lieve allemaal ik ga nu voor iedereen hier bij de kerk een kaarsje branden ! of je er nu in geloofd of niet ik hoop dat het iedereen die het nodig heeft wat steun kan geven. Bij mij helpt het altijd wel voor mijn gevoel ! dikke knuf emma
Bedankt Emma! Het zal echt helpen, alleen al het feit dat je aan iedereen denkt. Voor jou ook alle goede wensen van de wereld!
dank je wel, wat lief dat je aan ons allemaal denkt. ben je nu al dankbaar. zal aan je denken als ik weer net zo blij mag zijn als 2maanden geleden. liefs doris
Nou meiden ik hoop dat het voor iedereen mag helpen maar voor ons heeft het al geholpen voor mijn gevoel ! WIJ ZIJN ZWANGER ! kaars staat nog steeds te branden voor iedereen hier liefs Emmy
Gefeliciteerd emma en heel lief om een kaarsje te branden voor iedereen die het nodig heeft dat dit kindje wat nu in je buik groeit veel geluk mag brengen liefs kaley
GEFELICITEERD! Geniet van een mooie tijd... Nog bedankt voor het kaarsje, fijn om te merken dat mensen aan elkaar denken. Liefs Sabine
Wat ontzettend lief van je! Bedankt... Krijg daar altijd zo'n warm gevoel van! En wie goed doet.....Gefeliciteerd joh!
Emma SUPER! {|= Wat leuk voor jou zeg. Jij heel erg bedankt voor het mooie gebaar....had wel goed gewerkt voor jou en bij ons ook!
ja tassie ik zag het ja ha ha bij jou ook zwanger ! nou dat het voor iedereen maar mag helpen ! en tassie jij ook van harte ....
Gefeliciteerd! Wat fijn voor je Ik vind het lief dat je aan ons denkt, wie weet helpt het, het is in ieder geval fijn dat er mensen zijn die ook aan anderen denken, bedankt