Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Prachtige ring is het! Zo bijzonder dat je in zoiets kleins, zoiets 'groots' bij je kunt dragen he?

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Laute, waar staat je ring? Op profiel? Ga zo kijken zit op mobiel.

Wendy wat enorm lief van je man. Fijn dat ze zo lief zijn bij de vk praktijk en dat er zelfs een psycholoog is. Prettig idee. Ik hoop dat het lukt om Eva tijd in te plannen. Sterkte met alle tranen die nog wel zullen vloeien xxz

Dais ja die percentages helpen mij juist om met twee benen op de grond te blijven. Voor nu dan ;))))).

Sorry ik ben nog zo benieuwd hoe het af was gelopen op de psz met het thema familie. ..

Hier iets beter sinds gister. Ik had heeel veel geslapen vorige week had het blijkbaar nodig. Gister qtime met hubby en fijn in de kerk gebeden voor mijn boosheid en verwarring naar God (hoe kan ik nog vertrouwen? ) ik voel me iets rustiger en probeer ook te ontspannen en de tijd te nemen voor mezelf. Ik ben soms heel streng voor mezelf en daar word ik zo moe van :( dus probeer liever te zijn.

Schrijven helpt me ook.

fijne week meiden! !

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ohja, psz! Vorige maandag hadden ze het er nog niet over gehad (wel al foto's opgeplakt en ophangen in de klas van alle kindjes, maar verder nog niks besproken. Vienna was er zelf ook nog niet over begonnen). Afgelopen donderdag had Vienna haast en rende ze hard de klas uit haha, dus toen kwam er ik niet aan toe om het te vragen.
    Ik ga dr zo weer ophalen, dus ga het nu weer proberen te vragen haha. Hopen dat de juf niet weer flink in gesprek is met iemand :p

Fijn trouwens dat je je nu weer wat beter voelt! Kan me goed voorstellen dat je soms zoooo boos bent; op de situatie, op God, enz. Fijn dat je het toch weer een beetje kwijt kon in de kerk. En qtime met hubby is altijd fijn hihi.

@hier: voel mn eisprong echt enorm weer! Gisteravond had ik gewoon zo'n pijn mn buik dat ik bijna krom liep. Leken wel beginnende weeën! Nu zijn het nog maar kleine steekjes gelukkig. Zo, en nu dus nog 2 weken geduld hebben....pff, dat lukt me volgens mij nooit :p Ben ook vandaag weer begonnen met de tarwekiemolie. Mocht het dan alsnog niet gelukt zijn, weet ik iig zeker dat ik mn uiterste best heb gedaan :)

4. Laute

Laute Lid

16 feb 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ daisy: dankjewel. Ja deze ring heeft voor mij zoveel waarde inderdaad.
    Dan ga je nu weer twee spannende weken tegemoet. Je zult dan wel rond de paasdagen iets meer weten denk ik toch? Waarvoor is de tarwekiemolie precies? Ik heb het hier al meer gelezen maar had nog niet gevraagd waarvoor het precies is.

@conejita: ja hij staat inderdaad bij mijn profiel. Fijn dat je in de kerk gebeden hebt en je daardoor iets rustiger voelt. En tijd met je man doorbrengen is natuurlijk ook altijd extra fijn!

@ hier: gisteravond en vandaag weer heel emotioneel. Heel veel nagedacht over alles wat er is gebeurt en hoe graag ik zou willen dat het anders was. Misschien kwam het ook doordat ik gisteren op Facebook zag dat twee vrienden een kindje hebben gekregen en dat een andere vriend aankondigde weer zwanger te zijn. Natuurlijk ben ik ontzettend blij voor iedereen maar daardoor dacht ik er weer even extra aan dat ik over twee maanden ook twee kindjes had moeten krijgen.
    Net toen ik naar de wc ging werd misschien ook wel duidelijk waarom ik extra emotioneel was, ik ben ongesteld geworden:) erg snel want ik heb nog twee tabletten over. Zojuist gelijk het ziekenhuis gebeld, ik krijg woensdag eerst nog een echo en dan mag ik diezelfde dag nog starten met de hormonen. Eindelijk ook weer een beetje vooruit kijken!

5. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    @dewendy, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Op zich wel leuk om aan de centered pregnancy groep mee te doen, maar geloof dat ik dat ook niet zou doen. Als ik iemand nu zorgeloos, ontspannen en helemaal op een roze wolk zwanger zie zijn, ben ik echt jaloers. Dat zorgeloze is er denk ik echt af.

@Daisykesie, ik duim weer deze ronde!!
    Heb je de juf kunnen spreken?

@Conejita, fijn dat je je iets rustiger voelt! Loop je nu ook weer parallel met Daisy?

@Laute, echt een mooie, ontzettend waardevolle ring!
    Ja, die confrontaties met anderen die een kindje krijgen en zwanger zijn, blijven lastig. Naar mate het dichterbij komt, vind ik het ook steeds moeilijker. Vage kennissen doet me minder dan goed vrienden.
    Ook al gun ik het ze wel, het blijft lastig.
    Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!

@hier, zaterdag heb ik de 2e IUI gehad. Ik heb het idee dat ik vannacht/vanmorgen de eisprong heb gehad. Dus Daisy we lopen weer parallel :). Deze keer had ik maar een eicel in plaats van 2, maar wel meer zwemmers :). Ik hoef nu dan ook geen progesteron bij te nemen volgens de gynaecoloog. Ik word nu wel alweer gek van mezelf. Elke keer houd ik mijn buik in de gaten of ik iets voel. Ik hoop zoooo dat ik zwanger word.

6. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    @Khloe Spannend woensdag weer een echo!
    Heb je een kleine voorkeur voor een jongen of meisje? Ik bedoel deze vraag niet verkeerd hoor, hoop dat je dat begrijpt. ben al lang blij als het kindje gezond is en ik weet zeker iedereen hier.
    Maar ik denk er zelf zo over na soms. Vorige keer was het een jongen, dus dan denk ik, 'misschien is het wel fijn als het weer een jongetje wordt'. Maar andere keren denk ik: 'Ach misschien is het ook wel fijner als het juist een meisje is, juist helemaal anders'. Meer om het jongetje dat we niet bij ons mogen hebben. En dan denk ik, hoe zou onze oudste jongen het vinden om een broertje te hebben. En als het dan een meisje is, ga ik misschien wel denken, hoe was het anders geweest? Weet ik niet hoor, misschien maak ik mezelf er maar gek mee ;)
    Ze zeggen toch dat als je 2x een jongen hebt gekregen de kans iets groter is dat de 3e weer een jongen wordt? Mijn voorgevoel zegt een jongen namelijk haha

@Conejita, Als het goed is heb je nu je dagen na je positieve ovulatietest wel gehad of niet? Spannend he dat wachten dan.. Duimen dat het raak is! En wij duimen mee ;) Dat je aan die percentages wilt denken is zelfbescherming, logisch toch. maar hoop mag er best zijn hoor! Misschien is het wel raak, dat kan natuurlijk ook heel goed!
    klinkt weinig he 15-20% vóó'r je 30e die zwanger raken. is dat dan ook mensen die zo precies op de datum bezig zijn met testen enzo? Of ook mensen die gewoon stoppen met de pil en kijken hoe het gaat? Want dat brengt jouw positieve percentage weer wat omhoog ;)
    Ik ben 35, dus mijn percentage is enorm verhoogd, maar ik was deze keer toch meteen zwanger.
    Wat lekker een vooruitzicht dat je straks naar Nederland gaat weer! Wat ontzettend leuk om te vieren zeg 25 jaar vriendinnen!
    En tranen zullen er vast vloeien. dat is toch ook fijn met zulke dierbare vriendinnen! Ook fijn om het weer over Noa* zo te hebben misschien? Bij mij is er ook een leven voor en na ja..
    Ja ik voel een beetje dat ik in de richting van Shared care wordt geduwd. Zo van, als alle eerste controles goed zijn, dan kan je ook wel naar de verloskundige want dan kan dat medisch gezien. Als het goed is, krijgen we dan met 20 weken ook geen GUO meer maar een gewone 20 weken echo. terwijl ik toch bang ben dat er ook nog iets met het hartje kan zijn.

@dewendy Fijn dat het weer rustiger is! En nog fijner een goede echo!
    Ik heb het hartje nog nooit gehoord. in het ziekenhuis willen ze dat nog niet. Omdat ze niet weten of die geluidsgolven schade kan aanbrengen aan het kindje tot ik geloof de 16e week? Nouja ik zie het donderdag wel, misschien mag het dan al wel. Maar heb jij dat niet gehoord dan? bij een echo is dat namelijk niet zo. Ik wil je niet bang maken hoor!!! Wel heel erg lief van je vriend!
    Dat je niet mee gaat doen aan die groep begrijp ik. ik zit net zo met zwangerschapscursussen, zoals yoga. ik wil mijn verhaal dan niet vertellen of de druk op de anderen vergroten. of me irriteren aan te vrolijke onbezorgde zwangeren ;)

@Daisy Spannend hoor een knaller!!!
    @mamaBS voor jou dus ook duimen!! Spannend maken jullie het! ik hoop dat het raak is bij jullie allemaal!!

@laute wat een prachtige ring! Lijkt me heel fijn om die dagelijks bij je te hebben!!!
    Fijn dat je ongesteld bent geworden (ja nu is dat nog fijn gek he) maar je kunt weer een stapje verder!!

@Hier geen twijfel meer over mogelijk hoor dames. Ik voel de baby. Wat fijn en wat maakt het dat echter!
    Donderdag hebben we weer een echo en een gesprek met de gyn. Zal wel gaan over dat shared care of niet..

7. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    @Binalo, geweldig toch dat je de baby al zo vroeg voelt! Hoe voel je je erbij dat ze je een beetje richting shared care duwen?
    Haha, je overwegingen over het geslacht. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
    Ik ben ook 35. Hoop maar dat ik ook vruchtbaarder ben dan gemiddeld :).

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

@Laute: ja, precies, 2e paasdag mag ik testen. Ik zei al gekscherend tegen mijn man "hopelijk mag ik met pasen erachter komen dat mijn paaseitje bevrucht is" haha :p Zat al helemaal blij te fantaseren dat ik dat kindje dan 'paaseitje' als bijnaam ga geven haha. Maargoed, dat moet ik nou juist niet doen. Want dan is de teleurstelling nog groter als het niet raak is...dus nog 2 weken even nergens vanuit gaan (nu maar hopen dat het lukt).
    @tarwekiemolie: ik had er voor dit topic ook nog nooit van gehoord, maar het schijnt de periode na de eisprong langer te maken en de kans op innesteling te vergroten. Het is niet officieel bewezen volgens mij, maar een hoop dames hier zijn sinds de tarwekiemolie zwanger geworden. Dus ik probeer het ook maar ;) Het kan sowieso geen kwaad.

Logisch trouwens dat je emotioneel bent, vooral als je babynieuws leest. Ik heb dat ook nog continu, zelfs toen ik in het ziekenhuis zat voor de schouder van Vienna. Zij zat toen bij mijn man op schoot en ik dacht toen 'ik had mijn kleinste meisje nu op mijn schoot moeten hebben'. Maar wel superfijn dat je ongesteld bent geworden!! Eindelijk een stapje verder :D

@MammaBS: ja, ik heb de juf nu gesproken :D
    Vienna heeft het wel even verteld dat ze een zusje in de wolkjes heeft en de andere kindjes luisterden ernaar, zeiden OK of dat ze ook een zusje of broertje hadden en daarna gingen ze weer verder hihi. Zo lekker nuchter die kids gelukkig ;)
    En spannend, weer gelijk op!!! Ik ga zoooooooo hard duimen voor ons allemaal!

@Binalo: wat je zegt over voorkeur voor geslacht en die dubbele gevoelens heb ik ook enorm! In eerste instantie wilde ik persé een meisje; het kamertje is natuurlijk al helemaal af, er liggen meidenkleertjes klaar in de kast. Van Vienna heb ik een hoop bewaard voor dr zusje, dus als het een meisje zou worden zouden al die spulletjes tenminste nog gebruikt kunnen worden. Maar het lijkt me ook heel vreemd om een ander dochtertje in Delilah's spulletjes te zien. Een jongen voelt dan ook heel goed, gewoon iets heel anders, een echte nieuwe frisse start. Maar dan voelt het ook weer als opnieuw afscheid nemen van Delilah wanneer ik alle meidendingen uit die kamer moet halen...Dus wat dat betreft heb ik eigenlijk geen voorkeur, emotioneel wordt het toch wel. Maar ook mooi! :)
    Als ik je trouwens zo hoor denk ik dat je zelf toch neigt naar controles door de gyn niet? Dan zou ik dat zeker aangeven, want je hebt recht op zoveel mogelijk rust en controle in je zwangerschap. Ik vond de gyns in mijn zh trouwens helemaal niet onpersoonlijk, had met hun een betere klik dan met de vk eigenlijk :p

Liefs!

9. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    @tarwekiemolie, ik slik nu vitaminen met foliumzuur, vitamine D en visolie. Zou dat niet genoeg zijn dan? Aan de ene kant vind ik het zo fijn al die tips, maar ik word er ook een beetje onzeker van. Zijn er echt meerdere dames hier zwanger door geraakt? Bij de zwangerschap van mijn dochtertje slikte ik eigenlijk alleen foliumzuur.

@geslacht, ik vermoed dat het voor iedereen in onze situatie dubbel is. Ik wil nu gewoon heel graag ervaren hoe het is om weer een dochter te krijgen, maar aan de andere kant is het misschien minder beladen als het een jongen zou worden. Eerst maar eens zwanger worden :). Ik voel vandaag alle deze hele dag van alles rommelen in mijn buik.. En dan moet ik dus nog 2 weken wachten voordat ik iets weet.. Ik denk dat ik veel afleiding moet gaan zoeken :D.

@Daisy, misschien hebben we allebei wel een paaseitje :D

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Mamabs dat is echt voldoende hoor. Tarwekiemolie is een vitamine, een extraatje. Ik slikte het bij Noa en dus geen miskraam gehad (schijnt te helpen bij innesteling) maar bij laatste zs ook en toen wel mk gehad dus ik slik het nu niet meer. Ikslikte ookandere vitaminen diehelpen met zwanger worden maar nu ok niet meer. Het lukt of het lukt niet, denk ik nu. Als je lijf er klaar voor is.
    wat jij slikt is echt voldoende.
    Ik zit soms op een ander topic en daar is zoveel info, hetkan je idd onzeker maken. Niet nodig!
    Ik probeer echt te ontspannen en rusten, luisteren naar mijn lijf, naar je gevoel.
    Anders kun je je ook gek laten maken.

Xxxx Truste meiden later meer

11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ps nee dit keer ben ik ietseerder danDais. Ik had op vrijdag me ei. Voelde ik iig. Dus ik zoualmaandag kunnen testen:$... wow is wel erg vroeg maar wie weet. Ik denk dat kan Di of woe aanhoud.

12. Laute

Laute Lid

16 feb 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    @mamabs: voor jou ook weer spannend dan!

@ Binalo: over het geslacht snap ik ook wat je bedoelt...fijn als het weer een jongen wordt maar ook weer extra confronterend misschien waardoor een meisje ook weer fijn is. Maar wat je zegt, als het gezond is, is dat het allerbelangrijkste!
    Als je je trouwens niet fijn voelt bij de shared care moet je dat gewoon aangeven bij je gynaecoloog. Mijn ervaring is dat gynaecologen ook heel erg betrokken zijn (al kan ik geen vergelijking maken want ben nooit bij een verloskundige geweest)

Ja voor mij is het nu nog fijn om ongesteld te worden, hopelijk de laatste keer dit jaar;)

@ daisy: haha jullie paaseitje. Nu je dat zo zegt moet ik denken aan het boek 'paaseitjes zoeken in het amc' kennen jullie dat? Is een heel eerlijk, mooi maar ook confronterend boek over een vrouw met vruchtbaarheidsproblemen en het hele traject. Ik heb het gelezen toen ik in de molen terechtkwam en heb het toevallig vorige week weer uit de kast gepakt om te lezen. (Heel toevallig is de schrijfster dit jaar met Pasen uitgerekend van haar tweede kindje).
    Laten we hopen dat iedereen hier die nu in de wachtweken zit haar kindje 'paaseitje' mag noemen;). Dan ga ik rond Pasen op zoek naar mijn eitje(s) als de hormonen aanslaan :)

@tarwekiemolie: ik slik ook alleen de Davitamon mama vitaminen met foliumzuur, visolie en vitamine D. De vorige keer dat ik zwanger raakte had ik alleen foliumzuur, dus dan laat ik het voor nu ook maar even bij deze vitaminen.

@ conejita: spannend, volgens mij ben jij dat de eerste hier die mag testen!

13. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Hey meiden,

Geloof dat ik me een beetje gek aan het maken ben. Ik wil het graag even van me afschrijven. Gisterenavond had ik een afspraak bij de psycholoog. Gisteren voelde ik allerlei steekjes en beweginkjes in mijn onderbuik, vermoedelijk vanwege de ovulatie. Dat voelde eigenlijk heel fijn. Er is in ieder geval iets gaande en het lijkt er ook op dat de ovulatie is geweest. Dat geeft me wel een beetje rust. Nu ben ik alleen bang dat de afspraak bij de psycholoog voor teveel stres zorgt en een eventuele bevruchting of innesteling zou kunnen afremmen.. Nu ik het typ, lijkt het me eigenlijk onwaarschijnlijk. Mijn gedachten gaan alleen elke keer met me aan de haal. Ik ben gewoon bang voor teveel stres. Erg ben ik hè? Ik denk dat ik straks maar ga strijken, misschien word ik daar rustig van :D.

Sorry voor mijn ego bericht. Ik reageer nog uitgebreider.

Xx

14. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    #1674 MammaBS, 24 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
    Ik heb geloof ik nog nooit zo naar pasen uitgekeken als dit jaar :D. Maar ik vraag me wel echt af wat het effect zou kunnen zijn op een eventuele bevruchting of innesteling als je emotioneel en gespannen bent. Bij de psycholoog word ik elke keer weer met het verdriet om mijn dochtertje geconfronteerd. Ik voel dan echt zo'n knoop in mijn buik en ik word overladen door de emoties. Hebben jullie hier ervaring mee? Deze keer moest ik ook alleen gaan. Mijn vriend werd net voor de afspraak door zijn werk gebeld voor een probleem dat hij moest komen oplossen, dus kon hij niet mee. De aandacht bij de psycholoog was dan ook niet verdeeld. Ik ben 2 uur in gesprek geweest. Daarna was ik echt KO.

@Daisy, ik had er nog niet op gereageerd dat Vienna over haar zusje heeft verteld. Het is wel mooi om te zien hoe kinderen ermee omgaan :). Volwassenen maken zich denk ik veel drukker dan kinderen, die vertellen het gewoon.

@Conejita, ja jij mag als eerste testen, dan Daisy, dan ik.
    @Laute, lijkt me ook een goed plan dat jij naar je eitje(s) op zoek gaat met pasen :).

@Khloe, succes met de echo en metingen morgen! Spannend ook dat je morgen misschien al weet wat het is!

Xx

15. Laute

Laute Lid

16 feb 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Even snel een vraagje tussendoor. Ik kreeg zojuist weer een mail van de bedrijfsarts en het reintegratiebureau. Daar staat in dat ik weer moet gaan opbouwen en binnen 3 tot 4 weken mijn werk volledig moet hervatten (ik werk 40u p/w). Waren jullie ook binnen zo'n kort tijdsbestek weer fulltime aan de slag? Halve dagen starten vind ik zelf geen probleem.
    Ik zal straks nog wel even uitgebreider reageren!

16. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey laute

Omdat k bevallen was met 28 weken hadt ik recht op 16wk verlof
    (beval je na24weken zwanger schap heb je recht op 16weken)
    Beval je voor 24weken is dit weer anders en kunne ze je met terug werkende kracht terug in bedrijf proberen te krijge.
    Wel dat die 16weken on was moest ik meteen vol uit werken.
    K werk 32uur, dat was best pittig en heel confronterend.(ik werk in een winkel vaste klante vroegen naar mijn zwangerschap)

Maar luister naar je zelf en je lichaam he,
    Wat niet gaat gaat niet, dan gewoon ziekmelde.
    Xxx

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik had inderdaad ook 16 weken verlof, dus na Delilah's* geboorte kon ik gewoon mijn verlof afmaken. Maar zelfs daarna voelde ik mij nog steeds niet in staat om te werken. Ik zit dus sinds eind jan in de ziektewet. A.s. maandag heb ik afspraak bij het uwv om reintegreren te gaan bespreken. Maar dat zal niet meteen 100% zijn.

Zoals khloe ook zegt; luister naar je lichaam en je gevoelens. Teveel van jezelf vragen kan ook niet, dan heeft je baas uiteindelijk ook niks aan je. Je moet hier gewoon de tijd voor krijgen...

18. Laute

Laute Lid

16 feb 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt inderdaad die 16 weken verlof. Ik ben na 23 weken bevallen dus zit gewoon in de ziektewet. Ik ga morgen wel zelf een plan voorleggen aan mijn werkgever waarbij ik iets langer de tijd heb om op te bouwen. (5 of 6 weken, dat moet wel lukken denk ik). Ik hoop dat daarmee akkoord wordt gegaan.
    Kreeg vandaag ook nog telefoon van her UWV, ik moet nog langs de arts daar om te laten beoordelen of de klachten nog steeds zwangerschapsgerelateerd zijn.

@mamabs: je gaat inderdaad op alles wat je voelt in je buik letten. Jammer dat je soms niet even een kijkje kunt nemen tussendoor;) Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld dus zit alleen maar te wachten tot de twee weken om zijn.

@khloe: is je 16 weken echo goed gegaan vandaag?

@ hier: vanochtend weer in het ziekenhuis geweest voor een echo. Alles zag er rustig uit, dus ik ben nu begonnen met het slikken van Clomid t/m zondag. Volgende week woensdag bloed laten prikken en afhankelijk van het resultaat heb ik later die dag of vrijdag een eerste follikelmeting.

19. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Ff snel berichtje via mobiel.
    Meting was goed van cervix

En we krijgen een zoon!!!!

Alles zag er goed uit.
    Xxx

20. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    @Binalo, succes morgen met je echo en het bespreken of jullie shared care gaan doen!

@Khloe877, fijn dat de meting goed was en dat alles er goed uitzag. Wat leuk een jongen!!

@Laute, ik zit ook in de ziektewet. Binnen 3 à 4 weken weer volledig aan het werk zijn, vind ik wel erg snel! Ik heb het even nagekeken. Ik ben na 8 weken weer begonnen met werken met 6 uur per week. Deze week is het 16 weken en ik werk sinds deze week 20 uur per week. Misschien heb je hier iets aan. Eerst had ik om de 2 weken een afspraak met de arbo arts over de vooruitgang en nu om de 4 weken. Hij zegt dat werkgever en werknemer samen de uren moeten bepalen. Mijn werkgever pusht me helemaal niet gelukkig. Lijkt me inderdaad een goed idee om zelf met een plan te komen. Ik denk wel dat je je echt niet moet laten pushen als het niet goed voelt..

Succes weer met de Clomid! Dat de eitjes maar fijn groeien :)

Deel Deze Pagina