Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Wat fijn dat alles goed was khloe, en wat leuk een zoon!! :D

2. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@hier: vanmiddag weer naar de psycholoog geweest, maar we gaan het er alweer bij laten. Ik ben maar twee keer geweest, maar we weten eigenlijk niet zo goed hoe ze me verder kan helpen. Een behandeling is niet nodig, het is puur rouwen en het hier gaat gewoon tijd in zitten. We hebben afgesproken dat ik op zoek ga naar Mindfullness. Ik kan een cursus gaan volgen, een boek lezen, enz. Als ik dan nog vragen heb, of ik kom toch in de knoop te zitten, ik heb zin in een praatje, enz. Dan kan ik gewoon weer een afspraak maken ;) Dus ze is nu een beetje mijn backup mocht ik het nodig hebben.
    Voelt wel fijn. Ik voel me ook goed op mn gemak bij haar, dus ik weet dat ik gewoon een nieuwe afspraak durf te maken als ik dat nodig heb :p

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Even een reactie-tje op mamabs: goed dat je even van je af hebt geschreven! Grappig dat als je het getypt ziet, dat je er dan al anders tegen aan kijkt ;)
    Goede methode dus!
    Ik snap je zorgen hoor, maar er zijn zoveel mama's met stress en ook met overleden babietjes die gewoon zwanger worden en perfect gezonde babies krijgen. Ik krijg meestal stress als ik niet mág stressen ;).
    Dus laat je emo's lekker stromen, das alleen maar goed, het moet er toch uit. Je lijf wordt zwanger als het klaar is en ik denk dat het soms wel kan "blokkeren" maar echt niet in alle gevallen hoor. Bijv zeiden mensen ook tegen mij "oh, denk je dat je te snel na Noa zwanger bent geworden?" omdat ik een miskraam kreeg. Onzin! (En pijnlijk om te horen). Dan zou iedereen met stress miskramen krijgen.
    Wat ik wil zeggen: laat je niet gek maken! We hebben gewoon veel meegemaakt en die roze wolk wordt veel te veel opgehemeld (letterlijk haha) en te veel druk op gelegd. Er zijn vrouwen in de hongerwinter zwanger geworden en bevallen.
    Wat je wel kan doen is gewoon goed voor jezelf zorgen.

Knuff en rustig aan xxxx

Later reageer ik op de rest, heb drukke dagen met werk, maar het helpt me wel. Voel me soms maar verloren als ik vrije tijd heb.

Denk aan jullie en duim voor jullie!

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh ik zie het nu pas. Leuk!!! Een ventje!

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Dais, goed joh Mindfullness, mijn zusje heeft net een cursus afgerond (was overspannen) en het heeft haar enorm geholpen! fijn dat je een back up hebt. hoe gaat het met wachten :p? je bent zeker heeeel geduldig :D

@Laute ja spannend he! als eerste testen maar merk dat ik er niet te veel op wil focussen. komt het nu niet, dan een andere keer. (zelfbescherming)
    visolie: zit dat ook in Omega 3? ik heb dat ik huis en er staat een plaatje van een vis op :D. vit D zit denk ik in Grativamon (multi vit voor zwangeren en kinderwens). ik ga daarmee beginnen zodra mij foliumzuur op is. en veel in het zonnetje zitten/ lopen? ;)

@werk: ik had 3 mnd vrij (eigen bedrijfjes) het was zomer dus er gebeurt hier dan niks (weinig). 1 oktober begonnen voor 20 uur per week. nu werk ik 20-28u. dat is goed voor mij, ik ben gedeeltelijk arbeidsongeschikt. 5-6 weken lijkt me een heel redelijk voorstel! succes ermee! ook wel weer een beetje "zin" in?
    succes met de clomid en hopelijk goede follikelmeting a.s. woensdag!

@de rest: zwaai, duimen omhoog en knuffels!

6. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Khloe, wat heerlijk een goede echo weer!! En een mannetje. Leuk.

MamaBS, het kan echt helpen he, om het hier op te schrijven. |Heftig hoor van die sessies. Helemaal als je opeens alleen moet. Ik heb nog steeds nachtmerries door mijn praktijkondersteuner. Hoor de hele tijd haar zinnetje in mijn hoofd dreunen ‘besef je je wel dat het deze keer ook niet goed hoeft te gaan’. Wat een trut was dat. Hoop echt dat jij er wel iets aan hebt. Je kan er heel veel steun aan hebben. Helaas had ik de verkeerde.

Conejita, wat een domme opmerking. Te snel na Noa zwanger geworden. Gemeen om dat te zeggen. En slaat echt nergens op. Hoop dat de medicijnen nu goed helpen en dat blijkt dat het daardoor gekomen is. En in de hongerwinter zijn erg veel babies geboren. En in Afrika worden ook in de meest erbarmelijke omstandigheden kinderen verwekt.

Daisy, wat fijn dat je wel iets gehad hebt aan de gesprekken met de psych. En vooral als backup wel handig. Zei die van mij ook. Nou nee dank je!! Maar gelukkig jij wel blij ermee.

Binalo, wij lopen wel bij combi vk en gyn. De extra echos in het zkh en de normale controles bij de vk. Zijn hele lieve meiden. Dus ben blij dat ik daar terecht kan. Daarbij zou ik weer graag thuis bevallen en dat kan alleen bij vk. Bij de 2e had ik het zkh nl niet meer gered. Had al persweeen toen de vk kwam.

Laute, voor de 24 wkn heb je idd geen recht op verlof. Maar je kan wel de ziektewet in. Ik was vrij snel weer aan het werk, maar dat komt omdat ik van huis uit werk. Ik merk dat de concentratie nog ver te zoeken is. En ik weet dus niet of ik ook zo snel weer voor een baas aan de slag was gegaan. Zeker niet zo snel als nu, want ik zat na 6 dgn al weer huilend achter de pc. Er moest iets af en waren meerderen van afhankelijk. Maar daardoor dus redelijk snel de werkzaamheden weer opgepakt. Achteraf veel te snel. Maar heb het wel gedoseerd gedaan. Dus neem ajb je tijd. Kijk of je het eerst voor jezelf een soort van plek kunt geven. En ga er vanuit dat je absoluut niet te snel moet opbouwen. Eerst een paar keer alleen pause houden op werk (koffiedrinken) , dan een periode weinig werken en langzaam opbouwen. Neem je tijd, want anders krijg je de klap later. Ik vond het ook wel een lekkere afleiding dat werken. Maar merkte dus dat ik mezelf nogal snel voorbij liep. Dus merk je dat het niet gaat, dan gelijk een stapje terug. En schaam je er niet voor. Er blijven mensen voor minder thuis (beetje moe, snotneus etc…). Denk aan jezelf, een ander doet het niet.

Hier aan het wachten op de combitest. Dus weer aardig in de stress. Merk dat het vanaf 2 dagen voor de echos echt heel erg is de spanning. Vannacht gelukkig wel aardig geslapen. Maar de hele dag dwaalt je hoofd zo af. Net als zo vlak voordat je nod is. Dat zijn ook van die k-dagen. En van die waak-slaap achtige nachtmerries. Dat ze het hartje weer niet zien kloppen. Nou ja, we gaan het zien. Nog 1 nachtje slapen.

Wat betreft het geslacht. Ik hoop voor mijn dochter dat er een meisje komt. Verder maakt het mij niet uit.

7. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    @Khloe Fijn dat het goed was!!! En een zoon wat leuk!!

@Hier vandaag echo gehad weer en gesprek met de gyn. Dat laatste stelde niet veel voor. Ik heb toch maar gezegd dat we in het ziekenhuis willen blijven, dat was prima zei ze.
    De echo zag er goed uit en we hebben voor het eerst het hartje gehoord! :) Dus weer even gerustgesteld voor nu.

@Geslacht, dus jullie herkennen mijn gedachtengang wel. Nouja voorlopig weten wij nog niks dus blijft het nog gissen haha

@Laute Dat is wel heel erg snel weer aan het werk zeg! Dat had ik helemaal niet. En ik ben ook gestart met paar uur per dag. Ik zou echt aangeven dat je dat te snel vindt.
    Ik had net geen 16 weken verlof met de bevalling in de 23e week, maar heb uiteindelijk wel zo lang thuisgezeten in de ziektewet. En toen weer opbouwen in een paar weken.
    Weet je zo'n arboarts probeert ook maar wat denk ik dan. Echt aangeven en je niet onder druk laten zetten. Bij mij zei de maatschappelijk werker van het ziekenhuis dat ze weleens met arboartsen belt om ze te laten inzien dat wij zij voorstellen soms echt niet realistisch is.
    Fijn dat alles er verder rustig uitziet op de echo en nu stappen verder ;)

@Daisy Fijn idee dat je bij haar terecht kan als het even niet gaat. Mindfullness ken ik eigenlijk niet.

@MamaBS Goed dat je het van je afschrijft! Gek he die gedachtengangen hoe die soms kunnen gaan..

@dewendy Ik herken dat, steeds een paar dagen voor een echo begint de spanning weer. Mijn vriend heeft dat totaal niet. Die snapt dat ook niet.

8. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Binalo wat herkenbaar. Van die mannen.

Hier weer en k-ochtend. Ben zo verdrietig. Krijg op de wa een bericht van mijn zwangere zusje (naar ons hele gezin). Dat we zo gelukkig mogen zijn met al onze gezonde kinderen. Dat doet zo'n pijn. Natuurlijk ben ik blij voor de gezonde kinderen die er rondlopen. Maar eva was zo vreselijk gewenst en het is dan zo moeilijk als dat 'even' vergeten wordt. Tuurlijk ik ben weer zwanger. Maar dat maakt het verdriet om eva niet minder. Wel beter te dragen maar zeker niet minder. En doordat bijna niemand er meer aan denkt en ik er amper iets over kan zeggen, maakt het mij zo verdrietig. Net weer een goede jankbui gehad. Het moet er een keer uit he. Gelukkig belde mn vriendinnetje gelijk op zodat ik even stoom af kon blazen. Had haar het bericht gestuurd en ze begreep het goed.
    Blegh wat een rotdag.

(Bedankt weer voor het luisteren jullie zijn kanjers knuffel)

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey lieve meiden,

@conejita: wachten gaat nu nog redelijk...maar volgende week wordt vast verschrikkelijk haha. Hopelijk kunnen we wat leuke dingen doen als afleiding volgende week, maar de weersvoorspellingen zijn niet geweldig helaas. Maar ik MOET afleiding hebben dus we gaan maar een hoop leuke binnen-dingen verzinnen haha ;) Ik zei het in het nod-topic ook, maar in die wachtperiode ga je echt alles al voortekenen zien hahaha :p Sinds gister ineens heel erg misselijk 's ochtends, wat natuurlijk nergens op slaat met 3 dpo. Ook een beetje pijn in mn buik, maar zelfs voor een innesteling is het nog te vroeg volgens mij. Dus geen idee wat ik me nu allemaal in loop te beelden :p
    En hoe gaat het bij jou met wachten?
    Die opmerking over te snel zwanger worden is echt grote onzin idd! Er zijn zoveel mensen die al snel weer zwanger zijn na een vorig kindje en ook in hele slechte omstandigheden. Goed dat je dat zelf ook inziet ;) Lekker laten kletsen die handel.

@dewendy: ik kan me die angst vlak voor een echo/controle zo goed voorstellen! Ik denk dat ik dat ook heel eng ga vinden. Ik heb bij Vienna en Delilah allebei rond de 25 weken een CTG gehad en dan duurt het altijd even voor ze het hartje vinden. Mocht dan in de volgende zwangerschap weer nodig zijn denk ik dat ik helemaal gek wordt als ze het niet meteen kunnen vinden. Als het mogelijk is ga ik vragen of ik altijd eerst een echo kan krijgen. Mocht het hartje dan niet gevonden worden, weet je in ieder geval al zeker dat je kleintje leeft. Poeh, wat een spanningen he? Echt, ik snap je angst zo goed! Maar de wens is zo groot dat we die angst 'voor lief nemen' (een soort van...).
    En ook zo emotioneel wat je zus zei. Lief bedoelt, maar er mist gewoon een kindje...en dat/zij mag nooit vergeten worden. Knuffel!!

@Binalo: fijn, het hartje gehoord!!! :)
    Mindfullness klinkt zweverig, het is eigenlijk een soort metacognitie (nadenken over je eigen denken). Je gedachten op een rijtje krijgen, nadenken of het logisch is wat je op dat moment denkt en of je ook anders kan denken waardoor je je beter voelt. Mijn nichtje doet het ook en die leert daardoor echt in het hier en nu te leven. Niet teveel vooruit kijken, want de toekomst kun je niet voorspellen. En ook niet teveel in het verleden blijven hangen omdat je daar niets meer aan kunt veranderen. Je hoeft absoluut het verleden niet te vergeten, dat zou ik ook nooit willen, maar het leert je te ontspannen. Zelfde uitkomst als yoga een beetje :p

@hier: ik heb de herinneringskist voor Delilah af. Volgende stap is de rouwkaartjes van de commode halen en ze in het kistje doen. Maar dat komt over een paar dagen wel weer, stapje voor stapje.
    Fotootje: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11069941_10153185234169049_5197340909395460725_n.jpg?oh=0b5e3e623ec46b824171efd60d80d4fd&oe=55BE3FF8&__gda__=1433501101_6986237572b50db17e1291e857148968

@de rest: hoe gaat het met jullie?
    MammaBS; hoe gaat het met jouw geduld? :) En Anneke, jullie ook nog een poging gedaan deze maand of moet dat nog komen? Hopelijk gaat het goed met jullie.

Liefs!

10. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    Dewendy, jeetje ik snap wat je bedoelt. Niet zo leuk ook al is het lief bedoeld, maar het is voorral confronterend wat je zus zegt op wa. Je bent ook gewoon heel verdrietig en dan heb je niet het idee dat je dat kwijt kan. Herkenbaar hoor! Fijn dat je een vriendin hebt bij wie je dat wel kan!

@Daisy Wat een prachtig herinneringskistje zeg! Heel erg mooi gedaan!! Hij lijkt best groot?
    Bedankt voor de uitleg van mindfullness, ik snap dat dat kan helpen dan ja.

11. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    @Bee Als je dit toch leest: Hoe gaat het met jou?? Hou je het allemaal een beetje vol met alle spanning?

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Dewendy wat naar dat je er eigenlijk met niemand over kan praten :(. Heb je geen goede vriendinnen? En je familie "vergeet" Eva dus soms?

Ik mis mijn beste vriendinnen (ook) enorm. Hier heb ik eigenlijk niemand waar ik me écht fijn bij voel. Merk ik nu. De een blijft het moeilijk vinden, de ander geeft constant adviezen wat en hoe ik moet doen, de ander weet "precies" hoe ik me voel :(. Nou ja zeg. :$
    Volgende week ga ik één van mijn beste vriendinnen weer zien en ik werd zo emotioneel! We zijn dus al 25 jaar vriendinnen en ik werd in ene zo emotioneel toen ik bedacht dat ze nu "dichterbij" is, in Nederland. Heb ik zulke lieve vriendinnen, wonen ze (en ik) zo ver weg. Zij heeft Noa nooit kunnen zien want ze woont dus in Hong Kong en was toen zelf 7.5 mnd zwanger.
    Pfff ik heb het eigenlijk wel zwaar. Zit tussen hoop en wanhoop en weet niet waar ik me aan vast moet houden.
    We hebben veel werk, financieel erg lastig allemaal en soms vraag ik me af.... Wanneer wordt het beter?

Sorry, voor mijn geklaag.
    Weten jullie, ik had al behoorlijk mijn portie gehad aan "moeilijkheden" en al veel gestreden om mijn leven weer op orde te krijgen. Alles ging opwaarts, eindelijk, en Noa was mijn "hoofdprijs". En dan, op állerlaatst, wordt ze je "zomaar afgenomen", ik snáp het gewoon niet. Ik ben gelovig maar ben zó in de war en ook boos. Ik voel wel dat God me wil helpen maar niet waarom ik zo moet "lijden".
    Geen fijne daagjes. :(

Sorry moest het even kwijt.liefs!

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ps Dais erg mooi kistje!

binalo, fijn dat je hartje hebt gehoord!

14. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow wat een mooi kistje!!!!! En die wachtweken kan je beter onderduiken :(

En bedankt voor de lieve woorden....

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@conejita: ach lieverd, dat is toch geen geklaag? Logisch je zoooooo graag zooooveel over je meisje wil praten. Je voelt gewoon dat je iets tekort komt; tijd met je meisje, knuffels, ervaringen, herinneringen, enz. En dat gemis moet er gewoon uit. En dat wil je delen, en dat lijkt me gewoon supermoeilijk als de juiste mensen daarvoor niet binnen bereik zijn :( Een dikke knuffel want het is soms gewoon zo verdomde moeilijk :(

@het kistje: bedankt voor jullie lieve reacties! Het is idd best een grote kist, 80 cm breed ongeveer denk ik. Hier gaan de letters van haar naam in die nu nog aan de muur hangen, wat kleertjes, het shirt waarin ik bevallen ben (die heb ik nooit kunnen wassen, zit haar dna op... :( ), de rouwkaartjes, enz. We willen ook elk jaar op haar geboortedag een verjaardagskaartje erin doen. Mocht Vienna een keer behoefte hebben om een tekening voor haar te maken, kan die er ook in, enz. Hij had van mij dus nog wel groter mogen zijn hihi

16. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh conejita, als ik je verhaal zie krijg ik echt de tranen. Gatver wat een lastige tijden. Wel heel fijn om je goede vriendin weer snel te zien.
    Ik heb ook wel n paar goede vriendinnen. Maar vooral mijn jongste zusje en n 2 vriendinnen waar ik goed mee kan praten . Dat is wel heel fijn. Ander zusje gaat dus wat minder en een paar vriendinnen ben ik wel redelijk kwijtgeraakt de afgelopen maanden. Vervelend om te merken. Maar als vriendschappen je gaan tegenstaan en alleen maar energie kosten houdt t op. Vast herkenbaar voor jullie.

Daisy wat een mooi idee die kist. Echt prachtig met elk jaar een stukje erin. Haar herinnering levend houden. Knap hoor.

17. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    #1697 Pluis79, 26 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
    Lieve ladies
    Welgeteld 10 dagen heb ik het volgehouden maar kon jullie toch niet missen. Ondanks ons verdriet vind ik het veels te fijn hier.

Even uit mijn hoofd snel wat reactie
    Khoe wat leuk een jongetje, fijn dat de echo ook goed was
    Binalo ook heel fijn jouw goede echo
    Dewendy duim met je mee voor de echo, spannend maar ook fijn om jullie kleine weer te zien. Begrijp dat de opmerking kwetsend is, fijn dat je het er even uit kon gooien bij die vriendin
    Daisy wat een mooi kistje, mag ik iets van jouw creatieve talent lenen? Spannend die wachtweek, duim weer met je mee
    Conejita ook voor jou duim ik weer mee. Moeilijk dat je je vriendinnen zo moet missen nu, die heb je vooral in deze tijden kei hard nodig :(
    Benieuwd naar jullie reunie, lekker tijd doorbrengen met de liefste mensen om je heen.
    Laute, mamabs en Anneke hoe is het met jullie?

Sorry als ik iemand vergeten ben, ik maak het goed ;)

Hier eindelijk wat rust. Ben nog een paar keer bij de gyn geweest. Het blijkt dus dat ik nog geen eisprong heb gehad en daardoor dus ook nog geen menstruatie. Volgens de gyn niet meteen iets om me zorgen over te maken. Ik heb nu voor een maand de anticonceptiepil gekregen. Doel is om cyclus op te wekken zodat het restweefsel er toch nog uit gaat komen, hoop ik dan. Mocht eerst niks van hormonen vanwege onderzoek in maastricht maar blijkt nu toch wel te mogen tot een maand van tevoren.

Wat geeft die pil me een rust zeg, niet meer elke dag aan hopen dat ik ga menstrueren. Even er niet mee bezig zijn...en mei begint ook steeds dichterbij te komen, dus mijn wachtstand wordt steeds korter.

Ben inmiddels ook weer aan het werk. Halve dagen werk ik nog. Maar hoe heftig, in dit beroep :(

Met mijn lief en mij gaat het super, zijn weer meer dingen samen aan het ondernemen en hij is zo lief voor mij..

Fijne avond ladies, ik ga nog even relaxen
    Dikke knuffel allemaal

18. Laute

Laute Lid

16 feb 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wauw pluis wat klink je positief! Ik ben blij dat het goed met jullie gaat en dat jullie weer wat dingen ondernemen samen. Fijn voor jullie!

@ Daisy: wat een prachtige kist heb je genaakt!

@ khloe: gefeliciteerd met jullie jongetje! Super leuk voor jullie!

@de rest: ik reageer morgen nog wel even uitgebreider. Vandaag ben ik voor her eerst op het werk geweest. Toch wel vermoeiend en wennen, maar het was ook wel fijn. Wel wat langer gebleven eigenlijk, 5,5 uur. Ga volgende week ook nog een (halve) dag. En na de Pasen opbouwen met dagen en max. 4 uur per dag. Mijn opbouwschema werd gelukkig gevolgd, dus dat is wel fijn.

19. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #1699 conejita, 27 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2015
    @Dais, ja is heel moeilijk :( vriendinnen missen. blij om ze weer te zien snel!

@kistje: lekker veel erin doen!! mooi juist :) ik heb twee kistjes. beide gekregen. één is ook heel groot en vind het een mooi idee elk jaar een kaartje er in te doen of tekening van brusjes!

@dewendy: idd herkenbaar dat van die vriendinne. woensdag met die vriendin afgesproken die dus ook pas haar kindje is verloren maar het was toch niet fijn. ik kreeg veel adviezen en ze had overal een antwoord op :(:x pfff zo moe van! ze is heel feitelijk en verstandelijk ik ben meer een gevoelsmens. sorry maar ik kan hier niks mee. ben teleurgesteld eigenlijk maar ja.
    mijn man is wel heel lief maar afgelopen dagen hadden we steeds dat we elkaar niet begrepen. hij zei je luistert niet maar ik heb gewoon moeite met concentreren soms! (en het is natuurlijk niet mijn moedertaal. hij praat meestal spaans tegen me). Omdat het gewoon veel is, de emo´s, de snoepwinkels, de bloemenbusiness klaar maken voor de verkoop, het huishouden en de hond! hij heeft ook veel op zijn bordje en voelt dan dat hij niet gehoord wordt. een paar dagen stroef tussen ons dus dan is mijn enige steunpuntje er ook even niet.
    lief dat je zegt dat er tranen kwamen bij je. is natuurlijk niet me bedoeling maar lief dat je meeleeft!! (hartje)

@ emo´s: gisteravond hiéld ik het niet meer en heb zó gehuild! ik voel ook erg wanhoop en verwarring (naar God en al die mooie beloftes :() en het gevoel dat ik in het verdriet verdrink.
    vanmorgen wakker met dikke oogjes maar toch "iets beter".
    ik merk dat ik veel weerstand heb tegen huilen omdat ik het gevoel heb dt het verdriet té groot is om voor mij te dragen (zak weg in wanhoop). dan zeggen ze, God is er, en dat weet en voel ik ook wel af en toe, maar toch... mijn verdriet voelt groter.

ik wil proberen wat meer structuur in mijn middag te brengen want als ik de middag vrij ben loop (lees: hang op de bank) ik erg met mijn ziel onder mijn arm.
    er is een lieve buurvrouw, die ken ik pas, heeft ook een hondje, en we hebben als gezegd, we gaan koffie doen of wandelen. zij heeft haar relatie uit na 13 jaar (!) dus ook wel pittige tijden. ze zegt je mag altijd praten maar ik ben bang om me echt kwetsbaar op te stellen straks krijg ik weer allemaal commentaren die me alleen maar pijn doen..

nou ja, stapje voor stapje.
    mijn man en ik zijn alweer wat liever voor elkaar. ik denk dat we het vanaaf wel even gezellig gaan maken (ik bedoel, gewoon kletsen en een wijntje haha, je kan hier ook niks meer zeggen :D)
    zaterdag is meestal wel een fijne dag hoewel we wel werken, soms gaan we samen (zijn we iig bij elkaar ´s morgens) en je weet toch dat het weekend is. zondag is meestal fijne dag met kerk en vrienden en q-time samen.
    zon schijnt eindelijk weer (wij hebben hier ook regen!) dus das fijn.

whoops weer erg lang bericht nou ja ik heb het blijkbaar even nodig ;)

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Pluiske, 10 hele dagen, knap hoor :D haha zo ging het bij mij ook! :p
    fijn dat je er weer bent meis, ik wilde je net een bericht gaan sturen (echt!)
    fijn om te horen dat het rust geeft, de pil. ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu labieler voel dan toen ik die verplichte pauze had. het gaf mij ook rust.

Laut, fijn dat je schema wordt gevolgd! rustig aan meis. denk aan jezelf.

knuffels voor de rest!

Deel Deze Pagina