Meide hou hoop. Toen ik zwanger werd van dit wondertje.. was rond nod negatief de test en hadt bruinverlies dus dacht dat k ongi werd.. alleen dat bleef uit. Heletijd teste negatief en week overtijd was streepje licht positief bleek dat mn ei of innesteling later was. K blijf duimen voor jullie. Dikke knuffel Xxx
Dames wachten duurt zo lang. Vooral als je lichaam je zo voor de gek houdt. Hier vannacht gedroomd dat baby een starwars x wing van lego in elkaar kon zetten. Dus geen zorgen over een zwaar gehandicapt kind Sterkte met wachten lieve meiden
Haha dewendy, dat is een goede droom . Hier zie ik het steeds somberder in. Vanmorgen had ik weer helder rood bloedverlies . Tot nu toe is het wel alleen als ik na de wc ga. Gelukkig ga ik vandaag lunchen en winkelen, afleiding genoeg denk ik zo .
@Joybas: o nee wat vervelend hele dikke knuff, goed dat je het aan gaat geven bij je psych. hoop dat je je straks weer iets beter gaat. @mamabs: vrijdag haalt me zusje me op van schiphol im 17.30 en dan rijden we naar Haarlem waar mijn twee beste maatje M& W al zijn. gaan uit eten en nachtje hotel!!! ik heb ook gemengde gevoelens want M was tegelijk zwanger met mij en haar zoontje is "natuurlijk" wel gewoon levend en wel geboren. wat ik haar gun maar ik wil ook mijn meisje! maar goed, ik kan bij ze huilen en wrsch huilen ze met me mee. vinden jullie dat ook zo fijn, als mensen ook gewoon meehuilen ipv proberen je op te beuren? .... dat lijkt op een innesteling!! spannuuuund meis! ik duim duim duim! oh lees nu van je bloed. maar kan innesteling zijn ook. bloed je nog steeds? @testen: ik lees dat ze allemal betrouwbaar zijn. Wendy hoe voel je je nu? andere meiden: knuffels!
whahaha Wendy ik lees nu je bericht pas (duh ) goeie droom zo mogen we het horen khloe, oh zo laat pas? ik heb toch weer een beetje hoop. ander meisje waar ik contact mee heb testte ook 4 dgn voor nod negatief en is nu zwanger. ik houd vol tot vrijdag en ben weg van het nod topic. dat geeft me te veel stress merk ik
Ja dat is wel zo he conejita, al die mensen die al kunnen testen...ik wil ook!!! Maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik zondag pas ga testen vanwege die gekke bijnaam 'paaseitje' en ben bang dat ik het jinx als ik eerder ga testen. En inmiddels ben ik wel een beetje bijgelovig, dus ik wacht keurig netjes af. Maar poeh, is moeilijk!! Ik ben voor mezelf maar deadlines aan het maken Als ik vrijdag nog geen bloed heb, dan ben ik al verder dan voorgaande cyclussen. Want in dec had ik 5 dpo mijn menstruatie, in jan op 10 dpo en vorige maand officieel op 12 dpo, maar ik had op 8 dpo toen wel al stipjes bloed. Dus verder dan 10 dpo zónder bloed heb ik nog niet gehaald....En vrijdag zit ik op 11 dpo. Als ik dat haal heb ik al wat meer hoop. Zaterdag ga ik dan gezellig met mn mams een dagje shoppen en dan mag ik zondag testen! Nou, op die manier moet ik het wel volhouden (hoop ik hihi). Nog geen bloed hier, ook geen verkleurde afscheiding. Wel af en toe krampjes, maar dat zit dit keer meer in mijn liezen. Maar toch, van die krampjes wordt ik wel nerveus. @MammaBS: hopelijk is het onschuldig bloedverlies, maar ik kan je stress goed begrijpen! @dewendy: wat een supergoede droom! Laat 'm maar heel voorspellend zijn XXxx
@ Daan: dat is even schrikken van je vader. Gelukkig dat alles toch nog goed is afgelopen! Succes morgen met de echo, spannend dat je waarschijnlijk te horen krijgt wat het gaat worden! @ conejita: ohwnee, ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt... Ik heb zelf eigenlijk nog nooit voor NOD getest, dus misschien kan het nog alle kanten op! Fijn dat je vrijdag je vriendinnen weer ziet, heerlijk even genieten en ontspannen! Maar samen uithuilen kan ook fijn opluchten! @Daisy: wat een onzekerheid nu... Maar geen bloed is nog altijd goed nieuws. Ik hoop dat je met Pasen positief test! @mammabs: hmm alweer bloedverlies, ik hoop zo dat het onschuldig is! Maar het zorgt natuurlijk weer voor extra stress Goed van je dat je afleiding zoekt. @hier: vanochtend bloed laten prikken, op basis van de uitslag wordt een echo ingepland. Net gebeld en ik moet vrijdag terug... Ik had gehoopt dat ik vanmiddag of morgen nog mocht mja. Ben ook vergeten naar de waardes te vragen, dat ik vrijdag terug moet zal dus wel betekenen dat of de waarde nog te laag is en het eitje pas net is begonnen te groeien of er is helemaal niks uitgekomen en ik moet vrijdag gewoon voor de zekerheid op controle. We zullen zien, ik hoop dat ik geluk heb en volgende week de eerste iui kan krijgen
@Laute: ben benieuwd wat er vrijdag uitkomt. Nog even geduld hebben de komende 2 dagen dus. Succes meis! @hier: ik voel me ergens heel kinderachtig, maar heb ergens zin om lullig te reageren op fb bij een aantal mensen Ik heb er nu al 3 in mijn vriendenlijst die vertellen dat ze zwanger zijn, maar dat het uiteindelijk een 1 april grap is! Ze weten helemaal niet dat wij bezig zijn met zwanger worden, maar voor iemand die zo graag weer een kindje wil zijn zulke grappen zoooooooooooo niet grappig!! Maargoed, ik hou me maar in. Wil ook weer niet die zuurpruim zijn die boos erover gaat doen Mn krampjes zijn trouwens vreemd. Dan heb ik er best wel last van en dan is het weer een aantal uur weg. Dan is het bovenin in het midden van mijn buik (maar dan heb ik vaak ook een beetje last van mn darmen) en daarna is het juist weer heel laag bij mn liezen. Nou goed, nog steeds geen enkel teken van bloed, het voelt ook nog niet alsof ik ongesteld ga worden, dus ik probeer gewoon lekker positief te blijven
@Conejita, nog maar een paar nachtjes en dan zie eindelijk je vriendinnen. Jullie zullen ongetwijfeld samen huilen, maar ook lachen. Jullie vriendschap houdt al zo lang stand, jullie zijn ongetwijfeld heel close. @Daisykesie, je bent al aardig op weg zonder bloed. Dat klinkt veelbelovend! @Laute, ik kan me goed voorstellen dat je vandaag meteen iets had willen weten. Nu wordt je geduld extra op de proef gesteld. Je hebt vrijdag vast een mooi ei! @hier, met mijn ei is het deze ronde niet zo goed afgelopen. Ik ben vandaag ongesteld geworden al na 9 of 10 dpo . Dat is bij mij heel vroeg. Ik heb ook even heel hard moeten huilen. Ineens komt het gemis van mijn dochtertje ook weer heel hard binnen . Liefs
Mamabs Oneeee kl#te zeg. Ik ben me er ook al geestelijk op aan t voorbereiden. Ellende meid. So sorry. Dais ik duim voor jemeid wat is het toch spannend laute ik hoop op een mooi ei en iui voor jou!
Sterkte mamaBS. Die klap is erg. Het gemis is dan zo vreselijk groot. Hoop de laatste keer ongesteld. Sterkte meid.
Jeetje even bijlezen hoor. Wat schrijven jullie veel. Leuk! @Conejita, Dankjewel dat je dat zegt van dat boompje en zaadje!! Had ik me totaal niet gerealiseerd dat een boompje nooit 0 jaar is. Fijne gedachte toch ergens Dan moet ik maar een boompje kiezen van ongeveer een jaar hahaha Ik wil dat boompje gewoon bij ons in de tuin plaatsen. Gewoon dat ik er goed voor kan zorgen en er veel naar kan kijken. Jij hebt het ook erg mooi gedaan zo!! Mooi dat je dat zo omschrijft hoe jij gelooft Conejita!! Ik vind dat echt mooi! Zelf kan ik dat niet. Ik vind het te oneerlijk wat er allemaal gebeurt en dat sommige echt slechte mensen nooit iets hebben. Maar goed, misschien heeft dat tijd nodig omdat het allemaal nog vers is en denk ik er over een tijdje anders over. Ik hoop ergens dat mijn zoontje bij mijn moeder is ergens in de hemel en dat zij voor hem zorgt. Maar toch kan ik me dat niet voorstellen. He bah nu moet ik weer huilen... Nouja lucht soms op toch @herinneringsplekjes Ontroerend je foto's Conejita!!! Allemaal stuk voor stuk mooi gedaan zulke herinneringen!! Mooi plekje op je foto! Heel bijzonder en mooi gedaan! Dankjewel dat je dit wilde delen met ons! Dat kistje is ook echt prachtig! Wauw zo mooi met dat sterretje erbij! Heb je die ergens gekocht? Ik zoek ook nog een mooie lijst. Ik heb de voetafdrukjes in het gips gekregen. Nu liggen ze nog in het doosje maar ik wil ze graag ergens mooi neerzetten. Ik had al een diep fotolijstje gezocht, maar dan past het er niet niet in. Daisy jou muur is ook mooi! Leuk idee zo met de datum erbij! Wat een mooie foto van Delilah met bloedneusje en al. En is dat lammetje het urntje? Wauw ik wist niet eens dat zoiets bestond! Bijzonder!! En wat een mooie ideeen ook voor Vienna om het wat tastbaarder te maken! Prachtig met dat vogeltje! Wij hebben in de woonkamer alleen een foto met een beertje. Ik wil dat nog op een mooie manier neerzetten, maar ook hier grijpgrage vingertjes. Op onze slaapkamer heb ik op ons dressoir een paar foto's staan. Meer nog niet. Ik ben nog wat zoekende hoe ik het wil allemaal.
@MamaBS Wat balen zeg ongesteld. Bah wat een rotnieuws..... Dikke knuffel! @ Conejita, leuk vooruitzicht zeg, morgen al naar Nederland! Ik vind het zeker fijn als mensen meehuilen. Dan hoeven ze al niks meer te zeggen hoor. Ondertussen blijf ik duimen! Ik hoop dat je te vroeg hebt getest? @Daan wat schrikken van je vader! Gelukkig gaat het weer goed nu! Succes met de echo!!! @Laute Ik hoop dat je geluk hebt en volgende week voor de iui kan gaan! @Daisy wat spannend en onzeker he! Ik duim hoor!!! En dan die berichtjes op FB belachelijk dat mensen dat doen! Ik snap je frustratie. Totaal niet grappig! @wendy Jeetje wat een gepieker!! Ik snap heel goed dat je erover nadenkt. En nu weer wel een nipt. Pff spannend allemaal! Ik ga voor je duimen! Wat een gedoe toch eigenlijk zo'n kansberekening met die stress. Ik snap dat je geen zin hebt in de nipt, maar die biedt wel zekerheid. Veel meer dan deze test, dus misschien stelt het je straks uiteindelijk wel veel meer gerust. Maarja, daar heb je nu niks aan, besef ik me heel goed hoor! @Laute Fijn dat je collega's er uiteindelijk toch naar gevraagd hebben! Gelukkig maar. Hier bij mij ook een aantal flink ongevoelige exemplaren die hier rondlopen. bah heel naar! @Joybas Fijn weer wat van je te horen! Eng en spannend is het allemaal he. Schrijf het maar lekker van je af! Die schuldgevoelens heb ik nu ik zwanger ben ook, het is zo dubbel allemaal! Ik kan ook niet gewoon blij zijn nog.
@Binalo: het lammetje is officieel geen urntje. Het is een simpel beeldje die hol was van binnen. Ik kon geen urn naar mn zin vinden, wilde ook niet dat het er als een urn uit zou zien. Je kan ook iets heel persoonlijks laten maken maar dat is zo verschrikkelijk duur. Ik had dit beeldje al een paar keer zien staan en het voelde zo goed om voor ons meisje te nemen, dat ik het uiteindelijk toch heb gekocht. Het as zit in twee extra stevige zakjes die ook goed afgesloten zijn. En mijn vader heeft het beeldje op een creatieve manier afgesloten met een spons hihi. Het beeld zal niet zo stevig zijn als een echte urn, maar het staat veilig in de slaapkamer waar Vienna eigenlijk nooit echt komt. Maar vandaar de extra stevige zakjes, mocht het beeldje ooit vallen en zelfs breken, dan is het as veilig. (he bah, klinkt ergens zo vreemd om zo praktisch over het as te praten, maar het is wel zo).
Ohhnee, hele dikke knuffel voor jou Mamabs, ik had het je echt gegund deze ronde. Ik snap helemaal dat je je dochtertje op zo'n momenten nog meer mist. @conejita: hoe gaat het met jou? Wil je nog testen morgen voor je naar Nederland komt? @Daisy: kun jij het nog een beetje volhouden het afwachten? Dat is trouwens ook een mooi idee voor een urntje, een normaal beeldje dat hol is van binnen. Wij zijn ook nog zoekende naar iets, de gewone urntjes die we tot nu toe hebben gezien zijn niet helemaal wat we zoeken. De as zit nu nog in twee kokertjes van het crematorium.
Wat duurt wachten LANGLANGLANG....... Sterkte dames met nog een paar dagen wachten. Hier is het wachten ook weer begonnen. Vandaag bloed afgenomen door een niet zo heel professionele dame. Ze kwam een beetje onkundig en ongeinteresseerd over. Heb nog maar even gevraagd of ze wil kijken of het babietje nog leeft. Nou, dat is gelukkig zo. Maar dat was het ook. Niet even verder kijken of wat dan ook. Nou ja, het zal er bij horen. Zij zien dit soort gevallen natuurlijk de hele dag. Vind het nog wel spannend maar niet meer zo erg als van de week. Dus afwachten 10-15 werkdagen. En dan weten we het iig zeker. We zullen zien. Fijne dag en voor de wachtenden sterkte
wendy, jij ook sterkte met wachten binalo en laute, zoekende zijn is toch prima. en misschien vind je iets en verander je het later weer. zo ging het bij mij. ik vond het heerlijk om te doen. maar bij foto album heb ik nog niet gemaakt. vind ik te moeilijk denk ik. ik nog niet getest. zit nu op dag 30. vorige x had ik druppels bloed de dag vóór menstru en nu nog niks.. zie je, ga ik tóch hoop hebben shit wat een peep-momenten dat getest. vreselijk vind ik het. ik wacht netjes tot morgenochtend ik laat het wel weten
Wendy, jij idd ook sterkte met wachten! Conejita: slopend dit he? Dat continu heen en weer geslinger tussen hoop en geen hoop, blegh! Ik hoop zo dat je morgen toch ineens verrassend nieuws krijgt!! Hier ineens weer wat meer buikpijn en net dacht ik een drupje roze te zien maar ik had het papiertje al in de pot gegooid Daarna nog een keer afgeveegd, maar toen niks. Maar dus wel wat meer steken nu. Begin er nu een hard hoofd in te krijgen, zucht...