Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hoi Rinsje,

wat vreselijk wat er is gebeurd! Maar ergens ook gefeliciteerd met je twee meisjes, zo vreselijk dat ze twee mooie sterretjes aan de hemel moesten worden. Je hoeft hier niet uit te leggen waarom je weer zwanger wil worden, we begrijpen je hier als geen ander. Je twee meisjes blijven altijd je eerste 2 kindjes, maar je wil ook graag mama in de praktijk zijn. Ik ben mijn tweede dochter aan het einde van de zwangerschap verloren, maar ook ik wilde meteen weer zwanger zijn. De wens is niet zomaar over als je zwangerschap dat wel is.
    Heel veel sterkte en hopelijk ben je zo snel mogelijk weer zwanger!

2. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Lieve ladies thanx voor t duimen! Nog geen duidelijkheid ze kunnen pas over 2 weken kijken of alles weg is. Wordt hier zo ontzettend moe van :(

Rinsje welkom en wat verdrietig dat je je meisjes verloren hebt. Ik ben bevallen met 29 weken ook ivm hellp syndroom. Mijn meisje is nog 10 dagen bij ons geweest en uiteindelijk overleden aan een ziekenhuisbacterie.

Ook voor jou duimen we dat je weer snel zwanger bent.
    Reageer later ff uitgebreider ben nog wat suf van de narcose

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Sterkte meis!

Jij ook Pluis! knuffel voor beide.

Rinsje welkom. wat verdrietig van je meisjes.
    wil je niet hier met ons meekletsen? we hebben hier allemaal ons kindje verloren..
    sterkte en veel liefs.
    nog maar zo kort geleden...

4. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    Ik zou graag hier met jullie meekletsen :) wist alleen niet of jullie daarop zaten te wachten, maar zo te horen/lezen is dit ook een soort support groep. Fijn om af en toe hier mijn hart te kunnen luchten.

@ Daisykesie, Bedankt voor de felicitaties. Liever een felicitatie dan gecondoleerd. Ik zeg maar zo: het glas is nog steeds half vol.

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Dat vind ik een hele mooie manier van denken ;)
    Want ook al ben je je meisjes verloren, je bent toch mama geworden van twee prachtige sterretjes. Ik voelde me ook intens gelukkig toen mensen ook gefeliciteerd zeiden naast het 'gecondoleerd' of wanneer ze zeiden dat ze haar mooi vonden of haar naam mooi vonden. Het verdriet overheerst natuurlijk, maar hoe moeilijk en gek het soms ook klinkt; er is niet alleen iets negatiefs gebeurt. Er is ook iets heel moois en bijzonders gebeurt...

En idd, hier lekker kletsen hoor. Bij het opnieuw zwanger (proberen te) worden komen ook een hoop emoties kijken, verdriet om je verloren kindje(s), spanning, zenuwen, enz. En we delen hier bijna alles met elkaar hihi ;) Ook leuke dingen die bijv niets met kindjes te maken hebben.

6. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Hier inmiddels duidelijkheid gekregen...
    Zojuist wat bloed verloren. Daar gaat mijn lichtpuntje....

7. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    @Anneke83, hoe bedoel je? Ben je bang dat het fout gaat? Een beetje bloed hoeft niet meteen iets te betekenen. Gaat het een beetje? Probeer je niet te gek te maken hè.. Dikke knuffel

8. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    @Binalo, gelukkig dat alles er goed uitziet! Ik kan me goed voorstellen dat je angstig was, fijn dat alles goed was.

@dewendy, fijn dat je snel weer een echo hebt. Je hebt denk ik bij deze gynaecoloog een beter gevoel? Ik vroeg hoe het met Bee ging. Fijn om te horen dat alles nog steeds goed met haar gaat.

@conejita, dan hoef je niet al te lang meer te wachten op de uitslagen! Tsja, en als je zwanger zou zijn deze ronde, dan is dat zo :D. Die traumatische beelden zijn overigens niet leuk :(. Als je je niet meer prettig voelt bij het ziekenhuis is het het overwegen waard om over te stappen (als het tenminste echt goed voelt).

@Daisykesie, vervelend die dubbele gevoelens. Verdriet en geluk zitten dichtbij elkaar..

@Rinsje, welkom hier! Natuurlijk mag je lekker meepraten. Wat erg dat ook jij dit hebt moeten meemaken. Ons is verteld dat het je goed kan doen om weer met zwanger worden bezig te zijn, ondanks je verdriet. Dan kun je (soms) weer een beetje vooruit kijken.

@Pluis, wat vervelend! Ik heb echt hard geduimd. Ik hoop zo dat het weefsel over 2 weken dan echt weg is!

@hier, gisteren ben ik voor mijn werk naar Engeland geweest. Best leuk, maar echt slopend! 's Morgens om 4 u op en 's avonds om 23:30 u thuis. En nu heb ik ook nog ergens vandaag/vannacht mijn eisprong volgens mijn berekening. Ben echt heel moe. En nu gaat mijn vriend een weekend weg (morgenvroeg al), dus er moet vandaag geklust worden :p. Laten we er vooral geen druk op leggen :D.

Xx

9. Laute

Laute Lid

16 feb 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb een weekje niet geschreven en heb heel wat gemist zie ik. Ik zal proberen op iedereen te reageren maar sorry als ik iets vergeet!

@ mamavanmenno: wat een afschuwelijk verhaal, je hoopt dan toch echt dat je uit de gevarenzone bent en dat gebeurt je dit. Ik heb wel heel veel respect voor jullie keuze om hem op te geven voor orgaandonatie. Ook al is dag uiteindelijk niet gelukt.

@pluis: wat een ellende dat het weefsel er nog steeds niet uit is... Pfff en wat ontzettend balen dat ze pas over twee weken kunnen kijken of alles weg is. Dat schiet echt niet oo nee:( Wel dan nog goed nieuws dat je een onttrekkingsbloeding hebt gehad.

@dewendy: heel fijn dat de uitslag goed is! Dan kun je eindelijk weer echt vooruit gaan kijken!

@mamabs: misschien doet deze maand rust je wel heel goed. Maar ik duim natuurlijk ook nog steeds op een wondertje voor jullie deze maand! Succes vandaag haha!

@daisy: wat bijzonder die dromen van je oudste dochtertje!

@ Binalo: ik ben blij voor jullie dat de echo er goed uit zag!

@conejita: ik blijf ook duimen voor jou. Hopelijk wordt je zwanger deze ronde!

@anneke: wat spannend! Fijn dat je al zo snel terecht kunt! Dat bloedverlies hoeft niet meteen iets te betekenen misschien is het wel een gesprongen adertje, of is het erg veel?

@rinsje: jeetje wat heftig. Gefeliciteerd maar ook gecondoleerd. En heel erg veel sterkte de komende tijd! Ik heb eind januari mijn twee kindjes verloren na 23 weken zwangerschap, alleen is er bij mij geen oorzaak gevonden. Je reactie is maar al te herkenbaar voor iedereen hier, de moedergevoelens worden alleen maar erger.

@ hier: Komende dinsdag is de IUI twee weken geleden. Ik heb besloten woensdag te testen als ik nog geen bloed heb gezien.. Echt spannend. Al heb ik sinds gisterochtend wel af en toe wat lichte krampjes, geen idee of dat van de aankomende menstruatie zou kunnen komen of dat het misschien een innesteling kan zijn. Ik zit nu 7 of 8 dagen na mijn eisprong. Toen ik zwanger werd van mijn twee kindjes had ik ook die menstruatiekrampen, maar voor mijn gevoel begon dat veel later. Nouja ik kan alleen maar wachten!
    Gisteren had ik ineens weer een enorme dip, voor de tweede keer in drie dagen kondigde een bevriend stel aan zwanger te zijn. Met die eerste aankondiging kon ik nog wel omgaan, maar die tweede gisteren was toch een beetje teveel in drie dagen tijd.. Hoewel ik zeker blij ben voor ze! Maar het gevoel dat ik zelf zo graag wil komt dan weer zo sterk na boven. Gelukkig gaat het nu weer. Vandaag en zondag gaan we een dagje weg, hopelijk gaan de laatste wachtdagen dan ook snel voorbij!

Liefs

10. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hallo iedereen

ik lees mee maar echt schrijven doe ik nog niet vaak... kom er niet altijd toe

@rinsje, zo verdrietig wat je meemaakt, maar ik spreek voor iedereen hier dat geen enkel volgende kind (eerste - tweede - derde) een vervanging zal zijn voor een sterrenkind ... laat staan dat het sterrenkind (in jouw geval zelfs twee...) ooit vergeten kan worden

@anneke
    ik hoop dat je alsnog goed nieuws krijgt!!

@laute
    ik duim voor een mooie test !!!

sorry de rest ben ik alweer kwijt :(
    veel sterkte iedereen x

11. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden,

@Anneke: ah nee!! Hopelijk is het een onschuldige bloeding. Ik heb het bij Delilah* 2x gehad, 1x met 5 weken en 1x met 16 weken. Was nog geen inlegkruisje vol maar je schrikt je toch naar! Het was uiteindelijk beide keren een blaadvaatje die geknapt was door het groeien van mn baarmoeder. Ik duim zo hard dat het bij jou ook zo is! Heb je veel bloedverlies? En evt de gyn al gebeld? Waarschijnlijk kunnen ze niet veel voor je doen, maar toch, al zouden ze maar kunnen kijken of het kleintje er nog zit en gewoon op de juiste plaats. Sterkte meis!! Ik hoop zo op goed nieuws!

@Laute: wat spannend!!! Nog even (on)geduld dus tot woensdag!!

@MammaBS: wat leuk een dagje Engeland! Maar dat wordt dus wel vermoeid klussen haha. Ach wie weet krijg je ineens een boost door de lust joh hahaha ;)

Liefs!

12. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamabs, dat maakt het wel lastig....

Laute, duimen draaien weer!!

Anneke, oh neeeeee er was een zwschap zonder veel problemen in de planning. Niet weer moeilijk gedoe. Hoop zo met je mee dat het niks is en gewoon een gesprongen vaatje. Gatverdamme. Duimen draaien ook weer heel hard voor jou. Sterkte met wachten. Hoop dat ze snel kijken.

Groetjes

13. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden

@anneke, bij mijn zwangerschap bij elise ben ik ook met 6weken en 9weken beetje bloed verloren, hoeft niet persee verkeerd te zijn he.
    Dikke knuffel

@rinsje, praat lekker mee, lucht je hard.
    Ik vond en vind het fijn, voel me begrepen.
    K ben mijn dochtertje verloren bij 28wk zwangerschap, heb d'r nog 4dagen van haar mogen genieten maar helaas afscheid moeten nemen.

@binalo wat heerlijk dat alles goed was.

@laute, spannende tijd. Maar ik begrijp je reactie wel op vrienden die zwangerschap bekend maken, k vond en vind dat ook soms nog moeilijk. Wij hadde nu met kindje moete zitten.
    Gistere heeft m'n beste vriendin op fb bekend gemaakt, al die reacties.
    Wij zette het expres niet op fb wil niet weer alles moete uitleggen als het anders loopt ofzow.

Voor iedereen dikke knuffel.

Xx

14. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Het lijkt mij wel wat veel voor het knappen van een bloedvaatje... daarnaast gaven mijn testen afgelopen week ook niet veel duidelijkere strepen (wel goed te zien hoor, geen turen, maar ook niet knallend). En de cb bleef hangen op 1-2.
    Ziekenhuis gebeld, krijg ik een stagiaire aan de lijn die een beetje kortaf overkwam (zal ook wel aan mij liggen).
    Afspraak woensdag blijft gewoon staan, maar is niet bij mijn eigen gyn.
    Meer dan afwachten kan ik niet doen, maar wil ook zeker geen hoop houden, heb ik ook eigenlijk niet meer...

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #1855 conejita, 17 apr 2015
    Laatst bewerkt: 17 apr 2015
    Oh meis, wat ontzettend naar, Anneke. Idd is er nog hoop maar ik begrijp je heel goed als je dat nu even niet voelt.. :( hier een lotgenootje hoor!

Mamabs haha geen druk hoor, hoezo? :D ach als wij moe zijn is t niet zo erg, de mannen, die moeten presteren ;)

Mamavanmenno, rustig aan hoor. Meelezen en niet of een beetje reageren toch ook goed. Doe wat goed voelt voor jou. We zijn er iig voor je.

Laute, de duimen gaan weer in de draaistand! Fijn dat je even aflediding hebt, een weekendje weg.
    Pffff heel lastig hoor, al die zwangeren (sorry zwangeren! :))
    Denk maar aan mij en al alle meiden die nog wachten! Die zijn er ook!

Ben trouwens een clubje gestart bij Zwanger worden clubs voor meiden die heeeeeel lang op een kindje moeten wachten. Wie zich aangesproken voelt, wees welkom!

Khloe hoe gaat het met je stuitje? Wanneer hoor je van de kweek?

Wij vanmorgen gezellig gemaakt. In matrasje in het magazijn :D romanties he :p was het wel eigenlijk. De rest van de week rustig aan gedaan, wel gezellig gemaakt maar weet niet eens meer wanneer (mijn hoofd is een zeef). Ging wel effe met de beentjes omhoog daarna maar heb absoluut geen testdrang. Heerlijk. Volgens berekening heb ik morgen mijn ovu en het wordt vast nog wel gezellig tussen ons. We zijn zowieso erg aanhankelijk dus dat komt wel goed.
    Wel heerlijk even niet testen en zo. Een aanrader!

Laute, het zou innesteling kunnen zijn! Hoop hoop duim duim

Meiden dikke knuffel weer

16. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja natuurlijk zitten wij daarop te wachten! ;)
    Je bent van harte welkom meid. Ik zou alleen gewilde hebben dat je je hier niet had hoeven melden... Maar nu het zo is steunen we elkaar!
    Je mag hier alles van je afschrijven.
    Hoe kom je je dagen door?

Liefs

17. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meide

@conejita, met m'n stuitje gaat woensdag aaf hadt k weer veel last, denk dat k te druk op werk bezig ben geweest te veel gebukt.
    Donderdag rustig aan gedaan op m'n werk,
    Ik werk in een parfumerie waar we hele dag staan, aleen in pauze kan zitten. Denk dat het staan ook nou niet echt mee helpt.
    Vandaag is pijn zo goed als weg getrokken, ben vandaag vrij en niet veel gedaan.
    Maar ga het a.s dinsdag weer aan geven dat k last heb gehad.
    Maandag ochtend tussen 9en 1wordt k gebeld, met de uitslag, ben zo zenuwachtig.

En maak jij het lekker gezellig ;),
    Zonder test drang is vaak wel beter he :)
    Ik blijf duimen voor jullie is zo gegund.
    Xx

18. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    @ Conjejita, Ik ben nu nog vooral thuis. Ik heb veel steun van mijn ouders en twee zussen (we zijn erg close). Mijn oudere zus heeft een meisje van net geen 6 maanden. Op de kraamvisite hebben we verteld dat ik zwanger was. Dat kleine hummeltje is het beste medicijn dat ik me kan wensen. Mijn man zegt dat ik voorlopig alleen dingen mag doen waar ik zin in heb, mag van hem alleen maar genieten. Hij is zo ontzettend lief voor me en maakt me echt weer aan het lachen. Gisteren samen de slappe lach gehad totdat ik er buikpijn van kreeg. 😊

ik kan niet wachten tot mijn eerste menstruatie. Ben nu twee weken geleden gestopt met vloeien dus verwacht het eind april/begin mei. Dan mogen we weer gaan proberen van de gync.

19. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh lieverd ik duim ook voor je! Voor maandagochtend een goede uitslag!
    Kun je niet halve dagen gaan werken / ziekmelden? Is echt wel belangrijk hoor, bekkeninstabiliteit kan lang doorwerken. Zorg goed voor jezelf meissie!

En oh wat fijn is het om gewoon gezellig te hebben wanneer je wil. Nou mijn man wil altijd wel dus ik hoef er alleen maar in mee te gaan haha :p
    Easypeasy. Maar het voelt wel relaxter.
    Vanmorgen opgestaan en voel echt me ei. Pijn in me buik. Grappig dat mij lichaam zo op de klok werkt. Vind ik wel fijn. Soort houvast.
    Ben wel heeeeel erg moe en gestrest. Heb gister mijn ouders om financiële hulp gevraagd en ga een verjaardag afzeggen. Ik lig al twee middagen met pijn in mijn rug en hoofd in bed na het werk. Hele lijf is overbelast. Van de drukte hier. Dus gisteravond een diazepamgenomen die ik nog had van nadat Noa* was overleden. Zo wat geeft dat een rust zeg! Nu verder veel rusten het weekend want volgende week extra werken.
    Pffff straks met mijn ouders bellen. Voel me Rot. We werken zo hard maar die stomme crisis is hier echt heel hard te voelen. Bah.
    Maar ja, wat moet dat moet, gezondheid gaat voor.

Wendy hoe gaat het met de verbouwing? Doe je ook wel rustig aan of geef je als bouwopzichter alleen de bevelen? ;)

Anneke, hoe is het nu?

Knuffeledokies!

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Rinsje, wat fijn dat je een lieve man hebt die zo goed voor je zorgt! En een goed medicijn, zo'n ukje ;) om je heen.

Ik hoop ook dat je snel weer mag proberen meid. Mag ik vragen hoe je meisjes heten of houd je dat liever privé?

Liefs

Deel Deze Pagina