Dais ik voel ook niets. fijn dat je het leuk gehad hebt en geniet maar even dat je je wat "lichter" voelt toch? mag ook hoor! boompje moet in een pot bij ons want we hebben een terras met stenen. zo is dat hier in Spanje. dus dat wordt een grote pot. misschien iets om naar "uit te kijken" als troots als ik straks weer ongi wordt dikke knuff Binalo. kan me voorstellen dat het erg spannend is. ik ben ook erg huilerig en een zwaar, leeg gevoel. pfff wat hik ik tegen die ongesteldheid aan. blegh
Niet leuk dat je zo emotioneel bent meis. Als je idd ongesteld gaat worden, laat dat dan maar gauw gebeuren, heb je dat ook weer achter de rug. Hier nu toch weer krampen, weet alleen niet of ik het nou als ongesteldheidskrampen vind voelen. Doet namelijk ook zeer bij mn schaambotje en ik heb ook een beetje last van mijn darmen. Maarja, kan ook prima betekenen dat er een flinke menstruatie aan zit te komen. Volgens mij is mijn nod toch 4 mei. Maar als ik een lf van 12 dagen aan hou wat ik tot nu toe max heb gehad zou ik dus ook zaterdag al ongesteld kunnen worden. Heb nu geen idee wanneer ik ga testen. Wilde eerst maandag testen, maar misschien dat ik toch al eerder ga testen. Maar wil ook niet te vroeg testen, want dan istie sowieso wit. Vandaag is 10dpo, eerst vandaag maar even afwachten. Ben nog nooit voorbij 10 dpo gekomen zonder druppels bloed of bruinverlies. Wachten wachten wachten dus...
Lieve ladies Even een ego bericht, weefsel is nog steeds niet weg dus krijg nu ingreep nr 3. Ik weet even niet meer waar ik het vandaan moet halen
Even een ego berichtje. Ik ga alles teruglezen want ben een week niet hier geweest. Vorige week is mijn man heel hard ten val gekomen met fietsen. Hij was met de ambulance Naar het ziekenhuis gebracht, ze waren even bang dat er misschien behoorlijk hoofdletsel had omdat hij zich niets kon herinneren en ook zijn gezicht open lag. Gelukkig viel dat mee. Hij had wel een breuk bij zijn schouder, eergisteren bleek dat de breuk niet goed was en geopereerd niets worden. Dat is vandaag gebeurt, dus nu zit ik weer in hetzelfde ziekenhuis als waar alles precies 3 maanden geleden gebeurt is te wachten op hem. Het valt me best tegen... Zeker omdat het ook nog zo lang duurt nu de operatie zou drie kwartier duren en dat is inmiddels al bijna 3 uur geleden. Vorige week ben ik ook met spuiten begonnen. De eerste spuit vond ik doodeng, maar nu een week later gaat het goed. Al bleek gisteren uit het bloedonderzoek dat de waardes te laag waren. Morgen moet ik weer prikken en hopelijk kan ik daarna dan ook mijn man weer mee naar huis nemen. Het is allemaal een beetje veel bij elkaar nu merk ik, het ongeluk van mijn man, de nieuwe poging met zelf spuiten en het verdriet om mijn kindjes. Hopelijk komt het allemaal goed...
Heey meide Pluis.. Neeh bah bah waarom nou jij.. Pfff. Ik wil je graag ff dikke knuffel geven. Laute, heel veel sterkte, Lijkt net of ellende ons niet gespaard wordt, dat steeds weer wat is. Dikke knuffel voor iedereen Xx
Jemig Laute en Pluis, het zit jullie wel extreem tegen zeg Hele dikke knuffel voor jullie beiden en Laute, hopelijk snel goed bericht vanuit de operatiekamer!
Hey lieve meiden, Ik ben er ook even niet geweest, beetje uit zelf bescherming denk ik. Maar mis jullie wel hoor! Veel van de berichten heb dan ook gemist ben ik bang. Binnenkort ga ik terug lezen. Nu reageer ik even op de berichten die ik nog kan zien onder dit bericht. Jeetje Pluis, het zit je echt tegen . Ongelooflijk eigenlijk dat het weefsel nog steeds niet weg is. Ik heb echt met je te doen! Wat rot allemaal Laute, ook dat je zo lang in het ziekenhuis hebt moeten zitten waar het allemaal gebeurd is. Knuffel Conejita en Dais, we gaan weer gelijk op zie ik... @hier, morgen is het dan zover: de officiële uitgerekende datum van ons dochtertje. Nu voel ik me redelijk rustig, maar heb alweer tranen gelaten. Gelukkig hebben we beide vrij en gaan we een dag en nacht weg. Zo kunnen we er bij stil staan en hebben we tegelijk afleiding. Daarnaast heb ik dit weekend mijn NOD. We hadden deze maand een rustmaand na 2 mislukte IUIs en een cyste in mijn rechter eierstok. Op eigen initiatief en akkoord van het ziekenhuis heb ik op de vruchtbare dagen met natriumbicarbonaat gespoeld. En nu is het dit weekend 2 weken na mijn eisprong en ik heb nog geen bloed gehad en dat terwijl ik altijd voorbloedingen heb voordat de menstruatie echt doorzet. Het wordt nu wel heeeeel spannend! Ik moet wel zeggen dat ik nu al 1 uur krampen heb. Als dat maar geen slecht teken is... Totdat ik de krampen kreeg, dacht ik eigenlijk al dat ik toch wel eens zwanger zou kunnen zijn. Wat op zich een wonder zou zijn, anders waren we immers niet met IUI begonnen. Mijn vriend wil eigenlijk dat ik morgen al test, maar ik weet het niet. De test ligt in ieder geval al klaar. Het zou de uitgerekende datum van ons dochtertje alleen nog meer beladen maken als de test negatief is ben ik bang . Xx
@ pluis: ik zie nu las het bericht dat je voor mij hebt geplaatst. Wat verschrikkelijk, het zit echt niet mee he. Een hele dikke knuffel voor jou! @Mamabs: wat super spannend! Ik hoop het heel erg voor jou! Ondanks alles een fijn weekend samen op deze moeilijke dag. @hier: mijn man kwam gisteren om 20.45(!) eindelijk terug van de ok, vijf uur nadat hij weg was gebracht. Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik me vanaf 7 uur savonds ontzettend zorgen heb gemaakt. Zeker omdat ze vantevoren hadden aangegeven hoe lang alles zou gaan duren. Om 8 uur hield ik het niet meer en heb ik mijn hele verhaal daar in Tranen uitgegooid, ik zat zo vol spanning want ik mocht er maar steeds niet bij en op dat moment vond ik dat echt onredelijk. Ik hoop dat hij een goede nacht heeft gehad en mee naar huis mag vanochtend. Na omstandigheden was alles wel goed gegaan gelukkig. Ik blijf positief en hoop dat we vanaf deze nieuwe maand alle ellende gehad hebben!
Hey lieve meiden, @MammaBS: heel veel sterkte vandaag, wat een moeilijke datum. Hopelijk hebben jullie het toch heel fijn samen vandaag @Laute: wat fijn dat je man weer van de ok is. Logisch dat je er doorheen zat! Hopelijk mag hij weer naar huis vandaag! @hier: die krampjes van gister maakten me zo ontzettend onzeker dat ik me niet langer kon bedwingen, dus gisteravond besloten dat ik vandaag al een vroege test zou doen. En ik kan mijn ogen niet geloven...hij is licht positief!!! Ik heb wel zeker 3 dagen te vroeg getest en de krampjes zijn er nog steeds, dus ik durf nog niet te hard te juichen. Dus zondag doe ik nog een test en als hij maandag dan nog duidelijker is, bel ik het ziekenhuis. Maar ondanks dat het nog onzeker is, is dit de enige plek waar ik een beetje mijn hart kan luchten. Want familie en vrienden krijgen het pas te weten na de eerste echo. Het duurde wel lang voordat de roze achtergrond verdween, dus pas na meer dan 5 min kwam er een licht streepje. Ik heb daarvan een foto gemaakt terwijl het nog donker was in de slaapkamer, bij het nachtlampje. Na meer dan 10 min heb ik nog een foto bij daglicht gemaakt. Hier de foto's: na iets meer dan 5 min in een donkere slaapkamer bij het nachtlampje https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11178344_10153270368199049_2440229423372173387_n.jpg?oh=eaeab860b32cc3a96d669ee120ae2366&oe=55DE27D0 na 10 min in daglicht https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/11193398_10153270368244049_3060804134775527421_n.jpg?oh=2f7a95d3901520d20dd05a5fc8c6528f&oe=55DB2B2E&__gda__=1440799544_5657a2a8584d59dd41de10d80bac1549 Oh meiden, ik ben zo blij, nerveus en bang!! Nu maar hopen dat de testen mooi oplopen en ukkie blijft plakken....
Hoi meiden, Ik onthoud allemaal niet wie wat heeft geschreven en via m'n telefoon niet handig terug te zien, dus even uit m'n hoofd dan maar. Ik vind het fijn om te lezen dat er meerdere van jullie zijn die een schuldgevoel hebben. Ik heb dat ook. Eigenlijk bij alles wat ik doe. Ik mag voor mijn gevoel geen plezier hebben, dan voel ik me schuldig tegenover mijn zoontje. Het voelt ook dubbel om weer met een zwangerschap bezig te zijn. Alsof ik hem dan ga vergeten.. Ik weet dat dat nooit gebeurd,maar toch.. Ik loop nu bij een psycholoog, dus hopelijk kan die me helpen om met die schuldgevoelens om te gaan. Ik moet door en ik wil het ook, maar van mijn gevoel mag ik niet. @mamabs, lijkt me een moeilijke dag, die uitgerekende datum. Sterkte! @laute, pff echt erg dat wachten. Hoe gaat het nu met hem? @ dais, spannend!! Ik hoop dat mijn cyclus netjes op 29 dagen zit,maar dat weet ik over 2 weken pas. Maar toen ik stopte met de pil voor de vorige zwangerschap, duurde het 2 maanden voordat ik ongesteld werd. Heel mijn cyclus was in de war. Nu maar hopen dat dat nu niet het geval is.
Lieve dais wat spannend fijn en eng tegelijk ik blijf met je mee duimen. Eindelijk onze deal nagekomen ik reageer later uitgebreider. Vandaag emo dagje, precies een half jaar geleden werd luna nl geboren
Meiden ik heb negatief getest. Ik kan even niet meer zo ontzettend klaar met alles. Denk dat ik ook even afstand neem. Succes allemaal.
Ik vind het zo vreselijk voor je conejita Had zo gehoopt samen blij te kunnen zijn, dat jij ook eindelijk eens een blijvend kindje in je buik zou krijgen. Neem je tijd, knuffel veel met je man (hopelijk is hij nu wat meer thuis). Deze maand ging je toch ook naar het ziekenhuis? Hopelijk kunnen zij uiteindelijk wat voor je betekenen. Knuffel!
Wat rot conejita, het zit ook niet mee. Neem rustig de tijd en ruimte die je nodig hebt. De lieve woorden en steun die jij hier aan iedereen geeft. Kunnen we wat mij betreft nu eens terug geven. Een knuffel vanuit hier.
wat een trieste berichten meiden, gelukkig 1 lichtpuntje waar we ons aan moeten vasthouden : proficiat Dais ! Ik duim voor een plakkerd voor jou/jullie. ik probeer hier ook wat afstand te nemen tot ik überhaupt een cyclus heb, zonder cyclus is er van oefenen voor een baby niets in huis ik heb altijd al problemen gehad met cyclus (niet echt het zwanger worden op zich), maandag ga ik naar nieuwe gyn om te bespreken wat er mogelijk is qua opvolging en eventueel medicatie (en krijg ik hopelijk te horen hoeveel wachttijd ze adviseren om lichaam zelf aan de slag te krijgen) ik ga naar het universitair ziekenhuis in leuven, daar is er ook een opvolgingsprogramma voor ouders die een kindje verloren aan wiegendood dus als er een 3e kindje komt lijkt het me wel fijn een extra begeleiding te krijgen ... ondanks alles wens ik iedereen een fijne dag toe warme knuffels mama van Menno & Berre*
Bedankt mamavanmenno, hopelijk idd een plakkerd. Vanochtend was de test een heeeel klein beetje opgelopen, maar maandag (of dinsdag) is eigenlijk pas de dag dat ik had kunnen testen. Dus ik verwacht dan eigenlijk pas een knaller. Hopelijk heb jij snel weer een cyclus! En hopelijk maandag een goed gesprek bij de gyn Liefs!
Mamavanmenno herken wat je zegt hoor zonder cyclus kun je er niet mee bezig zijn. Ben een half jaar geleden bevallen met ks en heb tot op heden ook nog geen cyclus, wss komt t ook omdat ik nog restweefsel in mijn bm heb. Hoop dat mijn cyclus na ingreep ook snel op gang komt. Fijn dat er in t zh een speciaal programma voor jullie is! Daisy dat ie maar mooi op mag lopen en lekker blijft plakken. Hoe voel je je nu? Conejita dikke knuffel voor jou. Is ook gewoon een tegenvaller en dan is t normaal om ff flink te balen. Probeer vertrouwen te blijven houden! Laute hoe is t nu met je vriend/man? Confronterend zeg zelfde zh pfft Voor de rest dikke knuffel ik ga ff genieten van t weer
Ja wat een lekker weertje vandaag he? Ik ga vandaag voor het eerst helpen in de speeltuin, prima weertje om mee te starten Ik voel me een beetje schuldig om over mn prille zwangerschap te praten, terwijl zoveel van jullie ook zo'n grote wens hebben. Terwijl ik altijd tegen de zwangere dames zei dat ze er gewoon over moeten kletsen...en nu vind ik het zelf toch ook moeilijk om heel blij te doen. Ik voel me in ieder geval goed. Het is nu weer compleet anders dan bij mn twee meiden. Bij V. wist ik zeker dat ik zwanger was, ik had gevoelige borsten, rook alles sterk en voelde het gewoon. Bij D* voelde ik me juist niet zwanger, was chago, had de avond voor nod nog bloedverlies en voelde me al heel snel misselijk. Nu voelde ik me niet zwanger, maar ook niet niet-zwanger. Ik heb nu af en toe lichte krampen, maar die nemen wel weer af. Heb nu juist wat last van mijn darmen en wat meer trek. Maar verder nog niet misselijk ofzo (ben bij beide meiden extreem misselijk met overgeven geweest, dus dit zal vast nog wel komen...maar dit omarm ik dit keer met beide armen). Heb net nog een testje gedaan, maar dan van Sensitest. Ik wilde weten of die ook positief zou zijn. En deze liet binnen 5 min al een streepje zien en is veel duidelijker dan die van zwanger en kids. Dus ik durf nou wel maandag de CB test te doen Dit is de foto van na 5 min: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11188235_10153272460384049_4938824689428107747_n.jpg?oh=05cf894569c065f00823489c208633d3&oe=55E3F4A7 En deze is van nu: 15 min later: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11196336_10153272466839049_8644043096024113245_n.jpg?oh=09fc32ef1bad358b3a110f9b1c72f3c0&oe=55C80A45 Fijne zaterdag en veel liefs!