We hadden nog geen namen, dus hebben we ze twee symbolische namen gegeven. Wij hebben ze tot aan het einde 'de meisjes' genoemd, dus wij noemen ze nog steeds zo. Alleen de naaste familie weet welke namen we ze hebben gegeven. Zo blijft het heel dicht bij ons.
Hier is het gistermiddag echt mis gegaan... Maandag het ziekenhuis maar weer bellen wat ik met die afspraak van woensdag moet. Wil iig een afspraak bij mijn gyn. Wil graag weten of er een reden is waarom het nu 2 keer mis gegaan is. Toch iets met mijn baarmoeder of is het nu gewoon weer pech??? Weet dat ik dit echt niet nog een paar keer mee wil maken. Denk dat ik voor nu weer even afstand neem... Bedankt voor het duimen en de lieve reacties! X
Ach Anneke toch. Weer zo'n klap om op te vangen. Wat ontzettend heftig. Sterkte weer met het verlies van je zo gekoesterde wens. Gatverdamme. Het afstand nemen snap ik helemaal. Doe waar jij je beter bij voelt. Sterkte meis X
Aaah nee anneke dat meen je niet. Heb hier evem geen woorden voor dus voor nu een hele dikke digitale knuffel
veel veel sterkte Anneke !!! dit is zo oneerlijk, al vind ik dit woord niet helemaal omvatten wat ik wil zeggen
heel veel sterkte lieve Anneke. wat een zware klap. ik denk aan je zorg goed voor jezelf. we zijn er mocht je willen praten. of pb mag altijd!! dikke liefs!!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Gisteren en vanmorgen druk bezig geweest met de taart voor mijn zoontje en omdat ik er best trots op ben hieronder het resultaat!
Ahhnee Anneke heel veel sterkte! Wat een prachtige taart heb je gemaakt voor je zoontje! Zeker iets om trots op te zijn! Ik wens je, ondanks alles, toch nog een fijne verjaardag vandaag!
Ooooh wat creatie van je meis! Suuuuperleuk! Ik hoop dat het je een beetje "goed" heeft gedaan. Bij mij helpt crea bezig zijn altijd erg goed tegen van alles. Diiiiiiike knuff en gefeliciteerd, ik denk van iedereen hier <3
Hey lieve meiden, nog op de valreep: Anneke, van harte gefeliciteerd met je mannetje!!!! Je zal wel kapot zijn nu. Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen genieten van je mannetje en zijn speciale dag. En wat een prachtige taart had je gemaakt! @Rinsje: ik vind 'de meisjes' heel liefkozend en intiem klinken. Wij noemen Delilah* eigenlijk nog steeds 'baby-zusje', voelt bijna nog vertrouwder dan haar naam. Dit omdat haar grote zus haar de hele zwangerschap zo heeft genoemd en nu nog steeds noemt ze haar 'baby-zusje Delilah'.... @conejita: Fijn dat je eitje zich gelukkig aan de regels houdt en lekker regelmatig komt meis En zo handig dat je man altijd wel in is voor een verzetje hihi. Hier gelukkig ook absoluut geen klagen op dat gebied, dan heb je tenminste ook niet het gevoel dat je kansen laat liggen Maar pfff, wat een stress hebben jullie toch ook op financieel gebied. Ik hoop zo dat daar snel verandering in komt! Een beetje rust hebben jullie wel verdiend lijkt me he...knuffel!! @khloe: hopelijk morgen een goede uitslag meid! @de rest van de meiden: alles goed? @hier: mijn ei zit er volgens mij ook aan te komen. Heb een opgezette buik en begint nu ook pijn te doen. Zou wel fijn zijn want dan zou die weer eens wat eerder komen Ik zit morgen op dag 18. Vorige twee maanden kwam die op dag 20, dus anders verwacht ik 'm woensdag. Gister had ik ff een off-day. Was moe, chagrijnig en had zo'n enorm verloren gevoel. Mn verdriet om mn meissie moest er blijkbaar weer even uit, want na een potje huilen ging het weer een stuk beter gelukkig. Komt denk ik ook omdat de bevalling van mn nicht steeds dichterbij komt. Die is nu 38 weken zwanger, dus tjah... Wordt zo dubbel voor me, want ik kijk er zo enorm naar uit! Voor het eerst 'tante' worden, mijn nicht haar grote wens die werkelijkheid wordt (mama worden) en gewoon lekker kroelen met mn kleine achternichtje. Maarja, het zal ook zo confronterend zijn. Mijn meisje had 6 maandjes ouder moeten zijn en gezellig met haar pukkie in de box moeten liggen. En ben tegelijkertijd ook nerveus; of alles wel goed zal gaan bij haar, dat er geen complicaties met de bevalling zal zijn, enz. Al die gevoelens maakt weer een hoop los bij me. Maargoed daar moet ik maar weer gewoon doorheen denk ik.... Ondertussen ben ik ook nog bezig met vrijwilligerswerk zoeken. Gaat veel minder vlot dan ik verwacht had. Rond 1 mei zou ik iets gevonden moeten hebben, maar ik heb tot nu toe nog niets. Had eigenlijk verwacht dat bedrijven zouden staan te springen om vrijwilligers Maar zelfs nog geen reacties. Nou ja, ik doe gewoon mijn best met zoeken, meer kan ik niet doen. Oh, en zoiets stoms (vind ik dan). Afgelopen week merkte ik dat ik me begon te irriteren aan de foto van mn meisje (voel me er zo schuldig over!). En snapte in eerste instantie niet waarom ik me zo voelde. Maar ik denk dat ik er gewoon zo enorm veel moeite mee heb dat dat de enige foto en het enige beeld is wat ik van haar zal hebben. Altijd en eeuwig diezelfde 'slapende' foto; geen lachend gezichtje, geen boos gezicht, geen traantjes...maar altijd en eeuwig diezelfde blik Nu is dat gevoel gelukkig weer over, kan weer met veel liefde naar dr foto kijken gelukkig Nou meiden, heb weer genoeg gekletst, ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker en liefs!!
hey Dais. dat ken ik wel, van die foto. Ik heb een Noa Hanna app en een fb pagina Rembering Noa Hanna. het zijn altijd dezelfde foto´s, soms in een ander jasje... en ik voel me soms bezwaard om er iets op te zetten want het blijft hetzelfde fijn dat je je gevoel kon uiten gisteren. dat hoort er ook bij he. knuffel mijn ei is idd geweest denk ik (het voelde anders dan andere keren), merk het aan mijn libido haha dus wel goed bent maar veeeel relaxter gevoel erover. ook niet dat getest. heerlijk. Anneke; knuff. Khloe: duim voor je. de rest: hoe gaat het?
Oh wat een mooi idee zo'n fb pagina zeg!! Een extra stukje om haar te herinneren. Dat bezwaarde gevoel om iets 'nieuws' op fb te zetten herken ik heel erg. Je wil van alles zeggen, laten zien, doen...maar wat? Er is niks meer En alles heb je al 100x gezegd of laten zien. Ik liep zaterdag ook de hele dag met hetzelfde zinnetje in mijn hoofd 'What do you say when words are not enough'. En zo voelt het ook echt... Ik heb mijn ei vandaag of morgen. Had nog 1 test liggen en had vanochtend een drupje bloed (echt nog nooit gehad tijdens mijn eisprong), dus heb maar even die laatste test gedaan en hij knalt lekker. Vandaag dag 18, dus heel blij dat hij 2 dagen eerder is dan gedacht En zo fijn he dat niet testen? Ik heb dan wel vandaag getest, maar heb nu niet een week lang getest om mn ei te zoeken en dat geeft idd veel rust. De tijd leek nu ook veel sneller te gaan, want vrijdag besefte ik me ineens dat ik alweer in mn vruchtbare periode kwam Mocht het nodig zijn, dan ga ik het de volgende maand ook gewoon zo doen, veel fijner op deze manier
Anneke, neeee wat een rotnieuws zeg!!!! Weer een enorme klap erbij.. Ik had nog zo de hoop dat het gewoon een bloeding was. Ik hoop dat je wel duidelijkheid krijgt bij de gyn!! Veel sterkte meid en dikke knuffel!!! Enne prachtige taart zegt! wat kan je dat goed!gefeliciteerd met je mannetje!
@Khloe, ik hoop dat je al uitslag hebt gekregen inmiddels??? En rustig aan he met je bekkeninstabiliteit? Ik heb dat in mijn eerste zwangerschaop gehad, geen pretje!! ben er nu ook wel bang voor en let extra op. @Rinsje. Wat afschuwelijk. twee mooie kindjes die helaas ook niet bij ons mogen zijn.. Dat je weer zwanger wilt worden begrijpen we hier allemaal hoor! Veel sterkte en we duimen dat je snel zwanger mag worden! natuurlijk mag je met ons meekletsen als je dat fijn vind! @ Pluis Wat vervelend allemaal zeg voor je! @mamabs geen druk legge3n op dat klussen he haha Maar helaas komt dat er vaak toch bij kijken he. Je wil gewoon zo graag! @laute, geeft niks hoor als je even bent weggeweest. heb ik ook regelmatig Dat ik wel snel even lees, maar er niet aan toe kom om te reageren. Spannend jij mag dus woensdag testen! Ik ga voor je duimen!!! En dan die zwangerschapsaankondigingen om je heen. Tja dan wil je zelf zoo graag en dan krijg je de mededeling van een ander, best erg moeilijk! Ik vind mededelingen van een ander nog steeds moeilijk. khloe heeft dat ook las ik. Ik wil het voor onszelf niet op facebook zetten en ik merk dat lang niet iedereen het weet die het eerder wel wisten. @Conejita, haha Klinkt leuk op een matrasje in het magazijn! Fijn dat het zo kan gaan tussen jullie! @Daisy dat met die foto heb ik ook gehad. Ik vond het zoo erg dat er geen andere foto's komen. Waarom geen oogjes open. Gelukkig is je gevoel weer beter nu! Maar stom is het niet hoor!!! @Hier He gaat best goed. Al merk ik dat we allebei de zenuwen krijgen voor de 20 weken echo volgende week..
Goedemorgen Ladies, Anneke hoe is het met je? Dikke knuffel voor jou Khloe; ik duim voor je Daisy en Conejita; goed bezig zijn jullie door even de testen te laten voor wat het is en te zien en zo te lezen doet het ook goed. Daisy wat zoek je voor iets, voor vrijwilligerswerk? Meer dan je best kun je idd niet doen. Maar ik sta er ook van te kijken hoor, had ook wel verwacht dat ze er om zaten te springen. Herkenbaar van de foto's. Ik heb nog wel foto's waar ze haar ogen open heeft, maar vind die soms ook heel pijnlijk om te zien. Verder heeft mijn vriend nog een geluidsopname gemaakt van haar huiltje, tot op de dag van vandaag nog niet kunnen luisteren. Je kunt nooit iets nieuws vertellen, heel moeilijk. Mooi conejita dat je een fb voor je meisje hebt. Wij zijn ook gewoon trotse mama's Dewendy; fijn wat een goed nieuws dat de uitslag goed is mamabs rustig maandje gehad dus? Hoe gaat het nu met je? Binalo gefeli met je goede echo, ik begrijp heel goed dat het spannend blijft. We zijn niet meer zo snel gerust te stellen natuurlijk... Laute; hoe was je weekend weg? Heb je een beetje kunnen genieten? Zit je nog in spanning? Woensdag wilde je gaan testen toch? Herkenbaar hoor die gevoelens wat betreft zwangerschappen. Vind het zo moeilijk om te horen, omdat ik het ook zo graag wil. Benijd andere dan ook om de onbezorgde zwangerschap die ze ingaan Gelukkig kan ik het wel bij mijn vriend kwijt, dat lucht dan altijd weer even op. Mamavanmenno; even een dikke knuffel voor jou Rinsje; hoe is het met je? Fijn dat je zo;n fijne steun ervaart vanuit fam en dat je man zo lief voor je is. Hoop dat je menstruatie snel op gang gaat komen. Hoe is het met de rest? Hier; rustig, over twee weken uitslag of mijn bm schoon is. VInd het heel spannend. Heb al gezegd tegen mijn vriendinnen dat als ie schoon is, ik een feest ga geven om het te vieren. Gelukkig komt mijn Hellp onderzoek ook dichterbij dus ik hoop echt heel snel weer vooruit te kunnen Gisteren voor de eerste keer een meisjes baby vastgehouden. Was wel even emotioneel maar ook heel fijn. Besef dan ook des te meer, hoe graag ik weer zwanger wil worden..
Hoi meiden, Vandaag ga ik mijn eerste echte uitstapje maken sinds de geboorte van de meisjes. Ik ga met mijn zusje naar de haagse markt. Lekker van het mooie weer genieten en mensen kijken. Spannend. Het lijkt erop dat ik weer veel energie heb, dus nu maar even testen of het echt zo is. We zijn dicht bij huis dus zo niet, dan zijn we met de tram ook zo weer thuis. @ Anneke, wat een prachtige creatie was dat zeg. Je mannetje zal wel trots op je zijn 😉
@conejita: fijn dat je deze maand wat relaxter voelt. Hopelijk heeft het een goed resultaat! @daisy: voor jou ook weer spannend vanaf nu dus. Fijn dat de test vandaag knalde. @pluis: ik hoop echt voor je dat je over twee weken een goede uitslag krijgt! Een feestje is je dan ook wel gegund @Rinsje: hoe is het gegaan vandaag? Voelde het niet heel dubbel of viel het mee? @ hier: we zijn vrijdag en gisteren heerlijk een dagje weggeweest. Dat was wel een fijne afleiding. Mijn lijf is me weer lekker voor de gek aan het houden volgens mij. Ik had donderdag en vrijdag krampen alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Zaterdag niks en gisteravond ook weer erge krampen. Ik had verwacht vanochtend bloed te zullen zien maar nu alweer de hele dag nergens last meer van. Maar aan de pukkeltjes in mijn gezicht te zien vrees ik het ergste... Morgen is het 14 dagen na de iui, dus dan ga ik woensdagochtend maar eens testen.