Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat duurt nog lang.... Dan is mijn testdag ;)

2. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hee meiden
    Daar ben ik weer. Ik heb meegelezen tijdens mijn vakantie dus heb jullie wel kunnen volgen :)
    Hoe is het met de zwangere onder ons?
    En daisey en wendy nu hard aan de klus? Ga iig voor jullie duimen.

Hier redelijk. Vakantie heeft me even goed gedaan, terwijl ik ook wel heel veel moeilijke momenten heb gehad. Slecht geslapen, en zoals ik al zei veel dromen. Maar bij jullie dus ook herkenbaar aan de reacties gelezen.

Morgen heb ik een afspraak bij de gyn. Bij een ander ziekenhuis.Ik merk dat ik een beetje paranoide ben geworden door mijn hellp en veel onzekerheid heb, of mijn lijf nog wel in orde is enz. Mijn menstruatie vind ik ook nog niet echt op gang komen.
    Daarnaast wil ik me goed laten voorlichten voor een volgende zwangerschap.

Pfft vind het zo moeilijk om te wachten. Nog drie maanden..

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

pfff, ben bekaf! Vandaag de verjaardag van Vienna gevierd. Was erg leuk en haar snoetje was miljoenen waard, maar het kostte me wel heel veel energie. Halverwege de middag begon mijn oog te trekken en werd mijn hoofd een wattenbolletje :p En ik mistte Delilah* echt enorm. Dit had de eerste verjaardag moeten zijn waar ze bij was geweest.

@Binalo: hoe gaat het trouwens met je hoofdpijn?
    @khloe & dewendy: de pop was nog op tijd af! :D https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10931443_10153042105759049_6086669110400814601_n.jpg?oh=81fd9bf198355c72d320cb69161a9645&oe=5555C045&__gda__=1431602704_804cff7ce48ff674be3dbeeb9c90eb9d
    @pluis: welkom terug! :D Begrijpelijk dat je het spannend vind, hopelijk een goed gesprek morgen! En succes nog met wachten meid! Hier is het nu wachten tot mijn NOD. Ik weet niet precies wanneer die is, die had normaal deze dinsdag geweest, maar omdat mijn ei een week later was, gok ik dat ik nog een week extra moet wachten. Dus ik ben aan het duimen dat mijn ongesteldheid de komende week lekker weg blijft ;) (en daarna nog 8 maanden extra graag)

Fijne avond nog meiden!

4. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hee meiden
    Hier even wat minder nieuws. Ik was vanochtend bij de gyn (ander ziekenhuis, andere gyn) en ze zijn er achter gekomen dat ik nog weefsel in mijn baarmoeder heb zitten. Ik moet nu zes weken afwachten en als het er niet vanzelf uitkomt dan krijg ik een curreatage, dat kan er ook nog wel bij :(
    Verder heb ik een verwijzing gekregen voor onderzoeken in maastricht, zodat de kans berekend kan worden hoe groot de kans is op zw vergiftiging bij een evt. volgende zwangerschap
    Ik baal echt van dit alles, ineens kom ik weer in een hele medische mallemolen terecht..

5. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gatver Pluis, wat verschrikkelijk. Kan er inderdaad ook nog wel bij :x. Had jij ook nog veel buikpijn?

Daisy, vermoeiend he, dat soort dagen. Maar je hebt wel een heel mooi kado gemaakt voor je oudste meisje!

Bee, ben jij nog aan het meelezen?? Heb je al een tijdje niet gezien.

Hier goed aan de klus geweest. Heb sterk de neiging om toch maar morgen een ovulatietest te doen. Kijken of hij toevallig dan is. Anders zit ik straks rond nod zo te stressen. Maar aan de andere kant maakt dat ook niet uit. Stressen is het ws toch wel.
    Heb heel veel last van mijn borst. Elke keer steken erdoor Enzo. Heb het idee dat er een borstontsteking zit te sluimeren. Voel me sowieso niet zo optimaal, maar daar heeft geloof ik half Nederland last van. Het klussen was ook nog even hard zin maken. Vrijdag was manlief niet lekker. Maar gelukkig toch nog gezellig kunnen maken. En we waren zo moe gisteravond..... Gelukkig toch ook nog een gezellige avond :D

En nu wachten samen met Daisy en Anneke!! Fingers crossed.

Pluis, jij sterkte met de komende 6 wkn. Gatver wat een rotbericht.

6. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Hoi meiden,

@pluis, wat ontzettend vervelend dat je baarmoeder nog niet schoon is! Ben je al wel weer een keer ongesteld geweest? Anders hopen dat het er dan mee uit komt. Kan me goed voorstellen dat dat een grote teleurstelling is.
    Ook niet tof die onderzoeken, wordt even spannend dan. Van de andere kant wel fijn dat ze onderzoek kunnen doen en voor een nieuwe zwangerschap eventueel al actie kunnen ondernemen. Of werkt dat zo niet?
    Hele dikke knuffel in ieder geval!

@daisy, wat een ontzettend leuk haakwerkje! Doen je handen nog zeer;). Heel dubbel een verjaardag vieren... genieten van je meisje, maar ook goed weten dat je andere meisje erbij had moeten zijn.
    De duimen draaien hier weer voor je hoor!

@dewendy, voor jou ook!
    Hoe is het feestje verder geweest? Geen huilers gehad?
    Ik slik nu sinds gisteren alleen foliumzuurtabletten van kruidvat. Had nog gravitamon, maar vind die te duur om te slikken terwijl ik nog niet zwanger ben. En inderdaad als er 400 foliumzuur in zit, is het goed.

@binalo, vandaag weer werken? Hoop dat het iedere keer een beetje beter gaat.
    Heb je inmiddels al mensen durven te vertellen dat je weer zwanger bent? 9 feb duurt inderdaad lang. Jammer dat je daar verder niets aan kunt veranderen.

@khloe, bedankt voor je antwoord over tarwekiemolie! Hoe gaat het verder met je?

En hoe is het met de andere meiden?

@hier, zoontje nog steeds niet helemaal opgeknapt, afgelopen weekend nog koorts, vandaag niet gelukkig. Mijn nichtje is bijna het hele weekens geweest! Gezellig, want die 2 kunnen lekker spelen, maar ook best vermoeiend, 2 van die peuters!
    Vanmorgen even gewerkt, veel zieken, dus weer les gegeven.
    Zou vanmiddag eigenlijk intake hebben bij de psycholoog, maar die is ook ziek, dus is de afspraak verzet naar vrijdag. Heb ik nog even tijd om de vragenlijsten in te vullen (herkende er ook 1 van mijn werk, wij moeten van die lijsten wel eens invullen voor leerlingen). Ben benieuwd, nu ik die stap gezet heb, wil ik er het liefst ook maar zo snel mogelijk mee beginnen!

Fijne dag nog!
    X

7. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

@pluis: oh wat ontzettend rot zeg!!! Kan er idd ook nog wel bij *zucht* Hopelijk daarna eindelijk eens wat stapjes vooruit.
    @dewendy: een goed klusweekend achter de rug dus! :D Wel balen van je borst, hopelijk is dat snel weer over. En nu maar idd in de wachtstand. Ik duim voor ons alledrie!
    @Anneke: balen dat je ventje nog steeds niet lekker is! Veel beterschap voor hem. En succes vrijdag!

@hier: heb vanmiddag het uwv gebeld en me ziekgemeld. Nu moet ik afwachten tot ik teruggebeld wordt. Kon wel een paar dagen duren, dus ik hoefde niet verplicht thuis te blijven tot die tijd (moest vroeger blijkbaar wel). Niet dat ik nou van alles van plan ben, maar het is wel fijn om gewoon even naar de supermarkt enz te kunnen. Degene die ik aan de telefoon had was iig al ontzettend vriendelijk en meelevend. Hij vroeg waarom ik me ziek wilde melden, ik zei dat mijn dochter doodgeboren was en hij zei meteen 'Ach wat vreselijk. Nee, dan begrijp ik helemaal waarom je je ziekmeldt". Nu maar hopen dat degene die mijn ziekmelding verder gaat behandelen ook zo meelevend is. Scheelt toch weer een beetje stress.
    En komende week dus maar door zien te komen en dan volgende week testen. Ik voel echt van álles in mijn buik, lijk wel of ik deze cyclus alles voel; rijpen van mijn eitje, de eisprong, na de eisprong voelde ik ook nog allemaal steekjes...ik gok het eitje wat aan het reizen is :p En vanochtend voelde ik weer een steekje heel laag bij mijn schaambotje. Wordt er gewoon nerveus van :p Maargoed, zolang het maar niet als menstruatie voelt en het bloed wegblijft, vind ik het prima. Mijn temp is nog steeds hoger, vanochtend wel 0.1 graadje lager, maar ik voel me ook minder fit door gister, dus dat kan het schommelen ook verklaren. Moet eerlijk zeggen dat ik nu zenuwachtig word van het tempen. Wilde eerst ook weer stoppen, maar als ik dan ongesteld zou worden weet ik nog niet hoelang de periode na de eisprong was. Dus toch maar even door blijven tempen dus. Maar ben denk ik niet van plan om dit evt volgende maand weer te doen (en hopelijk is dat ook niet nodig).

@de andere meiden: alles goed?

Fijne dag! Xxx

8. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Lieve meiden,

Sorry dat ik afgelopen week schitterde door afwezigheid hier, hoop niet dat jullie ongerust waren, maar het gaat goed en de kleine man zit veilig binnen!

Reageer even kort, is nogal veel terug te lezen :)

@Pluis: nee wat vreselijk! Wat zal dat schrikken zijn geweest. Spannende tijden voor je, bah. Maar vertellen niet nog wat meer over wat voor onderzoeken etc?

@Daisy, Anneke en Dewendy: spannend op het wachtbankje! Duim heel erg hard voor jullie!

@Dewendy en Daisykesie: gefeliciteerd nog met jullie kids! Leuke dingen, maar ook moeilijk dat er iemand mist die jullie er zo graag bij hadden willen hebben.

@Daisykesie: tempen is idd even wennen, maar hopelijk hoeft het na deze ronde idd niet meer. Goed dat je bij uwv hebt ziektebeeld en iig meelevend iemand sprak, hopelijk bij het vervolg ook.

@Anneke: beterschap voor je zoontje! Superknap dat je de stap hebt gezet voor een afspraak bij de psych, balen dat ie niet doorging.

@binalo: lukt het al om wat meer aan het werken te wennen? Wel pittig, zeker nu je weer zwanger bent.

@khloe: super van je goede echo weer! Heb je goed gevoel bij het traject van de gyn?

@Daan: ook super van jouw echo! En 9 feb dus weer, spannend. En lees dat je last van kwaaltjes krijgt, is het te doen?

@conejita: hoe was het in NL? Hopelijk je leuke dagen gehad.

@tarwekiemolie: ook hier een succesverhaal ;). Baat het niet dan schaadt het niet voor de dames die het nog overwegen.

@hier: afgelopen week veel aan mijn hoofd gehad en daardoor weinig puf dus om hier te reageren, sorry meiden. Gehoord dat het niet meer goed komt met mijn opa, en vind het zelf even wat zwaarder nu ik richting de 20 weken ga. Af en toe zo bang! Gelukkig ook genoeg genietmomentjes, voel m steeds meer bewegen, heel bijzonder. Morgen 20-wekenecho, ook wel spannend, vorige keer net niet gehaald...
    Op mijn werk ook wat onrustig. Heb in overleg besloten dat ik op korte termijn al 100% in ziektewet ga en dan nieuwe collega nog wat inwerk op therapeutische basis. Maar daarna gewoon echt even alles voor m'n ventje. Ben er blij om want het vraagt allemaal enorm veel energie. En mijn werk is gewoon niet in 50% te doen. Dus was een bewogen week.

Hopelijk nu weer wat meer energie om hier actiever te zijn :).
    Tot gauw meiden!

X Bee

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@Bee: succes vandaag en geniet er ook van! Want je mag toch even extra lang naar je ventje kijken ;)
    En goed dat je straks 100% de ziektewet in ga, je hebt die rust nu gewoon even nodig voor jezelf en voor je mannetje.

Zo, en nu snel even het huisje aan kant maken, want er komt straks visite. Vandaag is mijn meisje écht jarig (officieel over een uur hihi, dan is het 3 jaar geleden dat ze na een vlotte bevalling ter wereld kwam). Ik ben er wel lekker emo door. Sowieso omdat de tijd zo snel gegaan is en ze nu gewoon alweer 3 jaar oud is! Maar ook omdat ik aan de bevalling terug denk en dan automatisch ook aan die van Delilah* (die is immers nog geen 3 mnd terug)...dus de tranen komen weer af en toe omhoog. Maar dat mag :)

Fijne dag allemaal!!

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Dais, gefeliciteerd met je dochtertje! Lekker emo mag hoor, laat je tranen maar lekkerder vrije loop.hetis gezond

11. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Tnx Daisy! Gefeliciteerd met je dochtertje!! Was het een mooie dag, ondanks de emoties en herinneringen die ermee gepaard gaan? Is ze goed verwend?

De 20-wekenecho was goed! Onze kleine man is helemaal goedgekeurd en bmm gaat ook goed. Zo'n opluchting! En vond het heel bijzonder om allemaal te zien. Nu bijna 20 weken, gek hoor, maar heel blij.

12. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Bedankt dames! Gister hebben we niet veel meer gedaan aan haar verjaardag, afgelopen zondag hadden we het al gevierd. Maar ze is wel schandalig verwend! Wij hadden samen met mijn ouders een Disney prinsessenfiets gegeven, maar van de rest heeft ze ook veel gekregen. Het leek wel of iedereen haar deze verjaardag even extra wilde verwennen :p https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10947234_10153045287429049_7616469589890402041_n.jpg?oh=91745d10428439a03fc6d7a950a620b2&oe=555F2D5E&__gda__=1428579595_f80a12bf7a30edcd01eeb63fb20d161b

@Bee: wat fijn dat de echo goed was meid!!! Echt weer een hele opluchting :D

13. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anneke is je zoontje nu weer beter? Wat een hoop zieken he overal.

Daisy goed dat je je hebt ziekgemeld. Hoop dat je over een tijdje de stap wel kunt zetten. Het is ook wel een vorm van afleiding. Maar voor nu. Eerst je hoofd op een rijtje krijgen enzo.
    Wat grappig hoe jij je ei omschrijft!! Ik voel helemaal niks hoor deze maand. Geen steekje.
    Gefeliciteerd met je dochter. Het terugdenken herken ik wel. Blijft extra heftig dit soort dagen.
    En wat een hoop rose heeft ze gekregen!!!!

Bee, heftig de 20 wkn echo. Maar wat ontzettend fijn dat alles er goed uit ziet!!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Ziekmelden begrijp ik helemaal. Je zou het jezelf nooit vergeven. Is de rust in de familie weer een beetje teruggekeerd? De paniek weg iig?

Hier gisteren een emotioneel gesprek gehad met de praktijkondersteuner. Was wel heel prettig en ook nog met wat tips. Daar heb ik wel wat aan.
    De beste tip was nog wel om te proberen om gecontroleerd te rouwen. Nu overvalt het me gedurende de dag. Maar haar tip was om elke dag een half uur tijd vast te leggen om te rouwen. Kaarsjes aan, misschien werken aan fotoboekje, even de gevoelens toelaten en dat je daardoor er de rest van de dag niet door overvallen wordt. Misschien dat het mij wel gaat helpen iig. Ik merk dat de dagen zo volgepropt zijn met dingetjes dat de tijd om bewust even aan mijn meisje te denken er bij inschiet. Nu komt het overal tussendoor en dan elke keer even. En dan krijg ik het na een paar dagen keihard op mn bord. Ik ga het proberen.
    Verder gaan we morgen met dochter naar de huisarts om een verwijzing te krijgen voor kanjertraining of zoiets. Iemand nog tips? Anneke?? De juf gaf aan dat ze erg onzeker is en ze daardoor veel aandacht vraagt. Het was een goed gesprek waar we iets mee kunnen. Dus dat is wel heel fijn. Ze heeft het verder gelukkig wel naar haar zin, wordt niet gepest en de kinderen uit de klas vinden haar ook leuk. Dus dan moet het goedkomen toch??!! En ze kan goed meekomen qua schoolwerk. Ook niet geheel onbelangrijk. Ze is nogal een vroege leerling, dus onze zorg blijft dat we haar te snel hebben doorgestuurd naar groep 3. Maar de juf gaf aan dat ze op haar plek zit. Weer een hele opluchting. En speciaal om met mijn man op school te zijn. Want dat gebeurd ook niet vaak!
    Verder ga ik proberen om wat positiever op de mensen om mij heen te reageren. Op mijn zwangere zusje, of de zwangere op school etc…. Dat kan ik sowieso wel gebruiken, want heb regelmatig nogal de neiging om alleen de negatieve kant van mensen te zien. Ach misschien leren we er op deze manier ook nog wat van. Door het verdriet draaglijk te maken en dan ook nog een wijze levensles. Pfffff
    Maar eerst zo naar de kapper. Even wat me time. Missen jullie dat ook weleens? Of geen behoefte aan? Of hoe doen jullie dat?

14. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hoi meiden,

ik val er weer even tussen hoor :D

Wendy: wat goed dat je met iemand gesproken hebt. Ik heb die tip ook eens gekregen; tijd maken ervoor. Noa*-tijd, noem ik het. Ik doe het nu minder omdat ik best veel tijd voor mezelf heb. Goed dat je Wendy-tijd ook even neemt! succes met je dochter, die kanjer training is wel een goed idee toch! Mijn zus is juf dus vandaar dat ik het ken. Fijn dat ze ook wat extra zorg kijgt

De tijd om op te laden voor mij is naar Ned gaan. was echt suuuuuperfijn en mijn man vond het ook heerlijk. Ben ook bij nauurgeneeskundig arts geweest die me nu homeopatische pilletjes heeft gegeven. Voel er echt vertrouwen in nu. Hij was ook helderziend want hij keek dwars door me heen! Heel raar wel, maar ook prettig. Er zitten bij mij ook nog dingen uit het verleden dwars, dat merk ik ook,dus daar ga ik nu bij de psych mee aan de slag.
    Ook hebik een afspraak bij en pastor die speciaal met mij gaat bidden voor alles. Dat heb ik vroeger als eens gedaan en heeft me toen zó goed gedaan. Healing prayer heet het.
    Met de testen vd gyn zouden we gister beginnen maar bloedtesten alleen al waren 500 euro! dus missch ga ik alleen baarmoederonderzoek doen en dan over paar weken er weer voor gaan :)
    trouwens mijn meest close vriendinnetje hier was gelijk zwanger met mij (na Noa*) en haar kindje heeft een (ernstige) hartafwijking!! artsen riepen al abortus maar dat gaat ze zeker niet doen. ze zijn heel rustig en vertrouwen erop dat God alles in zijn hand heeft. of ze nu geneest of niet.

Bee, gefelicteerd met je echo!

Ik reageer vanmiddag of vanaaf op jullie, ik krijg net een bestelling binnen van 50 verjaardagszakjes snoep dus moet nu aan de bak.

iedereen: zwaai zwaai en knuffels!

15. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Hoi allemaal,

@bee, wat fijn dat je echo goed was, lukt het ook om nu wat meer te gaan genieten en je wat zekerder te voelen?
    Goed dat je gaat stoppen met werken en dat dat in goed overleg is gegaan.
    Hoop dat het je wat rust gaat geven en dat je energie hebt om leuke dingen te gaan doen!

@daisy, nog gefeliciteerd! Knap dat je de tranen gewoon toegelaten hebt gisteren. En leuk dat je dochter zo heerlijk verwend is, moet een keertje kunnen, toch?!:)
    Hoe gaat het verder? Je bent nu al verder na je eisprong dan de vorige keer, toch?

@dewendy, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de praktijkondersteuner! Gecontroleerd rouwen, klinkt best apart eigenlijk, maar als het werkt, waarom niet! Hoop dat het je gaat helpen.
    Hoop dat de huisarts je morgen ook goed kan helpen met jullie dochter. Over de kanjertraining hoor ik vaak goede dingen, maar het fijne weet ik er ook niet van, want het zijn vaak jonge kinderen die dit doen en ik werk met de oudsten. Er zijn ook vast nog wel andere trainingen en programma's die goed werken. Ligt ook heel erg aan het kind. Heeft school daar niet meer in kunnen adviseren? Succes in ieder geval!
    Lekker genoten bij de kapper? Wat je zegt over me-time herken ik maar af en toe. Ik geniet er heel erg van om samen met mijn zoontje te zijn op een vrije dag als vandaag, of lekker met het hele gezinnetje. Maar net als nu ben ik alleen thuis (nou ja, zoontje ligt te slapen) en heb ik wel tijd om op mijn gemak te reageren hier en gewoon te kijken op tv wat ik wil. Dus dat vind ik ook wel fijn op zijn tijd! Kan me wel voorstellen dat het anders is als je 3 kids rond hebt lopen, dan heb je toch minder rust. Hoop dat je meer van deze tijd kunt vinden!

@conejita, goed weer van je te horen! Fijn dat je genoten hebt van je dagen hier in Nl!
    En wat tof dat die natuurgeneeskundige arts je zo heeft kunnen helpen, moet goed voelen! Heftig van je vriendin, zeg, maar wat knap hoe ze er mee om gaat!
    Pffff... wat duur, dat bloedonderzoek! Snap dat je dat niet meteen wilt doen! Hopelijk levert het baarmoederonderzoek iets (of juist niets) op waar jullie iets mee kunnen. Zou je dan het bloedonderzoek eventueel toch nog later kunnen laten doen via die andere arts?

@binalo, pluis, daan en khloe, hoe gaat het met jullie?

@hier, zoontje heeft geen koorts meer, is nog wel goed verkouden, dus vanmorgen nog maar niet met hem gaan zwemmen.
    Gisteren trouwens flinke aanvaring gehad met een leerling op school, zo erg dat zij me gewoon op de grond duwde! Niet echt wat ik op dit moment kan gebruiken.... maar heb er nu gelukkig maar weinig last van, kan het van me afzetten (had ik niet verwacht eigenlijk).
    Op het moment wel weer wat meer rust, hoop dat dat even zo blijft.

Fijne avond!
    X

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

@Anneke: zo heftig zeg van die leerling! Die heeft toch wel wat te horen gekregen daarop neem ik aan? ;) Knap van je dat je het van je af kunt zetten, ik weet of ik dat zou kunnen hihi.
    Wat betreft mijn cyclus; klopt, ik ben nu verder na mijn eisprong dan de vorige keer :D Vorige keer had ik ook op een dinsdag een positieve test en toen werd zondag ongesteld. Nu is het dus alweer woensdag en gelukkig nog geen bloed!

@conejita: fijn dat het hier zo fijn was! En al die dingen die je gaat doen klinken goed; even actief aan de slag met je verdriet en je kinderwens. En wat heftig van je vriendin zeg :(

@dewendy: dat gecontroleerd rouwen is denk ik wel een goede. Ik heb al dat ik regelmatig wat Delilah-tijd onder de douche heb (klinkt gek haha). Ik zet dan 3-4 liedjes op die me aan haar doen denken en zing die lekker hard mee onder de douche. Soms moet ik dan ook huilen, maar het is wel lekker om die tijd aan haar te besteden. En dat me-time tekort komen herken ik wel. Daarom ben ik zo blij dat Vienna elke week een nachtje bij mijn ouders slaapt. Dat vind ze zelf ook heel leuk gelukkig en ik kan dan even doen waar ik zin in heb. 's Avonds gaan we dan vaak naar vrienden, zodat ik echt even 'Daisy' ben en niet 'mama'.

Fijne avond allemaal!!
    xxx

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Aaah nu weten we je echt naam Daisy :D. Was ook een moeilijke om te raden ;):p
    Mooi hoe je dat oplost zo onder de douche, met die liedjes. Ik heb het in het begin vaak gehad onder de douche, maar heb het ook vaak tijdens het koken.. Geen idee waarom...;)

Anneke heftig van die aanvaring met die leerling! Knap dat je er zo mee omgaat. Fijn dat zowel jij als DK jullie momentjes hebben voor jezelf.

Ik heb toch wat last van dat gesprek bij de natuur arts. Hij was ook helderziend of zo en heeft wel heftige dingen gezegd. Over mijn verleden, maar ook dat mijn baarmoeder verkrampt was. Dus nu denk ik dat Noa daardoor is overleden :(. Ik ga hem morgen even bellen denk ik, en misschien volgende keer toch naar een ander. Iemand die ook gelooft in God. Iemand die milder is.
    Maar ja... Hij schijnt wel goed te zijn... Ben er wel een beetje van slag van merk ik.
    Gek he, hoe je dat later pas kunt beseffen..

Hoop alles ok met de andere meiden!

Xxxx

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Haha, nee die was niet moeilijk te raden he, mijn naam ;)

Kan me voorstellen dat je een beetje van slag bent. Doet toch een hoop met je als je zulke heftige dingen hoort. Hoe gaat het nu met je? Nog steeds twijfels over deze natuurarts?

En hoe gaat het met de rest van de meiden?

Hier al een paar dagen een soort menstruatiekramp, maar normaal is dit iets meer zeurend, nu is het met wat steken. Ben dus al de hele tijd bang om ongesteld te worden, maar tot nu toe blijft mn temp nog hoog (na mijn ei is het volgt: 36.5 - 36.5 - 36.6 -36.7 - 36.7 - 36.7 - 36.6 - 36.8 - 36.8 - 36.6 - 36.7, voor mij ei was het laagste 36.3 ;) ). Dus ik moet nog geduldig afwachten tot disndag (duurt lang!! hihi)

Fijne dag allemaal!!
    xxx

19. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Moet even spuien hoor....
    Kom ik net bij de psycholoog , blijkt mijn afspraak een uur later te zijn! Ik weer 100% zeker dat mij kwart voor 12 is gezegd! Dingen moeten regelen op school... grrrrr. ..tegen dit soort dingen kan ik gewoon nog niet! Nu een uur wachten, te kort om naar huis te gaan. Ben maar gaan fietsen. Hier baal ik zo van!!!

20. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ooooh irritant!!!!!!

Deel Deze Pagina