Hey meiden, @conejita: goed idee, dat opschrijven ipv snoepen! Zou misschien ook iets voor mij zijn. Want ondanks dat ik weer op gewicht ben, neig ik toch al snel om weer te snoepen (en dan vervolgens weer erg mn best te doen om weer netjes te eten, maar het is beter om gewoon continu goed te eten ). Ik ga ook mn best doen! Ik snap jouw stress over het opnieuw zwanger worden wel heel goed. Want jij hebt helaas al meegemaakt dat het aan het begin maar óók aan het einde mis kan gaan Logisch dat je dan gaat malen en verder gaat denken. Maar wat jij en je man nu besloten hebben klinkt heel goed! De aspirine maakt misschien een heel groot verschil deze keer (ik hoop het in ieder geval enorm voor jullie!). Wat betreft mijn ei; die ben ik nog wel aan het zoeken. Maar niet zo krampachtig dit keer Dus ik test niet 2x per dag bijv om mijn piek te vinden. Ik voel wat gerommel in mn buik, heb wat meer slijm, dus ik gok dat ie er wel aan komt. Ik test nu eigenlijk meer om mijn nod precies te weten. Want wat betreft gezelligheid , dat doen we gewoon lekker regelmatig, dan kan ik dat ei niet missen haha. @MammaBS: ja, voelt idd dan heel vreemd om 'klaar' te zijn he? Ik heb meteen na de bevalling enorm veel gedaan, de eerste week gelijk een fotoalbum gemaakt, enz. Voelde op dat moment heel goed om lekker veel met haar bezig te zijn. Alsof ze er gewoon was en ik lekker druk bezig was met mijn pasgeborene. Maar na een paar weken raakte ik een beetje in paniek dat ik bijna niks meer kon doen. Dus de laatste dingen ben ik nu aan het uitstellen. Zoals dat kistje. En als ze eigenlijk 1 had moeten worden wil ik een klein knuffeltje af hebben (ga ik haken) die dan in dat kistje gaat. Wat betreft vitaminen. Ik vergeet mn foliumzuur dus telkens! Ik moet die echt op een beter plekje gaan zetten. Na mn eisprong wil ik weer tarwekiemolie gaan slikken en verder slik ik niks eigenlijk. @Laute: mooi een ring! Ik heb zelf een ketting en ik draag idd mijn ringen vaker dan mijn kettingen. Maar ik heb ook nog mn tattoo voor mn meisje, waardoor ik het 'mezelf nog vergeef' als ik een keer mn ketting niet om heb. Maar ik snap wel dat je daarom voor een ring gaat. En moeilijk he dat niet iedereen er nog naar vraagt? Heel eerlijk zijn er in mijn omgeving ook niet heel veel mensen die er naar vragen, maar ik begin er zelf dan ook heel vaak over. Ik praat gewoon heel graag over mijn meisje, ze hoort er gewoon bij. Veel mensen gaan er dan wel gewoon op in en praten 'gezellig' mee. Ik huil ook nooit als ik over haar praat en kom denk ik heel nuchter over, waardoor de meesten wel gewoon over haar durven te praten. Maar ik heb dus 1 vriendin die er nooit zelf naar vraagt en eigenlijk nooit echt ingaat op wat ik vertel. Ik merk nu wel dat ik haar een beetje aan het vermijden ben. @hier: ik merk dat ik een beetje in de knoop zit met mezelf. Alles wat ik voel lijkt niet te kloppen. Een levend en een overleden kindje hebben zorgt dat ik niet goed weet wat ik precies voel, wat ik zou moeten voelen, enz. Als ik me gelukkig voel, klopt dat niet omdat ik Delilah zo mis. Maar als ik me ongelukkig voel, klopt dat ook niet omdat ik tegelijkertijd zo intens gelukkig met Vienna ben. Ik weet dat ik beiden tegelijkertijd kan voelen en dat ook MAG voelen, maar ik vind het nog wel heel dubbel en verwarrend. Het zal iets zijn waar ik mee moet leren leven, maar vind het wel heel lastig. Maargoed, ooit komt dat hopelijk wel goed... Liefs!!
Heey meide @dais irietant dat gevoel he, of je beetje er tussen zweeft. We willen verder maar zal nooit zelfde meer zijn. Omgeving gaat door alleen voor ons is dat anders wat niet uit te leggen is. @conejita, prate over je meisje gewoon dien hoor, doe ik ook. We zijn tenslotte trotse ouders. Alleen jammer dat sommige mense niet weten hoe ze er mee om moet gaan. Dat merk ik nu heel erg. Onze kindjes hebbe ons papa en mama gemaakt, troste ouders ondanks dat we niet van ze kunne genieten is het feit wij zijn ook ouders. K blijf duimen en hopen dat jullie gauw een wonder krijgen. @dewendy, herkenbaar die nachtelijkedwalinge van je hoofd zo uit puttend en vermoeiend. Zwangerschap is niet zoals de 1ekeer, nu met veel meer zorge en stress. Ook al wille we dit niet het gebeurd. We zulle pas rust hebben als gezond en levend thuis is, dat vinde sommige een raar gehoor. Dikke knuffel. @pluis lieverd, dikke knuffel. @mamabs spannend blijf duimen voor jullie op een mooi wondertje @bee hoop dat alles nog steeds goed gaat dikke knuffel. Hoe haat met derest van de meiden? @hiero, k doe ff stapje terug en wat rustiger, merk dat k nog steeds erg moe ben. Vooral als gewerkt heb dan ben ik savonds op. M'n emoties gaan alle kante op, hoort erbij zal ik maar denken. Volgende week woensdag echo, 16ek en dan starte ze met cervix metinge, spannend zolang dat goed is mag k alles doen, zo niet dan bedrust, we wachte het maar af Dag lieve meiden dikke knuffel
@dewendy: ja, ik vind het zeker heel fijn dat ik hier alles kan delen. Iedereen hier begrijpt elkaar ook zo goed! Toevallig was ik gisteren weer op een heel ander forum waar ik schreef toen ik in de medische molen zat en later toen ik zwanger was. Daar las ik dat meerdere vrouwen deze maand een ronde overslaan omdat het kindje dan in december geboren zou worden....zoiets vind ik dan heel erg raar om te lezen, zeker nu. Al is het natuurlijk ieder zijn eigen keuze. @ conejita: dat is natuurlijk ook fijn als je een plan b hebt. Je moet zeker blijven hopen dat het goed gaat een volgende keer. Fijn dat je pilletjes hebt gekregen Van de homeopatische arts, ik hoop dat je je ei snel vind @ daisy: ja ik had ook het gevoel dat ik me steeds zou moeten verantwoorden als ik de ketting niet om zou doen, al slaat dat nergens op. jeetje dat klinkt ook erg moeilijk, alsof je het nooit goed kunt doen voor je gevoel. @hier: vanmiddag naar de juwelier geweest. Ik heb een prachtige ring uitgezocht. Deze was helemaal nieuw ontworpen en moest zelfs nog in productie gaan. Er is er nu nog maar eentje van en die krijg ik dus. Hij wordt nog op maat gemaakt en dan gaan ze zaterdag (waar wij bij zijn) de as erin verwerken en mag ik heb meenemen. Het bijzondere is dat de as zichtbaar is in deze ring, eerst vond ik het een gek idee, maar toen ik de ring zag was het wel erg mooi. Hoewel ik eerst de as van E en T met elkaar wilde mengen, heeft deze ring in het midden drie mooie kleine steentjes en links en rechts een inkeping waarin de as verwerkt wordt, nu ga ik dus aan een kant de as van E doen en aan de andere van T. Ik ga wel proberen een foto ervan in mijn profiel te zetten als ik hem heb.
Hee meiden, Ik was op vakantie waar we geen internet hadden (blijkbaar bestaat dat nog haha) Maar het was heerlijk! Ik ga nu even op iedereen proberen te reageren! @pluis. Wat frustrerend dat je nog niet zwanger mag raken! ik snap dat je het te moeilijk vind om hier te schrijven, misschien vind je afstand nemen prettiger. maar je mag ook meepraten over je verdriet om dat met ons te delen natuurlijk! Wat Daisy zo mooi schreef, dit topic is voor iedereen die zwanger wil worden, wanneer dat ook is. en dat wil jij ook! Ik hoop toch je gauw weer hier te zien! Dikke knuffel voor jou!!!! @dewendy Ik snap heel goed je angst en je gevoelens. Ik heb dat ook. Eerst wil je zo graag weer zwanger zijn maar als je dat bent dan is het zoo spannend. Straks gaat er weer wat fout.. Je mag dat toch ook hebben joh! Niks mis mee! En klagen hier mag wat mij betreft ook hoor! Of hebben de niet-zwangeren daar moeite mee?? Ik heb pas de 26e weer een echo. ik vind dat zo lang duren en ben nu al weer onzeker.. @Mamabs Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Spannend hoor! maar ook wel een compliment dat ze dit vertrouwen in je hebben toch? Ook spannend weer het 2e IUI traject! Goed dat je afleiding zoekt. ik ben totaal niet handig met naaien en haken of dat soort dingen, dus vind het altijd erg knap! @conejita de eerste fase van rouw duurt 2 jaar? Jeetje dat is best lang. dan mogen we ook nog wel flink verdrietig zijn ja Ik kan nog steeds niet echt met vriendinnen erover praten. Maarja misschien moet ik me ook wel focussen op het nieuwe kindje. Maar ik ben dus wel heel blij met jullie Wat jouw situatie betreft. ik snap heel goed dat je testen wilt laten doen! Zeker als je je nu toch steeds blijft afvragen hoe het zit. Goed dat je voor nu een plan A en B hebt gemaakt. @Daisy Wat heb jij een stoere dochter zeg! Met dat schoudertje zo flink! @Laute Heftig he de as ophalen! Wat sta je dan gek te kijken als er opeens een kraampakket bezorgd wordt. Goed van je dat je het hebt weggegeven, zo maak je er iemand vast nog blij mee. @Anneke, Fijn dat het weer beter gaat tussen je vriend en jou! Balen dat je toch weer ongesteld bent geworden. En nu de volgende maand echt raak hoop ik voor je?!!!! Maar dat gezellig maken onder druk, tja daar had mijn vriend het ook erg moeilijk mee. Dus herkenbaar hoor! @emo-eten en snoepen. ik herken het hoor Conejita. Ik ben niet meer slank geworden na de bevalling. en nu ik weer zwanger ben.. pfff zo dik al. Ik zou het liefst wat willen afvallen maarja dat mag dus niet. @laute klinkt mooi zeg die ring!! Ik wil ook graag een ring. Maar nog geen juwelier hiervoor gevonden eigenlijk. En wat voor prijzen ik op internet zie, dat is nogal wat, dus even sparen Mijn omgeving vraagt ook niet meer naar ons verdriet. dat vind ik zoo lastig. bij ons is het nog vers maar bij anderen niet.. Zelf erover beginnen doe ik niet. Dus eigenlijk heb ik mezelf er maar mee dat ik me zo druk maak over anderen. Khloe, fijn weer wat van je te horen! Goed dat je naar je lichaam luistert en een stapje terug doet omdat je zo moe bent! Het is én het verdriet met alle emoties en je niuewe zwangerschap. is allemaal niet niks, merk ik zelf ook. Spannend hoor volgende week woensdag de echo en metingen!! @hier Ik weet nog steeds niet of ik Shared care wil (de combi gynaecoloog en verloskundigepraktijk die niet in het ziekenhuis zit). Het alternatief is alleen bij de gynaecoloog. De gynaecoloog zegt dat het als voordelen heeft dat het ook over andere dingen gaat dan het medische rondom de baby. Maar mijn vriend vind het sowieso prettiger in het ziekenhuis. En hem lijkt dat shared care verwarrend. Nouja, we hebben de 26e pas weer een controle dus dan hoeven we ook pas te beslissen. En.. heel gek maar ik weet zeker dat ik de baby al voel. Kleine beweginkjes en plopjes. Lijkt me nog erg vroeg. Eerst twijfelde ik nog, maar nu niet meer. Vroeg toch of niet? Ik heb het al zeker een week nu.
@Binalo: zou goed kunnen dat je je kleintje al voelt Zo bijzonder! Ik voelde Delilah ook al heel vroeg, rond de 13-14 weken. Om vervolgens tot 21 weken bijna niks meer te voelen. Vanaf toen voelde ik haar dagelijks. Dus schrik niet als je straks misschien weer wat minder voelt Maar wie weet blijft jouw kleintje wel precies op zo'n manier bewegen dat je hem/haar blijft voelen Wat betreft de zwangeren onder ons en 'klagen' over de spanningen, enz in de zwangerschap (ik vind het totaal geen klagen hoor, begrijp me niet verkeerd)....vooral doen! Ik heb er persoonlijk totaal geen moeite mee, dat hoort ook gewoon bij het opnieuw zwanger zijn na verlies Ik reageer straks even uitgebreider, nu even snel wat in huis doen zolang Vienna op de psz is. XX
Goedemorgen meiden, @khloe: goed dat je even een stapje terug doet. Lekker rustig aan voor je kleintje in je buik. Krijg je met de volgende echo ook al te weten wat er in je buik verstopt zit? Of willen jullie het geslacht (nog) niet weten? @Laute: die ring klinkt echt prachtig! Ook dat ze in aparte steentjes zitten; ieder een eigen identiteit, maar toch voor altijd heel dicht bij elkaar. Mooi meis! @Binalo: lekker trouwens die vakantie! En geen internet haha, dat het idd nog bestaat. Maar ook wel lekker, even helemaal weg van alles @hier: vandaag en positieve ovutest! Eind van de middag test ik nog een keer, want ik verwacht vanmiddag of morgen de echte knaller denk ik (Foto: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11069632_10153171508584049_5174707787857688970_n.jpg?oh=ed0b47d690126bd52299736f50d03d4b&oe=55B9A007). Vandaag dag 18, dus daar ben ik al heel blij mee. Aangezien het de vorige keren op dag 18, 23 en 20 is geweest. Ik voel wel wat kleine steekjes, maar voel deze maand al veel minder dan vorige maand. Van mij mag dat iets positiefs betekenen hihi Liefs!
@ Daisy Dankjewel. Ik zal er rekening mee houden als ik de kleine straks een tijdje niet voel. En fijn dat wij zwangeren mogen 'klagen'' ! Spannend jij een positieve ovulatietest. Ik heb nooit een knaller gehad dus ik weet niet hoe dat eruit ziet. Maar ik denk dat jullie aan de slag kunnen
Dais wat spannend die ovulatie teste zien er goed uit. K hadt ook dat mn ovulatie later was.. Jaah we krijgen te hore wat het wordt. Willen we graag weten. Vorige keer werkte hij of zij niet mee, , hopelijk woensdag wel. We willen het weten ivm met het kamertje heb namelijk een wand met roze kleur. Beetje raar als het een jonge wordt. Xxx
@ Binalo: haha ja bijna niet voor te stellen dat het nog kan he. Maar het is ook wel eens lekker om even niet afgeleid te worden dan. Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad! Ik heb mijn ring bij see you assieraden besteld. Ze worden door het hele land bij verschillende juweliers verkocht. Ik moet zeggen dat de prijzen wel meevielen in vergelijking met sommige prijzen op internet (maar het meeste is dan ook zilver en geen goud). De ringen zitten tussen de 80 en 200 dacht ik. Moeilijk die keuze, zeker als de verloskundige dan niet in het ziekenhuis zit... Bijzonder dat je de baby al voelt, zo'n fijn gevoel. @daisy: wat fijn die positieve ovulatietest! @khloe: spannend dat jullie het geslacht volgende week te horen krijgen! @hier: ik ben nog in afwachting van mijn menstruatie. Ik zit nu op 7 weken, maar goed dat ik de tabletjes in het ziekenhuis heb gekregen want het zag er niet naar uit dat het weer vanzelf zou gaan komen. Als de tabletten werken zou het eind volgende week moeten komen. Zou fijn zijn, want dan kunnen we eindelijk vooruit kijken
hoi meiden, Zoo... Khloe, spannend hoor! Heb je voorgevoel wat het wordt? Bedankt dat je altijd voor me duimt, lieverd. Je duimt wat af zo he. Oef ik wil ook zo graag weer... Heb vandaag mijn ovu, voel het, gister donkerder testje dan vandaag. Kwa gezelligheid komt het hier meer dan goed, mijn man maakt er gretig gebruik van die zal straks wel balen als we weer back to normal gaan haha! Laute, ik hoop dat je ongi snel komt meis. Dan kun je door. Dat is toch een fijn gevoel he, weer iets om je op te richten. Ben benieuwd naar je ring! Foto please Binalo, wat leuk dat je plopjes voelt! Bij de tweede voel je het ook eerder dacht ik. Shared care, nou als jij gewoon in het ziekenhuis wil blijven doe je dat toch lekker. Voel je dat je in de richting geduwd wordt om shared care te kiezen? Doen waar jij je goed bij voelt! Emo-eten: ik merk dat het wel iets helpt, het dagboekje. Nog met vallen en opstaan, en het is ook niet makkelijk in een snoepwinkel en dan ben je ook nog de baas. Verder voel ik me redelijk ok, ik bedoel over de testen. Ik ben nog steeds rustig eronder en voel me goed bij plan B. Over twee weken ga ik naar Nederland, mijn twee beste vriendinnen en ik zijn 25 jaar vriendinnen. Dat gaan we vieren, mijn zusje is er ook bij. Een van mijn vriendinnen woont in Honk Kong en is dan in Nederland op familiebezoek vandaar dat ik ook ga. Maar ik vlieg precies (weer!) op mijn nod! Net als bij de vorige zwangerschap. Dus ik ga wat eerder testen want ik moet op de een of andere manier nog aan progesteron zien te komen. (De gyns die me dat heeft aanbevolen, wil eigenlijk dat ik nog niet zwanger word) . Maar ze zal vast wel meewerken als ik eenmaal zwanger ben lijkt me. Zou wel erg leuk zijn als ik weer zwanger naar Nederland kan.... Ik doe nu wel weer zo enthousiast maar wil me eigenlijk meer inhouden (en doe dat meestal ook) anders is de teleurstelling zo groot weer... Volgens mij is er elke maand maar minder dan 30% kans dat je zwanger raakt. Dus ik kan beter aan die 70% procent denken, uit zelfbescherming... Maar het is lastig, je wil zo graag... Dais, dikke knuff meid. Is ook lastig, heb je twee van die mooie meiden, en je gevoel gaat alle kanten op. Wat khloe ook al schreef. Miss dat het met de tijd wat gladder gestreken wordt, het gevoel, maar zoals ik al zei, de eerste twee jaar zijn het heftigst kwa rouw, en dan heb je daarbij ook nog de hormonen en alles wat erbij komt, je cyclus, je ei, wel of niet ongi.. Pfff tis ook niet niks. Wel leuk dat we gelijk op gaan! Anneke, jij bent een paar dagen later dan ons he? Als je niet zoveel druk op je seksleven wil, kun je ook gewoon om de dag vrijen (als dat al niet te veel druk geeft) in je vruchtbare periode zonder dat je precies je ovu gaat opzoeken. Miss is dat iets relaxter? Hoop dat we allemaal samen zwanger mogen zijn! Wendy ben benieuwd naar je echo meis. Laat je het ons weten? Liefs en zwaai!
Ik heb het even opgezocht. Vóór je 30e heb je rond de 15-20% kans om zwanger te worden elke maand. Als je veel cafeïne drinkt of veel stress hebt is dat minder. En het is natuurlijk een gemiddelde. Ik ben na mijn 30e pas begonnen en steeds na 3/4 mnd zwanger. Dus ik denk dat ik wel iets vruchtbaarder ben dan de gemiddelde 30+ er. Maar toch, ook al is het 30% procent of zelfs 40%, de kans om niet zwanger te zijn is toch groter. Sorry ik zeg dit niet om te demotiveren! Maar om mezelf een beetje te beschermen.
Hey meiden, @conejita, ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Een volgende keer ga ik denk ik niet 3 u zitten eten zonder dat er naar ons dochtertje wordt gevraagd. Dan begin ik er denk ik zelf over of ik laat het contact misschien wel verwateren. Fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt en het even zo laten. Dat geeft ook rust. De homeopatische medicatie en progesteron zijn vast voldoende . @Daisykesie, eergisteren heb ik de foto's van het fotoboekje nog eens bekeken en aangepast. Misschien wil ik dan nog een boekje laten afdrukken. Het is toch fijn om ermee bezig te zijn, anders is het inderdaad zo 'klaar'. Wat vervelend dat je je zo dubbel voelt, ondanks dat je dat inderdaad mag voelen. Ik zeg gezellig maken vandaag . @Khloe877, doe maar rustig aan meid. Als je moe bent, kun je er maar beter aan toegeven. Spannend je echo en de cervixmetingen. Ga je ook vertellen wat het geslacht is? Spannend hoor! @Laute, wat mooi dat jij als eerste die ring krijgt! Echt bijzonder. Lijkt me ook echt mooi zoals je de ring beschrijft. Ik duim dat je menstruatie volgende week begint! @Binalo, haha, dan ben je wel volledig tot rust kunnen komen zonder internet . Lijkt me ook weer eens heerlijk om op vakantie te gaan. Wij moeten nog een paar maandjes wachten. Ik ben ook wel echt toe aan zon . Wat fijn dat je de baby al voelt! Xx
@Conejita, wat leuk dat je je vriendinnen weer ziet! Dan heb je vast veel bij te kletsen! Nou, ik zit bijna aan de 'foute' kant van de 30+. Wat zal mijn percentage dan wel niet zijn . Met een beetje geluk wordt het percentage door de IUI aanzienlijk verhoogd.
Jaaa heerlijk! Het zijn echt toppers! Vooral die ene in HK woont heb ik al twee jaar niet gezien. Alleen zullen ook wel wat traantjes vloeien... We waren samen zwanger, zij heeft nu een zoontje van 6 mnd (haar tweede) en ik... Twee jaar geleden begonnen (ruim) en nu nog met lege handen . En: zij heeft ook enorm veel verdriet om Noa* en vond het heel erg moeilijk dat ze haar niet heeft kunnen zien omdat ze zover woont en hoogzwanger was dus niet kon vliegen. De eerste keer dat we elkaar zien na Noa*.. (Merken jullie ook dat er nu in je leven een "voor" en een "na" is?) Ja hoor, meid, nou ik ben de oudstvan dit cluppie hoor maar soms zijn wij oudjes ook best heel vruchtbaar Enne.. Ik denk dat je inderdaad best goed voor jezelf mag zorgen in het contact met anderen. Ik merk dat ik dat nu eigenlijk pas doe. Negen mnd (vandaag precies) na Noa*... Dit zijn toch geen makkelijke dingen om zomaar in een keer "goed te doen". Je wil ook contact houden met mensen en natuurlijk wil je ook gezelligheid, maar vaak besef je achteraf pas hoe je je daadwerkelijk voelt... (Ik iig). Succes hiermee! Bij mij blijft het een aandachtspuntje.
Heey meiden @mamabs jaa k ga het vertellen hoor. Kan toch mn mond niet houde . Met elise wiste aleen de ouders het en mn beste vriendin. @conejita ja duim heel wat af maar voor een goed doel he. Straks in toekomst gaan we onze wonder babys showe aan elkaar. K heb bewondering voor jou.. hoe je alles oppakt en positieve dr uit haalt. Topper! K heb geen voor gevoel maar gok op een jonge. Andere kwaaltjes Xxx
Het is inderdaad een hoop duimen. Eisprong, niet ongesteld worden, echos geboorte.... Voorlopig kunnen we nog even vooruit met duimen draaien. De duimen gaan weer door voor alle eisprongen!! Dames ik vind inderdaad ook dat er zoveel zo positief overkomen. Heel knap. En zo fijn om te lezen dat jullie nog steeds over jullie kindjes willen praten. Voel me in mn omgeving zon vreemde. Maar het is dus heel normaal. Merk dat ik de laatste weken vooralin spanning zit om de nieuwe zwschap. Wil heel graag weer wat tijd voor eva 'inplannen' want merk dat dat eigenlijk heel hard nodig is. Hier is het wel weer wat rustiger. Goede echo gehad met weer een dag extra zwanger. Daarna met de angelsound thuis geluisterd. Had hem van man gekregen voor mijn verjaardag. Was wel weer heeeeeel hard huilen. Dus na de echo geprobeerd en gelijk de kleine een tijdje gehoord. Was veel te vroeg, en daarna dus ook niet meer te vinden. Gister bij de vk geweest, maar baby zat verstopt. Ze waren erg lief. Kan altijd bellen om hartje te luisteren. En er zit een psych bij de praktijk. Daar kan je ook een afspraak mee maken. Dus was heel fijn. Ze hebben ook een centered pregnancy groep. Met meerderen die net zolang zwanger zijn en dan gezamenlijk consulten. Ga dat toch maar niet doen. Denk dat ik een beetje teveel spanning in de groep breng. Gun de rest een wat relaxere zwschap. Dames succes met de wachtweken!!
Hey lieve meiden, @Khloe: nee, dan snap ik het helemaal dat je het dan wil weten. Een roze muur voor een ventje zou ik ook niet zo snel doen hihi. Wij hadden voor Delilah een mintgroene muur gedaan, dus die hoeven we niet te veranderen. Maar verder staan er wel veel roze accessoires, dus wij willen het ook van te voren weten (sowieso, zou veel te nieuwsgierig zijn haha....zwangerschap op zichzelf is al spannend genoeg ). Ik ben benieuwd hoor! Ik had bij Delilah ook hele andere kwaaltjes, dus ik wist ook zeker dat het een jongen zou zijn...maar ze was toch echt een meisje haha. Mijn gevoel zegt dat het de volgende keer wel een jongen wordt. Maar dat denk ik dan al voor de 3e keer en al 2x was het een meisje hahaha. @Laute: hopelijk komt je menstruatie gauw op gang meid! Is er al verandering? @conejita: wat een laag percentage toch eigenlijk he? Wel goed dat je het even plaatst, maakt idd dat ik wat minder hard van stapel loop En ik hoop op een paar hele fijne dagen met je vriendinnen!! En hopelijk beginnen die extra goed door een pos. test @dewendy: fijn, weer een goede echo meis!! Weer een stapje verder. En ik kan goed begrijpen wat je zegt over wel of niet meedoen aan die groep. Ik heb dat met wel of niet weer zwangerschapsyoga gaan doen mocht ik weer zwanger zijn. Ik vond het nu al lastig omdat ik mee deed vanwege angst voor de bevalling. Ik wilde de andere meiden die voor het eerst zwanger zijn niet bang maken. Laat staan als ik nu ga vertellen dat ik rust zoek omdat mijn vorige kindje aan het eind van de zwangerschap is overleden.... Maargoed, tegelijkertijd moet je ook aan jezelf denken en wat fijn is voor jou @hier: nou, vanochtend pas écht de knaller, de teststreep kwam tegelijkertijd met de controlestreep haha. En uiteindelijk was die donkerder zelfs. Dus mn nod is een paar dagen verschoven. Weer een paar extra dagen geduld hebben Ik zou nu in mijn man zn vakantie kunnen testen. Hopelijk kunnen we wat leuke dingen doen zodat de laatste wachtdagen snel voorbij gaan Hoe gaat het met de rest van de meiden? Liefs en nog een fijne zondag. Xxx
@ conejita: wat leuk dat je naar Nederland gaat om dat samen met jouw vriendinnen te vieren! spannend dat je weer op je NOD vliegt... Wel confronterend dat je samen met je vriendin zwanger was, gelukkig kunnen jullie er wel samen over praten dan. Dat percentage... Soms kun je er maar beter niet teveel bij stilstaan. @khloe: ik snap ook dat je het wilt weten. De zwangerschap is al spannend en het is ook wel fijn om weer naar uit te kijken! @ dewendy: fijn dat de echo weer helemaal goed was! @daisy: gelukkig dat je nu een knaller hebt, nu weer de wachtdagen door zien te komen. Dat is altijd het ergste. Volgens mij zitten veel van jullie nu in de wachtdagen he? @hier: ik zal zo eens kijken of ik een foto kan plaatsen van mijn ring. Hij is erg mooi geworden Fijne zondag nog!