niets om je schuldig over te voelen!! al zal er bij iedereen van ons een soort steek van jaloezie door ons hart boren, toch zal iedereen op het zelfde moment ook oprecht blij voor je zijn ! gun je een plakkerd en aan alle andere dames (en mezelf) ook de testen zien er iig super uit
Daisy, je hebt altijd tegen iedereen gezegd, 'over je zwschap mag je blijven praten en klagen en je onzekerheden tonden'. Doe dat dan zelf ook. Het is lastig (vond ik ook) maar als anderen zwanger zijn (had ik met binalo en khloe) geeft dat ook weer hoop voor jezelf. Pluis, wat duurt het allemaal gruwelijk lang. Je lichaam is echt aan het vasthouden. Bah. Zo komt er nooit een begin van de toekomst. Als je begrijpt wat ik bedoel. Blijf duimen voor snel duidelijkheid. Dit is slopend. Conejita, jij kan ook wel wat lieve woorden gebruiken. Wat een lange weg is het zo. En elke maand weer de teleurstelling. Zo knap hoe je jezelf toch weer bij elkaar raapt. maar zo te lezen wordt het wel elke maand moeilijker. Volgens mij zijn er veel hier die dat begrijpen. Laute, hoe is het met je man? Hoop dat je weer thuis zit met hem en hij weer kan gaan opknappen? Mamavanmenno, lastig is dat. Wachten op ongesteldheid. Helpt het temperaturen een beetje? Zie je daar al iets van verandering in? Khloe, heb jij al meer nieuws van het zkh en wat verder te doen?? Anneke, komt je cyclus alweer op gang? Of ben je er deze maand nog niet mee bezig? Wat is het advies van de dokter? Eerst een menstruatie afwachten? Of heb je zelf rust nodig (begrijpelijk). Sterkte iig. Hier paar dramadagen achter de rug. Woensdag was ik gevallen in de gang (met schoen achter laatste stukje trap blijven hangen). En gelukkig niet op mijn buik gevallen, maar net op mijn heup. Net hard genoeg om je zorgen te maken, en zeker te zacht om een huisarts te raadplegen. Dus gelijk de angelsound gepakt en hartje gehoord. De volgende dag nog in spanning of ik bloedverlies zou krijgen. Gelukkig niet gebeurd en het hartje krijg ik ook nog elke keer braaf te horen. Maandag weer een echo, dus dan zullen we zien of kleintje goed gegroeid is. Man begon over namen. Ik heb al wel wat namen in mijn hoofd en wil een meisje ook wel graag vernoemen. Dus dat was weer een avond brullen. Combinatie vallen en namen bedenken is te heftig. Het verdriet kwam weer zo erg terug. Wat kan je daar toch door overvallen worden. Heb het ook met een aantal liedjes. Als ik die draai, dan willen de sluizen gelijk open. Pfff wat blijft het toch ingewikkeld. Je hoofd die alle kanten op wil. Dames, fijn weekend met zo te zien mooi weer vandaag.
Je hebt ook helemaal gelijk Jullie zwangerschappen gaven mij ook hoop. Was altijd een beetje bang dat het langer zou duren omdat mn meisje voldragen was, dus ik dacht al aan 9 maanden op en 9 maanden af. Maar gelukkig toch iets sneller zwanger. Dus hopelijk geef ik de andere meiden ook weer hoop. Maar jeetje, wat naar dat je gevallen bent! Gelukkig dat je het hartje gewoon duidelijk en goed hoort Meestal kunnen ze wel tegen een stootje, maar toch...we weten helaas ook hoe kwetsbaar ze kunnen zijn. Hopelijk maandag weer een goede echo! En die namen, ja dat is een lastige he? We hebben al namen klaarliggen, al was het voor een meisje wel heel lastig (en nog eigenlijk, want ik twijfel nog een beetje....gelukkig nog alle tijd om na te denken). Wij willen ook vernoemen of in ieder geval een naam kiezen die verwijst naar Delilah (voor een meisje dan), zodat ze een extra blijvend plekje krijgt in ons gezin. Knuffel voor allemaal!
Wat betreft de zwangere dames lekker blijven posten. Het geeft mij in ieder geval goede moed. Elk lichtpuntje is weer een stapje dichterbij het einde van de donkere tunnel. @dewendy, even schrikken dat je gevallen bent, maar zo te horen heb je er geen schade aan over gehouden. Ik hoop dat het daarbinnen allemaal goed groeit. Meiden die net als ik wachten op een 'normale' cyclus. Hij gaat een keer komen daar ben ik van overtuigd. Blijf hopen volgende keer is het misschien wel raak. @conejita, ik denk aan je in deze periode dat je het even niet ziet zitten. Hoop dat je je snel wat beter voelt en dat je een positief resultaat in handen krijgt. @laute, al meer nieuws over je man? Hier een rare week gehad. Mijn beste vriendinnetje is zwanger. Hartstikke leuk, maar heel dubbel. Het is immers pas ruim een maand geleden dat de meisjes zijn geboren. Daarnaast heb ik van de week voor het eerst ergens anders geslapen. Bij mijn zus in a'dam en kreeg ik vanavond te horen dat een andere vriendin gisternacht is bevallen van een jongetje. Ik heb dus heel wat afgehuild deze week. Ik ben heel blij voor ze, maar hoe dichterbij ze staan hoe moeilijker het wordt. Het lijkt soms allemaal zo oneerlijk. komende woensdag een gesprek in het zkh. En ik hoop dat dan ook mijn menstruatie weer op gang is gekomen. Weet iemand misschien hoelang je na de bevalling meer vruchtbaar bent? Misschien geeft het me wat meer rust als ik dat weet. Keep on going, girls!!
Rinsje, dat verschilt heel erg. Ik had bv 3 weken na de bevalling mijn eisprong. Had van die goedkope ovulatietesten gekocht en ben die maar elke dag gaan doen. Gaf mij een soort van nuttig gevoel. Ben uiteindelijk 3 keer ongesteld geweest met heel veel verdriet. En de maand dat het iets rustiger was in mn hoofd was ik zwanger. Heftig he al die zwangeren en babies. Hoop voor jou dat je cyclus snel op gang komt. Een beetje hoop is alweer een heel klein lampje in deze lange donkere tunnel. Elk lichtpuntje is welkom. Sterkte Vandaag is het alweer 7 mnd geleden. Jeetje. Al/pas. Het verdriet komt in golven en is af en toe zo onvoorspelbaar.
Moeilijk Rinsje, babynieuws maakt jouw gemis zoveel groter he? Ik werd precies 4 weken na mn bevalling ongesteld en ben daarna op zoek gegaan naar mijn ei. Die had ik die maand toen wel alweer, maar mijn cyclus was wel heel onregelmatig, ik had toen op dag 18 mijn ei maar werd 5 dagen later al ongesteld. De maand daarna op dag 23 een ei en 10 dagen later ongesteld. Toen op dag 22 ei, 10 dagen later ongesteld, dag 20 ei en 12 dagen later ongesteld. En nu had ik mijn ei op dag 18. Afgelopen maand niet met testen op zoek gegaan naar mijn ei en ik voelde veel meer rust... @dewendy: alweer 7 maanden geleden, niet normaal meer hoe snel de tijd gaat he? Dikke knuffel! Hier a.s. donderdag 6 maanden geleden, op de verjaardag van mijn paps, dus zal een dubbele dag worden. Sowieso wordt dit een emotionele week: mijn meisje al een half jaar van ons weg, ik die erachter kwam dat ik zwanger ben en mijn nicht is vandaag uitgerekend van haar meisje en ik gok dat ze deze week wel gaat bevallen. @conejita: hopelijk trek je het nog een beetje, ik denk aan je! Hoe is het met alle andere meiden? Liefs!
Lieve dames, Lang geleden dat ik hier heb gereageerd, sorry daarvoor, jullie zijn mij zo tot steun geweest. Maar wou even weten hoe heet met jullie gaat, want heb zeker wel aan jullie gedacht! Lees superfijne berichten, maar ook hele verdrietige... En (helaas) ook veel nieuwe dames erbij... Welkom, maar dat zoveel hun lieve kindje zijn verloren en dat er steeds maar meer bijkomen blijft zo erg en verdrietig. Hopelijk vinden jullie hier veel steun! @Anneke: vind het vreselijk voor jullie dat de zo gewenste zwangerschap, zo snel al weer voorbij is . Je hoop op een betere toekomst wordt weer even helemaal met de grond gelijk gemaakt, kan me voorstellen dat je even niet weet waar je het zoeken moet. Dikke knuffel! @Conejita: ook voor jou een hele dikke knuffel, het eindeloze wachten en hopen en dan hier steeds een nieuwe zwangere, waar je natuurlijk heel blij voor bent, maar wat een pijn zal dat soms doen... Hoop zo dat God jullie snel een nieuwe, goede, zwangerschap mag geven. Verlies niet de hoop! Las dat je vandaag uitslagen krijgt van de bloedonderzoeken? Spannend zeg. Weet je al iets? @Pluis: het zit jou ook niet mee, nu alsnog weer restweefsel. Wanneer is de ellende eindelijk voorbij zodat je vooruit kunt? Wat zal de moed je soms in de schoenen zakken. Ik hoop hier snel beter nieuws te lezen. @Daisykesie: wat een geweldig nieuws voor jullie, dat Vienna en Delilah een broertje of zusje krijgen! Het is nog pril natuurlijk, maar hopelijk voelt het goed en heb je op 17 mei een mooie eerste echo. Het wordt een enorm spannende tijd waarin je stap voor stap een beetje meer kunt genieten hoop ik. Ben heel erg blij voor jullie! @Binalo, Khloe, Dewendy: wat ben ik blij om te lezen dat het goed gaat met jullie en met de kleintjes in jullie buik. Al hebben jullie ook wel wat voor jullie kiezen gekregen zeg, met de nipt-testen, valpartij en bacterie (hopelijk slaat de antibiotica aan Khloe). Wat een spanning zeg. Hoe gaat het nu met jullie? @MamaBS: wat ontzettend balen van de 2e IUI. Weet je al wanneer de volgende zal zijn? Hopelijk is 3x scheepsrecht. Lief dat je naar me vroeg een aantal pagina's terug. @Laute: ook voor jou een enorme teleurstelling dat je 1e IUI mislukt is, hopelijk brengt de volgende poging meer geluk. En wat heftig van je man! Hopelijk gaat het inmiddels beter? @Rinsje, Mamavanmenno200, Moro, Bontempi: hopelijk hebben jullie ook veel aan de lieve meiden hier! Ik heb er enorm veel aan gehad, al ben ik nu minder actief. Stuk voor stuk toppers. Ik hoop dat ook jullie allemaal snel weer zwanger mogen zijn van broertjes of zusjes voor jullie kindjes. @hier: wat ik de vorige keer al aangaf, het was (en is soms) erg confronterend om bezig te zijn met verlies en verdriet, terwijl we nu vooral hoop en vertrouwen nodig hebben in deze tijd. Als ik hier of ergens anders ervaringen lees, zorgt dat vaak voor gedachten als 'wat als het toch nog opeens misgaat? Wat als ie opeens niet meer leeft? Wat als het geluk ons toch niet gegund is? Wat als er een knoop in de navelstreng komt? Etc' Zeker als ik hier ook bij de nieuwe dames lees waardoor iedereen haar kindje is verloren, biedt dat weer nog meer 'mogelijkheden' waardoor het mis zou kunnen gaan, en daar moest ik me gewoon echt voor afsluiten. Dus moest even egoïstisch zijn wat dat betreft, in het belang van onze kleine en mezelf. Hopelijk nemen jullie me dat niet kwalijk. Inmiddels ben ik alweer 33 weken zwanger en dat hadden we echt niet durven dromen. Het lijkt soms te mooi om waar te zijn. Voelt ook heel onwerkelijk allemaal, maar het lijkt erop dat het deze keer echt goed gaat komen. En daar gaan we ook echt vanuit, we hebben veel vertrouwen in de kleine, die heerlijk actief is en het heel goed doet. Maar soms dat stemmetje he... Wat als... Gelukkig kunnen we overwegend genieten nu, na de enorm spannende tijd die we hebben doorgemaakt (van 21-28 weken vrijwel hele dag gelegen, daarna stap voor stap begonnen met beweging wat opbouwen en inmiddels lig ik overdag vrijwel niet meer gelukkig), maar pas als hij huilend op m'n buik wordt gelegd zal de opluchting er zijn, al komen er dan natuurlijk nieuwe zorgen voor in de plaats. Hopelijk niet teveel, wil ondanks dat het misschien heel begrijpelijk is, voorkomen dat we overbezorgde ouders worden straks. Ook kon ik met 28 weken eindelijk weer eens langs het grafje van ons kleine *mannetje, en we zijn nu ook wel heel veel met hem bezig. Zeker nu de babykamer bijna af is, en we bezig zijn met geboortekaartje enzo komen er veel emoties boven... We hadden dat ook zo graag voor hem gedaan! Missen hem nog elke dag, maar zijn ook zo dankbaar dat we nu straks z'n broertje wel bij ons mogen hebben en houden. Lieve meiden, ik ben straks de eerste van 'ons clubje' die na het enorm grote verlies en verdriet, alsnog een kindje in de armen zal mogen sluiten en uitvoerend mama mag zijn (hopelijk....). Ik zal zo blij zijn als het zo ver is, maar hoop ook zo dat de een na de andere hier me snel mag volgen. Ik gun het jullie enorm!! Ik denk dat ik de komende tijd hier vrij inactief zal blijven, maar als er nieuws is horen jullie het, en op een afstandje volg ik jullie. Ik blijf aan jullie denken! Liefs, Bee
Lieve Bee, heel erg bedankt voor je lieve berichtje! Fijn om weer van je te horen (en wat een werk om op iedereen hier te reageren, petje af haha). Zo fijn dat alles goed gaat met jou en je knulletje! Ik snap heel goed dat je ook even afstand neemt, ik voel dat nu ook al een beetje. Ik zal niet weggaan uit dit topic, maar heb me ook aangemeld bij een clubje meiden die in dezelfde maand uitgerekend zijn. Even nuchter kletsen over de zwangerschap en niet geconfronteerd te worden met verdriet. Al hoort dat er ook bij en ik ben enorm blij dat ik jullie allemaal heb om hier mijn angsten (maar ook vrolijke momenten) te delen. Maar ik begrijp het enorm...ik weet nog maar een paar dagen dat ik zwanger ben en er komen al allerlei scenario's in mijn hoofd voorbij. Op dit forum is zoveel pech en verdriet te lezen. En ja, we weten inmiddels dat ons dat niet perse bespaard blijft. Maar het voelt tot nu toe heel erg goed! Was even bang dat ik te enthousiast zou zijn, maar ik kan maar beter even genieten van dat gelukkige gevoel. Het zal allemaal nog spannend genoeg worden! Ik blijf je gewoon volgen en hoop over een paar weken een wolk van een baby bij jou te zien Liefs!!
Lieve Bee, Wat fijn om wat van je te horen!! 33 weken alweer! Fijn om te horen dat het goed gaat zeg! Maar wat is het allemaal moeilijk en onzeker he. Nu ik zelf zwanger ben, ervaar ik dat ook. Dat gevoel van blijdschap is er heus wel, maar jeetje wat is het anders en spannend allemaal! Lieve. Bee, ik hoop dat het goed met je blijft gaan. Inderdaad jij bent straks de eerste met een kleintje in je armen. Ik duim voor je dat alles goed gaat en je straks een gezonde baby in je armen mag houden!!
Daisy, wauw wat een goed nieuws!!!! Ik lees het nu pas. Heb gewoon niet zoveel tijd sinds ik werk, sorry dames. Maar Dais wat super voor je!dat geeft hoop aan de andere dames. Moeilijk he dat praten over de zwangerschap? Ik heb me niet aangemeld bij een gewoon clubje, vind dat denk ik toch niet fijn, dat praten met onbezorgd zwangeren @pluis, jeetje wat duurthet lang he en maar wachten en wachten. Ik duim voor je dat het echt snel duidelijk wordt!!! Mamavanmenno, moeilijk he dat wachten. Pfff slopend gewoon. Conejita, dikke knuffel voor jou! Ik vind het knap hoe jij er mee omgaat! Ik hoop dat het ook voorjou snel goed gaat!! Khloe, hoe gaat het nu met je? Weet je al meer? Anneke hoe gaat het met jou?? Hier gaat het redelijk. Ben alweer op de helft, maar zo voelt het niet. Morgen naar het ziekenhuis, ik hoop zo dat alles goed is. We moeten ook een keer bezig met de kinderkamer enzo, maar ons er toe zetten lukt niet echt. We moeten flink aan de klus daarvoor haha
lieve allemaal. even een berichtje van mij. de bloeduitslagen allemaal goed, wat ik ook wel verwachtte. toch fijn, ik krijg dus de medicatie en progestron "straks" als ik zwanger ben. ik neem even een stapje terug, even een beetje léven en genieten van wat ik heb. gefeliciteerd Dais, natuurlijk gun ik het jou ook enorm! laute, ik hoop dat het beter gaat met je man, wat een schrik bee, wat fijn dat alles goed gaat maar wat een heftige tijd! de rest: zwaai en knuff en geluk en sterkte iedereen! liefs C
Bee; wat fijn om weer van je te horen en je bent al zo ver. Ben zo benieuwd naar jullie kleine wonder dadelijk. Lijkt me ook zo onwerkelijk maar ik blijf mee vertrouwen met jullie. En tuurlijk nemen we dat je niet kwalijk, alleen maar begrijpelijk, je hebt ook al wat dingen moeten doorstaan de afgelopen weken, was al genoeg spanning dus goed dat je je even op jezelf hebt gericht. Mamabs hoe was de dag van de uitgerekende datum? Hebben jullie het samen nog fijn kunnen hebben? En al getest? Moro hoe is het met je? Schuldgevoel nog kunnen bespreken met de psych? En al tekenen van een cyclus? Mamavanmenno; hoe was het gesprek bij de gyn gisteren? Wendy wat schrikken zeg, fijn dat je het hartje dan zelf even kan luisteren. Had je gisteren ene goede echo? Kleintje goed gegroeid? Lastig ja al die verschillende emoties blij verdrietig enz. Het is ook allemaal niet niks waar we mee te dealen hebben.. Daisy gewoon lekker posten hoor, geeft idd hoop en het is je zo gegund en nu kan je gewoon lekker voor ons duimen. Ps ik wil wel weer een deal met je maken maar dan nu omgekeerd Rinsje; idd heel moeilijk die momenten. Een goede vriendin van me staat op punt van bevallen dus ook alweer heel wat tranen gelaten. Daarnaast lijkt de 1 na de ander zwanger te worden in mijn omgeving. Was het wel fijn bij je zus? en je menstruatie al op gang gekomen? Binalo alweer op de helft wat gaat dat snel zeg!! Heb je morgne de 20 weken echo? Anneke en Conejita dikke knuffel Hier; heb mezelf weer opgeraapt na de tegenvaller van afgelopen donderdag. Volgende week heb ik een ziekenhuisweekje. Dinsdag heb ik de onderzoeken in Maastricht voor hellp en woensdag krijg ik curretage deel 3. Ik ga er nu maar gewoon even vanuit dat na deze curretage alles weg is. Ik vind het zo'n gek idee maanden afgewacht om weer te mogen beginnen, maanden afgeteld na dat hellp onderzoek en volgende week is het ineens al zo ver. Tijd is zo snel maar ook zo langzaam gegaan... Heb al een hele lading ovulatietesten gekocht omdat ik nu helemaal geen cyclus heb en wil gaan kijken of ik uberhaupt een eisprong heb. Voelt goed om alvast een begin te maken aan het weer bezig te mogen zijn met zwanger worden. Heb zes maanden in de wachtstand gestaan.. Jullie ook allemaal vrij vandaag?
Ik ben nieuw hier op het forum. 15 maart ben ik bevallen van een levenloos zoontje. Hij is geboren met 22 weken doordat ik een zwakke baarmoedermond heb. Kjeld zelf was kerngezond Zoals ik hier ergens zag staan; ik ben moeder, maar geen mama. Ik zag laatst in de winkel een vage kennis lopen die tegelijk met mij was uitgerekend. Ze had een hele dikke buik en mijn buik is leeg. Heel confronterend! Tegelijkertijd wil ik niets liever dan weer zwamger worden. Helemaal niet om Kjeld te vervangen, want vervangen kunnen we hem niet. Maar wel om il een klein kindje te hebben om voor te zorgen. Een broertje of zusje voor Kjeld. Het voelt heel dubbel. Ik zou het fijn vinden om hierover met jullie te praten op het forum.
Hey meiden, Fijn dat ik vandaag vrij ben, dan kan ik alles even bijlezen . @Anneke, hoe is het met je? Wat ontzettend rot voor je dat het is misgegaan.. Komt je cyclus alweer een beetje op gang? @Khloe, wat fijn dat je aangepast werk kan doen! Hoe gaat het verder met de antibiotica? @Rinsje, je mag absoluut verdrietig zijn. Het is ook zo confronterend als mensen in je omgeving ineens zwanger of net bevallen zijn. Ik was een maand na de bevalling weer ongesteld. Dan zal ik ruim 2 weken na de bevalling weer een eisprong hebben gehad denk ik. Al was die menstruatie wel heel licht. @Moro, Bontempi en Soof88, welkom hier! Helaas is de reden heel verdrietig . Schrijf gerust met ons mee! @Dais, leuk dat je zo genoten hebt van de fair! En wat lees ik nu! Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! @Pluis, alweer 6 maanden geleden dat Luna geboren is. De tijd gaat snel.. Zondag was ik jarig en was het precies 5 maanden dat ons dochtertje geboren is. Het voelt aan de ene kant veel korter, aan de andere kant al veel te lang geleden.. Veel succes met het onderzoek en de curretage volgende week! Dat zal dan toch wel de laatste curretage zijn. Ik duim! @Conejita, wat rot dat je weer negatief hebt getest! Dikke knuffel Wel heel fijn dat de bloeduitslagen goed zijn! @Mammavanmenno, hoop dat je cyclus snel op gang komt! @Dewendy, wat ontzettend schrikken dat je gevallen bent! Gelukkig is er niets mis gegaan. 7 maanden alweer, de tijd gaat snel! @Bee, fijn om te lezen dat je alweer 33 weken zwanger bent! Ik begrijp het volledig dat je je hebt moeten afsluiten. Soms moet je gewoon aan jezelf denken! @Binalo, ook bij jou alweer 6 maanden.. heel veel succes met de echo morgen! @Daan, hoe is het? @Laute, hoe gaat het? Xx
Lieve meiden, Ik typ even een 2e bericht, anders wordt het zo'n lang verhaal. Afgelopen vrijdag was de uitgerekende datum van ons dochtertje. In de weken ervoor heb ik het een paar keer echt even moeilijk gehad. De dag zelf verliep heel anders dan verwacht. Zaterdag zou mijn NOD zijn en omdat we vrijdag een dagje weg zouden gaan en zouden overnachten, wilden we niet zaterdagochtend in het hotel testen. Vrijdag hebben we toen thuis een test gedaan en die bleek wonder boven wonder positief te zijn!! Omdat we het niet geloofden, hebben we meteen een tweede gedaan van een ander merk en die bleek ook positief! Het is zo onwerkelijk en ook prachtig dat we zonder IUI zwanger zijn geworden! Het voelt als een wonder . De uitgerekende datum van ons dochtertje verliep dus even anders dan verwacht. We zijn weggeweest, dat was heel fijn. We hebben echt bij haar stilgestaan, maar elkaar ook even in de arm geknepen. De emoties wisselden eigenlijk de hele dag van verdriet naar blijdschap en weer terug. Zondag was ik jarig. Die dag was het me allemaal wat te veel. Ik miste ons dochtertje heel erg. Ze had pas net geboren moeten zijn! Ik had haar nu in mijn armen moeten kunnen nemen.. Daarnaast zat ik de hele tijd te malen, zo bang dat het nu ook weer fout zou kunnen gaan . Zo fijn dat ik even heb kunnen vertellen meiden! Het voelt ook heel dubbel overigens om het hier te vertellen. Iedereen heeft immers dezelfde wens... Morgen hoor ik wanneer ik de 1e echo heb. Ik hoop zo dat alles goed is . Liefs
niet veel tijd om uitgebreid te reageren, maar wil je alvast voorzichtig feliciteren !!!! laat morgen maar weten hoe echo was !! @ego, gesprek met gyn was ok, als cyclus in juli niet op gang is, kan ik medicatie (clomid) krijgen... donderdag sta ik gepland voor een echo om te zien of er nu al iets van activiteit in eierstokken is (of niet) warme groetjes aan iedereen
Welkom Soof, liever anders gezien, maar zo zullen vele het hier voelen. Het is hier een fijne plek om je gedachten te delen, maar ook om je emoties te uiten of wat je ook maar kwijt wilt. Ik merk dat ik er heel veel steun aan heb, omdat iedereen het in je omgeving het heel erg vind en begripvol is, maar niemand kan zich erin verplaatsen. Hier is dat anders en begrijpt iedereen je, maar leuk is anders. @ MammaBS, een kleine en hoopvolle felicitatie vanuit hier. Ik hoop en duim voor je dan alles goed gaat. @ Daisy, ik heb alle vertrouwen dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat. En blijf alsjeblieft alles delen, dat geeft de andere ook weer goede hoop. @ Pluis, Het was heel fijn bij mijn zus een echte opsteker, maar wel vermoeiend. Wat voor onderzoeken voor HELLP zijn dat? voor mij is dat ook wel interessant, aangezien dat ook mijn situatie was bij de tweeling. Hier, ik denk dat mijn menstruatie vandaag na zes weken weer is begonnen. Het is maar heel licht, maar dat verbaast me niks. Ik heb een voorzichtig vreugdesprongetje gemaakt. Morgen een nacontrole in het ziekenhuis, maar daar ga ik nu vol goede moed heen. We kunnen nu weer richting de toekomst werken en meteen hopen dat dit ook de laatste menstruatie is Ik ben ook weer begonnen met hardlopen, het buikje wegwerken, maar ben wel geschrokken van mijn conditie. Desondanks heb ik er weer een nieuw doel bij.
@MammaBS: jaaaa wat goed!!!! Gefeliciteerd!!!! En zo spannend he? Ik heb nog af en toe een soort menstruatiekrampen en heel licht slijmverlies en ondanks dat ik al 2x zwanger ben geweest, word ik dan toch nerveus en ga ik meteen op internet zoeken of het normaal is (gelukkig wel). Het is ook zo onwerkelijk als het eenmaal zo ver is he? Daar leef je dan maanden naartoe en ineens is het zo ver en weet je even niet wat te doen Wij gaan 17 mei een vroege pretecho doen omdat ik pas 5 juni bij de gyn terecht kon. Dat duurde me te lang @Rinsje: wat fijn dat je menstruatie weer is begonnen meid! Weer een stapje vooruit @conejita: wat fijn dat de uitslagen iig goed waren! Ik snap dat je het nu even op een laag pitje wil zetten, het vreet zo verschrikkelijk veel energie. Knuf!! @pluis: heel veel succes met je ziekenhuisweekje volgende week!! @Soof: welkom hier, maar heel verdrietig dat het nodig is @hier: op Instagram doe ik mee aan MayWeAllHeal. Elke dag in de maand mei kan je dan een foto plaatsen wat voor jou past bij het woord van de dag. Voelde voor mij wel goed om aan mee toen, omdat Delilah deze maand een half jaar oud had moeten zijn en ik nu weer zwanger ben. Voelt heel dubbel allemaal, dus fijn om ook even extra aan haar te denken deze maand. Liefs!!!
Heey meiden @mamavan niet schuldig voelen, geef andere ook hoop om niet op te geven. @laute oké gaat het met jou man en met jou? @rinsje, bij mijn omgeving ware er 3zwanger rond zelfde tijd vond ik ook heel moeilijk, die gevoel herken ik bij my duurde m'n menstruatie heel lang voor op gang kwam eerst na 8weken heel kleine bloeding en toen 2weken na bloeding zette het door.. @bee wat fijn om wat van je te horen, gelukkig zit jou mannetje nog lekker warm bij je. Je geeft ons hoop(mij zeker) om door te gaan te vechten. Niet niks wat jij allemaal heb moete doorstaan. @binalo veel suc6 morge met de echo, last je weten hoe het was? @conejita wat fijn dat uitslagen goed was. blijf duimen en hopen voor jullie. @soof helaas welkom hier schrijf lekker van je af. @pluis nee moest helaas vandaag werken was rustig kreeg wel 200%betaald @mamavanbs gefeliciteerd onwerkelijk he @hiero Sins afgelopen woensdag met de kuur antibiotica gestopt. Nu as donderdag echo meting baarmoedermond/cervix en weer bij gyn een kweekje, dan 1,5week wachte voor uitslag of antibiotica wat doet. Sorry als ik iemand vergeten ben Dikke knuffel voor iedereen. Xxx
@khloe: hopelijk een goede echo en een goede uitslag meid!!! Ik kan bijna niet wachten op de eerste echo, wil zo graag een mooi kloppend hartje zien! Ik ga het wel dit weekend al aan onze ouders vertellen, die verdienen ook een lichtpuntje en ik kan het toch niet voor me houden hihi @pluis: jaaaa, laten we weer een deal maken!! Vind ik een heel goed idee; nu jij binnen een paar maanden zwanger