Oeh, kan me heel goed voorstellen dat je toch stiekem nerveus (en enthousiast) wordt! Spannend meis, hopelijk morgen meer duidelijkheid
Ja toch wel beetje spannend nu hoewel het helemaal niet"mag".. @Dais, ja het staat idd op de bijsluiter. Dus jij ligt elke ochtend met thermometer tussen de bips wat vinden jullie mannen trouwens van al dat getest en getemp? Vertellen jullie alles? @pluis neem je tijd sterkte. Je klaagt absoluut niet. Daar is deze groep toch voor! @Bailey wij kennen elkaar nog niet toch? Of ben ik nou in de war.. Wat lief dat je zo uitgebreid reageert. Ja vind je het ook een mooie tekst? Dankje. Wij ook. Wat leuk dat jullie ook een boompje gaan planten. In de tuin? Ik ben ook wat ouder, 36.ik wilde er ook altijd 3. Nu hopelijk twee of zelfs maar eentje en dan natuurlijk Noa. Hoe oud ben jijals ik vragen mag? Liefs xx C
@conejita: ik vertel wel alles, maar ben dan ook een kletskop die alles moet vertellen aan mijn man haha. Hij vind het allemaal prima, zolang het mij maar een goed gevoel geeft. Maar volgens mij gaat een hele hoop info het ene oor in en het andere oor uit. Geeft niet, dan ben ik het in ieder geval kwijt hihi. Dit was trouwens mijn ovutest van vanochtend: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10372540_10152986408194049_8615750405686978591_n.jpg?oh=683c5ffa57ee40ef3e900297ac603d59&oe=553C9AD0&__gda__=1429774767_e39398579056239237a46a05a9455751 Het lijkt er zo wel op dat mijn eisprong al snel is! Nou goed, elke dag maar testen. Wie weet blijft het nog een hele week lang zo'n tuurstreepje
@conejita, je gaat het ineens wel heel spannend maken! Weet ook niet zo goed wat ik voor je moet hopen! Laten we het houden op duidelijkheid! Ben erg benieuwd. Ik heb de vorige ronde niet verteld dat ik ovutestjes gebruikte, deze ronde wel. Hij vond het niet erg, wel fijn dat we wat meer inzicht hebben. Met tempen ga ik niet beginnen, vind het om een of andere reden wat te omslachtig, hoewel ik veel lees dat vrouwen er iets aan hebben. @Daisykesie, ovutesten geven vaak wel een tuurstreepje, bij mij ook, liep niet eens echt op, was ineens knal! Fijn blijven testen dus... wanneer verwacht je zelf je ovu? Van de ene kant vind ik jouw schoonouders erg betrokken, maar snap jou ook volledig dat dit iets is wat jullie voor jezelf willen houden! Dat voelt gewoon het beste! Snappen ze dat ook wel een beetje? Lief dat je al zoveel dingen voor ze geregeld hebt. Zou mooi zijn als het deze ronde raak is voor jullie! @khloe, wat een mooie urn inderdaad! Bijzonder dat je rond de geboortedag van Elise* uitgerekend bent. Spannend 13 jan eerste afspraak! Heb je die in het ziekenhuis? Een gezond kindje mee naar huis nemen lijkt mij ook een erg mooi doel! @dewendy, fijn dat het wat beter gaat. Kan me de zenuwen voor komende week ook wel voorstellen! Ga je eerder testen of wacht je je nod af (is mijn doel wel weer iig!) Altijd gezellig zo'n huismuis.... is hij netjes in de val gelopen? @daan, jammer van de negatieve test, maar inderdaad nog erg vroeg. Duimen hier gaan draaien! Tof dat je een fijne vakantie hebt gehad, maar ook fijn om weer naar huis te gaan. Wat jij zegt over zwangerschappen van anderen dat heb ik ook wel. Bij 12 weken denken dat er niets meer mis kan gaan.... bij mijn collega is de kamer al behangen (morgen 14 wkn) ik denk dan echt, das wel heel vroeg! Van de andere kant waren wij tijdens onze eerste zwangerschap niet heel veel later daarmee, geloof dat wij toen ook rond 18 weken zijn gaan schilderen. Toen stond ik er nog heel onbevangen in en had ook totaal niet het gevoel dat het mis zou kunnen gaan (en dat is toen ook niet). Weet heel zeker dat dat bij een eventueel volgende zs dit heel anders zql zijn. Succes nog met wachten! @pluis, vind ook niet dat je klaagt hoor! Doen we anders allemaal wel eens, heerlijk alles kunnen zeggen (typen) wat je wilt, soms moet het er gewoon uit! Hier komt de uitgerekende datum ook steeds dichterbij, wanneerr is die van jou? Zie er erg tegenop, maar weet ook wel dat het vanzelf 11 februari wordt. Sterkte in ieder geval komende tijd! @bee, binalo, vlindertjeN, hoe gaat het met jullie? @hier, gisteren dus nieuwjaarsborrel gehad. Toch een aantal tranen gelaten, maar gelukkig was daar begrip voor. Heb ook nog met mijn zwangere collega gesproken en haar gezegd dat ik het erg moeilijk vind. Ze begreep dat meteen. Ik heb haar gezegd dat het absoluut niet aan haar ligt en dat van alle mensen van wie ik gehoord heb dat ze zwanger zijn, ik het hun het meeste gun. Vond ze erg lief, ze weet ook wel wat het is, als je 3 jaar lang mensen kinderen ziet krijgen, dan ben je gewoon erg blij en gelukkig dat het nu eindelijk gelukt is. Ze vertelde me dat ze veel rekening met me probeert te houden, maar ik wil dat eigenlijk ook weer niet. Ik wil dat zij er ook van kan genieten, hoe moeilijk dat soms ook voor mij is... Vond het wel heel fijn dat ik het met haar er over heb gehad, we kunnen het prive ook goed met elkaar vinden en ik zou het jammer vinden als dit er tussen zou komen te staan. Mijn vriend vond het ook erg fijn en goed dat ik dit met haar heb besproken. Het lucht in ieder geval enorm op! Verder afgelopen dagen ook besloten dat ik meer van mijn taken op wil ga pakken. Wil proberen donderdag en vrijdag mijn eigen programma te gaan draaien. Heb het idee dat wanneer ik dat nu niet doe, het langer en langer gaat duren voor ik het wel ga doen en dat voelt nu gewoon niet goed. Moet het nieuwe jaar echt maar gaan zien als nieuwe start. We zullen zien! Dames, hoop dat ik niemand ben vergeten en anders is dat niet met opzet Nog een fijne avond! X
Dames sorry dat ik even niet gereageerd heb. Ik ben ziek. Hang op de bank of lig in bed en heb zo weinig puf maar wilde even laten weten dat ik wel meelees hoor. Denk gewoon alle gebeurtenissen de laatste tijd.. Ik hoop dat jullie een goede jaarwisseling hebben gehad? @conejita Jeetje wat maak jij het spannend zeg! Is het heel erg dan als je toch zwanger bent? Snap dat je dat toch stiekem wel wil. Mijn vriend weet het wel van de testen. Ook dat hij weet hoe het zit. Vind ie niet erg. Maar de dag na mijn positieve ovulatietest lukte het niet. Er lag teveel druk bij hem zegt ie en hij voelt zich ook niet lekker net als ik. @Khloe Wat een mooie urm zeg! Prachtig gewoon! Sorry voor mijn korte bericht en dat ik niet op iedereen gereageerd heb. Ik kruip weer onder de wol. Mijn hoofd ziet scheel van de hoofdpijn vanuit mn nek bah.
Oneeee zit op me nieuwe tablet en op iedereen gereageerd en nu alles weg grrr:x ff kort heb test gedaan omowit. Geeft niks. Zou toch ingewikkeld worden, moet en wil eerst de testen doen. Wel fijn om te merken dat ik toch weer blij kan worden als het om zwanger worden gaat binalo Beterschap voor jou en je vriend anneke suuuupergoed bezig op je werk. Ook het uitspreken dapper hoor. Dais llekker blijven testen en oefenen Wendy, muis al gevangen? pluis, nogmaals sterkte, wij zijn er voor je als je van je af wil schrijven. Knuff Nog ff wat, ik heb hele dag keihard maar met veel voldoening gewerkt samenmet mijn man. Kom in goede bui thuis. Ik zie Noa haar foto, kaars, memory box, etc (heb een hele hoek voor r) en krijg meteen pijn in mijn buik en voel de enorme steek van verdriet in mijn lijf. Ik vertel het tegen mijn man en moet intens huilen. Hij troost me dan, maar even later lijkt de sfeer "verpest". Alsof hij teleurgesteld is. Ik vraag het hem en hij zegt je kan er niks aan doen en ik ook niet. En dat ie er nog niet "aan gewend" is. Alsof ik me er prettig bij voel, en het ooit zal wennen. herkennen jullie iets hiervan? Nu lijkt het net alsof ik de sfeer verpest heb wat natuurlijk niet opzet is dat weet hij ook maar toch....
Hier is dat helaas ook heel vaak. Bijvoorbeeld vanmiddag nog, we waren alle drie lekker vrolijk gingen naar de supermarkt, maar ik wilde nog even langs de boekenwinkel. Was die ineens gesloten. Heb het laatste jaar echt al zoooo vaak gehad dat een winkel onverwachts dicht was of dat ze het product niet hadden wat ik zocht, het lijkt soms de wet van Murphy wel! Voel me op dat gebied de grootste pechvogel die er is Maar door het verdriet om Delilah is mijn lontje nogal kort, dus ik was meteen heel erg geïrriteerd omdat die winkel dicht was. En dat vond mn man echt niet leuk. Hij begreep het wel, dat ik wat heftiger reageerde door ons verdriet, maar vond het wel vervelend idd.
Conejita, jammer van de test. Maar heel fijn dat je weer blij kunt worden van mogelijk zwanger zijn. En je gevoel van de sfeer verpesten herken ik zeker. Gevoel kan opeens omslaan. Daisy, succes met je ovutesten. Hoop dat je m vindt!! Pluis.... dit is juist de plek om te klagen!! Lekker doen!! Binalo hoop dat je snel weer beter voelt. Irritant he als t dan een dag niet lukt. Hadden wij vorige maand ook. Voel je je bij voorbaat al mislukt voor die maand. Anneke wat ontzettend knap dat je met je collega hebt gesproken. Respect. Mijn zusje is ook zwanger. En komt nu voorbij de termijn waar ik op beviel. Hoop dat het nu makkelijker wordt. Vind het zo ingewikkeld. Daan heb je alweer getest?? Of is t niet meer nodig? Hoop zo op wat extra streepjes voor je. Mijn nod ligt ergens tussen morgen en woensdag. Als ik me in kan houden test ik donderdag pas. Maar vrees van niet. Mijn uitgerekende datum komt ook dichterbij. 14 februari. Vond t erg leuk dat t op valentijnsdag was. Nu baal ik ervan. Hierna nog 1 ronde voor de uitgerekense datum. Opeens n beetje veel haast. De huismuis heeft besloten om nog niet in de val te lopen . Helaas!! Dus nog even elke avond met mn benen op de bank. Want ben niet bang voor muizen. Maar hij moet wel weg blijven 😀 Morgen de kinderen weer naar school. Eindelijk weer een beetje ritme in de dag. Vandaag nog een middag naar de film met de kids. Zin in. Gisteren gesprek gehad met man dat we toch echt verder moeten met de zolder. Kids slapen nu samen op 1 kamer. Vinden ze wel gezellig. Maar straks hoop ik ooit 1 erbij dsn moeten de jongens narboven en dan hebben we voor iedereen een kamer. Dus hij gaat vandaag gelijk starten!! Heeft even 3 maanden stil gelegen. Duimen draien hier iig weer. Liefs
@dewendy: wat spannend dat je zo al kan testen. ik hoop dat het snel raak is. mag ik vragen...waarom is het zo belangrijk voor alle dames hier om vóór de uitgerekende datum weer zwanger te zijn? en, ik was met mijn vorige zs (die een mk werd) ook rond Noa*´s geboortedag uitgerekend maar ik vond dat juist niét fijn, juist heftig. ik zou dan alle seizoenen zeg maar hetzelfde doormaken als bij Noa* en dat vond ik juist verwarrend. (ik vond het zowieso erg verwarrend om zo snel alweer zwanger te zijn, achteraf). fijn dat je man gaat starten met de zolder, en plezier bij de film! @hier: ongesteld geworden en jullie herkennen het dus wel, dat de sfeer zo omslaat. ja pff daar kan ik toch ook niks aan doen? soms voel ik dat mijn man het me kwalijk neemt. hij zegt dat dat niet zo is, maar ik merk wel dat het echt beïvloedt hoe het tussen ons gaat
@conejita: balen dat je ongesteld ben geworden, maar zoals je zelf al zei, eigenlijk mag je nog niet Dus misschien niet zo heel erg? (moeilijk om te zeggen terwijl je kinderwens er nog steeds is natuurlijk) Mij maakt de datum niet zo heel veel uit. Ja, sommige data hebben iets leuks, zoals rond mijn eigen verjaardag (omdat Vienna de dag na mijn man jarig is ). Ik zou het vreemd vinden als het volgende kindje rond Delilah's geboortedatum uitgerekend zou zijn...aan de ene kant verwarrend en heel emotioneel. Aan de andere kant juist mooi, alsof ze er een beetje bij is. Delilah was uitgerekend op 16 november en dat was precies 1 jaar nadat we afscheid hadden genomen van onze oma. Sommige familieleden vonden het een vreemd idee als ze op haar sterfdag geboren zou worden, omdat dat zo'n verdrietige dag was/is. Maar het leek mij en mijn ouders juist wel mooi, alsof oma er bij was en ervoor wilde zorgen dat die datum juist een positieve dag werd. Is helaas niet gelukt.... Maar wat we allemaal ook zouden willen, we hebben er toch geen invloed op wanneer onze kindjes hopelijk geboren worden
Goedemiddag, @conejita, fijn dat je duidelijkheid hebt! Nu eerst de afspraak maar eens afwachten, hoop echt dat ze je verder willen helpen en onderzoek doen. Ik zie er op tegen de uitgerekende datum, gewoon omdat ik dan ongeveer een kindje had moeten hebben. Hoef niet voor die tijd zwanger te zijn hoor, al denk ik soms wel dat dat de pijn zou kunnen verzachten... maar als het niet zo is, dan is het niet zo, op die manier ben ik er niet mee bezig. En het is wat daisy zegt, je hebt er gewoon totaal geen invloed op! @dewendy, fijn een middag naar de bios met de kids. Wij hebben net met ons zoontje naar Cars gekeken, vond hij leuk voor een half uurtje, duurt dus eigenlijk een uur te lang voor hem . Jammer van de muis, ik ben er ook niet bang van, maar vind het zo vervelend eat je altijd zo van ze schrikt! Hopelijk kunnen jullie m snel vangen! En wat fijn dat de kinderen een eigen kamer gaan krijgen, zal vast wel even duren, maar wel een mooi vooruitzicht. @binalo, vervelend dat je niet lekker bent, hopelijk voel je je snel wat beter! die druk vanwege de testen herken ik ook wel. Het is fijn om te weten wanneer je je ei kunt verwachten, maar je weet ook dat je het gezellig 'moet' hebben, dat is niet altijd makkelijk. We hebben afgelopen weken echt veel tijd voor elkaar gehad, dus dat heeft wel meegewerkt. Helaas is het niet altijd vakantie Dames die binnenkort mogen testen, succes, duimen hier blijven draaien! Fijne dag nog! X
Heey meiden @anneke ja 13jan afspraak in ziekenhuis, ben benieuwd, vind het nu al spannend. @conejita, K zit nu ongeveer op de datum van elise d'r dag uitgerekend, elise was eigenlijk pas november uitgerekent, Put toeval dat snel raak was en uit eindelijk rond haar te vroeg geboren datum komt. k vind het wel bijzonder of het een teken is, maar voor derest hecht k me er geen waarde aan. Belangrijkste gezond kindje mee na huis is de doel. Judas gevoel dat je man je niet helemaal begrijpt kan ik wel. K denk dat voor mannen iets anders ligt, eigenlijk als wij een positieve test in handen hebt, hou je er meteen van. Wij dragen het bij ons en voelen het. Voor een man is pas werkelijk als het er is. K hoop dat je beetje rust vind, k blijf voor jullie duimen. Gun het jou zo erg. Doe je rustig aan? Meiden sorry dat k niet op iedereen gereageert heb, m'n tekst was ineens weg grrr. K blijf voor iedereen hard duimen en hopen Xxx
Hoi dames, Het 'gewone' leven is weer begonnen, vind het wel prima weer, jullie? Was weer even afwezig hier, lief dat jullie vragen hoe het gaat. En het gaat best goed hier, ben nu blij dat het nieuwe jaar begonnen is, al die feestdagen voorbij. Al breekt de spannende tijd richting de 20 weken nu wel aan, en of de cerclage het goed gaat doen. Let op elke pijntje, word er soms gek van . @Anneke: wat een vreselijk bericht van je nicht, wordt een zware tijd maar hopelijk is het idd goed te behandelen. Vind het zo erg dat zo'n jonge meid die vreselijke ziekte krijgt. Sterkte. En lijkt me moeilijk dat je vriend aankaartte over hoe lang jullie door zullen gaan. Ook al is het op een gegeven moment reëel, je wil nu zo graag zwanger worden en als je teveel tijdsdruk voelt is dat ook niet prettig. Kan me voorstellen dat het je even overviel. Gelukkig hebben jullie er later nog goed samen over kunnen praten en geeft ook hij aan het niet zomaar te willen opgeven. Knap dat jullie er zo open over kunnen hebben. En je zoontje klinkt echt als een heerlijk ventje! Genieten! Wat goed dat je zo open bent geweest bij de borrel, en jezelf kon zijn. En zo goed met je vriendin hebt gesproken, opluchting. Knap dat je meer taken op je werk gaat oppakken! Goede flow zit je volgens mij. @conejita: wat spannend even of je toch positief zou testen! Goed te lezen dat de gedachte aan zwanger worden je blij maakt, en ondanks dat het nu niet 'mocht' kan ik me voorstellen dat het toch even jammer is dat en ongi bent geworden. Zo lief dat je toch nog veel reageert op anderen ondanks dat je even een burn out gevoel hebt. Denk even vooral aan jezelf, dat is het allerbelangrijkste. Jullie o&n klinkt heel bijzonder, met ook veel aandacht voor Noa. fijn! Wat een heerlijk vooruitzicht dat naar NL komt deze maand! @Daisykesie: fijn dat jullie Delilah nu thuis hebben, maar ook emotioneel en zeker wat Vienna zei. En vind de vraag van je schoonouders ook vrij direct. Het getuigt van heel veel liefde voor hun Delilah, en is wat dat betreft heel lief, maar het moet voor jullie goed voelen. En je wil Delilah gewoon bij jullie houden. Hopelijk respecteren ze dat. Zou heel bijzonder zijn qua datum als je deze maand zwanger raakt! Goed dat je alvast test met de ovu's, dan mis je m sowieso niet, mocht je cyclus een keer korter zijn. @Daan: spannend zeg! Hopelijk een positieve test voor jou. En fijn dat je zo genoten hebt van jullie vakantie. @Khloe: hele mooie uren Khloe! hoe was het om het nieuws aan je ouders en beste vriendin te vertellen? Fijn om het met hen wel alvast te delen zeker. En bijzonder van de uitgerekende datum. Ik zie soms ook tekens van ons mannetje ergens in. Bij ons komt het getal 7 echt overal in terug, het is bijna bizar: hadden onze vakantie waarin ons mannetje is geboren geboekt op 7 mrt, op 7 apr hadden we onze eerste echo, op 7 juni de geslachtsbepaling, ik ben bevallen in kamer 7, op 7 aug zijn begrafenis... En nu heel toevallig weer op 7 nov de eerste echo, ben precies 7 maanden uitgerekend na de uitgerekende datum van ons mannetje (22 nov - 22 juni) en het meest recente bijzondere: afgelopen vrijdag hadden we een pretecho gepland voor geslachtsbepaling, maar het kindje werkte niet echt mee dus nu stelde ze voor dat we aanstaande woensdag terugkomen. Blijkt dat 7 jan te zijn, precies 7 maanden na de geslachtsbepaling van ons mannetje... Is toch bijna geen toeval meer? Ik beval ook vast op 7 juni haha . Dewendy: bij jou ook zo spannend!! Bij jou dus ook even wat anders met je vrienden. Goed dat je zelf de keuze maakt wie je nu wel en niet om je heen trekt. Heel dapper. En jullie hebben dus een muis? Ieh! Gevangen inmiddels? Pluis: heftig, de tijd voor je uitgerekende datum. En als dan ook nog een vriendin bevalt... Vond het ook een rare en zware tijd. Gaan jullie iets bijzonders doen op die dag? Of weet je nog niet? @Bailey: volgens mij heb ik ook iets gemist? Sorry in dat geval, je bent van harte welkom om mee te kletsen natuurlijk. Vreselijk dat je ook je kindje bent verloren. @Binalo: beterschap! Rust lekker uit en neem je tijd. Dames die nog in spanning zitten! Ik duim met jullie mee! Fijne avond nog. X Bee
@Bee: Lucky Number Seven? Wow, idd enorm bijzonder al die 7's op een rij! Hopelijk brengt het nummer 7 jullie dit keer idd geluk en wie weet beval je idd op 7 juni, dat zou echt geweldig zijn haha @hier: ik heb net eindelijk de stap gezet om de bloemen uit de babykamer te halen (ze begonnen te stinken en dat vond ik nou niet echt fijn als ik het kamertje in kwam). Ook ons bloemstuk is uit het bedje gehaald...heel vreemd, een leeg babybedje. Maar het voelde wel goed om Delilah's kamertje even te 'verzorgen'. Oude bloemen weg, even stofzuigen, raam op een kiertje. De kaarten staan nog steeds op de commode, maar dat komt later wel weer. Alles op z'n tijd. Vond dit al heel wat van mezelf hihi. Fijne avond meiden! Liefs!
Daisy knap hoor! De kamer van Delilah verzorgen. Je moet wel, maar toch. Gelukkig kunnen dr kaartjes blijven staan zo lang je zelf wilt. Conejita, Ergens heb ik het gevoel dat ik dan de uitgerekende dag wat makkelijker kan beleven dan als ik niet zwanger ben. Maar verder is alleen het eindresultaat belangrijk!! Toch misschien ergens wel fijn dat je ongesteld bent?? Dubbel Maar misschien kan je na de testen iets minder totaal gestressed een zwschap starten. Zal nog steeds stresstijd zijn. Maar misschien dat de juiste medicatie wel hoop geeft. Anneke fijn he vakantie. Even tijd samen. Bee wat een toeval!! 7-7-7-7-7.... te mooi voor toeval toch ?! Hier leuke middag gehad. Zwanger zusje nog even gezien. Was bijna weer brullen. En daarna meteen weer down ze is nu net iets verder dan dat ik bevallen ben. Bij mijn zoons klas is n moeder 2 dgn voor mijn datum uitgerekend van n meisje. Moet zeggen dat ik daar wel erg tegenop zie. Misschien heb ik daarom wel zon haast om zwanger te worden. Kan gelukkig tegen mijn zusje nog wel enthousiast doen meestal. Maar soms trek ik t ff niet. Maar probeer te wachten tot ze weg is. Zij verdiend wel een leuke zwangerschap
Daisykesie: wat knap van het weghalen van de bloemen en het verzorgen. Voelt ook goed he, een van de weinige dingen die je kunt doen. En even fijn Delilah-tijd. De rest komt wel, stap voor stap. Ben zelf ook nog steeds bezig net fotoalbum en uitschrijven van verhaal van ons mannetje. Stel de afronding steeds uit. Alles wat ik afrond voelt ook als iets wat voorbij is, moeilijk. Dewendy: confronterend zo met je zusje en andere zwangeren. Ook al gun je het ze zo. Ook nav wat Conejita vroeg: ik wou ook graag weer zwanger zijn voor de uitgerekende datum zodat die dag wat minder pijn zou doen, maar ook omdat twee mensen dichtbij vlak na mij uitgerekend waren en dat dan wat draaglijker zou zijn. Hopelijk mag het voor jou ook snel zo zijn, ben benieuwd wanneer je gaat testen!
Bee een fotoalbum wil ik ook nog maken. Maar dan met verhaal en fotos van testen enzo. Om het voor mijzelf een plekje te geven. Maar ben er nog niet aan begonnen. Kan je gevoel van afsluiten wel begrijpen. Hier was de test van vanmorgen wit. Vind t zo irritant dat wachten. Maar een vroege test (nod tussen vandaag en woensdag) is echt nutteloos. Weet je nog niks. Bij eva was de test met 28 dgn ook omowit. We zullen zien. Liefs
Jammer dat het (nog?) wit was! Bij mijn vorige twee zwangerschappen duurde het ook even voordat er wat te zien was op de test. Bij Delilah* kreeg ik zelfs eerst nog wat bloedverlies dus ik dacht al dat ik gewoon ongesteld was geworden. De dag erna een test en die was ineens positief! Ik wil ook echt proberen om pas te testen als ik overtijd ben....maar of dat me zal lukken? Ik kan me goed voorstellen dat je al zo'n vroege test probeert hoor