Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

heb alles gelezen, maar geen fut om te reageren op alles. Ben kapot, zo moe! Mn hoofd voelt als een wattenbolletje, heb hoofdpijn en het trekt helemaal door naar mn nek en schouders. Veel te veel hooi op mn vork genomen vandaag, dus ik duik zo lekker mn mandje in ;)

Oh, nog geen verandering in ovutesten trouwens...we testen maar vrolijk verder.

En...ik heb vandaag alsnog een geboorteschaapje voor Delilah* van de gemeente gekregen. We hadden deze niet gekregen, vond dat enorm jammer (en stom) dus er alsnog naar gevraagd. Schijnt dat ze die alleen aanbieden als vader zelf aangifte doet en niet als de uitvaartondernemer aangifte doet (beetje stom). Maargoed, we hebben dus nu alsnog haar schaapje. Heel blij mee :)

Slaap lekker dames!!!
    Ik reageer van het weekend wat uitgebreider

2. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daisy, je houdt het wel spannend met de ovutesten. Irritant he, als je eigenlijk verwacht dat ze oplopen en dan nog niks…
    ‘Balen’.. dat is wel een hele rare reactie. Als je het niet weet zeg dan niks. Maar als huisarts moet je toch beter weten.
    Mooi dat je nu het schaapje hebt van de gemeente. Anders is het net of ze nooit geboren is.

Daan, wat is het spannend bij jou. Hoop dat je snel een echo krijgt.

Weekendje weg: advies is zeker welkom Conejita!! En denk idd dat we het gewoon moeten doen.

Pluis, gisteren een stukje van je blog gelezen. Wat een verdriet en wanhoop zit er in de tekst. Heb nu alleen nog maar de eerste paar gelezen. Maar knap dat je het zo van je af kan schrijven. Helpt het ook een beetje met overleven?
    Herkenbaar dat je het idee hebt dat het over iemand anders gaat. Heb ik ook nog steeds.
    Wat lief van je vriend dat hij je waarschuwt voor een geboortekaartje!! En hem weggooien, zou ik ook doen. Blegh.
    Raar dat ze zeggen dat jij het makkelijker moet maken voor mensen. Ik merk dat je dat soms automatisch al doet. Maar dat het moet, daar kan ik echt heel boos om worden. Net of je daar tijd zin en energie voor hebt. Als je een beetje redelijk kan reageren af en toe, dan is dat al heel fijn. Rot maar op met de rest van de wereld. Tenminste, zo sta ik er af en toe in.
    Geniet van het eten op het Luna terras!! Hoe bijzonder is dat! En dan op een hoog terras nog dichter bij de maan. Hoop op een mooie heldere dag met een mooie heldere maan!

Anneke, knap dat je je werk weer aan het oppakken bent!! En dan zo’n goede opmerking van de leerlingen. Goede binnenkomer.
    Wat is trouwens emdr?? Goed dat je om hulp hebt gevraagd.

Conejita, lukt het een beetje met de spaanse blog? Hoop dat je er veel mensen mee bereikt. Maar begin met 2 en dan maar zien. Dat zijn er dan toch al 2!
    Het waait hier nu zo verschrikkelijk hard. En veel regen. Ben wel een beetje jaloers op in je pyama in het zonnetje!!
    Wat een rare reactie van je vriendin. Een supergoede verjaardag, zonder je kind. Dat kan gewoon niet. Nu helemaal niet.
    Wat een ellende bij de gyn eerst. Maar wat fijn dat dan toch je eigen gyn binnenkomt en je toch gaat helpen. Fingers crossed dat ze wat voor je kunnen doen door medicatie en dat je dan kunt starten! Toch nog een redelijk goed begin van het nieuwe jaar zou het dan kunnen worden, als ze zo snel de onderzoeken kunnen doen. Hoop doet leven (makkelijker overleven voor jou nu)….

Binalo, een streep is een streep!!! Snel op naar een dikke vette streep en dan goeden blijvend en gezond!! zwanger. Het is je zo gegund!!

Hulp, ga van de week toch maar eens informeren wat de mogelijkheden zijn. Ik heb nu contact met een moeder van school die 4 jaar geleden haar 20 wkn kindje is verloren. Misschien dat zij nog tips heeft voor hier in de buurt. Ga het ook maar eens met mijn man bespreken. Merk namelijk dat ik me overal en bij iedereen aan het inhouden ben. En daar wordt je zelf gewoon echt niet beter van. En maar hersenspinsels in mijn hoofd.
    Merk wel dat ik een soort van rust heb voor deze maand. De haast is er wat minder. De haastige spoed is wel weg Conejita!! Haha. Maar hoop wel dat ik die rust een beetje vast kan houden.
    Heb heel veel last van deze ongesteldheid. Heel veel buikpijn. En opgezwollen. Heb ik normaal nooit. Dus dat voelt wel irritant. Echt al 2 avonden met flinke buikpijn in mijn bed.
    Vanavond naar het theater en daarvoor eten. Zie er wel lichtelijk tegenop, want ik krijg een soort boosheid over me elke keer. En dat is natuurlijk niet zo heel erg gezellig. Probeer het niet te doen hoor, maar dan komt er weer een opmerking.
    Gisteren weer een mooie. Mijn zusjes waren er allebei en we hadden het over het voelen van je kindje. Nou heb ik mijn kinderen altijd vroeg gevoeld (14 wkn, 9 wkn, +/- 11 wkn, en bij Eva voelde ik haar met 13 wkn). Maar de laatste week voelde ik haar ook nog en toen bewoog ze waarschijnlijk al niet meer. Nou schiet er bij mij natuurlijk ook door mijn hoofd dat ik het de andere keren dan ook fout gevoeld heb en dat voelt zo vervelend. Bij Eva heb ik in week 19 heel weinig gevoeld en ik denk dat ik daarna uit een soort van wanhoop elke samenspanning in mijn buik voor beweging heb aangezien. Voelde ook helemaal niet goed. Maar ja, de overlevingsdrang he. Zo kan je lichaam je goed voor de gek houden.
    Maar nu begon mijn zusje dus met de opmerking; ‘niet lullig bedoeld, maar misschien heb je het dan bij die anderen ook wel verkeerd……’ Toen onderbrak ik haar al. Werd zo vreselijk boos, of eigenlijk verdrietig. Net of we nu ineens al mijn zwangerschappen in twijfel gaan trekken door het overlijden van Eva. Wist niet dat ze me nog verdrietiger kon krijgen. Maar het is gelukt. Was echt heel verdrietig. Maar natuurlijk gewoon slikken. De kinderen maar in gaan pakken en naar huis gegaan. Weet niet of ze doorhad dat ik er zo verdrietig van werd, heb niks meer teruggehoord. Normaal krijg ik na een rake opmerking wel even een berichtje ofzo.
    Nou ja, toen was de energie weer op. Heb het wel even goedgemaakt met mijn dochter, want was zo op haar aan het mopperen. Ze was ook vervelend aan het doen. De hele tijd langzaam doen, terwijl het knetterhard regende enzo. Maar ik kan ook wel wat positiever tegen haar zijn, dus daar ben ik de laatste tijd ook mee bezig. Ze is ook echt verschrikkelijk lief. Dus probeer dat nu wat meer te benadrukken ipv alleen maar mopperen. Dus gisteravond hebben we samen een serietje Violetta gekeken. Was fijn weer even tijd voor haar. En ik kon ondertussen de maalstroom in mijn hoofd weer op orde brengen. 2 vliegen in 1 klap.
    Knuffel voor allemaal

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Grrr me bericht weg. Echt zo'n tablet :x

anyway kort da maar

anneke hoop dat je goede therapie vind, emdr schijnt succes te boeken ja. Dus wie weet. En spannend joh maandag Nod!
    Wendy wat ongevoelig vj zusje:$ ga je er nog op terug komen? Fijn dat je dochtertje zo lief is en dat jullie even q time konden hebben. Goed dat je toch Hulp gaat zoeken. Weet je, ik merk ook, je moet het toch zelf doen, maar wat je zegt, dat je je overal aan het inhouden bent... is wel heel zwaar. Bij een psych of zo hoeft dat niet. Daar zijn ze voor ;). Baat het het niet dan schaadt het niet toch. Sterkte en knuff voor Jou!
    Daisy rustig aan meid, hups je mand in :D
    succes met de testjes

haha op zn conejitaas zwaai zwaai voor de rest. :D

ps iemand nog ooit eens van Olive gehoord? Ik had haar nog een berichtje gestuurd, ik was een beetje bezorgd. Hoop dat alles goed gaat.

Nou ik ga effe boodschappen doen, mijn man heeft me vandaag vrij gegeven. Heerlijk, heb ik ook echt nodig. Hij is ook blijer na het gesprek. Erg bedankt allemaal voor jullie lieve steunend en meelevende berichtjes. Jullie zijn toppertjes :)

4. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hi lieve meiden,
    Het is weer weekend!

@conejita: wat een goed nieuws dat de gyn uiteindelijk toch meegaat met de onderzoeken, maar wat moet het frustrerend zijn geweest dat je opeens een andere gyn had. Gelukkig stapte hij nog binnen. En wie weet al over een maand groen licht! Hebben ze dat ook gezegd of hoop je daar zelf op obv wat ze willen doen? Meer om teleurstelling te voorkomen als het toch langer duurt. Maar wel echt superblij voor je! 2015 wordt ook gewoon jouw jaar meid!
    En mooi hoe je dat vertelt over hoe je merkt dat je stappen maakt, dat niet meer direct Noa voelt als je je handen op je buik legt, maar een stapje verder bent. Idd, met vallen en opstaan kom je steeds verder. En ik heb wat dat betreft heel erg de 'mazzel' dat ik zo snel zwanger was. Ik heb 3 vreselijke maanden gehad na de geboorte van ons mannetje, waarin ik af en toe niet wist waar ik het moest zoeken, maar het zwanger zijn daarna heeft echt geholpen. Heb veel bewondering voor jullie allemaal hoe jullie zonder zo'n extra 'medicijn' je door alles heen slaan!
    Geniet van je vrije dagje! Nog steeds een zonnetje daar? Hier storm, bah.

@Khloe: wat fijn nog even een weekje vrij in het vooruitzicht en logisch dat je af en toe gek wordt van het babygepraat. Hopelijk houden ze er toch een beetje rekening mee. En zeker straks als je vertelt dat je weer zwanger bent. Op mijn werk leek dat het teken: we kunnen weer ongegeneerd over baby's praten! Daar had ik juist veel moeite mee. Het is draaglijker, maar het is niet opeens allemaal goed.

@pluis: kan me voorstellen dat het even moeilijk is om weer je verhaal te doen, en dat je daar misschien net op dat moment geen zin in hebt even. Herken ik wel. Maar de interesse in wat je is overkomen doet je hopelijk ook een beetje goed. Maar weinig mensen durven ernaar te vragen.
    En wat een opmerking van die kennis, grr. Soms zou je willen dat iemand het zelf door zou maken en dan opnieuw nadenkt over wat ze hebben gezegd. Maar ja, je wenst het niemand toe.
    Nog 3,5 maand wachten. Duurt voor je gevoel vast eindeloos, hopelijk is het snel zover en in de tussentijd trekken wij je er doorheen. En een afspraak met de gyn tussendoor is ook slim, dan ben je er alvast een beetje meer mee bezig als je weet hoe en wat. Geniet van je vakantie! Waar ga je naartoe? Samen proosten op Luna in de bar. Wat bijzonder.

@daisykesie: balen, jammer, sneu... Al die rotwoorden die totaal niet de lading dekken en we helaas ook een aantal keer hebben moeten horen. Je kon m zeker wel over de tafel trekken :)
    Rustig aan meissie, even bijkomen. Hopelijk heb je een goede nacht gemaakt. En wat super dat jullie toch nog een geboorteschaapje hebben gekregen, dat hoort ook. Delilah is net zo goed geboren.

@binalo: superspannend!! Plaats anders even een foto van je test, want een streep is een streep en dan kunnen we ff mee beoordelen als je dat wil natuurlijk.

@dewendy: wat balen dat je toch ongesteld bent worden... En dan is het even extra moeilijk met je schoonzusje. Sterkte in het theater, hopelijk voel je je gauw wat beter en is het toch nog leuk. Ondanks dat het nu zo anders zou moeten zijn. Dat continue aanpassen van je emoties en gemoedstoestand aan anderen en je inhouden vreet zoveel energie, wat hulp van buitenaf kan je idd misschien goed doen. Fijn dat je contact hebt met iemand die het ook heeft meegemaakt, dat is zo prettig!
    Wat een nare en onnodige opmerking van je zus, kan me voorstellen dat het je raakt. Moeilijk hoe je dan moet reageren, ben je nog van plan om haar te vertellen dat het je erg gekwetste heeft? Is heel lastig, maar alles opkroppen gaat jou opbreken.

@daan: wat goed dat je testen zo mooi oplopen! Last van kwaaltjes of valt het mee?

@anneke: goed dat je zo duidelijk bent op je werk en je er goed bij voelt. Wat een grappig compliment van je leerling :). Doet je vast goed. En voor jou ook spannende dagen zeg. Weet je al wanneer je gaat testen?
    Ptss en EMDR: idd hoor ik het ook heel veel de laatste tijd, heb zelf ook dat 'etiketje' gekregen maar daardoor kon ik wek EMDR doen en het heeft mij absoluut goed geholpen. Ik was ook heel bang dat ik minder zou voelen bij de bevalling, het verdriet zou vergeten, maar dat is niet zo gelukkig. Ik kan nu terugdenken aan fragmenten van de bevalling en daarvoor zonder direct heftige emoties te krijgen en dat is fijn. Maar laat je gewoon goed informeren en besluit dan of je het wat vindt of niet. Het is nogal een trend idd, maar laat je daar niet door afschrikken.

@progesteron: Daan jij krijgt dat dus om zwanger te blijven he, en Conejita om zwanger te worden en blijven? Heel fijn! Want volgens mij hebben heel veel er baat bij. Veelzijdig middel is het. Ik heb het sinds gisteren om vroeggeboorte te voorkomen. Moet nu ook van die bolletjes inbrengen, 90 dagen lang, en dat moet de baarmoeder en bmm stevig en rustig houden. Daan, hoe doe jij dat altijd? Ik dacht namelijk dat het met een inbrenghuls zou zijn maar moet dus gewoon met m'n vingers. Maar sinds ik weer zwanger ben vermijd ik alles zoveel mogelijk in die regio om infecties te voorkomen (we 'doen' het ook niet echt meer, zeg maar, vindt m'n man ook niet prettig idee bij die cerclage, bang om iets op te wekken enzo). Ik was nu mijn handen maar extra goed en dan desinfectiegel. Jij?

@tekstjes weg: wat een klunsjes kunnen we dan soms zijn he, heb het ook vaak gehad haha. Voordat ik op reactie plaatsen klikt selecteer ik eerst de hele tekst en kopieer die. Misschien ook nog een tip, als ie dan flipt ben je de tekst ook niet kwijt.

@olive: heb haar ook een pb gestuurd laatst, paar weken terug en toen ging het goed met haar en de zwangerschap maar ze had even geen energie om hier actief te zijn, maar was wel van plan om binnenkort weer eens om het hoekje te komen kijken. We wachten af, maar het ging/gaat dus goed met haar! Ik vroeg het me ook al een tijdje af.

@hier: wat lief dat ik over m'n zwangerschap mag praten. Gister had ik voor het eerst dat ik even weer lage rugpijn en buikpijn had en dacht: o nee, straks verlies ik dit kindje... Gelukkig trok het snel weg, maar vond het wel even spannend. Merk dat het vanaf nu toch echt spannender is en ik alerter ben op mijn lijf. Afgelopen week ook een paar keer gedroomd dat ik dit kindje ook kwijt was, wil echt dat dit kleintje bij ons blijft. En vraag ik me dan af of ik er wel alles aan doe en betrap mezelf er op dat ik afgelopen week actiever ben geweest omdat het fysiek goed ging, maar dan ben ik weer bang dat ik teveel heb gedaan en gister met m'n man besloten dat ik echt rustiger aan doe als ik thuis ben. Ik voel me dan bezwaard maar m'n man zegt dat hij het echt niet erg vindt en hij wil natuurlijk ook alleen maar ons zoontje in z'n armen kunnen houden. Dus ik MOET dit nu goed doen en ga dat dan ook doen.
    Verder heftige dagen in m'n familie: m'n opa heeft gisteren gehoord dat hij uitbehandeld is voor longkanker en de vader van mijn schoonzus is compleet onverwachts in z'n slaap overleden, en mijn broer en schoonzus over een paar maanden gaan trouwen. Zo erg voor hen. Nu vond ik het wel even lastig: ze wonen aan de andere kant van nl en ik wil deze weken zo dicht mogelijk bij mijn eigen ziekenhuis blijven aangezien dit toch de kritieke weken zijn voor ons, we kunnen dit maar een keer goed doen. Liefst was ik direct in de auto gestapt om ze een knuffel te kunnen geven, en dat had ik anders ook gedaan, maar ik wil geen extra risico's nemen. Wel gaan we naar de crematie komende week, dat vind ik te belangrijk en nemen we dan samen het risico maar voor (de kans ik natuurlijk ook superklein dat net dan iets misgaat). Maar verjaardagen enzo skippen we deze maanden. Vinden jullie dat gek? Sommige mensen reageren wat raar er op, maar dit voelt voor ons het juiste om te doen.

Fijn weekend meiden en succes testers!! Ik wacht in spanning met jullie mee

X Bee

5. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    hoi!

Even kort weer, vanavond bezoek en moet hier nog 1 en ander doen...!

@wendy, weer zo herkenbaar. Ik heb ons kindje ook gevoeld vanaf 14 weken, heeft achteraf maar een week of 2 geduurd, maar was er ook van overtuigd op dat moment dat ik het langer gevoeld heb. Achteraf ben ik daar ook erg aan gaan twijfelen, je noemt het ooi, overlevingsdrang, maar misschien ook wel heel erg de hoop.
    Wat vervelend dat je zusje daar op zo'n manier op reageert, niet echt over nagedacht lijkt mij. Kan me goed voorstellen dat je op zo'n momentook wat minder van je dochter kunt hebben, wel fijn dat je dat weer goedgemaakt hebt met haar en gelijk de tijd hebt genomen om het te laten bezinken.
    Ondanks alles hoop ik dat je vanavond toch een leuke avond hebt!

@bee, ik vind dat je volkomen gelijk hebt! Rust pakken en even alleen maar aan jullie en jullie zoontje denken! Als mensen dat niet begrijpen, dan is dat nu maar even hun probleem, toch? Over een paar maanden haal je die schade wel weer in!
    Ik ben van plan pas op z'n vroegst maandag te testen, maar hoop ergens ook te kunnen wachten tot dinsdag. Weet niet goed waarom, maar heb altijd pas getest als ik overtijd was. Heb vanmorgen wel testjes gehaald, kwam na het sporten langs 2 winkels van kruidvat, dus toch maar vast gehaald:). We zullen zien!
    Bedanky voor jouw reactie op de emdr, sprak vanmorgen na het sporten met een vriendin die het ook gedaan heeft en ok zij heeft er veel baat bij gehad. Zij kan weer denken aan de moeilijke dingen zonder daar meteen een naar gevoel bij te krijgen.
    Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik mijn moeder toch wel heel erg mis, heb al zoveel dingen zonder haar moeten doen en nu dit ook weer. Zal ook vast allemaal met elkaar te maken hebben.

@daisy, doe het lekker rustig aan! Maar wat fijn dat jullie nu ook voor Delilah* een knuffeltje hebben.

@binalo, nog getest vandaag??? (Ben verder gelukkig helemaal niet nieuwsgierig!:D). Gezellig etentje gehad gisteravond?

@conejita, geniet van je vrije dag!

knuffel voor de rest!

X

6. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    #1106 Binalo, 10 jan 2015
    Laatst bewerkt: 10 jan 2015
    Hoi dames,

Vanochtend weer een heel klein streepje. Ik heb even de foto erbij gezet omdat Bee dat vroeg. Zien jullie het streepje ook? Pff vind het echt spannend..

Gisteren het etentje gehad, was een buffet. Had al automatisch varkenshaas gepakt en een soort zalmsalade. Kreeg ik meteen op m'n kop van mijn vriend dat ik wel op moest letten en geen rosé vlees moest eten enzo hihi

Ik reageer straks even op de rest hoor!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      8
  7. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    Zo nu even reageren op iedereen..

@Pluis, Wat een mooi idee Luna Bar.. De naam alleen al en dan ook dichtbij je meisje voor je gevoel.
    Geniet van je vakantie meid!!

@Anneke. Denk je nog steeds dat je echt gaat wachten met testen tot na je nod? Hihi de testen zijn al in huis dus :)
    Ik heb zelf meer rust. Een heeel licht streepje dus misschien ben ik zwanger. Ik heb pas echt het idee tot half volgende week hoor. Want maandag de nod, tja misschien ook wel woensdag ofzo en is het niet zo regelmatig nog.
    Spannend he.

Emdr heb ik ook gehad na de vorige bevalling die nogal traumatisch was. Het scherpte kantje is eraf, maar of het echt geholpen heeft. Ik weet het niet. Ik vond het in ieder geval wel fijn om erover te kunnen huilen en volledig de bevalling opnieuw te beleven. Zo gedetailleerd bespreek je dat later niet meer met anderen.

@dewendy Goed van je hoor dat je hulp gaat zoeken en beseft dat dat nodig is. Ik ben bij de maatschappelijk werker weer geweest en daar heb ik ook wel wat aan.
    Hoe was het in het theater?
    Wat een vreemde opmerking van je zusje! Daar zou ik ook erg verdrietig van worden. Had zij dat niet door?

@Daisy Al iets fitter weer? En nog steeds geen verandering in ovulatietesten?

@Bee Tuurlijk mag jij over je zwangerschap praten. We willen dat allemaal hier snel! Ik hoop dat we straks allemaal zwanger zijn en daarover mee kunnen praten. Denk toch dat het anders praten is dan met aanstaande moeders die onbezorgd zwanger zijn.

En wat een narigheid allemaal bij je in de familie!! Je broer snapt toch wel dat je niet evemtjes in de auto snapt als dat niet fijn voelt? Je broer was toch heel medelevend toch? Hij snapt dat vast!
    En andere mensen die raar reageren.. jammer dan toch? Zij hebben dit niet meegemaakt dus wie zijn zij om te oordelen!

@hier: wij denken stiekem toch al wel na over, hoe is het als ik echt zwanger ben.. Hoe gaan we dat vertellen? Vinden mensen het niet te snel? Ik weet nu al zeker van sommigen wel, die hebben al eens gezegd, ja maar met opnieuw zwanger worden doe je toch pas als jullie alles weer op de rit hebben met werk en alles..
    Tja.. Niet dus.
    En zou het niet gebeuren dat mensen denken dat als ik zwanger ben, ze denken dat ik ook minder verdriet heb?
    Nouja zo denken we nu (ik meer dan mijn vriend natuurlijk)

8. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Nou binalo, ik hoef de streepjes niet te zoeken hoor... ik zie ze op alle drie met maar heel weinig moeite!
    Volgens mij zijn ze dus heel erg positief! Maar kan me voorstellen dat je nog wat terughoudend bent, ik ga ook uit van maandag nod, maar had ook op maandag positieve ovu, dus zou inderdaad ook pas woensdag kunnen zijn. Vorige ronde was dat bij mij overigens niet.
    Hoe dan ook, de streepjes zijn er, dus ik zou best een beetje blij zijn als ik jou was!

Je zorgt er in ieder geval wel voor dat ik ga twijfelen of ik nu wel ga wachten... en bedankt!!!:)
    Ben gewoon zo bang dat het negatief is....

9. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Ff gauw onder mn werk door.

Binalo ik zie steepjes hoor.. :):):)

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #1110 conejita, 10 jan 2015
    Laatst bewerkt: 10 jan 2015
    Ik zie ook Streepjes!

Bee, die maand dat heb ikzelf bedacht ja;) maar weet je, in het ziekenhuis hebben ze me nooit rood licht gegeven. Van hen mag ik gewoon zwanger worden. Die twee onderzoeken zijn voor de zekerheid zeg maar.dus het is zeg maar niet van levensbelang. Ik wacht het dus wel af maar in principe mag ik v het ziekenhuis al. Mocht altijd. Maar die privé gyn zei wat anders ze was bezorgder.

Bee ja echt rustig aan doen Hoor! Kan me voorstellen dat het lastig is als je je goed voelt. Lief dat je man zo betrokken is en hele dikke knuff voor jou en sterkte met de familie!

anneke had je nou wel of niet testen in Huis? Niet toch? Anyway succes ik krijg ook de kriebels. Ik hoop zo dat wij ook snel weer mogen.
    ik hoop deze ronde alleen nog bescherming gebruiken enden volg maand al beginnen. Als ze nou maar snel bellen! Ben bang dat het missch te rondes duurt :( blegh
    nou ja we zien wel.

Ja hier heerlijk zonnetje vandaag zelfs zonder jas het was haske warm! Kan zo ook weer omslaan hoor maar je hebt hier wel 80% vd tijd zon ook al wordt het straks weer kouder.
    nou ik ga even aan de slag in huis. Ik heb de hond al gedouched (tuinslang) nu de vaat en de boodschappen nog opruimen. Mijn man is vanavond niet huis ongezellig hoor hij heeft het plots in zijn hoofd gehaald om vrijdag él zaterdagavond met vrienden af te spreken! Maar ach hij doet dat eigenlijk veel te weinig dus ik vind het juist wel goed. Ik kruip lekker vroeg in me bedje of val jullie gewoon weer lastig :p

11. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    Ja maar de streepjes zijn wel erg wazig toch.. Dus toch weet ik t niet zo. En ik voel me niet zwanger ook nog.

Haha Anneke sorry dat ik je aan het twijfelen heb gebracht.

Hoorde vandaag van iemand dat ze 4 vroege miskramen heeft gehad, met 5, 6 en 7,5 week. Dan denk ik wel: ohjee misschien had ik beter nog niet kunnen testen.

Werkze Khloe, bedankt voor tussendoor reageren ;)

Conejita, Begrijp ik t goed dat je van de ene gyn wel zwanger mag worden en de andere nog even niet?

12. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streepje! Vind hem niet wazig.
    Even kort berichtje want sta hier op schiphol. Heel raar om weg te gaan en mijn meisje achter te laten :(
    ga iig heel veel wensen doen ook voor jullie bij de tempels die ik tegenkom ok!!

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja dat klopt. Lekker duidelijk weer he.:)

ja maar het zijn streepjes hoor. Maar het risico v e miskraam is er idd ook. Maar ja, ik denk echt wel dat je zwanger bent anders zou er geen licht streepje staan.

14. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyy meiden,

@binalo, nou de streepjes hoef ik ook niet te zoeken hoor! Is hartstikke positief, zo waren ze bij mij in het begin ook, toen om de 2 dagen getest en je zag ze duidelijk oplopen. Spannend hoor!! En inderdaad de komende tijd blijft het erg spannend, daar ben ik me ook erg van bewust. Voelde me toen ook niet zwanger, had alleen maar buikpijn maar ga nu toch wel wat merken.

@daisy, wat mooi dat je haar schaapje toch nog gekregen hebt, is tenminste toch iets tastbaars weer aan haar.

@dewendy, is heel spannend inderdaad, eerste echo zal pas over 1.5 week zijn denk, maandag maar even gaan bellen. Wat naar dat je zoveel last van je ongesteldheid hebt. En wat een ontzettend vervelende opmerking van je zusje, snap echt dat iemand zoiets durft te zeggen, zou er echt wat van zeggen hoor, blijft je misschien alleen maar dwars zitten anders. Wat fijn die tijd met je dochtertje.

@anneke, ben ook heel benieuwd of je het vol houd om niet te testen, zal wel heel moeilijk worden met die testen al in huis, spannend hoor!! Het geeft inderdaad iets meer vertrouwen dat ze oplopen maar vind het erg moeilijk om blij te zijn, erg bang om weer verdriet te hebben als het weer niet goed gaat, dus durf nog niet echt te hopen, al denk ik stiekum toch al wel heel erg na over het zou zijn over 8 maanden...

@conejita, wat lekker zeg dat zonnetje, word van dat weer hier echt sacherijnig. Wat heb jij voor een hond? Dat is wel ongezellig ja alleen thuis maar lekker vroeg je bed in is ook wel eens lekker inderdaad.

@bee. Wat fijn dat je ook die progesteron krijgt, heb inderdaad ook gehoord dat het voor een hoop helpt, vind ook wel fijn idee dat je tenminste iets kan doen. Lijkt me inderdaad ook heel eng als je dan opeens pijn in je rug krijgt, denk toch meteen het ergste. Kun je er wel een beetje van genieten of is dat heel erg lastig? Ben echt benieuwd hoe dat bij mij zou gaan. Ik was inderdaad ook goed me handen van te voren en breng ze dan in. Wat heftig zeg in je familie, sterkte hoor!! En ik vind het niet gek dat je het rustig aan doet en verjaardagen over slaat, je moet doen wat goed voelt! Dat zullen ze toch echt wel begrijpen. Ik begin me een klein beetje misselijk te voelen en merk dat ik wat vaker tussendoor moet eten, eigenlijk precies hetzelfde als bij mijn zoontje. Voel jij de baby al?

Fijne avond allemaal hoor!
    xxxx

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Lief van jou!

En je meisje zit ook in je hart hoor lieverd. En ze weet dat haar mama altijd aan haar denkt. <3

16. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL

Hele goede vlucht hoor pluis!! En geniet van je vakantie !! Lief van je die wensen, hoop dat ze allemaal uitkomen en zeker die voor jezelf! En je meisje is altijd dichtbij je hoor!!
    Xxxx

17. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @binalo
    K hadt ook eerst vaag streepje maar week later was het een knaller.
    Digitale test zei ook zwanger.
    Maar voel me nog steeds niet echt zwanger,
    Niet veel kwaaltjes, hadt aleen vanmiddag honger waar door k misselijk werd.

@pluis probeer te genieten van jullie vakantie.
    Ik denk aan je. Jullie meisje kijkt van boven af naar jullie.
    Ze is vooraltijd met jullie verbonden en in jullie hart.
    Dat neemt nooit iemand van jullie af.
    Xx

18. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Tnx meiden voor jullie reactie, en dat jullie begrijpen waarom ik het zo doe. Had ook niet anders verwacht eigenlijk, als iemand het begrijpt zijn jullie het wel :)

Binalo, die testjes zijn echt positief hoor. Snap heel goed dat je zelf nog gematigd blij bent, maar zwanger ben je! Een digitale zal nu ook wel zwanger aangeven. Kans op een miskraam is er altijd, en spannend gaat het sowieso worden, maar hopelijk lukt het om blij te zijn zodra je voor je gevoel zeker bent van je zwangerschap en een beetje te genieten van het kleine wondertje dat zich in jou weer ontwikkeld. Ben blij voor je!! En lekker samen met je vriend fantaseren over hoe jullie het gaan vertellen enzo. Misschien hebben een mening, maar trek je er niets van aan (al is dat makkelijk gezegd natuurlijk). Bij ons zeiden mensen ook van neem eerst de tijd, maar ook zij waren uiteindelijk weer superblij voor ons. En niemand weet hoe het voor jullie is, dus hopelijk oordelen ze ook niet. Wat ik zelf toen ik weer zwanger was voelde en soms ook vertelde om aan te geven hoe het is: 'we hebben verdriet om ons mannetje, dat zal blijven en hij zal altijd gemist worden. Maar we hebben ook verdriet om het feit dat onze wens om voor een kindje te kunnen zorgen niet vervuld is, dat we nog met lege handen staan. En dat zijn twee soorten verdriet naast elkaar. En het tweede verdriet kan weer weggaan door dit nieuwe wondertje. Ja we hebben nog steeds verdriet, maar we zijn ook heel blij met dit nieuwe wondertje en dit biedt ons weer hoop voor de toekomst.' Zoiets. Misschien heb je iets aan deze gedachte.
    En idd, mijn broer begrijpt het gelukkig, vandaag nog even met hem gebeld, hij vindt het allang super dat we naar de crematie gaan. Het is zo'n lieverd.

Anneke, denk idd dat het gemis van je moeder ook weer even extra versterkt is nu. Juist nu heb je haar nodig en is ze er helaas niet.. Lijkt me heel moeilijk. Dubbel zoveel verdriet eigenlijk. Het is goed dat je zo verschillende ervaringen met EMDR hoort, dan kun je een goed besluit nemen.
    Wel een groot risico he, testjes in huis haha. Knap als je je tot dinsdag kunt bedwingen :D. Ben heel erg benieuwd! Voel je ook iets anders dan vorige maand of niet?

Conejita: dus de privégyn adviseerde in eerste instantie te wachten en van je eigen gyn mogen jullie er dus wel voor gaan begrijp ik? Dat is fijn, zeker als je komende maand al de onderzoekjes hebt gehad en na je volgende menstruatie en weer vol goede moed voor kunt gaan. Heel blij voor je!
    Ennuh, best jaloers op het lekkere weer bij jou zeg!

Daan: hopelijk wordt de misselijk niet erger en blijf je je zo goed voelen. Ik heb het een paar weekjes gehad, vanaf 11 weken was het weg gelukkig. Ook vergelijkbaar met mijn vorige zwangerschap. Was jij de vorige keer lang misselijk? Die trek herken ik ook!
    Heb t kleintje een paar keer denk ik gevoeld maar niet heel duidelijk. Kijk er wel echt naar uit hoor, was vorige keer volgens mij vroeger al. Maar goed, elke zwangerschap is anders zeggen ze. We kunnen gelukkig best wel genieten, al is het nu af en toe wel spannend. Vandaag voor het eerst iets voor hem gekocht, een broekje met tshirt, voelt goed :)

Fijne avond lieve meiden!

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

ohjee, wat is er weer een hoop geschreven haha. Denk niet dat ik het allemaal bij kan houden, ben ondertussen ook begonnen met een haakprojectje voor Vienna. Even weer wat knutselwerk als afleiding.

@Binalo: ik vind ze ook behoorlijk positief hoor! Zou denk ik maandag nog een keer testen en dan gewoon de gyn bellen ;)

@pluis: fijne vakantie meid!! Probeer ervan te genieten, en zoals conejita al zegt; je meisje zit in je hart...je kunt haar nooit achterlaten ;)

De ovu's blijven hier negatief :p Maar morgen is het de 14e dag van mijn cyclus, dus wie weet istie morgen ineens positief. En als hij net als vorige maand 4 dagen later is, kan mijn ei dus ook pas donderdag springen. Temp verandert ook nog niet echt veel. Blijft rond die 36.6 hangen. Hier een fotootje van mijn ovu's ;) https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/l/t1.0-9/1620798_10153012907284049_1511767893110313354_n.jpg?oh=4b9813950dfead6ae1ef9449150b4395&oe=556CCF3C

Ik ga zo weer even verder met haken :)
    Fijne avond meiden!
    Xxxx

20. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Wat leuk Daisykesie, wat ben je aan het haken voor Vienna?
    Balen dat je ovu's nog niet donkerder worden, maar de komende dagen heb je vast ergens weer een knaller.

Deel Deze Pagina