Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @daan: kan me zo goed voorstellen dat je moe bent van die verschillende emoties. Rustig aan , zorg goed voor jezelf.
    Welke dag combi test volgende week? Erg spannend meis ik duim voor jullie!

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Joybas ik duim ook enorm voor jou dat alles goed mag zijn met jullie kindje!

3. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Even snel tussendoor smoezen binalo
    -spoedafspraak tandarts ivm ontstoken kies of iets
    -ziek voedselvergifting
    -probleem met gas ofso en daarom naar huis monteur
    -ouders of wie dan ook hebben zich buitengesloten en jij hebt sleutel
    -spoedafspraak garage want er is iets aan de hand wat accuut gemaakt moet worden
    -blaasontsteking of wat dan ook en naar de ha

4. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

zo, weer achter de laptop. Typt toch een stuk fijner dan zo'n telefoon.

@conejita: hopelijk komt dat scherpe randje van je idd door iets heel positiefs! Nog een paar dagen geduld :D

@Binalo: oh wat lastig!! Ik zou het denk ik dan toch telefonisch vertellen. Dat je het gewoon niet langer voor je kunt houden en dat je het liever persoonlijk had verteld, maar nu toch maar via de telefoon doet omdat je het hun al eerste wilde vertellen. Vooral als je zegt dat je het bijna niet meer nog 2 weken voor je kunt houden.

@MammaBS: vreselijk dat wachten he? En elk steekje/dingetje/enz laat je weer denken dat het misschien wel of juist niet gelukt is! Zucht... Hopelijk snel weer uit je dip en volgende week een positieve test meid!

@Daan: wat dubbel idd, echo voor je kindje in je buik, terwijl je een grafsteentje moet regelen voor je kindje in de hemel. Logisch dat je dat moe van alle emoties maakt.

@de rest: zwaai zwaai, knuf knuf ;)

@hier: gister dus naar de mw'er geweest. Een hele aardige vrouw waar ik gelukkig wel een klik mee lijk te hebben. Het was een oriënterend gesprek om te kijken of zij me verder kan helpen of dat ik toch beter naar een psycholoog kan gaan en om te kijken wat ik zelf nu verder wil. Ze was enorm begripvol en vond me niet depressief overkomen. Ik zit gewoon nog volop in de rouw en dat is logisch. Vanwege het uwv voelt het alsof ik 'snel beter moet zijn' en ik er dus actief mee aan de slag moet. Maar toen ik omschreef wat ik al allemaal gedaan had en nu nog doe vond ze juist dat ik er al heel goed mee bezig was. Rouwen hoeft niet na 2 maanden over te zijn, dat mag net zo lang duren als ik nodig heb (dat wist ik wel, maar voelt toch prettig als een buitenstaander het ook zegt). En voor de één is werken heel prettig en voor de ander is het teveel. Voor mij is dat nu teveel. Maar ze zei ook dat ik het per dag moest bekijken en een beetje mn grenzen op kan gaan zoeken. Dus stel een vriendin vraagt of ik mee naar de stad wil en ik heb geen zin; tóch proberen. Gaat het niet, ga ik weer naar huis. Gaat het wel, dan ben ik toch maar weer een stapje verder. En verder heeft het gewoon tijd nodig.
    Dat ga ik dus morgen ook bij het uwv vertellen. Ik heb over 3 weken weer een afspraak bij mn mw'er om te kijken hoe het dan gaat en dan gaan we mindfullness bespreken. Kijken of dat iets voor mij is. Voor nu is iig de planning dat ik 1x in de zoveel weken langskom en te bespreken hoe het gaat. En dat voelt eigenlijk wel heel goed. Nu maar hopen dat het uwv dat morgen ook voldoende vindt. Ik wil het gewoon niet forceren en mn mw'er begrijpt dat heel goed, nu hopelijk het uwv ook. Maar mn moeder gaat morgen mee, voel me dan meteen wat zekerder hihi.

Wat betreft mn NOD....nog 4 dagen geen bloed graag, en dan testen maar! Het zeurderige gevoel is er wel nog steeds en het voelt eigenlijk alsof ik ongesteld ga worden. Telkens denk ik wat te voelen, maar dan blijkt het alleen wat kleurloos slijm te zijn (details, sorry hihi). Om mezelf te beschermen ga ik er eigenlijk vanuit dat ik 1 dezer dagen ongesteld word...ik durf het gewoon niet te hopen. De vorige twee maanden dacht ik ook zwanger te zijn...

XXX

5. joybas

joybas Lid

20 okt 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve reacties!
    Ik hoop dat ik t voor me kan houden, werd net al een beetje uitgehoord door m'n vriendin... Ze had niks door denk ik.
    Ik wil het sowieso pas rond 12, 13 weken langzaam gaan vertellen.
    Xxx

6. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anneke, hoe gaat het?
    Hoorde gisteren een goeie om kinderen te leren door te slapen. Had ze van een kinderarts. Deur sowieso dicht bij het kindje. Daarna het kindje heel sloom naar bed brengen. Kleertjes rustig uit, de rest allemaal rustig en precies hetzelfde ritueel elke avond. Bij het gaan slapen het zinnetje zeggen. En als t kindje savonds huilt, dan om de 5 min naar binnen. Geen oogcontact maken, niet aanraken, alleen maar op rustige toon elke keer dat je binnen komt hetzelfde zinnetje zeggen. Hoorde het gisteren van een kindje dat nooit sliep savonds. Eerste avond dat ze het deed was een drama. Tot verrrrr na middernacht om de 5 minuten terug. De avond erna is ze een half uur terug gegaan. De avond erna sliep het kind direct. Hoop dat het bij jou ook werkt, maar misschien de moeite waard om te proberen. Heel belangrijk om elke keer hetzelfde zinnetje op een hele rustige toon te zeggen. ‘ga maar lekker slapen’

Conejita, Daisy, mamabs, duimen draaien… Hoop zo op positieve testen voor jullie.

Khloe, gefeliciteerd!!

Pluis, dat doet niet veel goeds met je vertrouwen. 3 kindjes van 29 wkn. Bah wat een naar gevoel.

Daan wat is het toch moeilijk en dubbel he.

Madelein, rustig aan. Alleen maar reageren als je daar zin in hebt. En heel confronterend dit, maar hoop dat je er wel wat aan hebt.

Mamabs, wat heftig om te solliciteren. Gatver net waar je niet op zit te wachten.

Joybas, dat is toch het doel van ons allemaal, een positieve test!!! Dus niet bezwaard, maar gewoon hartstikke gefeliciteerd (weet wel wat je bedoeld hoor. Vond het ook lastig….)

Binalo lastig he, het eigenlijk wel willen maar toch niet. Wij zijn er altijd heel snel in geweest. Dus ik kan je niet zo goed helpen.
    Bij ons vindt iedereen denk ik dat we het te snel tegen de kinderen vertellen. Maar ik wil niet langer liegen tegen mijn dochter. En ze weet inmiddels dat het mis kan gaan. En na de eerste echo heb je daar toch echt minder kans op. Lastig lastig. Maar vooral mijn man is heel duidelijk. Na de goede echo vertellen we het. Dus hoop op pannenkoeken eten aanstaande woensdag.

Daisy, dat klinkt wel goed die maatschappelijk werker!! Ik heb dinsdag weer een afspraak met de praktijkondersteuner. Maar ik heb mijn ‘huiswerk’ nog niet gedaan. Heb niet echt het gevoel wat ik ga doen daar. Maar we zien het wel. Merk dat ik soms toch best heel erg in de knoop zit.

7. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Morgen ladies
    Hoe is het nu met je Madelein? Is ook allemaal heel confronterend en komt een hoop los maar hoop ook dat het je steun biedt.

Luna is overleden aan de klebsiella bacterie, is een ziekenhuisbacterie. En mamabs klopt ook wat je zegt, ik moet het eigenlijk loslaten want ik krijg haar er ook niet mee terug. Maar 2 van de drie idd wel dezelfde bacterie :(

Daan wat een dubbele emoties idd. Moeilijk. Wat is het voor iets, dat gedenksteentje? En wanneer heb je de echo?

Mamabs hoe is het nu met jou? Wat een rare actie van die solliciatie hoe kan dit? Zou toch eigenlijk helemaal niet mogen zoiets?Heb je al duidelijkheid van zh over die Ustragon?

De rest knuffel en zwaai ;)

Hier alles rustig. Heb vanochtend een vriendschap verbroken met een vriendin die me allerlei verwijten ging maken. Ze voelde zich buitengesloten omdat ze er niet mocht zijn enz.
    Normaal ben ik iemand die 100 kansen geeft en niet zo snel een vriendschap beeindigd dus ben best een beetje trots op mezelf dat ik nu de knoop heb doorgehakt.

8. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zeker trots Pluis!!

9. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    @conejta en pluis
    Wat lief de opties voor smoezen. Maar ik durf het ook mijn leidinggevende niet te vertellen nog. Dus samen een smoes verzinnen wordt het ook niet.
    De andere smoezen, als ik iets met spoed verzin moet ik eerst smorgens wel naar kantoor. Dat is dan wel heel erg zonde van de benzine en de tijd. Ik werk 1,5 uur rijden van mijn huis.
    Misschien de tandarts of gewoon ziek dan? Maar dat voelt wel heel lullig.
    @Daisykesie jij zegt telefonisch. Maar dat durf ik toch ook niet. Ik zit nu op, smoes verzinnen voor aankomende week en dan het wel persoonlijk vertellen voorde week erna aan leidinggevende.

@Joybas Ja rond 12/13 weken vertellen had ik ook als idee. Maar omdat we nu volgende week de nipt hebben en het al wel wat te zien is. Pff lastig.

@Daisy Fijn dat je een klik hebt met de mw! En fijn dat ze je ook zegt en het gevoel geeft dat je goed bezig bent! Precies rouwen kost tijd! En het uwv moet het maar begrijpen hoor! Bij ons kon anders de mw-er contact opnemen met de arboarts als ik onbegrip kreeg.
    Enne nog paar dagen wachten dus. Je hebt niet de neiging een vroege test te doen? Knap hoor!

@dewendy Ik snap dat je het meteen wil vertellen aan je dochter. Ik heb dat ook hoor. Hij is nog wat te jong. maar ze horen er ook bij en weten inmiddels helaas dat het mis kan gaan. Pannenkoeken eten woensdag? haha wat een leuk idee!

10. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

@dewendy: hopelijk gaat het wat worden met die praktijkondersteuner!

@pluis: je mag absoluut trots op jezelf zijn! Zo knap dat je voor jezelf hebt gekozen! Was dat diezelfde 'vriendin' waar je eerder over zei dat ze beledigd was dat ze niet bij het afscheid was?

@Binalo: als je het idd liever niet telefonisch doet, klinkt jouw 'smoes' nu als een goede ;)

@hier: vanochtend naar het uwv geweest. Was een goed gesprek gelukkig. Ze had enorm veel begrip en vond zeker dat ik nu nog arbeidsongeschikt ben. Ik word wel overgedragen aan de reintegratiebegeleider, maar ik hoef niet bang te zijn dat ik over een week al gebeld word om weer te gaan werken. Dat zal waarschijnlijk wel een flink aantal weken gaan duren en dan kan ik het stapje voor stapje met diegene gaan bespreken. En omdat ik geen werkgever heb kan het zijn dat mijn reintegratie vrijwilligerswerk inhoudt. Maargoed, ik mag iig in de ziektewet blijven, al krijg ik nu wel maar 70% omdat ze het niet langer op 'zwangerschaps/bevallingsklachten' kunnen gooien maar op een 'life-event'. Maar als ik de ww weer in had gemoeten had ik ook 70% gekregen, dus ik ben iig al blij met het begrip.

Ik heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden, vanochtend ineens een klein beetje oudroze slijm, maar verder nog niks. Ik wilde eerst dinsdag gaan testen, maar ik twijfel nu om morgen of zondag al een test te gaan doen. Maar misschien ben ik morgen al echt ongesteld en dan weet ik het ook al natuurlijk.... Blegh, voel me ook al grieperig, dus ff een dipje hier.

Liefs!

11. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Goedemorgen meiden!

Het is heel bizar. Gisteren had ik feedback gesprek van die functie waarvoor ik ineens en redelijk onvoorbereid het gesprek had woensdag. Krijg ik te horen dat ik de baan heb :D. Aan de ene kant ben ik heel blij dat ik mag blijven, aan de andere kant heb ik over een week nog een gesprek voor een andere functie. Daar kan ik me gelukkig wel fatsoenlijk op voorbereiden. Over 2 weken weet ik dan meer. Nu zit ik dus ik de pieker modus. Wat een compliment dat ze me voor de 1e baan al willen hebben, maar wat komt er uit het andere gesprek...

Gelukkig heb ik vandaag een leuk uitje gepland staan met vriendinnen. Ik hoop dat dat me even afleidt! (Pluis79, vind het trouwens knap dat je die vriendschap hebt beëindigd! Vriendschappen moeten energie geven en niet kosten.)

Intussen voel ik allemaal gerommel in mijn buik, maar dat kan net zo goed van mijn darmen zijn.. Dat wachten, pfff. Het valt niet mee hoor!

@Pluis79, 2 van de 3 aan dezelfde bacterie...snap dat je dat aan het denken zet :(

@dewendy, wat een goede tip om een kindje in slaap te krijgen. Lijkt me wel zwaar om vol te blijven houden. Leuk dat jullie het gaan vertellen! Je moet toch doen waar je je prettig bij voelt.

@Daisykesie, fijn dat je een goede klik had met de mw en dat je arbeidsongeschikt mag blijven van het UWV! Zo prettig dat er geen druk wordt uitgeoefend! Knuffel

@Binalo, 1,5 u rijden naar je werk is een heel eind. Dan kun je je inderdaad misschien maar beter ziek melden, een collega kom je dan ook niet snel tegen.

@rest van de dames, zwaai, zwaai, knuffel

Xx

12. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goedemorgen!

Wow, wat een mooi compliment idd, MammaBS :D Maar kan me voorstellen dat je nu wel denkt aan het volgende gesprek. Het had fijner geweest misschien als ze even hadden gewacht met deze aanbieding hihi.

En gerommel in je buik, hopelijk is dat iets goeds!

Hier sinds dat piepkleine beetje bloedverlies van gister nog niets. De vorige 2 keren was ik dan toch binnen 24 uur ongesteld, dus ben zo benieuwd! Het gerommel in mn buik is ook iets minder dan gisteren, dus misschien dat gister een innesteling was? Ik durf eigenlijk niets te hopen, was al bijna overtuigd dat ik gewoon ongesteld zou worden, maar hoe langer het wegblijft hoe meer hoop ik weer ga krijgen. Ik heb ook telkens het gevoel iets te voelen stromen, dus ren 20x naar de wc om te kijken, maar zie vervolgens helemaal niks :p
    Als gister mn innesteling was, heeft vandaag of morgen testen nog geen nut. Dus ik ga het denk ik toch proberen vol te houden tot dinsdag ;)

Gisteravond at ik iets en ik werd toen ook ineens een beetje misselijk. Maarja, ik ben ook een beetje grieperig, dus het zou ook daar aan kunnen liggen. Echt, ik word gek van al die 'symptomen' hahahaha. Geduld hebben maar....

XXX

13. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Goedemorgen,

@mamabs, wat goed van je sollicitatie! Moet goed voelen. Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is dat je nog een gesprek hebt. Succes in ieder geval!
    en mijn duimen draaien hier hoor!
    Veel plezier vandaag met je vriendinnen!

@daisy, spannend bij jou dus. Die symptomen zijn erg vervelend inderdaad... je lichaam kan je zo voor de gek houden! De vorige keer had ik ontzettende lastvan maagzuur, mijn borsten en voelde ook van alles. Voor een deel zit het natuurlijk ook tussen mijn oren, maar het is iedere keer weer lastig!
    Ook voor jou draaien mijn duimen!

@joybas, gefeliciteerd! Wat fijn. Al een afspraak voor een echo?

@wendy, bedankt voor de tip. Mijn zoontje slaapt normaal gesproken heel goed, dus we denken dat het gewoon weer even een fase is. Heb altijd een vast ritueel met naar bed gaan, nu wordt hij s nachts gewoon een paar keer wakker, heel frustrerend! Vl en ik hebben nu wel afspraken gemaakt, we gaan er een paar keer naar toe om hem te laten stoppen, helpt dat niet, dan laten we hm gewoon liggen. Dit zorgt iig voor meer rust bij ons! De laatste 2 nachten is het gelukkig al iets beter gegaan (hij werd pas tegen 6 uurwakker...) we zullen afwachten en vooral hopen dat het snel over is!
    Vind het logisch dat je het jullie kinderen al wil vertellen. Ze weten helaas inderdaad wat er nog kan gebeuren. Of je het nu wel of niet vertelt, ze merken waarschijnlijk toch wel als het mis zou gaan (waar we natuurlijk niet vanuut gaan!) Helaas wetn wij ook allemaal dat die 12 weken grens totaal geen garantie biedt. Ik heb het ook wel gehoord hoor, 'waarom heb je je zoontje dan al zo vroeg verteld dat je een baby krijgt?' Alsof het de situatie veranderd zou hebben als ik het pas met 12 weken gezegd zou hebben??? Gewoon lekker doen wat goed voelt!

@conejita, wanneer ga jij testen denk je? Mijn duimen draaien in jeder geval overuren voor jullie!

@de rest, zwaai zwaai, knuf knuf, reageer later wat uitgebreider!

@hier, de rust is weer wat terug. Scheelt al veel dat we afgesproken hebben wat we doen als zl s nachts wakker wordt. Waarschijnlijk hebben we afgelopen dinsdagnacht allebei dingen uit frustratie geroepen die we helemaal zo niet bedoelden, maar daar hebben we het nog niet echt over gehad. Komt nog wel op een nog rustiger moment ( als zl weer gewoon zijn uurtjes maakt s nachts). Ach, komt wel goed, soms moet het gewoon een keer knallen denk ik, gebeurt in iedere relatie, toch?:)
    Ga genieten van het lekkere weer, gisteren even gezellig nar de kinderboerderij geweest met zl, fijn om weer lekker buiten te kunnen zijn. Ik merk dat het me ook goed doet dat het weer wat langer licht is... laat de lente maar komen!

X

14. Laute

Laute Lid

16 feb 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de lieve berichten ik voel me welkom hier. Ik heb een paar dagen niet gekeken en zie dat er heeeel veel is bijgeschreven die tijd.

@ mamabs, wat fijn van je baan! Veel succes nog met je andere gesprek!

@ Anneke, gelukkig dat de rust weer terug is. En inderdaad, in de meeste relaties knalt het soms wel eens en als dat niet te vaak is en het daarna gewoon uitgesproken wordt is er niets mis mee toch? Inderdaad het is fijn dit weer, daarvan wordt je zelf ook weer wat opgewekter.

@hier, ik heb best wel een rotweek gehad, veel verdriet, een beetje een terugval. Vandaar ook dat ik een paar dagen niet gelezen heb hier. De week begon eigenlijk fijn, voor mijn gevoel ging het eindelijk ietsje beter. Ik ben nog gezellig met mijn man een dagje naar een dierentuin geweest en we hebben er samen een fijne dag van kunnen maken. Maar de dag erna was het gewoon slecht, ik voelde me neerlslachtig niets kon me opvrolijken. Na een nacht slapen ging het iets beter tot ik van mijn werk mijn salaris kreeg, ik kreeg ineens een paar honderd euro minder. Kon niks van kloppen naar mijn idee. Gebeurt je zoiets wordt je ook nog eens financieel gepakt, onze lasten lopen gewoon door....Volgens mijn baas was het omdat ik ziek ben en ik dan maar 70% krijg. Ik ben dus vervolgens 2 dagen bezig geweest vanalles uit te zoeken, contact te zoeken met het UWV en het juridisch loket, tussendoor nog een bezoekje moeten brengen aan de bedrijfsarts die vond dat ik over een week wel weer kon beginnen met werken...pfff.
    Maar al het zoekwerk heeft zin gehad want ik heb gewoon recht op 100% van mijn salaris, het UWV had dit zelfs al volledig vergoed aan mijn werkgever over de afgelopen maand.... Het bezoek aan de bedrijfsarts was ook niet nodig geweest want het UWV gaf aan dat ze me zelf wel weer een keer opbellen om te kijken hoe het gaat en een bezoek te brengen aan hun arbeidsdeskundige. Dit dus ook maar weer fijn aan mijn baas doorgegeven en het zou opgelost worden, ik ben benieuwd. Gelukkig hoef ik nog niet aan het werk over een week ben er nog helemaal niet mee bezig en het is pas 5 weken geleden dan. Het is niet zo dat ik nog weken thuis wil zitten maar ik wil eerst hier en in mijn hoofd alles op orde hebben.
    Ik verwacht dat we volgende week een brief krijgen dat we over een week of twee de as mogen ophalen, ook weer even een heftig moment denk ik.

Fijn weekend allemaal

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@Anneke: wat fijn dat de rust weer een beetje terug is. Idd, in de meeste relaties knalt het soms even flink. Niks mis mee idd en in deze situatie ook heel begrijpelijk. Maar hopelijk blijft het nu even knalvrij...wel zo fijn voor je gemoedsrust ;) Knuffel!

@Laute: wat belachelijk dat je zoiets moest regelen!! Asociaal van je baas ook, hopelijk krijg je het resterende bedrag snel, want om je nou ook nog om financiële druk te moeten maken nu?! En idd er gewoon goed de tijd voor nemen, rust in je hoofd en lijf is gewoon heel belangrijk. Anders heeft je baas niks aan je. En moeilijk dat je zo'n verdrietige week hebt gehad, nu dus weer een klein beetje beter? Jij ook een dikke knuffel!

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@conejita: hoe gaat het met jou en de spanning? Ga je morgen nog testen? Ik word hier helemaal gek haha, ik blijf maar wisselende signalen van mijn lijf krijgen! Gisterochtend een stipje bloed en vanavond ineens weer. Maar in de tussentijd dus helemaal niks en de rest van vanavond ook niks meer. Wel nog steeds krampjes in mn buik, ik word helemaal gek van die onzekerheid! Officieel mag ik pas donderdag testen, dinsdag zou al 2 dagen eerder zijn, maar het jeukt zo om al eerder te gaan testen haha :p

17. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Hey meiden

Jonas gefeliciteerd , sorry voor m'n late reactie.

@daisy k washok grieperig voor m'n nod ;) mischien klein beetje hoop geeft. Waneer ga je testen.

@conejita duim voor jullie.

@laure, geef het de tijd ga niet te snel werke, ik heb 16weken thuis gezeten beetje bij beetje dinge op gepakt, en dacht k trek het wel.
    Ma vond moeilijk op werk, best confronterend, mense die er naar vroege klante en collega's.
    Sterkte wijffie.

@hier
    Echo was goed en uitslagen ook. Dat was een opluchting, was best bang voor negatief nieuws, vind moeilijk om heel blij te zijn, die roze wolk is niet zo roze bij my.
    Gisteren na negenmaandebeurs geweest was gezellig niet veel gekocht want heb alles al.
    Dat was wel jammer.

Xxx

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

ik kon het niet laten en heb vanochtend al getest....maar hartstikke wit hoor :(
    Nou had ik officieel pas donderdag mogen testen, maar heb een vroege test gedaan (die mag tot 6 dagen van te voren las ik). Mocht ik vrijdag mn innesteling pas gehad hebben is het misschien ook te vroeg hoor. Maar ben bang dat het toch gewoon weer niet gelukt is. Ik ga nu maar gewoon wachten op mn ongesteldheid. Denk telkens al bloed te verliezen en dan is het toch niets. Word daar zo nerveus van! Kon er gister gewoon niet van slapen en daarom heb ik vanochtend al getest. Mocht ik donderdag nog steeds niet ongesteld zijn, doe ik alsnog een test...

@khloe: wat fijn dat de echo weer goed was meid!!! Ook al is je wolk nu niet superroze, het is toch maar weer goed nieuws. Maar heel logisch dat je gewoon wat gereserveerder blijft nu.

Liefs!

19. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Pluis sorry dat ik hier zo inbreek. Allereerst wat een ontzettend heftig verhaal en wat erg dat jullie je dochtertje verloren zijn. Wij zijn ons eerste zoontje ook verloren door HELLP (bij 24 weken) en nu 25 weken zwanger van een meisje. Blijf het super eng vinden en 50% kans op weer een vroeggeboorte. Daarom vond ik jou verhaal best eng van de ziekenhuisbacterie, mag ik vragen in welk ziekenhuis jij gelegen hebt?

Verder wil ik jullie alle sterkte wensen met het verlies van jullie dochtertje.

20. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    @daisy, balen van je negatieve test... hopelijk toch een late innesteling! Je houdt het iig wel spannend.

@khloe, wat fijn een goede echo, en nog veel fijner dat de uitslagen allemaal goed zijn!
    Hoe gaat nu de verdere begeleiding? Is er bij jou ook sprake van een eventuele cerclage?
    Kan me zo goed voorstellen dat je dat 'rozewolk gevoel' helemaal niet hebt, dat komt waarschijnlijk pas als je over een maand of 6 je baby in je armen hebt. Voor nu misschien lekker genieten van de kleine dingetjes!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Fijne middag en avond nog!
    X

Deel Deze Pagina