naar het grafje te gaan dus wat dat betreft is het weer fijn om terug te gaan.
    Fijne avond allemaal hoor!!
    Xxxx

11. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden

@daisy, Aah dat is wel erg brutaal, k zou ook zo gereageert hebben hoor.
    K heb elise d'r as in een mooi beeld van een kindje op een aardbol.
    En een kettinkje van vlinder, en in de vleugel zit as.
    Wat wij gedaan hebben is een klein foto album online gemaakt met foto's en kopie van voetje en handje er in voor blijde ouders zodat ze iets hebben, want hun willen het de hele tijd aan iedereen trots laten zien.
    Dat was een goeie zet, geen gezeur meer om foto's.

Helemaal mee eens Daan.
    Mensen zegge dat ook k ben 12weken dus veilig, na dat maakt niks uit, zijn d'r nog niet.
    K heb het ook onze ouders als verteld en m'n beste vriendin.
    Want weet dat k er nog niet ben maar hoef k niet geheim zinnig te doen.
    Ik ga pas hard juichen als gezond en wel thuis is.

Ik hoop en duim voor iedereen, dat jullie snel zwanger zijn.
    Gun het jullie zo erg.
    Die verlangen is aleen maar sterker he.

Dikke knuffel voor jullie.
    Xxx

12. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Schoonouders hebben de foto's al die de fotograaf heeft gemaakt (incl een foto van dr voetafdrukjes + het knuffeltje wat ikzelf gehaakt had voor dr). En ze hebben in hun huis 2 foto's ingelijst staan met kaarsjes erbij. Dus ze hebben al een klein herdenkingsplekje voor dr. Ik snap ergens wel dat ze meer zouden willen, dat willen wij ook...we willen onze dochter zelf hebben! Maar het as verdelen gaat me gewoon net te ver, vind dat zelf geen fijn idee idd :)

@khloe: klinkt trouwens als een prachtig beeldje waar jullie de as in hebben zitten! Wij hebben een beeldje van een lammetje op het oog. Ziet er niet uit als een urn (wat ik zelf wat prettiger vind) en aangezien Delilah* een schapenkopje is (geboren in Dordrecht) vind ik dat ook wel mooi toepasselijk.

@zwanger worden: ik baalde eerst extra dat ik afgelopen maand nog niet zwanger was omdat ik anders uitgerekend was rond mijn verjaardag. Maar als ik aankomende maand zwanger raak, dan komt het eigenlijk beter uit :p Want ik zal rond de 37 weken ingeleid worden en dát is juist rond mijn verjaardag haha. Zou het ergens wel grappig vinden, Vienna is de dag na mijn man jarig, en dan zou dit kindje vlak na mijn verjaardag jarig zijn :p En Delilah* zat daar dan mooi middenin.

Maargoed, ik ben al blij als het überhaupt weer raak is. Wanneer het kindje dan ook jarig zou zijn, elke datum heeft eigenlijk wel iets moois :)

13. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey dais
    ja k snap je keus hoor, k zou ook de as niet willen delen.
    Wij hebbe deze urn
    Urn

Aah dat is heel mooi en toepasselijk wat je zegt, echt betekenis er achter.
    Blijf duimen voor jullie.
    K ben nu rond elise d'r geboorte en afscheid dag uitgerekent als het goed blijft gaan, maar waarschijnlijk komt hij of zij iets eerder.
    Maar vind het wel moi idee, of het een teken van elise is.
    Maar eerst op 13jan wachte ons 1e afspraak.

Als kindje maar gezond en al thuis komt, dat is onze doel.
    En k hoop zo en gun het jullie zo erg, dat jullie allemaal gauw wondertje mogen krijgen.
    Xx

14. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Prachtig beeldje! Heel erg lief.

En idd, voelt dan bijna als een teken van je kleine meisje he? Dat je dan rond haar datum uitgerekend zou zijn. Zo bijzonder...

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wat een supermooie urn khloe!
    Hoop dat alles goed zal blijven gaan bij je.

Daan, jammer dat je test negatief was maar idd erg vroeg nog.
    Ben op vakantie oh wat heerlijk. Maar idd ook wel weer fijn om naar huis te gaan en dicht bij je kindje te zijn, naar het grafje te kunnen gaan.

Bee, hoe gaat het met jou?

Groetjes voor iedereen.

16. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooo dames. Weer veeel geschreven!!

Daisy kan me helemaal voorstellen dat je de as niet wilt verdelen. Snap de vraag om meer. Maar om as vragen gaat wel erg ver.

Conejita. Dat klinkt als n goed oudennieuw feestje! Maar dan het besef bij de boom weer. Gatver. Maar wel fijn dat je een plek hebt om naartoe te gaan.

Khloe, wat een spannende tijd he zo. Kon je maar even zien of alles goed gaat. Zo'n kijkgaatje wens ik ook!! Een kijkgaatje naar de toekomst....
    en wat een mooie urn!!

Daan wat spannend bijna nod. Bij mij ergens tussen zondag en woensdag denk ik. Heel spannend.

Anneke, dat soort gesprekken heb ik ook gehad met mijn man. Hij is 37. Maar wil ook niet veel ouder zijn als hij weer vader zou wordrn. Tenminste zo was zijn instelling voor eva. Nu is dat volgens mij wel uit zijn hoofd. Je kunt t toch niet plannen.
    En vind hem dus ook nog totaal niet te oud &#128521;

Vrienden. Lastig onderwerp. We spreken sommige vrienden wel wat minder. Maar dat komt meer omdat ik de boot afhou. Heb nu even genoeg aan mijn vriendinnen en mijn familie. De rest komt wel weer.
    Maar kan me goed voorstellen dat je in deze heftige tijden vrienden kwijt raakt. Niet iedereen is even begripvol en tactisch.

Hier gaat t weer aardig. Afwachten voor volgende week en al n beetje de zenuwen. We zullen zien.
    Nu even alleen op de bank met n filmpje. En ondertussen aan het luisteren of onze huismuis al in de val loopt &#128520;

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goedemorgen dames, even snel een vraagje. Wanneer kon je ook alweer het beste beginnen met de ovutesten? De dag na de menstruatie meteen al? Vorige keer had ik ze pas later in huis dus begon ik ook later met testen.
    Mijn menstruatie is sinds gister weer gestopt maar heb wel steekjes in mijn baarmoeder... Ik ben ook begonnen met mn temp bij te houden. Eens zien of ik meer inzicht in mijn cyclus kan krijgen.

18. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hee lieve meiden
    Nog de beste wensen allemaal (kan nog net hoop ik)
    Elke keer van plan om uitgebreid te reageren maar lukt me even niet. Ik lees wel mee en denk iig aan jullie.
    Maar een paar dagen zware dagen achter de rug. Mijn uitgerekende datum komt steeds dichterbij en ligt als een steen op mijn maag. Daarnaast is 1 van mijn beste vriendinnen vannacht bevallen wat doet dit pijn zeg...
    Ik had nu ook een kindje in mijn armen moeten hebben :(
    Sorry voor mijn geklaag
    Reageer echt snel ff op iedereen

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik had nog even in gebruiksaanwijzing gekeken en bij een cyclus van 23 dagen (wat ik dus vorige maand ineens had) moet je op dag 7 beginnen met testen. Vandaag is dag 7 na de start van mijn menstruatie en ik dacht nu al een tuurstreepje op de ovutest te zien!
    Het tempen zou ik normaal ook niet zo gauw doen hihi, maar aangezien mijn vorige cyclus zo kort was en ik 5 dagen voor mijn ongesteldheid nog een positieve ovutest had, ben ik toch wel heel erg benieuwd of ik dmv temp bijhouden meer inzicht krijg wat er daar binnen nou precies gebeurt.
    Dus idd, elke ochtend de temp tussen mijn bips hahaha. Vind het ook niet echt geweldig, maar ach, het is zo weer voorbij en geeft me dan toch weer wat meer informatie :)

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hey meiden ff tussendoor ik zit nu op dag 34. het kan langer duren na een miskraam dat je ongi word maar ik ga toch maar testje doen morgenochtend. zal je nét zien, nu het niet mag...:p

we hebben het wel veilig gedaan rondom mijn ei (ik voelde mijn eisprong) en heb ook één keer een ovu-test gebruikt om te kijken of ik niet ovuleerde en was negatief.

maar stél nou... dan moet ik het wel op tijd weten en beginnen met bloedverdunners etc.
    gek he, word er toch een beetje blij van als ik er aan denk...;)
    (dan moet het wel goéd blijven gaan natuurlijk)
    mijn fantasie slaat op hol :)

ik reageer later op de rest! ben ah werk vandaag. (superdruk want ze vieren hier Drie Koningen dinsdag en iedereen koopt snoep en kado´s.)

Deel Deze Pagina