Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Ladies,
    Weer ff kort want het is irritant typen op de phone

conejita wiehooee daar is ze weer ;) even wat betreft sauna wat al gezegd werd als je gewend ben kun je gaan maaaaar niet de heetste sauna's. Ik ging toenertijd in sauna's van max 60 of 70 graden. Maar leuk zon reunie

khloe wat fijn dat het weer werkt en je weer lekker warm kunt douchen

anneke ook hier heel herkenbaaar

2. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Even een ander vraagje btw. Dromen jullie ook zo veel? Ik maak korte nachten en heb echt wel 3 dromen ofso per nacht

3. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    Ja! Ben het gaan gebruiken na de eisprong en zwanger dus. Geen idee of het helpt maar ik slik het nog steeds.

4. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    #1244 Binalo, 22 jan 2015
    Laatst bewerkt: 22 jan 2015
    Ben ik weer dames. Zat in dipje. Weer begonnen met werk. Wat al heftig is. Ook nog een collega met late miskraam. Een andere is te vroeg bevallen en ook weer een zwangere erbij.
    Voel me zelf nog steeds helemaal niet zwanger en die eerste echo duurt nog zoo lang tot de 9e week. Straks is het nu al niet goed. Mijn vriend zegt dat ik het los moet laten. Tja lekker makkelijk gezegd.. Nu met weer een miskraam in mijn omgeving word ik alleen maar meer onzeker.
    Weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben geen echobureau hier nee. Mijn vriend heeft nog gebeld of we eerder een echo konden en bij onze eigen gyn. Dat laatste krijgen we nu wel, maar wel weer 3 dagen later!

@ daan Super zeg een goede echo!!! Hoe voel jij je?
    @conejita Geniet lekker van je tijd in Nederland.
    @ pluis Ja ik droom ook veel. Gek he?
    @wendy Jeetje wat heftig zeg van je dochtertje! Moeilijk hoor. Goed dat je hulp zoekt!
    @daisy Pff wat moeilijk dan he dingen opruimen en tegenkomen.. Moet ik ook nog doen.
    @Anneke Wel lief van je nichtje dat ze rekening houdt met je. Maar moeilijk he weer een zwangere erbij...
    @khloe Hehe eindelijk weer warmte! Wat heeft dat lang geduurd zeg!!

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik slikte ook Tarwekiemolie bij Noa dus geen miskraam gehad. Maar ja, laatst wel weer. Dus of het helpt.... maar baadt het niet dan schaadt het niet. Tis zowel gezond dacht ik voor je.

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goedemorgen ladies,

Hmzz, misschien dat ik straks maar even langs de drogist ga voor een potje tarwekiemolie als ik het zo lees ;) Ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd hihi

@conejita: veel plezier in Nederland, geniet ervan! En ook voor de volgende keer als je weer samen met je vriendinnen bent.
    @Binalo: balen dat er geen echobureau in de buurt zit. Snap dat het lang wachten is tot bijna 9 weken. Al helemaal als je het al zo spannend vindt!
    @pluis: hier ook veel en levendig dromen. Maar onze hoofden zit ook zo vol met emoties en gedachten he? Moet er toch op de een of andere manier uit. Normaal droom ik bv nooit van horrors, maar vannacht heb ik de hele film die ik gisteravond heb gekeken beleefd :p
    @Anneke: fijn dat de hoofdpijn gezakt is. Wel vervelend dat je ventje zo ziek is. Hier ook een klein meisje die zich niet lekker voelt. Zelf ben ik ook snotverkouden, dus hier gaat het ook al lekker :p
    @khloe: wat fijn weer gas! Meteen lekker lang onder die warme douche gestaan zeker?
    @dewendy: dat gevoel blokkeren herken ik heel erg. Veel te veel zelfs, ik maak mezelf heel vaak wijs dat het goed gaat, totdat iemand idd iets 'verkeerds' zegt of juist iets heel erg liefs doet. Zo kregen we gister een hele lieve brief + tekening van een kennisje en ja hoor, daar kwamen de tranen weer. En eergisteren was ik met mijn nichtje aan de telefoon en die vroeg ineens of ik soms niet denk dat ik nog even moet wachten met opnieuw zwanger worden (kan heel veel met haar delen en goed met haar praten, zij weet het dus ook dat we het weer aan het proberen zijn). Ze bedoelde dit heel erg goed en ze vind ook dat we gewoon moeten doen wat voor ons goed voelt, maar door die vraag werd ik toch weer heel emotioneel. Was dan idd net de verkeerde vraag ;)
    @de rest: alles goed?

@hier: gister had ik nog een positieve ovutest (weer een knaller, dus 3 dagen achter elkaar een positieve ovutest), vandaag test ik nog 1x voor de zekerheid. Maar mijn temp is nu eindelijk een beetje gestegen, dus als het goed is zal die test nu minder positief zijn. Vind het wel fijn dat mijn lichaam een klein beetje doet wat het hoort te doen. Nu nog een bevrucht en ingenesteld eitje die blijft plakken, en dan ben ik heel blij :)

XXX

7. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Slikken jullie naast de tarwekiemolie dan trouwens ook nog de foliumzuur?

8. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Pfffffff... als ik dan die succesverhaal van jullie lees over die tarwekiemolie, dan ben ik ook geneigd gauw wat te halen. Twijfel alleen heel erg. Heb ook gelezen dat het je cyclus kan verlengen en daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten... Bovendien ben ik ook al 2 keer zwanger geweest zonder.
    Heb afgelopen week die vraag ook gesteld bij de vk hier op het forum en zij antwoordde dat het effect ervan nog niet bewezen is en dat zij het vanuit medisch oogpunt ook niet snel voor zou schrijven om de vruchtbaarheid te bevorderen. Het kan verder geen kwaad, maar daar ging ik ook niet vanuit!
    Baadt het niet, schaadt het niet?!?!?! Twijfel, twijfel, twijfel:(

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik twijfelde ook, omdat ik het ook nog nooit eerder gebruikt had. Maar ik las net dat het ook helpt bij stress en meer energie geeft en dát helpt dan ook weer bij het zwanger worden. Het kan de kans op innestelen vergroten en aangezien ik vorige maand 5 dagen na mijn eisprong al ongesteld was, wil ik proberen dat deze maand te voorkomen. En zonder de olie is mijn cyclus dus nu ook al heel lang :p Dus ben daarom toch maar een potje gaan halen...vooral omdat ik las dat het sowieso geen kwaad kan (maar vind het ergens dan ook wel spannend hoor, dus begrijp jou ook heel goed ;) Maar ik lees tot nu toe óf succesverhalen, óf dat het geen verschil maakte. Geen negatieve ervaringen).

10. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden

Dais en Anneke
    Ik heb ook tarwekiemolie capsules geslikt en foliumzuur,
    Toevallig wel raak die ronden,mof dat daar door komt geen idee.
    Maar tarwekiemolie schijnt voor stress ook goed te zijn en goed voor je huid.

@ Daisy Jaah heeeeel lang gedoucht, was zo lekker onder eigen douch.

@conejita veel plezier in Nederland, k hoop dat je het heel gezellig hebt en lekker geniet van je vriendinne.

@hiero
    Vandaag weer echo gehad ben 7weken en 1dag.
    Hartje klopte mooi.
    Plan is nu over 3weken termijn echo.
    Dan met 12 weken een kweek op bacterie en infecties.
    Als k dat heb dan kuur antibiotica.
    En ze gaan progesteron toepassen, in welke vorm weet k nog niet.
    En dan om 2weken baarmoedermond meten, als deze verkort/verstrijkt kunne ze actie ondernemen.
    12feb mag ik weer ons wonder bewonder.
    K ben heel blij dat k zwanger ben maar merk wel dat k wat gereserveerder ben, minder hysterisch of anthosiast, denk wel dat jullie weten hoe ik het bedoel.

Xxx

11. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

@khloe, wat mooi dat alles er goed uit zag! Nou ze gaan een hoop dingen doen om er voor te zorgen dat het nu goed gaat. Hartstikke goed. Dat gereserveerde herken ik erg hoor, lukt mij ook niet echt blij te zijn, eerst maar afwachten denk ik steeds.

@conejita, wat fijn dat je weet wanneer je er eindelijk weer voor mag gaan, hoop dat alle uitslagen positief uitpakken voor je. Hele fijne tijd in Nederland hoor. En inderdaad als je de sauna gewend bent is het geen probleem hoor.

@binalo, wat lastig voor je zeg dat je zo lang moet wachten op de eerste echo, zou er ook erg onrustig van wordt, je wil gewoon weten of alles goed is. Ik voel me wel wat moe, slaap laatste tijd ook weer slechter (droom ook veel)ben af en toe iets misselijk, lijkt erg op vorige zwangerschap. Had jij bij vorige zwangerschap veel klachten?

@pluis, ik herken die korte nachten en veel dromen ook hoor, had het vooral erg de eerste 4 maanden na overlijden zoontje, toen was het eigenlijk even een stuk minder maar nu de laatste 2 weken weer heel erg, word er vaak wakker van.

Fijn avond allemaal hoor,
    Xxxx

12. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Hoi,

@khloe, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad, begint zo vast wat werkelijker te worden.
    Snap heel goed dat je wat gereserveerder bent tov deze zwangerschap, is ook eigenlijk wel logisch, het is niet niks wat je meegemaakt hebt. Het is ook wel een beetje onze angst hoor, wat als het weer zou lukken? Die onbezonnenheid is er echt wel helemaal af...
    Geeft het plan dat nu is opgesteld wel wat rust?

@pluis, dat dromen herken ik, ik droom ook erg veel en heel duidelijk. Soms de meest rare dingen! Ben de laatste tijd ook wel weer erg vroeg wakker s ochtends. Best raar, toch?
    Hoe gaat het verder met je? Toch wel een beetje aan het genieten van de vakantie?

@binalo, jammer dat er niet eerder plek is voor een echo... hoop toch dat je snel weer wat vertrouwen in je lichaam krijgt!

@daisy, was je ovutest minder knallend vandaag?

@tarwekiemolie, ik had er voor ik hier kwam kletsen en verder kijken ook nog nooit van gehoord. Toch nog wat vragen... at is handiger, oliedruppels of capsules? En wanneer begin je ermee? Twee dagen na de eerste positieve ovutest?

@hier, zoontje is weer zo goed als de oude! Gaat dus toch snel met die kleintjes! Vanmiddag nog niet naar de psz laten gaan, vond het belangrijker dat hij zou slapen bij de oppas.
    Vanmiddag studiemiddag met de andere sbo scholen. Op zich wel een goede middag gehad, veel moeten praten (ben ik gelukkig best goed in;)) en even mijn gedachten weer eens op iets anders.
    Morgen komt mijn nichtje (dochtertje van broertje) logeren. Wel leuk van zij en mijn zoontje zijn dikke vrienden! Ben benieuwd of ze wel zullen slapen!

Fijne avond!
    X

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Vandaag weer helemaal negatief. Dus nu maar hopen dat mijn ongesteldheid weg blijft :)

14. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Hoop heel erg hard voor je mee!

15. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daisy, hoop ook met je mee!! Was een lange eisprong!!

Anneke, fijn dat je zoontje weer beter is. Hoe was je gesprek met de psych? Ga je nu dat emdr doen? En heb je al weer de moed gevonden om de fotos te bekijken?

Khloe, wat heerlijk een geode echo!! Elke stap is er iig 1 in de geode richting op deze manier. Zo ga ik het hopelijk ook zien mocht het over een tijdje weer gelukt zijn. Maar wat blijft het spannend. Zoals Bee ook al zei, tot je je kindje veilig in je armen hebt.

Pluis, de dromen herken ik heel erg. Vannacht weer allerlei rare dingen die voorbij kwamen. En dan om half 6 wakker en niet meer kunnen slapen.

De tarwekiemolie heb ik in capsules van de kruitvat. Ben van de week begonnen en heb begrepen dat je het dan tot je nod slikt?? Moet me er nog eens wat extra in gaan verdiepen.

Nu eerst slaapmutsen gaan bestellen, want morgen feestje van mijn dochter. Haar eerste slaapfeestje. Dus drukke week met heel veel werken en dan afsluiten met een feestje. Hoop dat ze een beetje slapen en dat ik zelf nog een beetje gezellig ben ;)
    Maar eerst vanavond heel vroeg naar bed en maar eens kijken of we het spontaan gezellig kunnen maken :D

Prettig weekend allemaal en daarna in de wachtstand samen met Anneke en Daisy

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goedemorgen!

Nou, mijn temp was vanochtend 36.7, de voorgaande dagen nog zo'n 36.3, dus nu maar hopen dat ie heeeel lang hoog blijft :p

@dewendy: ik heb ze ook van de kruidvat. Volgens mij mag je ze tijdens je zwangerschap blijven slikken, maar weet het even niet zeker meer. Veel plezier (en succes hihi) met het feestje van je dochter! Wij hebben zondag ook de verjaardag van onze dochter, dus ook lekker druk.

@Anneke: fijn dat je ventje weer beter is! En jij dus ook een druk kinderweekend hihi :D

@Daan: ben je erg misselijk? Ja, dat gaat dan wel weer beginnen als je zwanger bent, de kwaaltjes :) Ik was bij allebei mijn zwangerschappen echt heel erg misselijk, ook veel spugen. Ben bij Vienna toen eerst 7 kilo afgevallen, voordat ik weer aankwam. En Bij Delilah* was ik ook eerst 2 kilo afgevallen. Maar mocht ik nu weer zwanger worden, denk ik dat ik heel dankbaar boven die pot zal hangen :p

@Khloe: wat fijn, weer een goede echo! Op naar de volgende!

@hier: dochterlief gaat vandaag naar mijn ouders om daar een nachtje te slapen. Kan ik mooi gaan haken, want ben bezig met nog zo'n pop en wil die voor zondag af hebben, wanneer we haar verjaardag vieren :D

Fijne dag! Xxxx

17. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden

Ik ga voor jullie duimen dat er een mooi wondertje groeit..

@de Wendy, je kan die capsules tot nod of door slikken kan geen kwaad.
    Veel plezier met de slaapgfeest van je dochter, ik hoop dat ze je een beetje slaap gunnen ;)

@daisy, suc6 met het haake van de pop, ben benieuwd na het resultaat.
    Ik hoop dat je temp Hoog blijft, k ga duimen.

@anneke, ik hadt tarwekiemolie capsules van kruitvat, hele cyclus geslikt.

Fijn weekend meide

Xxx

18. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    Ik slik tarwekiemolie van dr Vogel. Moet je dat dan ook blijven slikken na een positieve test? Die innesteling is al wel geweest toch?
    Ik slik ook foliumzuur en vitamine D.
    Jullie dan?
    @Anneke ik slik tarwekiemolie capsules pas vanaf de ovulatie. Dat is omdat ik heb gelezen dat de cyclus verlengd kan worden als je het voor de ovulatie slikt.

@Khloe Fijn hoor weer een mooie echo! Ik snap helemaal dat je niet meer zo super enthousiast bent. Heb dat zelf ook. Misschien als ik een echo heb gehad dat het dan iets meer waarheid wordt hoor. Maar nu niet.

@Daan Bij de vorige zwangerschappen was ik rond deze tijd moe, last van gespannen borsten en misselijk. Nu helemaal niks nog.
    @Daisy spannend dus nu wachten..

@hier Nog best een dipje. Komt misschien door het weer werken. Maar heb zo'n hoofdpijn vanuit mijn nek. Puur spanningen. Bah Krijg het niet weg. Wil nu ook niet teveel paracetamol slikken..

19. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Binalo, kan me voorstellen dat je het nog niet gelooft. Wanneer is de echo? Sterkte met de hoofdpijn.

Daisy was het lekker ern nachtje rust? En ben je verder gekomen met de pop?
    Gefeliciteerd met je dochter!!

Ik slik multivitaminen zwanger van de kruitvat. Maar wissel nog wel eens met merk. Als er maar iig 400 foliumzuur inzit.
    De tarwekiemolie idd ook van de kruitvat en 2-3 keer per dag.

Het slaapfeestje was erg leuk. Ze liggen nu beneden violetta te kijken. Hoop dat we het zonder huilers redden tot 11 uur

En dan vanavond heeeel vroeg naar bed. Werk aan de winkel

20. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    Leuk dewendy dat het slaapfeestje geslaagd was!
    9 februari heb ik de echo pas.

Hoe gaat het met de andere dames?

Deel Deze Pagina