Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Fijn daisy dat je je rust wat gevonden hebt.
    Lieve ladies duimen jullie morgenvroeg voor me, ik moet naar de gyn. Duidelijk krijgen of restweefsel er uit is
    Slaap lekker

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ik duim!!!!!
    laat ons weten!

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik duim ook mee!

4. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Thanx voor t duimen ladies. Helaas slecht nieuws het weefsel is er nog steeds niet uit donderdag dus hysteroscopie. Het goede nieuws is wel dat mijn bm het doet want heb onttrekkingsbloeding gehad.

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Oh heel dubbel nieuws dus. Verdorie, nog geen schone baarmoeder. Maar wel heel fijn dat er een onttrekkingsbloeding is geweest! Hopelijk gaat het na donderdag beter, want het wordt nu weleens tijd dat je vooruit kan. Ik duim nog even verder voor je ;)

6. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1826 dewendy, 13 apr 2015
    Laatst bewerkt: 13 apr 2015
    Jeetje Pluis, wat duurt dat ellendig lang. En elke keer weer een operatie. Succes en hoop dat je snel de hysterectomie krijgt en dan maar eens de goede kant op gaan. Het wordt onderhand weleens tijd.

Daisy, begrijp wat je bedoeld. Proberen van dingen te genieten en niet de hele tijd alleen maar met zwanger zijn bezig zijn. Hoop dat het je lukt om dit vol te houden, want is natuurlijk een veel gezondere instelling.

Conejita, wat een moeilijk weekend heb je gehad zeg. Fijn dat je je vriendinnen weer gesproken hebt. Maar je had zo graag leuk nieuws met ze willen delen.

Khloe, hopen op een rustige kweek. Balen toch weer dit soort dingen. We willen nu gewoon helemaal niks horen dat ons ook maar enigszins extra ongerust kan maken. Bah. Maar fijn dat ze je in de gaten houden.
    En als het niet gaat op je werk en je toch meer last krijgt, dan zou ik toch maar voor jezelf kiezen. Dan maar vervelen thuis, maar als het toch mis gaat vergeef je het jezelf nooit. Maar gelukkig zeg je al dat je goed naar je lichaam luistert. Niemand anders kan het voor je voelen.

Mamavanmenno, wat ongelofelijk heftig zeg. Denk je dat je toch al aardig uit de gevarenzone bent, overlijd je kind alsnog vlak voor zijn eerste verjaardag. Bizar. Hebben jullie al wat meer nieuws over de oorzaak? En wat knap inderdaad dat jullie voor orgaandonatie zijn gegaan. Dan moet je wel echt heel erg veel vertrouwen hebben in het zkh en de artsen. Wel heel jammer dat het niet gelukt is. Heb je voor niks dat besluit moeten nemen.

Joybas, heb je alweer een echo gehad?? Wat blijft het toch irritant als artsen niks van je verleden afweten. Mijn gyn vroeg de vorige keer (2e keer dat ik er was bij hem) waarom ik extra echos krijg. Nou ehhh dat weet je toch, omdat ons vorige kind met bijna 21 weken is geboren. 'He, maar dat was toch met 16 wkn?? Dat staat in je dossier??' Jeetje en dan weer uitleggen dat het niet 16 wkn was (net of het dan minder erg was) en dat ze het niet goed hebben opgemeten. Dat het kindje wel achter liep in groei, maar je toch echt bijna 21 wkn zwanger was. Waarom moet je dat uitleggen?? Ze kunnen ook proberen om een keer geen zout op de wonden te leggen.

Anneke..... gefeliciteerd!!!! Begint het nieuws al een beetje te landen??

Hier, wachten op nieuws van het ziekenhuis. Doordeweeks check ik zo ongeveer elke 5 min mijn telefoon. Ergens ben ik er van overtuigd dat het wel goed zit. Maar af en toe slaan de angsten opeens weer toe. Vooral tijdens de halfslaap momenten. Dan heb ik opeens het idee dat ik weer een vroege bevalling moet gaan doen. Maar dit keer van een zwaar gehandicapt kindje. Wat zijn de nachten soms toch donker en lang. Maar dat zullen jullie vast heel erg herkennen. Heb al een paar op het punt gestaan om dan snachts maar de ipad te pakken en een filmpje te kijken ofzo. Want plafondstaren schiet ook niet op.
    Gisteravond was dochter ziek. Hele erge buikpijn dus ze mocht bij mij in bed en dan zoekt ml de rust van haar oude kamer op. Dus nog onrustigere nacht.
    Verder gaat de verbouwing hard. We zijn op zolder goed gevorderd met de kamers. Ze zijn allebei gestuukt. Nu alleen nog schilderen, behangen, nieuwe vloertjes erin en dan kunnen de kinderen naar boven. Nu slapen ze met zn 3en op 1 kamer en dan straks allemaal een eigen. Zal wel wennen worden.
    En begin mei gaan ze starten met de uitbouw. De hele benedenverdieping op de schop. Dus nieuwe keuken, nieuw plafond, nieuwe vloer. Alles uitzoeken. Dus dat geeft wel aardig wat afleiding. Maar zal toch blij zijn als die donkere donderwolk van nu weg is.
    En dan ook maar eens goed gaan uitzoeken wat ik allemaal nog mag doen. Ik weet dat ik met watergedragen verf gewoon zelf mag schilderen. Maar hoe zit dat met voorstrijk en behangplaksel? En hoe zit dat met plamuur en dat soort dingen? Hoop dat het volgende week rustig is met werk, dan kan ik iig starten met schilderen. Zin in. Beetje positief bezig zijn.
    Dames, weer een heel verhaal. Lees ook echt de hele tijd mee op mijn telefoon, maar zit maar weinig met mogelijkheid op de computer. Dus vandaar maar weinig reactie. Op de telefoon vind ik het zo irritant.

Fijne dag.

7. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Lief Daisy dat je door blijft duimen :)
    Wendy goed om weer wat van je te horen. Oh kan me die onzekerheid zo goed voorstellen, tenminste ben nog niet zwanger maar denk dat ik precies hetzelfde zou hebben. Nachten kunnen idd ook zo lang zijn en het is ook niet zo dat je dan zomaar even met iemand kunt kletsen ofso :(
    Weet je al wanneer het ziekenhuis je gaat bellen, of is dat afwachten?
    Klinkt als een grote verbouwing, leuk, en ik denk idd ook een goede afleiding. Hoe het zit met klussen weet ik eerlijk gezegd niet zo goed, wat wel en niet mag..dus dan ben je mij niet op het goede adres ;)

Hier; tot nu toe nog vrij rustig. Ik ben al blij dat ik donderdag al mag kan ik minder te piekeren enz. De gyn wilde eigenlijk met de ingreep wachten tot na 12 mei tot ik het onderzoek gehad zou hebben maar no way dat ik daar op ga wachten. Ik wil vooruit kunnen...

Hoe is het met de rest van de meiden?
    Knuffel

8. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Lieve meiden,

Daisy, wat fijn dat je wat rust hebt in je hoofd, dat scheelt veel, hè? Bij mij ging het afgelopen maand ook allemaal wat rustiger, wilde er inderdaad ook wat minder mee bezig zijn (al gebruikte ik wel gewoon de ovutesten), het ging wel allemaal veel meer ontspannen. Als je er dat al mee bereikt, is dat toch ook fijn, even wat meer rust.

@wendy, wat spannend nog voor jou! Wanneer zou je de uitslag krijgen? Hoop dat je snel duidelijkheid en dus ook rust krijgt.
    leuk hoor die verbouwing. Wij hebben hier ook flink verbouwd en het blijf leuk om je huis steeds verder t e zien opknappen. Fijn dat het voor afleiding zorgt.

@pluis, fijn dat je donderdag verder geholpen wordt, knap ook dat je dat zelf doorgezet hebt! Inderdaad hierna weer vooruit! Blijf je nog wel aan de pil, of mag je daar nu weer mee stoppen omdat je een onttrekkingsbloeding hebt gehad?
    succes iig donderdag!

@hier, besef is er nog niet echt. Snap nu echt wel die onzekerheid van de andere zwangere dames, had verwachte veel opgeluchter te voelen. Maar goed, we gaan van het positieve uit en leven van moment naar moment. Het eerste moment is 6 mei, dan hebben we de eerste echo, bij mijn eigen gyn, dus wel fijn.
    Verder ben ik moe, maar dat komt vooral vanwege slecht slapen. Nu een paar nachten slecht geslapen vanwege spanningen, maar ook omdat zl niet goed slaapt en behoorlijk kan spoken (vannacht 2.5 uur!). We snappen nog steeds niet waar het van komt, hij slaapt normaal gesproken echt heel goed. Maar zal ook wel weer over gaan...
    komende zondag wordt hij 3, dus ga de komende dagen lekker daarvoor aan de gang. Wil zelf een zandkasteel taart gaan maken, dus dat zal wel wat tijd gaan kosten.
    Wel een praktisch probleempje... zondagmiddag vieren we zijn verjaardag en ik vrees dat het mensen op zal vallen wanneer ik niet een wijntje mee drink... en in de meivakantie gaan wij een lang weekend weg met familie. Weet zeker dat het dan opvalt als ik niet drink. En ik zou toch wel erg graag willen wachten met vertellen, iig tot na de 1e echo.
    ach ja, we zien wel.
    Fijne avond allemaal! Hoop hier heel erg dat de nacht niet onderbroken gaat worden.....;)
    X

9. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ego bericht....

De uitslag van de nipt was goed!!! Dus geen moeilijke besluiten die we moeten gaan nemen. Zo, dat is even een last van 100000 kg die van me afvalt. Had allemaal nachtmerries over bevallen van een levend kindje en dat dan toch alles goed was maar door de zwschaplengte het toch overleed. Nu weer vooruit kijken.

10. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Aah gelukkig Wendy, moest steeds aan je denken,
    Dat zal enorme opluchting zijn zeg.
    Dikke knuffel

11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wat een heerlijk nieuws dewendy!

Ik denk erover om die hele test niet te gaan doen als ik zwanger word.mwat een stress die test al niet oplevert... Pffff

Blij voor jou en je man Wendy

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Anneke, alcoholvrije wijn stiekum in je glas? Of een lichtkleurig sapje? Als je het slim speelt valt het vast niemand op hoor.
    Leuk, een zandkasteel taart. Je bedoelt van de televisie? Die serie?

Wendy succes met de verbouwing en Pluis jij succes donderdag! Hoe laat "mag" je?

Hier: druk druk druk. Pfff
    Zaterdag denk ik ovu maar ga denk ik geen testen doen deze maand. Ben er effe klaar mee. Wel oefenen natuurlijk ;)
    En beetje proberen te ontspannen en rusten. T zijn spannende weken. Volgende week is hier een feestdag, soort Valentijnsdag. Heel veel werk met de bloemen, veel komt op schouders van mijn man en hij heeft mij nodig voor emotionele steun merk ik. Dus duimen jullie voor ons? Ik hoop ook dat de verkoop vh bedrijfje doorgaat dan krijgen we wat meer rust.
    Ps ben ook bang dat ik nu niet zwanger wort vanwege drukte.

Liefs aan iedereen

13. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Hoi lieve meiden,

Ik ben even wat minder actief geweest. Nadat de 2e IUI mislukt was, is ons geadviseerd niet meteen aan de 3e IUI te beginnen omdat ik een cyste heb/had in mijn rechter eierstok van 18 mm. Dat is vrij groot. We hadden door mogen gaan als we dat per se hadden gewild, maar het is beter om mijn eierstok even tot rust te laten komen. Nu is het wachten op een nieuwe ronde. Ik voel me er op zich wel fijn bij, met name ook omdat ik niet allemaal hormonen hoef te spuiten. Spontaan zwanger worden, is erg onwaarschijnlijk. Maar wie weet gebeurt er een wonder :D.

Even uit mijn hoofd reageren op jullie berichtjes.

@Anneke, wat lees ik nu! Zwanger!! Hartelijk gefeliciteerd!

@Dewendy, wat een opluchting dat de NIPT test goed was!

@Conejita, ik duim weer voor jullie!

@Pluis, succes donderdag!

@mammavanmenno, wat een heftig verhaal zeg. Zo verdrietig..

@Daisy, ik probeer ook meer te genieten nu en niet te veel met zwanger worden bezig te zijn. Al lijkt het wel onmogelijk. Gelukkig is het vandaag heerlijk weer :). Daar kan ik zo van genieten.

@Khloe, hopelijk gaat het een beetje op je werk. Inderdaad wat Wendy zegt aan je zelf denken als het niet gaat. Ik duim dat de kweek goed is.

@Laute, ik ben ook nog steeds voor jou aan het duimen!

@Joybas, hoe voel je je nu?

@Bee, hoe gaat het eigenlijk met jou? Of heeft iemand toevallig iets van haar gehoord?

@rest van de dames, hoe gaat het?

Liefs

14. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    he lekker effe rust MamaBs. en lekker van het weer genieten! heerlijk he!
    en wie weet gebeurt er idd een wonder! ;);):) liefs

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey lieve meiden,

@dewendy: wat fijn dat de uitslag goed was!!! Wat een opluchting zeg :D
    @Pluis: heel veel succes morgen meis!
    @Anneke: inmiddels al een wat betere nachtrust gehad? Hopelijk wel, want een zwangerschap maakt je al moe genoeg ;) Is het besef er al een beetje? Komt misschien pas met de echo. En alvast gefeliciteerd met je kleine mannetje, mocht ik het zondag vergeten :D
    @conejita: even niet testen is ook wel fijn he? Gewoon niet precies weten wanneer je ei is zorgt ook dat je niet precies weet wanneer je nod is, wat bij mij ervoor zorgt dat ik het iets meer los laat. En drukke weken voor de boeg dus. Hopelijk zorgt het juist voor afleiding en geen stress ;) Succes!!
    @MammaBS: hopelijk heeft het tot rust laten komen van je eierstok een positief effect!

@hier: toch weer even een moeilijk momentje, mijn nicht is nu 37 weken zwanger en het komt nu toch wel heel dichtbij dat haar meisje komt. Ik mis mijn meisje zo, pfff. En dan zie ik een foto terug op fb van 5 nov, dat ik een dekentje had gehaakt voor mijn kleinste meisje. Dat ik schreef dat ze nog lekker warm in mn buik zat en ik ondertussen maar een dekentje had gehaakt terwijl we op haar aan het wachten waren. Hoe onbezorgd was ons leven toen nog eigenlijk.... De volgende dag is ons meisje overleden :( En dat dekentje mis ik dan nu ook gewoon, maar die is meegegaan in haar mandje/kistje om voor altijd bij haar te zijn.
    Maar aan de andere kant....heb ik vandaag ook echt genoten van mijn grootste meisje! Lekker in de jacuzzi bij mijn ouders geweest, ze is zo'n waterratje! En dan die big smile de hele dag op haar gezicht.
    En zo bijzonder; ze zegt de laatste paar dagen telkens dat ze lekker over haar zusje gaat dromen als ze gaat slapen en dat ze in haar droom dan samen in een bos gaan spelen. Oooh ik hoop het gewoon voor dr! Als ze dan niet echt met haar zusje kan spelen, dan maar in haar dromen. Zucht....

Nou goed, ik heb weer even mn hart gelucht. Thanks voor het luisteren dames.

Liefs!!!

16. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pluis, succes vandaag en laat ze nu eens alles nog een keer nakijken op achtergebleven resten. Of denk ik nou echt te simpel. Op naar een schone betere toekomst en dan vanaf volgende maand weer bezig gaan met een kleintje maken. Het is je zo gegund (net als iedereen hier)

Oh Daisy, wat een ontzettend mooie dromen voor je meisje. Konden we zelf ook maar met onze meisjes door het bos lopen en in de speeltuin spelen....

Anneke post je wel even een foto van de taart??? Kunnen we even meegenieten ;)

Conejita, balen van de drukke weken. Maar daardoor gaat de tijd wel lekker snel. Heb je nog onderzoeken gepland staan? Je zou toch in mei nog bepaalde dingen gaan doen? Succes met de drukte en dan af en toe even samen ontspannen ;)

Mamabs, dan is het toch wel een hoop rust, zo'n maandje niks. Even niet met testen en ziekenhuizen bezig zijn. Duimen dat de maand rust helpt en je volgende maand met goede moed weer verder kunt.

Btw, iemand vroeg naar Bee, die ging tot vorige week iig nog goed. Las ik op haar andere topic.

Hier is de rust weer een beetje terug. Echo vervroegd en bij een andere gyn, die ook bij de slecht nieuws echo was. Is beter denk ik. Wel weer wat snel een echo, maar ik klaag niet. Even wat extra kijken kan geen kwaad. Er zou anders 3 wkn tussen zitten en dat vind ik in deze cruciale fase toch wel erg spannend.

Hebben jullie nog genoten van het mooie weer gisteren? Jeetje, het leek bijna zomer. Heerlijk. Nou laat die zomer maar komen. Even wat extra positieve energie kan iedereen wel gebruiken.

17. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    @mamavanmenno Welkom hier. Wat afschuwelijk wiegendood! En wat ontzettend oneerlijk, zo'n jong mannetje.. En dan ook geen oorzaak. Ik kan me zowat geen voorstelling maken hoe dat moet zijn. En dan laat hij zoveel mensen achter met zo'n intens verdriet!!

@Pluis
    He bah wat balen zeg dat het weefsel er nog niet uit is.. ik hoop dat het gauw beter is en je weer een stapje verder komt.. Je bent er wel een keer aan toe zeg na dat wachten steeds!
    Succes vandaag!!!!

Dat met dat gevoel bij leuke dingen doen herken ik wel. Al heb ik soms meer dat ik dan opeens besef. ‘Hee wat ben ik nu aan het doen, terwijl er zoveel is gebeurd..’

@mammabs Een maand rust dus. Gelukkig dat het voor jezelf ook goed voelt. En dan straks over een tijdje hopelijk goed nieuws!

@Anneke83
    Wat een goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd!!! Hoe gaat het nu?
    Gek he dat onzekere gevoel dat je dan hebt? Eerst wil je dolgraag zwanger worden en als je dat dan bent..
    Spannend 6 mei de eerste echo!
    Ja ik ben alweer een tijdje volledig aan het werk. Maatschappelijk werk vind ik wel fijn ja. Even alles op een rijtje zetten en het besef dat ik niet zo streng hoef te zijn voor mezelf, want het is ook heel erg verdrietig allemaal.

Over de verjaardag zondag, kan je geen alcoholvrije wijn drinken? Heb ik ook een keer gedaan. En dat weekendje weg, ja dat wordt wel lastig. Dat is ook nog voor je echo dan? (ik weet niet wanneer de meivakantie is)
    En dei taart lijkt me wel erg gaaf!! Kan je zo goed bakken? Mijn zoontje is ook idolaat van het Zandkasteel.

@Pluis en conejita. Tuurlijk gunnen jullie het anderen wel. Maar het verdriet dat jezelf ook zoo graag wil is zo groot! We begrijpen dat en gooi het er gewoon uit hier hoor!! Ik blijf voor jullie duimen!!!!!!!!

@conejita, Dankjewel lief dat je zegt dat ik geen sorry hoef te zeggen!
    En wat lief van je vriendin dat ze een agenda/dagboek heeft gestuurd! Wat persoonlijk en superlief zeg!!
    Ik zal voor jullie duimen dat de verkoop snel is!!
    Niet zwanger worden door drukte hoeft echt niet zo te zijn hoor. Nouja, tenzij je geen tijd hebt door alles om het gezellig te maken natuurlijk.

@Khloe Maar het was niet je bekken dus? hoe gaat het nu met je klachten dan?

@Laute Wat goed en ook dapper dat je die mail hebt rondgestuurd! Fijn dat je ook een goed gevoel eraan hebt overgehouden door meteen een reactie ook.

@Daisy Wat leuk die fair! Goed dat je weer leuke dingen doet en je rust weer wat gevonden hebt!!
    Maar iki las over je dekentje.. Jeetje ik had de tranen in mijn ogen, ik snap wat je voelt als je dat dan opeens terugziet en erover nadenkt.

@dewendy Jippie!!!! Wat een fijn nieuws zeg!! Nu kun je weer vooruit kijken. Spannend he dat wachten! Wat een opluchting dan he!!! Ik ben erg blij voor je!!
    Wat goed dat het zo vooruit gaat met de verbouwing!!

@bee, Ik vraag me ook steeds af hoe het met haar gaat! Weet ook niet of ze nog weleens online is hoor eigenlijk. Maar ik begrijp van dewendy dus wel? Bee, als je dit leest. Ik hoop dat het goed met jou en de kleine gaat!

@Hier. We hebben gisteren weer een echo gehad. Ze heeft alvast gecheckt wat ze kon checken ondanks dat ik nog maar 17 weken ben. Alles zag er goed uit.
    Maar ik was zo zenuwachtig. Ik heb zo ontzettend gehuild. Ik beleefde dat gevoel weer van de 20weken echo van de vorige keer. Pff ik had het erg moeilijk. Gelukkig was alles wat ze kon zien goed, alleen ze kon natuurlijk nog niet alles goed zien omdat het nog zo klein was.

18. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    binalo, wat fijn dat alles goed was! even huilen hoort erbij natuurlijk. dikke knuff
    nee, niet te druk om gezellig te maken hoor :D mijn man presteert gelukkig goed onder druk en is altijd in voor een verzetje :p

Dais: sterkte meis met al die moeilijke gevoelens! dikke knuff ook voor jou

Wen, fijn dat de rust terug is en je toch vaker naar je kleintje kan kijken. toch wel belangrijk ja!

onderzoeken: klopt Wendy, in mei krijg ik de uitslag vd bloedonderzoeken (stolling, hormonen en genetisch). 4 mei. we moesten eigenlijk wachten met zwanger worden maar we proberen toch :p
    mocht ik zwanger raken deze ronde, heb ik mijn nod begin mei dus kunnen we meteen door naar de afspraak en zeg ik gewoon whoops pero ongeluk zwangerrrr :D
    wel fijn toch, die onderzoeken.
    ik heb de laatste tijd traumatische beelden voor mijn ogen van het moment dat ze zeiden dat Noa dood was. ik was ook alleen... en moest mijn man bellen :( vreselijk...
    ik denk dat ik tóch van ziekenhuis ga veranderen. gewoon om uit die nare herinneringen te komen.
    maar nu voel ik me schuldig tegenover Noa* daarover... :(:(
    weet niet precies waarom
    alsof ik me haar niet wil herinneren of iets achterlaat dat bij haar hoort...

Bee, als je meeleest, fijn dat het goed gaat!

knuff en zwaai zwaai voor iedereen

19. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Ik heb volgende week al een echo...
    Door onzekerheid ben ik blijven testen. Mijn testen worden wel iets donkerder, maar niet heel overtuigend. Gisteren nog een cb digital gedaan en die gaf nog steeds 1-2 aan terwijl dat nu toch best 2-3 had mogen/moeten zijn.
    Dus toch maar het ziekenhuis gebeld en die vinden het verstandig om eerder een echo te doen.
    Zij zijn niet zo enthousiast over de digitale test, omdat die toch niets zegt over het verloop van een zs.
    Dat is zwanger ben is zeker, nu nog zien of het goed is. Moet er rekening mee houden dat de kans aanwezig is dat er nog geen hartactiviteit is. Of dat nog wel zal komen hoop ik dan te horen.
    Vind het dus erg spannend, maar ben wel blij dat ik al snel.mag komen. Ik kan niets anders doen dan goed voor mezelf zorgen!
    Ik houd jullie op de hoogte! Gelukkig genoeg afleiding komende dagen.
    X

20. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    #1840 Rinsje, 16 apr 2015
    Laatst bewerkt: 16 apr 2015
    Hoi,
    25 maart 2015 ben ik bevallen van mijn eerste twee prachtige dochters na 24+6 weken zwangerschap. De meisjes hebben het niet gehaald. Voor mij was het meteen raak en heeft uiteindelijk een agressieve zwangerschapsvergiftiging (HELLP-syndroom) roet in het eten gegooid en was een bevalling de enige remedie, die uitval van organen kon voorkomen.
    Maar ik kan niet wachten om weer zwanger te worden. Ik heb wel het advies gekregen van het LUMC om de eerste menstruatie af te wachten. Mijn man en ik zien het niet als vervanging van de twee meisjes maar als een nieuwe kans. Uiteindelijk hebben we twee dochters gekregen, maar kunnen mijn moedergevoelens niet in de praktijk worden gebracht. Mijn kinderwens wordt door zo'n ingrijpende gebeurtenis niet weggenomen, maar juist alleen maar vergroot.
    Zelfs de gynaecoloog in het LUMC vertelde me dat dit een gezonde reactie is.
    Als het goed voelt, voelt het goed.

Als er meiden zijn die in een vergelijkbare situatie zitten, zou ik het leuk vinden om via privé berichten in contact te komen.

Deel Deze Pagina