Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Conejita, wat heftig met die natuurarts. Zou idd ook bellen als ik jou was. Helemaal als je ermee rond blijft lopen. Heb je al een afspraak voor het baarmoederonderzoek?

Daisy het wordt nu wel spannend he. Ik denk ook de hele tijd dingen te voelen. Borsten weer wat gespannen. De pijn is gelukkig weg. Spannend.

Anneke wat irritant. Lekkere start zo. Heb je iig wel even je woede nu al opgebouwd. Weet niet of dat heel handig is. Maar kan je gelijk van start met spuien. Sterkte.

Hier niet zoveel te melden. Gisteren gestart met schildere op zolder. Wat een pokkeklus. Maar wel fijn om met mijn handen bezig te zijn. Het is nu wat rustiger qua werk. Dus kan eindelijk het huis even schoon en dus een start met het schilderwerk. Dochter heeft ook wel behoefte aan een eigen kamer. Dus nu maar haast gaan maken. Maar wel waterbasis verf! Stel je voor dat ik wel zwanger ben!
    Hier begint de spanning ook langzaam op te lopen. Blijft irritant die wachtweken. Achteraf misschien toch niet zo handig dat ik geen ovutesten heb gedaan. Maar ben er wel wat minder mee bezig geweest deze maand.
    Hebben jullie nog weekendplannen??

2. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

Eindelijk tijd en een beetje energie om te reageren.

@bee, wat ontzettend fijn dat je 20 weken echo helemaal goed is. En ook goed dat je er voor gekozen hebt om straks te stoppen met werken, lekker alle tijd om voor jezelf te denken en je kleine mannetje. Wat mooi hè om hem zo te voelen bewegen, geniet er van hoor!!

@pluis, jeetje wat een tegenvaller zeg dat je baarmoeder niet schoon is en dat je daar nog op moet wachten ook. Bah, ik snap dat je hier ontzettend van baalt. Hoop dat het een beetje met je gaat.

@dewendy, wat spannend zeg bijna je Nod, ik hoop zo voor je dat het raak is! Fijn dat je een beetje afleiding hebt aan het schilderen. Wanneer denk je dat je ga testen?

@daisy, nog gefeliciteerd met je dochtertje hoor. Goed van je dat je je hebt ziekgemeld, eerst inderdaad alles op een rijtje krijgen en wat rust in je hoofd krijgen. Wat spannend zeg, ik hoop dat die ongesteldheid echt weg blijft, goed teken dat die temp zo hoog blijft. En die steken die je hebt, had ik deze keer ook hoor, hoop dus dat het hetzelfde betekent! Wanneer ga je testen?

@conejita, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Nederland en dat je je zo goed voelt bij de homeopatische arts! Ik hoop dat het heel snel een goede uitwerking heeft. Jeetje wat erg van je vriendinnetje zeg, wat zal moeilijk zijn om te horen krijgen.

@ Anneke, gelukkig dat je zoontje weer helemaal beter is. Wat heftig zeg zo aanvaring met die leerling. Wat ontzettend balen zeg dat je een uur hebt zitten wachten bij die psych, heeft het je wel geholpen het gesprek?

Binalo, khloe, hoe gaat met jullie?

@hier, ben erg moe op het moment, beetje grieperig ook en krijg wat meer last van misselijkheid maar wil helemaal niet klagen, mag blij zijn dat ik de kwaaltjes heb maar valt me toch wel zwaar op het moment allemaal. Erg veel met me zoontje in me hoofd bezig en vooral S'nachts ook dus slaap erg slecht. Op werk ook erg druk, dus ben bekaf als ik thuis komen maar ja aan de andere kant gaat de tijd ook weer snel voorbij, dus des te eerder is de volgende echo. Van het weekend even lekker rustig aan.

Fijne avond nog allemaal hoor en fijn weekend!
    Liefs, xxx

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

nou, hier is het weer even spannend, heb sinds vanochtend wat licht bloedverlies....zucht...
    Man en ik hadden het vanochtend nog even gezellig gemaakt, dus zou kunnen dat het daardoor komt. Ik voel ook echt heel goed dat ik bij mijn baarmoedermond wat pijn heb. Het is een beetje oudroze/bruin en dan echt maar een paar druppels telkens en soms wat slijm. Maar ik voel ook krampen in mn buik. Snap er helemaal niks meer van, want als het ongesteldheid zou zijn, zou mijn temp toch al lager moeten zijn geweest? Bij Delilah had ik ook de dag voor NOD bloedverlies...dus ik weet ook dat het onschuldig kan zijn. Maar pffff, heb liever dat ik gewoon helemaal geen bloedverlies heb, want dit maakt me zo onzeker. Dinsdag is het 2 weken geleden dat ik een pos ovutest had, dus wil dan pas gaan testen eigenlijk. Dus ik duim duim duim dat mn temp morgen niet ineens lager is en dat het bloeden niet meer wordt.
    Vorige week had ik ineens zo sterk het gevoel dat het deze ronde raak zou zijn. Heel gek, maar ik voelde me ineens echt zwanger. Niet zoals van Delilah met dikke buik, maar echt alsof er iets heeeel klein in mn buik groeide. Gister ook ineens gevoelige borsten en een vriendin vroeg vorige week ook ineens of ik misschien al zwanger was, want dat gevoel had ze namelijk.
    Door al die dingen ga ik er natuurlijk steeds meer op hopen....blegh, zou weer zo'n teleurstelling zijn als het weer niet gelukt is.

@dewendy: hopelijk geeft het klussen wat afleiding ;) Hier niet veel weekendplannen, behalve dat manlief morgen Delilah's naam op zijn schouder laat tatoeëren, naast de naam van Vienna. De zusjes naast elkaar voor altijd.

@Daan: hopelijk voel je je gauw een beetje beter. Lichamelijk en emotioneel. Al zal het emotionele gedeelte een stuk moeilijker zijn, logisch dat je nu toch ook extra veel aan je mannetje denkt. Knuf!

Liefs!!

4. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden.

Dais vaak gaat temperatuur naar beneden als ongi komt/word.

@hiero..
    Gaat redelijk. . Deze week beetje down.
    Gemis... leegte.. besef... lig weer vaak te piekeren en te malen snachts waardoor ik slecht slaap.

Xxx

5. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Khloe, heftig toch weer dit soort weken. Zo begrijpelijk.

Daisy, dat was niet de afspraak he. Jeetje dat bloedverlies en duizend keer naar de wc gaan. Het is zo irritant. En helemaal met een beetje bloedverlies. Ik had bij Eva idd ook wat bloedverlies bij de innesteling, maar een paar druppeltjes. Ook paar dagen voor nod. Hoop dat het bij die paar druppels blijft. Het zou zo leuk zijn. Wat fijn dat je man ook Delilah op zijn arm gaat tatoeeren. Mooi gezicht de zusjes bij elkaar.

Daan, naar dat je je zo rot voelt. En tuurlijk mag je nog steeds klagen. Je bent zwanger, maar daarmee is het niet opens allemaal goed. Begrijp dat wel. Kan me ook niet voorstellen hoe je nu in een zwangerschap staat. Misschien mag ik het ook gaan ervaren binnenkort.

Hier, ben zo moe....... Elke keer vroeg naar bed en zo veel slaap nodig. Wel goed gesprek gehad met zwangere zusje van de week. Net of ze opens besefte dat het allemaal wel heftig is wat er gebeurd is. Of ze kan er opeens beter mee omgaan. Ze heeft ook pittige tijd gehad. Maar was wel fijn.
    Verder wordt ik GEK van de reclames voor valentijnsdag. Het komt zo dichtbij en ik vond het zo een mooie uitgerekende datum. Nu is het gewoon om GEK van te worden. Overal zie je 14 febr. We moeten nog even bedenken wat we gaan doen die dag.
    De jongens hebben de as nu gezien, dus die moeten we eigenlijk terug gaan brengen naar het crematorium. Maar dat kost me toch meer moeite dan ik dacht. Vind het heftig. Liefst zou ik altijd een stukje hier houden. Maar heb al zitten zoeken naar een ring ofzo. En vind ze erg onbetaalbaar (goud) en daarbij om dan een ring te hebben met de as en die vervolgens kwijt te raken. Dat zou ik ook niet relax vinden. Dus verstandelijk weet ik wel dat we de as naar het sterretjesveld gaan brengen en zo een plek hebben om te gedenken. Maar emotioneel vind ik het lastig. Had in het begin niet zoveel met de as. Maar het wegbrengen maakt opeens weer emoties los. Wat fijn trouwens dat ik dit met jullie kan delen. Heb er zo genoeg van om elke keer met iedereen emotionele gesprekken te hebben.
    Gisteren de kinderen lopend naar school gebracht en het was overall een beetje wit en het zonnetje scheen. Blauwe lucht. Het was zo lekker om buiten te lopen. Dus uurtje gelopen langs allerlei dingen en even mijn hoofd laten malen. Was fijn. Misschien maar eens wat vaker doen. Lekker doorgelopen dus ook nog even mijn beweging gehad.
    Het gepland rouwen is nog niet gelukt. Ga me er vanaf maandag maar eens bewust mee bezig houden.
    Nu eerst weekend en bijna geen tijd alleen
    Fijn weekend

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Nou, niet zwanger hoor dames :(
    Gisteravond was het bloed al wat roder en meer en vannacht werd ik wakker om naar het toilet te gaan en toen gewoon volop ongesteld!
    Voor de zekerheid een vroege test gedaan net omdat mijn temp nog niet echt veel lager was vanochtend (donderdag 36.6, gister 36.7 en vanochtend weer 36.6), maar echt superwit hoor.
    Verdorie, heb vannacht amper geslapen, alleen maar liggen janken. Ik ben het nu al zat om elke maand teleurgesteld te worden, terwijl dit pas de 2e echte poging was. Ik mis mijn meisje dan weer extra veel.
    Ik word er ook een beetje moe van dat ik gewoon totaal mijn eigen lichaam niet door heb. Ik had niet door dat ik weeën had toen ik ging bevallen van Vienna, ik had totaal niet zien aankomen dat ze te vroeg geboren zou worden. Bij Delilah* dacht ik 3x dat ik zwanger was, maar toen was niet zo. En bij de 4e poging wist ik zeker dat ik niet zwanger was en toen was ik het juist wel! En ze zat verdorie al dood in mijn buik en ook dát had ik niet door!
    En nu was ik er weer van overtuigd dat ik deze maand zwanger zou zijn, maar nee hoor....

Het weekend begint weer lekker rot!
    (sorry meiden, moest even gal spuwen)

7. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daisy ik voel je verdriet helemaal in je bericht. Gatver zo balen dit. Dat vertrouwen in je lichaam zijn we denk ik allemaal wel verloren. Dus goed dat je hier je gal spuugt.
    Sterkte met weer een maandje wachten.
    Nu eerst dit verdriet weer een plekje geven.
    Knuffel

8. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Daisy, ik zit hier gewoon mee te janken, hoor! Die teleurstelling... ik weet ook niet hoe lang ik dat nog ga trekken... Dat het rot is, is maar zacht uitgedrukt! Ik heb de vorige ronde ook veel gehuild, vond het moeilijk om vol goede moed weer verder te gaan,maar dat kwam uiteindelijk wel,dus bij jou hopelijk ook!
    sterkte meid!
    Dikke kus

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #1289 conejita, 31 jan 2015
    Laatst bewerkt: 31 jan 2015
    Zo sorry voor je meid, Dais, ik herken het heel erg. Toen ik hoorde dat ik niet zwanger mocht worden eventjes kwam het verdriet van Noa ook meer boven. Hele dikke knuff voor jou!

Wendy wat fijn dat het wandelen zo hielp. Idd vaker doen ;). Vraagje, waarom moeten jullie de as terug brengen?
    Succes met de zolder! Werken met je handen wel lekker hè.
    Spannende wachten idd...Hoop op posi test. En anders toch maar weer aan de ovulatietesten. ?

Khloe, dikke knuff, ik hoop dat je je na het eerste trimester iets beter zult voelen? De hormonen maken het ook niet makkelijker hè. Trouwens nog gefeliciteerd met je tweede echo!

Bee, ik lees dat je gaat stoppen met werken? Good for you. Xxxx

Daan, jij ook nog gefeliciteerd met je echo. Wanneer tweede? Ik hoop dat je goed uitrust dit weekend. En tijd voor jezelf en je zoontje. Misschien jij ook tijd ervoor maken ? Planmatig rouwen net als wendy? Klinkt alsof je het druk hebt. En dan ook nog grieperig. Bah. Sterkte!

Anneke, wanneer jij Nod? Hoe is het nu met jou en je man?

Hier; had gister gebeld naar natuur arts maar hij nam niet op. Kan heb donderdagavond heeeeeel er gehuild en geschreeuwd (in kussen) alle verdriet en boosheid eruit en mijn lijf is zo ontspannen nu. Ik heb zijn opmerkingen ook minder in mijn hoofd. Noa kan toch niet overleden zijn Door verdriet uit het verleden van mij? Dat gaat wel wat ver eigenlijk. Ik heb besloten me er niet te veel van aan te trekken. Mijn geloof zegt ook dat dat niet goed is. Die man is God niet! ;)
    en mijn intuïtie zegt dat ook.
    Met mij vriendin die dus zwanger is kan ik goed praten en we steunen elkaar, en bidden met elkaar. Wel bijzonder.
    Baarmoederonderzoek heb ik wrsch over 1,5 week. Moet op dag 7-10 vj cyclus dus kan moet bellen als ik ongi word. Ik schat dinsdag of zo.
    hopelijk daarna de condooms s in het kastje laten liggen :D
    weet nog niet of ik meteen met ovulatietesten aan de slag ga, ik wil er niet zo erg mee bezig zijn. Wil er een beetje ontspannen ingaan voor zover mogelijk. En trouwens ik voel mijn ovulatie tegenwoordig.

Weekend,; mijn schoonmoeder heeft zichzelf uitgenodigd voor het eten (wij eten s middags warm) dus die komt straks. Ga effe berg was aanpakken en effe zonnetje lopen met Sam. Tis heerlijk weer. Vanmiddag even strand. Mijn man heeft me uit laten slapen vanmorgen. Had ik gevraagd :) zooo lekker.
    Morgen koffie met die vriendin en dan naar de kerk en een meubel ophalen wat we hebben laten opknappen en heel mooi geworden is!
    Verder beetje siesta rommelen samen zijn met mijn lief

fijn weekend!

Ps Knuffs en zwaai aan diegene die ik niet genoemd heb xxxxx

10. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    #1290 Pluis79, 31 jan 2015
    Laatst bewerkt: 31 jan 2015
    Ladies
    Hier ben ik weer, even weg van weggeweest.
    @Bee, hoe is het nu met je opa? Wat erg om te horen, komt er dan ook nog eens extra bovenop he.
    Wel heel knap dat je gaat stoppen met werken, je kleintje en jij zijn nu het belangrijkste. Vooral die laatste periode goed aan jezelf denken! En gefeli met je goede echo natuurlijk

@Anneke balen zeg dat je afspraak is misgegaan. Kan dan zon tegenvaller zijn. Stel je je er op in en dan loopt het toch nog anders.

@dewendy, spannende tijden nu ik ga iig voor je duimen.
    Hoe is het met de zoler? Schiet het al op.
    Ik vroeg me ook even af waarom je as niet kon houden?

@Daan hoe is het met jou? griep heerst momenteel weer even. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Kan me voorstellen dat je nu weer meer met je zoontje bezig bent. Is toch allemaal heel erg dubbel en het moet er denk ik toch uit, vandaar wss ook wel die dromen.

Khloe voor jou ook een dikke knuffel. Hoop ook dat jij je snel weer wat beter voelt. Slechte nachtrust doet natuurlijk ook geen goed voor je emo toestand dus hoop dat je ook een beetje tot rust kunt komen.

Daisy; neeee wat een tegenvaller kan ik me helemaal voorstellen. En dan ook even het vertrouwen in je lichaam kwijt te zijn, dat het dan toch elke keer weer anders werkt dan je elke keer denkt. Bah is echt balen. maar geef niet op, hoe lastig het nu ook weer is.
    Benieuwd naar de tatoo van je man, laat je straks een foto zien?

Conejita;goed dat je alles er ff uit hebt gegooid en het wat los hebt kunnen laten wat die natuurarts tegen je heeft gezegd. Fijn dat je dan weer even de kracht kunt vinden in je geloof. Doe vooral de dingen die goed voor jou voelen en wat bij je past. Die man heeft hoe dan ook wat dingen losgemaakt en ook goed om daar mee aan te slag te gaan maar daarin wel bij jezelf te blijven, want hij is idd god niet. Makkelijk praten ik weet het.
    Begint idd ook voor jou weer op te schieten om te beginnen met klussen, heeel fijn!

Hier; tja ik heb mezelf weer even moeten oprapen na het gesprek afgelopen maandag. Ik was echt in dikke paniek. Maar goed heb het er allemaal niet bij laten zitten. Uiteindelijk ben ik deze week vier keer in het zh geweest en is het me gelukt om de afspraak te vervroegen naar 9 februari. Ik baal er van, maar wil nu ook dat het eruit komt. Dus 9 febr ingreep. Vervolgens heb ik 12 mei gesprek in maastricht om risico te bepalen voor wederom Hellp. Ik mag tot 30 april niet zwanger worden dus ben heel blij dat die onderzoeken dan al heel snel kunnen volgen. Al klinkt mei nog heel erg lang :(
    Ik merk dat ik een beetje weerstand heb, ongewild zit ik nu ineens in een medisch traject wat ik helemaal niet wil.

Verder deze week nog bij een accupuntuur geweest maar die man sloot niet echt aan. Dus maar weer even verder zoeken.

Gisteren lekker tapas gegeten met vriendinnetjes en vanaaf weer verjaardag. Dus lekker weer wat afleiding.

Oh ik ben mss van plan om in het voorjaar in mijn eentje een paar dagen yoga te gaan doen in het buitenland, spanje, of portugal ofzo dus conejita als je toevallig nog een goede tip hebt, dan hoor ik dat graag ;)

Dikke knuffel voor jullie allemaal

11. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    oh ja ook nog een beetje posi nieuws; mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd op vakantie. Ik heb hem nog net niet het mes op de keel hoeven te zetten :p nee grapje, ik wilde het al heel lang maar nu eindelijk heeft hij me gevraagd. We wilde eerst 16 jan gaan trouwen, mijn uitgerekende datum maar denken er nu toch over om 31 oktober te gaan trouwen, de geboortedag van Luna

12. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Ha pluis, dat is inderdaad mooi nieuws! Gefeliciteerd! In ieder geval iets om naar uit te kijken!
    Die van mij krijg ik niet zo ver (maar ik hoef ook niet heel nodig, zou leuk zijn, maar zo niet, dan niet).
    Fijn dat je de afspraak hebt kunnen vervroegen, je moet er zelf achteraan, maar dan heb je ook iets!
    Fijne avond in ieder geval!

13. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden

Pluis gefeliciteerd, wat leuk en bijzonder dat hij op vakantie je ten huwelijk heeft gevraagd.
    Iets moois om naar uit te kijken.

Conejita, hoop dat de onderzoek positief uit pakt en weer gezellig mag maken, ik gun het jullie zo.
    Vind je heel sterk.

Dais, dikke knuffel voor jou, vreselijk he die teleurstelling, we willen het zo graag.

Wendy, waarom moet je de as terug brengen?
    Ik heb zelf ketting van een vlinder.
    See You Assieraden en gedenksieraden
    Mischien zie je daar iets moois bij, het is indd wel prijzig maar k moet zegge heel mooi.

K duim en hoop voor iedereen hier, dat onze wens voor een mooi wondertje in vervulling mag gaan, gun het jullie alemaal zo erg.

Hiero, slaap nog steeds slecht, heb net wel uurtje op de bank geslapen.
    Viel in slaap met tv kijken. Merk dat k het best moeilijk vind, bang om het weer kwijt te raken en los moet laten.
    Maar ook bang voor wat andere mensen nu straks denken, dat ze het te snel vinden ofzow
    K moet daar niks van aan trekken maar toch doe ik het wel.
    Merk dat het emo veel zwaarder is dan k verwacht hadt.

Fijn weekend meiden
    Xxx

14. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Conejita tuurlijk kan noa niet overleden zij door iets uit jouw verleden. Dat gaat wel erg ver. Hoop dat je die man nog te pakken krijgt. Maar ik zou er niet meer naar terug willen. Zo kan je alles wel draaien.

pluis fijn dat de afspraken vervroegt zijn!

De as hoeven we niet weg te brengen. Maar dat was de oorspronkelijke afspraak met het crematorium. Zodat ze op t sterretjesveld komt bij alle andere te vroeg geboren kindjes en het zusje van vriendinnetje van de oudste. Ben er nog niet uit. Bedankt voor de tips.

15. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pluis gefeliciteerd!!!!

16. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

@daisy, wat ontzettend balen zeg, ik snap dat vertrouwen in jezelf kwijt zijn helemaal hoor, hoop dat het snel weer een beetje terug komt! Veel sterkte nog hoor!

@pluis, wat een leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd hoor, iets om naar uit te kijken! Wat goed dat je je afspraak hebt kunnen vervroegen, mei klinkt inderdaad nog heel ver weg maar voor je het weet is het zover hoor! Inderdaad zijn er een hoop mensen die grieperig zijn, nu nog keelpijn en erg moe. Hoop dat het dromen wel wat minder gaat worden, is wel echt vermoeiend elke nacht wakker.

@conejita, nou wat een onzin zeg wat die natuurarts zegt, niks van geloven hoor, is helemaal niks van waar! Hoop dat je een lekker weekend hebt gehad, het klonk in elk geval wel goed! Ik inderdaad rustig aan gedaan en dus wel iets uitgerust. Aanstaande vrijdag 2e echo. Misschien moet ik er inderdaad overdag ook echt tijd voor maken zodat ik er S'nachts misschien wat minder mee bezig ben.

@khloe, niet bang zijn voor wat andere ervan gaan denken of zeggen hoor, ik kan me niet voorstellen dat iemand niet blij zal zijn na wat we hebben meegemaakt. En dat het erg emotioneel is, herken ik erg hoor, ben ook erg bang dat het zo blijft of nog erger gaat worden. Sterkte hoor, knuf!

Voor allemaal fijne avond hoor,
    Xxx

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Joehoe Pluis!! gefeliciteerd! Ik wist het eigenlijk diep van binnen al ;)
    ja mijn man heb ik ook "gestimuleerd" hoor haha. en k heb niet gewacht tot ie me zou vragen. k heb het geopperd en toen zei die "ok" lekker droog :D. maar sinds ons trouwen is ie erg veranderd en nu zou die nooit anders meer willen en moedigt hij zelf anderen aan haha.
    Fijn dat je de datum hebt vervroegd idd maar tis ergens ook wel lang he :(. Ik weet hoe het is als je nog niet "mag". Toen ik me er eenmaal aan overgaf, ging het beter. Ik merk dat ik het nu oké vind. mar ja, ik ben er nu ook bijna. sterkte!!

khloe: k hoop dat je binnenkort beter kunt rusten/slapen. ik was ook zoooo gespannen bij zwangerschap na Noa*. pfff tis ook niet niks rustig aan moppie <3

wendy: succes met beslissing maken rondom as. Noa ligt wel bij andere kindjes en vind dat wel mooi. (begraven)
    .... wanneer NOD??

lief dat jullie zeggen dat het niet door mij komt. dat bedacht ik me dus later ook. was gewoon een lompe man. maar ik vertrouw wel op die pilletjes, vanwege t verhaal van me tante. maar ik ga niet meer terug naar hem. Ik ga hem ook niet meer bellen. vind het de moeite niet.

dais, voel je je alweer wat "beter"?

hoe gaat het met de andere dames?
    Anneke ben jij nog aan het proberen?

ik wacht op me ongi, dan bellen voor baarmoederonderzoek volgende week. best spannend.
    ik ga morgen naar die pastor voor healing prayer maar k voel me eigenlijk al vanaf vrijdag heel goed. geen negatieve gedachtes etc. ik merk dat dat komt nadat ik alles bij God neerleg en dan voel ik een soort "bescherming" om me heen. zodra ik weer gedachtes krijg, leg ik ze weer bij God neer en zo gaat het heel goed.

dikke knuff voor allen!!!

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

hey meiden,

@Daan: hopelijk zijn die nachtmerries snel over en voel je je snel weer beter! Veel succes as vrijdag met de 2e echo!

@dewendy: neem je tijd wat betreft het as hoor. Naar dat sterretjesveld kan altijd nog. Misschien is een keepsake urntje ook iets? Dat je een symbolische hoeveelheid thuis houdt en de rest uitstrooit?

@khloe: wat rot dat je nog steeds zo slecht slaapt. Logisch ook, het is gewoon weer zo spannend! Hopelijk lukt het je binnenkort toch om weer wat rust te vinden, in je hoofd maar ook letterlijk (even lekker weer slapen).

@Anneke: de moed is idd inmiddels alweer een beetje terug. Was vrijdag en zaterdag gewoon even heel moeilijk, maar nu zie ik het maar als dag 4 van een evt nieuwe zwangerschap :p

@pluis: gefeliciteerd meid!!!! Mooi die datum ook! Hier duurde het ook een tijdje voor ik gevraagd werd; na 12 jaar bij elkaar en 1 kind was het eindelijk zover hihi. En goed dat het gelukt is om die afspraak te vervroegen! Die yoga klinkt trouwens als een mooi avontuur, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

@conejita: goed dat je je verdriet en woede er even uit kon gooien. En idd, laat die man maar kletsen, goed dat je je daar overheen kan zetten ;) Klonk trouwens ook als een relaxed weekend, lekker!

@hier: na zaterdagochtend had ik echt nergens meer zin in. Wilde eigenlijk zelfs niet meer mee met de tattoo laten zetten van mn man. Maar dat vond ik ook weer zielig, was toch een emotioneel moment. Dus even geprobeerd iets leuks aan te trekken, mn haar gedaan, make-up en voelde me daarna een stukje beter. Even voor mezelf zorgen hielp dus ;) En eigenlijk gaat het sindsdien weer even beter. Ik probeer deze maand maar weer met goede hoop er tegen aan te gaan. Ik ga gewoon door met tempen, en ook de ovutesten ga ik weer doen, omdat mn cyclus gewoon nog te onregelmatig is. Vanochtend was mn temp eindelijk pas gezakt...en dat terwijl ik alweer op dag 4 van mn ongesteldheid zit. Nu heb ik mn ei ongeveer met Valentijnsdag...ach, wie weet is dat wel hét moment om een kindje te maken hihi.

Oh, dit is trouwens de tattoo van mn man geworden: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10959520_10153059642844049_4761055695496449995_n.jpg?oh=cbbe201a887b8f8ac53ee0e329702123&oe=5552102D&__gda__=1430965307_947cb7195637015af4e6358e10f394fa De twee zusjes naast elkaar voor altijd gedragen op papa's schouders: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1450937_10153059642904049_132622468671500754_n.jpg?oh=07da346486097a395cb0394d03525c28&oe=554D4570

Fijne dag iedereen, hier schijnt het zonnetje. Doet een mens toch goed ;)
    XXXX

19. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Conejita, knap dat je de moed weer gevonden hebt. Hoop dat je dat vol kunt houden!! Het scheelt zoveel als je het een beetje trekt allemaal.

Pluis, het is idd nog lang wachten. Maardan is je lichaam hoop ik wel helemaal hersteld. Maar toch. Ach blijf hier maar van je afschrijven en lekker dingen regelen voor de bruiloft geeft toch wat afleiding!!

Daisy, zo denk ik ook altijd. Eerste dag is verschrikkelijk bij ongesteldheid en daarna denk je 'dit is misschien wel de ... dag van mijn zwangerschap.
    Trouwens, ik zie nog wel een mooi plekje voor een nieuw kindje op de rug van je man!! Wat een gave tattoos!! En dan een naam zonder *.
    Eigenlijk ben ik op zoek naar een gouden ring. Heb de website van Khloe ook al bekeken, maar daar alleen maar zilver en staal. En bijna 1000 euro zoals overall wel te krijgen is vind ik wel weer erg veel geld. We zien wel. Het heeft inderdaad geen haast.

Hier hard aan het werk op de zolder. Merk dat dat heel veel scheelt in het rot voelen. En sowieso na zaterdag slechte dag nu weer wat betere dagen. En natuurlijk nog steeds de hoop dat het raak is. Voel weer allerlei dingen. Zoals elke maand.
    De zolder is echt nog vreselijk veel werk. Dus voorlopig hoeven we ons niet te vervelen. Nu schilderen en schuren en stuuken en aftimmeren en nog veel mee. Hoop dat we vanaf dit weekend een deadline hebben :D
    Nu nog even de tijd uitzitten tot dit weekend qua testen. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou. ZOndag ga ik voor het eerst na Eva weer naar mijn oma. Zie er best wel tegenop. Want die heft nog weleens rake opmerkingen. Maar ze is superlief. Dus we zien het wel. Dat is wel nod dag (bij 31 dgn). Dus ga dan sowieso 's morgens testen. Heb geen zin om verrast te worden met ongi terwijl ik bij haar zit. Ze woont 2 uur rijden hiervandaan. Dus zo vaak gaan we niet.

Ik ga weer aan de gang.

Fijn dat ik weer even kon spuien!!!!! :p

20. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Hoi allemaal,

@Daisy, fijn dat de knop weer om is! Even zwaar klote voelen en vervolgens toch weer de positieve draai eraan geven. Hoop dat je cyclus wat meer regelmatig gaat worden.
    mooie tatoo's van je man! Wat goed dat je toch mee bent gegaan.

@conejita, fijn dat god jou zoveel steun geeft en ervoor zorgt dat jij wat meer rust hebt. Slim dat je die arts niet meer belt, die dingen waar je wel wat aan hebt lekker gebruiken en al het andere zo snel mogelijk vergeten!
    Hoop dat je ongi snel komt. Kan me voorstellen dat je dat onderzoek spannend vindt. Duurt het lang voor je daar de uitslag van krijgt?
    Mijn nod is trouwens 8 of 9 feb, we geven dus nog niet op!

@dewendy, fijn dat de zolder je lekker afleiding geeft. En hoop voor je mee datje na het weekend wat voort moet gaan maken met de nieuwe kamer!

@Khloe, vervelend dat je slecht slaapt. Snap wel dat je onrustig bent. Kun je daar vanuit het ziekenhuis niet in begeleid gaan worden? Weet dat ik afgesproken heb met de maatschappelijk werkster dat ik me weer bij haar meld op het moment dat het weer gelukt zou zijn. Misschien is er iemand die jou kan ondersteunen, al is het maar om je zorgen even bij kwijt te kunnen en gerustgesteld te worden. Hoop voor je dat je snel wat beter slaapt en anders lekker s middags even plat!

@daan, spannend weer een echo! Wel fijn om weer even te mogen kijken. Succes!

@de rest, hoe gaat het met jullie? En zwaai zwaai knuf knuf:)

@hier, vrijdag dus bij de psycholoog. Bleek uiteindelijk dat de afspraak van 12 uur niet op was komen dagen, dus als ik gewoon daar had gewacht, was ik alsnog eerder aan de beurt geweest!!! Gelukkig lag de fout van de verkeerde tijd niet bij mij (wat kun je dan toch aan jezelf twijfelen...). Heb wel gezegd dat ik er flink vam baalde, maar goed, heb je uiteindelijk niets aan. Heel mijn verhaal verteld, ze stelde heel gerichte vragen, moet schijnbaar, want er moet meteen een diagnose gesteld worden voor de verzekering. De diagnose die ik heb gekregen is 'depressief', vond ik niet zo leuk om te horen, best wel moeilijk eigenlijk, maar weet ook wel dat ik er weer vanaf kan! Ik ga een stukje emdr doen en verder gedragstherapie zoals dat zp mooi heet. Hopelijk komt er dan weer wat meer rust en kan ik eindelijk weer vrolijk zijn, want merk wel dat het daar veel aan ontbreekt. Ze zei dat een nieuwe zs me waarschijnlijk veel zou helpen, maar snapte van de andere kant ook heel goed dat er dan een bepaalde druk op komt te staan, het hele zwanger worden gebeuren. Ook hier zal ik mee aan de slag moeten, maar ook ik heb de hoop dat dit na het weekend niet meer hoeft...!
    Verder redelijk druk weekend achter de rug, maar iig de avonden lekker thuis.
    Hier schijnt het zonnetje inmiddels ook weer. Vanmiddag in een verschrikkelijke regen/hagel/sneeuwbui terecht gekomen, met mijn zoontje achterop... nergens fatsoenlijk kunnen schuilen, bovendien was mijn zoontje doodmoe, dus wilde ik zo snel mogelijk thuis zijn. Ik was drijfnat! Lekker even samen onder de warme douche, dat is dan wel weer fijn, hij daarna naar bed en ik dus even tijd voor mezelf! Zal hem zo maar weer wakker maken, voordat hij vanavond niet naar bed wil.

Fijne avond allemaal!
    X

Deel Deze Pagina