Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

@pluis: wat ontzettend lomp dat je na je ingreep op een kamer met een baby werd gelegd! Daar hadden ze wel even over na kunnen denken, het is allemaal al moeilijk genoeg. En dat van die vriendin vind ik belachelijk; alsof het een feestje was?! Je maakt zelf wel uit wie je er wel of niet bij wilde hebben. Betekent heus niet dat iemand niks voor je betekent, maar met de ene kan/wil je het wel delen, met de ander niet. Maar dat ze er al iets over zegt laat ik mijn ogen zien dat het geen vriendin is die zich vooral om jou bekommert. Lekker laten kletsen dus en niks van aantrekken. Dikke knuff!!

@MammaBS: hopelijk nu weer de eerste keer raak! Ik kan me goed voorstellen dat het iig al hoop geeft dat je er weer mee bezig bent. Dat heb ik met de ovulatietesten. En logisch dat je na 4 uur werken zo moe bent. Ik heb het al met een half uurtje autorijden. Van dat concentreren op de weg ben ik dan al helemaal kapot.

@conejita: hopelijk is het snel weer raak! En het is sowieso al heel goed denk ik dat je gelooft dat het gewoon goed zit bij jullie, geeft misschien al wat meer hoop?
    Ik ben idd weer bezig met ovutesten. Mn cyclus is gewoon te onregelmatig om het op zn beloop te laten haha. In dec had ik op dag 18 een pos ovutest en vorige maand pas op dag 23. Dus ik verwacht tussen volgende week maandag en zaterdag een pos ovutest. Ik voel mijn ovu ook maar ik voel ook het rijpen van het eitje, het innestelen, enz hahahaha. En dan weet ik af en toe niet meer wat ik nou precies voel :p

@dewendy: wat een mooi idee, die Valentijnskaarten sturen. Valentijnsdag vieren uit naam van je kleine meisje, zo is het even extra haar dag ;)

@Binalo: een extra dikke knuffel vandaag voor jou! Hopelijk kom je de dag goed door en misschien lukt het je zelfs om er een 'mooie' dag van te maken. En wat fijn dat de eerste echo goed was!!! Maar ik denk dat het logisch is dat je nog niet helemaal blij durft te zijn/kan zijn. Het is toch heel spannend en het voelt misschien ook wel moeilijk tegenover je verloren ukkie (dat zou ik zelf iig hebben, ook al is dat onterecht).

@Daan: wat mooi een herdenking morgen in het ziekenhuis! Van het crematorium kregen we ook een brief dat er morgen een herdenking is. Maar mijn man vind het nog te moeilijk (die is bang dat hij gaat huilen en dat wil hij niet in het openbaar doen). Misschien dat we het over een paar maandjes wel kunnen als er evt weer een herdenking is (in crematorium of ziekenhuis).

@Bee: hoe gaat het nu? Fijn dat het iig tot nu toe rustig is gebleven, zo volhouden! Knuffel!!

@khloe: fijn dat de echo weer goed was!!! :D

@mijn vader's operatie: bedankt voor de lieve reacties! Operatie is goed gegaan maar hij schijnt er nu alweer last van te hebben (heel veel pijn en moeite met plassen - hij had prostaatkanker). Heb echt zo'n medelijden met hem, hij moet continu naar de wc, heeft heel veel pijn, moet zelf met een katheter aan de slag, elke dag weer. Hopelijk gaat het nu snel eens beter met hem!

@hier: het gaat hier nu weer zo'n beetje zn gangetje. Ben bezig met tempen, ovutesten, af en toe gezellig maken. En dan zie ik het wel. Ben er deze maand geestelijk minder mee bezig, misschien scheelt dat voor eind van de maand :p Na het telefoongesprek met het uwv ben ik naast het meer bewegen ook begonnen met gezonder eten, want ik vond dat het tijd werd om die laatste zwangerschapskilo's kwijt te raken. Mn lichaam zo gezond mogelijk maken voor een nieuwe zwangerschap! Ik was 12 kilo aangekomen in de hele zwangerschap en op 1 jan zaten er daar nog 6 van aan. Nu nog maar 1.5 kilo en dan ben ik weer op mn startgewicht (ik was wel al wat afgevallen voor het gesprek hoor haha, niet dat ik 4.5 kilo ben afgevallen in de laatste paar dagen hihi).

Fijne dag allemaal!!!!
    Liefs!

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Sorry even tussendoor mijn vriendin die gelijk met mij zwanger was.. haar meisje is ook overleden :((((
    16 w zwanger. Het hartje was niet goed...
    wisten we al maar we hadden nog hoop

Pfff dit hakt er in :(

3. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Lieve meiden,

Ik heb besloten toch maar te gaan genieten van carnaval. Reageer dus later op jullie.

Maar,

Binalo, heb veel aan je gedacht vandaag. Hoop dat je de dag een beetje doorkomt. Bij mij viel het uiteindelijk alles mee. Heb nu wel een soort van rust, best raar, maar ook wel fijn .

@conejita, wat ontzettend naar van je vriendin, jeetje... sterkte!

@bee, hoop dat alles goed met je gaat en dat je buik rustig is en blijft.

@wendy, sterkte morgen. Denk aan je!

@de rest, zwaai zwaai, knuf knuf knuf!

Dikke kus!

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Anneke, veel plezier! lekker feesten nu het nog kan ;)

Bee; ik denk veel aan jou en bid voor jullie. dat alles rustig blijft in je buikie!!

weet je, als we nou volgend jaar of zo eens met z´n allen afspreken als ik in Nederland ben... even een koffietje drinken? lijkt jullie dat niet leuk?:)

zomaar een ideetje hoor

knuff knuff chao chao

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Lijkt me een heel leuk idee!! En dan hopelijk allemaal met een bubbie op schoot :D

6. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    #1386 MammaBS, 13 feb 2015
    Laatst bewerkt: 13 feb 2015
    Hey meiden,

@Binalo, wij gaan samen naar de psycholoog. In het ziekenhuis hebben ze meerdere keren gezegd dat het wellicht goed zou zijn als we er naartoe zouden gaan. We zijn overigens pas 2 keer geweest. Dat is wel vervelend voor je dat je vriend niet meer mee wilt gaan. Is hij wel al eerder meegeweest? Ik merk dat mijn vriend en ik wel op een lijn zitten, maar toch verwerken we het ook weer anders. Wellicht dat 1 van ons eerder klaar is met de psycholoog en dat de ander dan nog alleen gaat.

Hoe is het vandaag gegaan? Ben je de dag een beetje doorgekomen?

@Daan01, veel sterkte in het ziekenhuis bij de herdenking. Eigenlijk vind ik het wel een mooi gebaar, maar je zult alles vermoedelijk weer opnieuw beleven. Sterkte!

@Bee1986, zo fijn dat alles rustig is gebleven! Leef zo met je mee!

@Anneke83, veel plezier met carnaval! Fijn dat het gisteren uiteindelijk wel mee viel.

@conejita, fijn dat de HSG goed is gegaan en dat de vorm van de baarmoeder een zwangerschap niet in de weg zou staan! Misschien toch maar op je intuïtie afgaan?

Bij IUI worden 1, 2 of 3 eicellen opgewekt met hormonen en wordt het zaad van de partner hoog in de baarmoeder ingebracht. De vorige keer zijn we ook zo zwanger geraakt. Hoop dus dat dit nu ook weer gebeurt.

Och wat vreselijk van je vriendin :(

@khloe877, wat fijn dat je echo goed was!

@dewendy, sterkte morgen!

@Daisykesie, knap hoor dat je bijna alle kilo’s weer kwijt bent! Meer bewegen en gezonder eten is nooit slecht toch. Voel je je lichamelijk ook beter?

@hier, wil even kwijt dat we morgen de as van ons dochtertje gaan ophalen. Dan is ze eindelijk thuis! Aan de ene kant vind ik het heel fijn, aan de andere kant zal ze er nooit 'echt' zijn....

Xx

7. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Inderdaad afspreken met baby op schoot. Hoe zou dat zijn als iedereen hier dit geluk (weer) mag meemaken...

8. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Jaaaa vind ik een heel leuk idee;)
    Xx

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

schijnt bij jullie het zonnetje ook zo lekker?

Lieve Bee, hoe gaat het met jullie?

Liefs!

10. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Middag ladies,
    Reageer later ff wat uitgebreider. Heb me nl ook even aan de carnaval gewaagd, nu het nog kan.
    Daisy hier ook heerlijke zon, doet wel goed merk ik
    Bee hoe is t met jou?
    En ik vind de meeting ook een leuk idee :)

11. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    De meeting is n erg leuk idee!

Hier is het ook heerlijk weer. Lekker uitgewaaid na n pittig ochtendje gisteren. Maar die dag is ook weer voorbij!!

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #1392 conejita, 15 feb 2015
    Laatst bewerkt: 15 feb 2015
    Wat fijn dat jullie genieten vh weer en carnaval! Hier in Spanje vieren ze het ook. Optochten en alle kinderen verkleed. Kwam precies langs de winkel en ik stond zaterdag de hele dag. Veel verkocht en gezellige sfeer. Ik had ook wat leuke creaties gemaakt v snoep en alles verkocht! Geeft goed gevoel.

Dais, jij goed bezig meid met gezond eten en bewegen. Ik zit nu ook bij een topic hier op het forum om elkaar te motiveren hierin. Echt fijn ik had het nodig. Net lekker gejogd!

We hebben besloten deze ronde er gewoon weer voor te gaan dus spannend!
    We hebben een week het niet gezellig mogen maken vanwege de test dus vandaag vlogen de vonken er vanaf hihi.

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn om elkaar eens te ontmoeten!

Bee, hoop alles okay meis!

Ps mijn vriendin is zaterdag bevallen van een meisje...die dus in haar buik overleden was met 16 w.
    ze wil rust dus ik heb r nog niet gesproken maar ik leef natuurlijk erg mee.

Wen, ja, was het pittig meis. Fijn dat je hebt kunnen uitwaaien. En schrijf maar weer van je af hier als het nodig is he. Dikke knuff voor jou.

gisteravond appte mijn zusje me dat ze zo trots op ons is, op mijn man en mij, hoeveel ze van ons houdt en van Noa, en dat ze zo dankbaar is dat ze bij de bevalling mocht zijn. (Ze nam foto's). Ze had ook tegen Noa gezegd, zei ze, dat we altijd v haar blijven houden. Zo lief! ! Allebei zaten we te huilen.

Een weekend met allerlei emoties dus.

Hoe was jullie weekend?

13. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@conejita, wat fijn dat alle uitslagen goed waren en dat jullie niks meer in de weg staat! Jullie hebben er alvast goed gebruik van gemaakt lees ik net hahah Hoop echt heel erg dat het meteen raak mag zijn. Wat vreselijk voor je vriendin zeg, heel veel sterkte hoor, is vast heel moeilijk voor jou ook om haar verdriet te zien. Wat lief van je zusje zeg..

@khloe, gefeliciteerd met de goede echo weer hoor en lekker snel over 2 weekjes weer kijken, is wel heel erg fijn hè, zoveel de kleine te zien.

@daisy, misschien dat je man over een paar maandjes het wel aandurft ja, is ook wel heel erg snel voor jullie nu al. ik vond het erg mooi maar ook wel heel erg emotioneel. Wat goed zeg dat je zo gezond bezig bent! Vervelend voor je vader zeg, hoop dat het al iets beter gaat.

@anneke, hoop dat je een leuke carnaval hebt!

@mammabs, nog bedankt hoor. Wat fijn dat jullie dochtertje eindelijk thuis, zal ook wel heel erg moeilijk zijn. Blijft ze bij jullie thuis? Hebben jullie al een urn?

@bee, hoe gaat het met je?

@meeting, een heel leuk idee en dan inderdaad hopelijk allemaal met een kleintje.

@hier, de herdenking wat gisteren erg mooi maar ook ontzettend moeilijk. De verloskundige en 2 verpleegkundige die bij mijn bevalling waren, waren speciaal gekomen, ontzettend lief en fijn om weer even met ze te praten maar poeh wat moeilijk om ze weer te zien. Wel even gehad over mijn zwangerschap van nu en afgesproken dat als ik wat verder ben een keer langs kom op de verlosafdeling zodat de schok niet te groot is als ik er echt weer moet zijn over 6.5 maand. Alle namen van de kindjes werden genoemd, kaarsen aangestoken, verder waten er mooie teksten en liedjes, heel bijzonder.
    Vandaag lekker mooi weer en een heel stuk gewandeld, heel fijn! Nu weer uitkijken naar donderdag, dan weer de volgende echo.

Fijne avond allemaal nog,
    Liefs
    Xxxx

14. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    [FONT=&quot]@dewendy Hoe ging het zaterdag? Sorry ben niet eerder hier geweest. ik heb toch een rotweekend achter de rug. Maar ik heb zeker wel aan je gedacht hoor! Ik dacht zelf toch het hele weekend, ik had ook nu kunnen bevallen, of nu, of nu..

@conejita.
    Wat een rotnieuws van je vriendin!! Vreselijk!!
    En je eigen verhaal. Ik moest wel een beetje lachen om je warrige verhaal. Ik volg het nog hoor.
    Spannend hoor! Fijn dat je baarmoeder goed is!! Nu hopen dat het heeeel snel raak is!!! ik zou er gewoon voor gaan ook hoor! Snap je heel goed!
    je hebt genoeg zwangerschapstesten gekocht in ieder geval ;)
    Had ik ook gedaan, heb nu nog ovulatietesten en zwangerschapstesten over. niet gehoopt dat het zo snel raak zou zijn.

@Anneke, lekker carnaval gevierd en je gedachteneven van je af kunnen zetten?

@Khloe Fijn zeg dat de echo goed was! Ik ben het even kwijt, dit was je tweede echo toch?
    @Daan Wat lief dat de verloskundige en de verpleegkundigen speciaal zijn gekomen!! klinkt heel mooi die dienst!
    Donderdag heb ik ook een echo. Spannend! bij mij de 2e.

@daisy Fijn dat de operatie van je vader goed is gegaan. Hopelijk voelt hij zich ook gauw weer wat beter dan!! lijkt me heel erg naar

@Mamabs jullie hebben de as van je dochtertje nu thuis. Fijn idee?
    Wij zijn ook altijd met zijn 2en naar maatschappelijk werk geweest hoor. maar mijn vriend is er nu voor zichzelf klaar mee. We zitten wel op 1 lijn, maar de verwerking is wel degelijk anders.

@afspreken. Lijkt me erg leuk!

@ Hier. vrijdag was een rotdag. Ik heb de hele dag wat in huis gehangen.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]'s Middags kreeg ik nog visite. maar behalve haar, heeft niemand er in mijn omgeving aan gedacht... Stom he, ben ik toch teleurgesteld in.
    Zaterdag en zondag zat ik ook nog niet lekker in mijn vel. Beetje aangemodderd. Nu weer aan het werk.
    ik denk wel veel na.
    Donderdag hebben we een tweede echo. Heb ook weer vragen vor de gyn.
    Zoals waarom ik alleen een nipt krijg en geen echo erbij met nekplooimeting ofzo.
    En wij hebben een verhoogde kans op herhaling. Ze zegt wel steeds dat die kans heel klein is. Maar ze noemen het toch maar mooi een verhoogde kans... Straks gebeurt het weer..[/FONT]

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Binalo, wat rot dat niemand er verder aan dacht vrijdag. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.
    sorry maar is er ook weer gebeurd dat dat nu weer kan gebeuren? Best heftig als de gyn dat zegt ja.
    succes donderdag meis!
    Oh fijn dat je me kon volgen haha.
    Maar weet je het hele systeem hier ís ook gewoon zo warrig! ;)

Daan, klinkt wel als mooie herdenking maar natuurlijk ook verdrietig. Heel fijn dat de vk-en speciaal gekomen waren en dat je ook wat eerder mag "wennen" als het zover is.

Wendy wanneer jij eerste echo?

Anneke wanneer jij ovu? Gaan wij gelijk op, ik verwacht m woensdag of zo..

16. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Mamabs kan me voorstellen dat het fijn is om de as thuis te hebben. Maar ik herken het wel hoor, het is maar as, niet je kindje :(
    Liefs

17. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Mede door de rare dag (valentijnsdag) hebben er toch wel een paar mensen aan gedacht. Ergens heb ik inderdaad ook wel een soort van rust. Dus Anneke, herkenbaar.

Conejita, wat ontzettend heftig van je vriendin. Zo verdrietig.
    Wel goed bezig met je werk en dus goede afleiding door de winkel!
    Wat ontzettend lief van je zusje, dat ze zo trots op je is. Zo fijn om zo iemand te hebben.

Daisy, wat knap dat je meer met bewegen en gezond eten bezig bent. Ach misschien helpt het allemaal samen een heleboel met een nieuw kindje maken.

Anneke en Pluis, leuk carnaval!!!!

MamaBS moeilijk he, de as is wel thuis, maar toch is ze er niet. Heel moeilijk.

Daan, wat moeilijk die herdenking. Maar ook wel een erg mooi idee.

Binalo, wat moeilijk dat niemand eraan gedacht heeft. Is toch wel echt een datum waar je in je hoofd naartoe leeft. En wat erg dat jullie kans op herhaling hebben. Is er wel de mogelijkheid om het met een nipt vast te stellen??
    Wat ik begrepen heb is een nipt geen kansberekening. Wat bij een nekplooimeting wel zo is. Dus je krijgt bij een nipt test meer zekerheid. Je slaat eigenlijk een stap over, die nutteloos is als je toch een nipt gaat doen. Kan me voorstellen dat ze geen nekplooimeting willen doen, omdat het je misschien een verkeerde uitslag kan geven en daardoor misschien onnodig heel veel stress.

Bee, hoe is het met jou??????? Duimen draaien nog steeds……

Hier was het een lekker weekend. Zaterdag wel een moeilijke dag met de hele tijd een verdrietig ondertoontje in mijn hoofd. De ochtend was nog even flink emotioneel met de kaarten die ik verstuurd had. Iedereen was er blij mee. Daarna zijn we gaan schaatsen. Even lekker bezig zijn en een paar rondjes hardrijden om mijn hoofd leeg te maken. Stroomden opeens tranen over mijn wangen…… Ik durfde alleen niet zo heel erg hard, want werd dan gelijk helemaal wiebelig.
    Verder zondag naar het strand geweest. De kinders lekker rennen op de heuvels en compleet onder het zand naar huis. En ik heb genoten in de zon en heb mijn gedachten even de loop gelaten.
    Wel fijn dat het weer een beetje mooi weer gaat worden. Voelt toch beter.
    Morgen mag ik al beginnen met plassen in de bussen. Was wel weer een overtuigende test. Doe nu voor de 5e keer mee. Zal er al iemand zwanger zijn geworden van mijn plasjes!!!!!
    Verder probeer ik een beetje door te werken. Maar merk dat ik zo vreselijk afgeleid ben. Echt niet normaal hoe vaak je iets anders kunt doen dan werken……

Fijne dag allemaal en met al die ovlaties in het vooruitzicht… Succes allemaal!!

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

@dewendy: zal vast heel pittig zijn geweest zaterdag. Maar lekker dat jullie daarna nog even zijn gaan uitwaaien. Nog een dikke knuffel!
    @Binalo: wat moeilijk dat niemand er aan gedacht heeft. Logisch dat je teleurgesteld bent hoor. Een aantal mensen zullen die datum misschien vergeten zijn, maar er zullen er vast ook een hoop zijn die het wel wisten. Het toch fijn geweest om even iets te horen natuurlijk. Al is het maar een digitale knuffel. Jij ook nog een dikke knuffel. En hopelijk deze week weer een mooie echo!
    @Daan: de herdenking klinkt mooi. Lief ook dat de vk en vpk nog langs waren geweest zeg! En jij ook donderdag weer een echo, ook voor jou hoop ik op weer een prachtige echo!
    @conejita: ik denk dat wij dan nu gelijk opgaan ;) Ik verwacht deze week mn sprong (vandaag is dag 18, de vorige 2 keren was het op dag 18 en dag 23). Ik voel sinds gister al wat lichte steekjes en vandaag was mn test een heel klein beetje donkerder. Dus ik denk over 2 dagen ofzo mn sprong te hebben. Wat moeilijk trouwens van je vriendin zeg, zo verdrietig :( En wat een megalieve woorden van je zusje!! Zo fijn om te horen dat je kindje bij meer mensen zo diep in hun hart zit he?

Liefs!!

19. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden.

@daan Jaah heel fijn elke keer te zien geeft me weer ff rust,
    Maar blijf het spannend vinden en moeilijk te gelijk.
    Bang dat ik straks weer afscheid moet nemen.
    Hoe gaat het bij jou?
    Waneer heb jij weer een echo?

@binalo, was mijn 3e echte, baby wordt foto geniet;p
    Kan je niet zelf nekplooimeting aanvragen?
    Wij kregen de keus of we dat willen, wij gaan het weer doen.
    Gewoon voorzekerheid, ook al hebben we geen indicatie voor dingen.
    Maar mischien meer voor me zelf en m'n gemoed rust.

@conejita en dais ik duim heeeeeel hard voor jullie.

@bee hoe gaat met jou? Denk steeds aan je.

Sorry als ik op iemand niet heb Gereageerd.
    Hoe gaat het met derest van de meiden?

Hiero gaat het wel goed.
    M'n gevoel gaat up en down.
    Kan heel blij zijn maar soms komt de angst na boven.
    Of dat k weer dinge voor me zie..grrr
    Op m'n werk weten m'n collega's het, ze ware allemaal zo lief.
    Zoveel lieve woorden gehoord, ze vinden m'n sterk en dapper dat k het nog keer aan durf.
    Maja wat moeten we he, we hebbendie wens die zo sterk is.
    Dat zullen jullie wel herkennen,
    Soms vind k wel moeilijk met m'n manager die is zwanger 21weken die praat er continu over, hysterisch gewoon, zo veel.
    Dat k er geirieteerd van wordt, omdat k m'n niet zo voel ben blij hoor begrijp me niet verkeerd, aleen die roze wolk is niet zo roze als die van haar zeg maar.
    Xxx

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    khloe: pff kan me voorstellen dat het irritant is als iemand er zo hysterisch over doet. helemaal omdat het voor ons nou eenmaal anders is! sterkte en knuff en ga zo door met goede echo´s!

Wendy: klinkt als een dag met veel emo´s maar goed dat je ze de vrije loop laat, effe lekker schaatsen (pas je wel op? je bent zwanger hoor ;)) en frisse lucht en zonnetje. fijn dat je kan voelen dat dat je goed doet.

Dais: oh spannend we gaan gelijk op! ik zit nu op dag 15, vorige x was ovu rond dag 16 maar test was nog wit en ik voel nog niks dus ik verwacht dat ie later komt. mijn man staat alvast klaar haha. hij "klaagt" altijd "oh je hebt zeker je ovu" haha maar hij wil ook hardstikke graag :D

ja mijn zus is echt een superwijf! ze was dus ook bij de bevalling en was echt bijzonder. zij en mijn andere beste vriendinnen hebben ook nog steeds verdriet om Noa* en mijn moeder ook. dat is zeker fijn.

Gister even heeel erg gehuild. ik was het zooo zat dat ik maar "normaal" moet doen altijd. bezig met werk en onze bedrijfjes (het gaat niet zo heel lekker: elke maand financiele stress), nieuw plan van aanpak bedenken, werken, hond (is ook niet gezond dus meer zorg nodig), huishouden en dan nog zelfzorg.
    ik lees nu een boek "is my body baby friendly" en daar staat weer zoveel nieuwe info in! moet en wil ik dat ook weer uit gaan zoeken en word ik ook wel onzeker weer.
    bij staat er dat antidepressiva (wat ik slik) wél te maken kan hebben met doodgeboorte. terwijl als je het googlet staat er het is veilig. en alle gyns zeggen ook het is veilig.
    soms weet ik niet meer wat ik moet geloven :(
    het is ook moeilijk om je niet gek te laten maken. maar dat probeer ik toch.
    trouwens ik heb een keer gepobeerd te stoppen en dat ging echt niet. ik was er zooo slecht aan toe dus ik heb dit gewoon nodig.

maar het idee dat Noa daaraan is doodgegaan... kan toch niet?! als alle gyns zeggen dat het veilig is?

pfff lekker begin van me dag :(

Deel Deze Pagina