Dames ik verschuif dit topic even iets naar beneden naar de 'vlinder clubs'. Dit onderdeel is namelijk meer bedoeld voor de vlinderkindjes.
Hallo Inge, Ik heb 27 dec mijn 1e controle. Ben vandaag begonnen met 4 uurtjes werken. Kon moeilijk slapen vannacht, voel me raar. Zo bang dat er weer iemand van mij afgepakt gaat worden... En ik wil ook niet te veel stress voor de baby2.0. Pfff, ik ben moe, moe van het vechten om er bovenop te komen, moe van het constante verdriet. Ik voel me verslagen. Ik ben heel blij met weer zwanger zijn, begrijp mij niet verkeerd! Maar het leven blijft dubbel. En ik leef dis nu heel erg naar de 27ste toe, maar dan wel naar het moment NA de echo. De echo zelf krijg ik echt buikpijn van. Hoe ver ben jij nu Inge? En heb jij al een datum om naar toe te leven? Ik probeer maar wel te beredeneren dat de kans dat het goed gaat groter is dan de kans op een miskraam..(hoe moeilijk dat te geloven is)
Hoi Amber, Je gevoel is zo herkenbaar. Voor mij is het nu 5 maanden geleden en heb nog die dagen dat ik me helemaal verslagen voel. Het gaat wel steeds beter met de tijd. Ga vooral niet weer te snel door met de dagelijkse dingen. Daarmee bedoel ik neem de tijd voor jezelf en geef toe aan het verdriet en de pijn. Anders denk ik dat je jezelf in de toekomst tegen komt wanneer je te snel weer doorgaat. Wij hebben de eerste echo op 16 december. De test gaf bij mij aan zwanger 2-3. Ik ben dus verder dan ik zelf dacht volgens mij. Mijn cyclus was heel onregelmatig de afgelopen 5 maanden. Dus ik denk dat ik nu ongeveer 5 weken ver ben. Met twee miskramen achter de rug en trisomie 13 met 20 weken, kan ik ook moeilijk geloven dat dit goed kan gaan nu. Maar hoop is er zeker wel. Wordt echt aftellen nu voor ons naar de datum van de echo.....
He dames, Ff wat anders: zien jullie ook zo op tegen deze decembermaand?! Voor mij hoeft t allemaal niet... Hoop dat ie snel voorbij is!
Hier nog niets gepland voor de kerst en oud&nieuw. Wil er ook nog niet over na denken. @kaatje, je bent toch pas weer begonnen met werken? Lukt dat allemaal een beetje?
Ja klopt... 1 ochtend in de week (normaal werk ik drie dagen).Moet zeggen dat het me echt niet tegen valt, ondanks at ik veel met kinderen werk Vind het ergens ook wel weer lekker... Ff wat anders en je hoofd leeg (soort van) hoop na de kerstvakantie te gaan uitbreiden!
Voor mij hetzelfde hier hoor, de feestdagen zijn toch anders dit jaar... Wel dan niet met een lege buik maar wel met een ander kindje. Zulke vreemde gedachtes. Ik vind het ook heerlijk om weer te werken, deze week 4x4 uur geweest. Ben bestralingstherapeute en vind het contact met patienten weer onwijs leuk! Volgende week weer 4x4 en dan maar kijken of ik de week erna naar 4x5 uurtjes kan. Voor wie wel de sint op bezoek krijgt: veel plezier!
Hey allemaal. Inge en Amber ik heb jullie nog helemaal niet gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat goed! Sorry dat ik t niet eerder gedaan heb nog. Het was moeilijk met veel bezoekjes aan de gynaecoloog omdat m'n cyclus niet op gang wil komen. Volgende maand mocht ik aan medicijnen beginnen terwijl ik zo gehoopt had deze maand al te mogen beginnen! Wat een teleurstelling! En ik vond de December maand al niks maar zonder Rafael is t helemaaaal ellendig. Alleen nu heb ik gister opeens POSITIEF getest! En vandaag zei Clearblue Zwanger 1-2! Wauw!
Meid wat geweldig!!!!! Gefeliciteerd.... gaaf zeg!!! Ik zeg heel eerlijk: het zou bij mij ook wel eens zo kunnen zijn, vandaag is mijn NOD... maar ik durf niet te testen! Hoe voelen jullie je verder? Qua zwangerschapsklachten....
hihihi.... euhm plassen op afroep ben ik nie zo goed in hoor! maar kan dat wel in de avond? hoor altijd dat dat met ochtend urine moet...
Simmy jij ook ontzettend gefeliciteerd! Een spannende tijd die nu gaat komen. Kaatje ben ook heel benieuwd naar de test. Ik zal voor je duimen. Ben zelf nogal bang. Heb nergens geen last van. Dan ben ik weer zo bang dat het niet goed is. Wel raar, ik ben blijer met symptomen dan geen lijkt het wel.
Oo dat herken ik wel hoor Inge! Symptomen geven toch een soort van bevestiging... Had ik bij Emma net zo goed hoor, maar nu misschien nog wel meer! Daarom vind ik testen ook zo spannend, aan de ene kant willen we t natuurlijk heel graag maar de bevestiging maakt t ook weer erg spannend... Nou ik ga maar even naar t toilet...
ik heb een foto geplaatst in het test forum... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/482726-wie-wil-even-voor-meekijken.html#post16214568 wat vinden jullie?? Vind het zooo spannend, hoopte op een knaltest, en nu het geen "knaller" is ben ik bang dat dat weer fout is... aaahhhh misschien even een clearblue halen dan staat het tenminste zwart op wit!
wauw!! Gefeliciteerd! Zeker weten zwanger!! En dan lopen we precies gelijk Kaatje! Echt heel leuk! Wel ervan genieten he! <3
Haha allee als jij t ook doet he... Kunnen we met zijn vieren elkaar steunen en supporten! Gaaf he...
Owww! Simmy wat geweldig nieuws en kaatje, ik hoop dat we van jou ook snel wat horen... @kaatje, ik ben moe moe en euhm moe. Helemaal in combinatie met werk opbouwen en de stress zit ee natuurlijk ook wel in. Maar ik probeer maar te denken werk nu maar halve dagen dus lig de andere halve dag te broeden en dan sleep ik mezelf wel weer van de bank om even rustig te sporten. Verder heb ik op wat vollere borsten en opgezette darmen nog niks... Maar ben vandaag ook pas 5 weken. Van Malin was ik erg misselijk en luste ik bijna niks meer dan koud water, brood en vla en bananen. Haha her gezond. Benieuwd of dat nu weer hetzelfde gaat zijn.
Owww kaatje! Ik zit op mijn telefoon en deze had jou berichtjes niet ge-upload! Maar je bent OOK zwanger!!! Wat onwijs goed zeg, vruchtbaarforum