]Hallo iedereen, Ik zou afgelopen dinsdag (5 februari) ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet ben nu dus al 3 dagen over tijd en de testen geven negatief aan help mij ben ik nou wel of niet zwanger zo ja het is heel erg gewenst en gepland. Groet ons
Tja denk dat wij daar geen sluitend antwoord op kunnen geven, als je niet ongi,. wordt zou ik met een dag of 2 nog een test doen....tis even niet anders als afwachten helaas... Succes !
ik teste 8 dagen na mijn nod pas positief...maar daar moet je je niet aan vergelijken...veel succes...hoop dat je zwanger bent...! liefs
Tsja, kan van alles zijn. Misschien toch zwanger maar te weinig hormoon. Of gewoon een langere cyclus.
Hallo cien, Hoe ziet je cyclus er normaal uit dan. Heb je een regelamtige cyclus. Als dat zo is wacht nog 2 of drie dagen en test nog een keer..
Het kan best zijn dat je later positief test, maar je ongi kan ook uitblijven door andere dingen. ik was vorig jaar eens 9 dagen over tijd en toen mijn tentamens afgelopen waren begon het gelijk. volgens de ha gewoon stress. maar ik zou ook over een paar dagen nog een testen!
hoi ook ik ben vandaag 3 dagen overtijd en heb een negatieve test.. er zit helaas nix anders op dan wachten...suc6!
hey ik ben ook 3 dagen overtijd...spannend hoor! het enige wat je kan doen is afwachten...! zenuwslopend he? het kan idd zijn dat je cycles langer is dan normaal... de natuur doet zijn werk hoop voor je dat je zwanger bent! duim duim duim..hihi..
Hoi hoi, Het enigste wat je kan doen is nog even wachten. En over een paar dagen weer testen. Ik zelf teste pas positief na 11 dagen. Sterkte met wachten. Groetjes jet
Ik heb gisteravond ligt bloed verloren maar vanochtend iets meer als gister maar ik voel me niet echt ongesteld als anders HELP wat is er met me!?
hoi hoi, Lastig! ik ben ook 3 dagen overtijd en heb alleen vorige week een veegje roze bloed verloren. Verder nog helemaal niks! Alleen ontzettend moe en duizelig. Doordat ik buikgriep heb weet ik ook niet of dat wat ik voel met de buikgriep te maken heeft of dat het wat anders is! Succes!
Hoi sam86, Dat heb ik bij de eerste keer gehad toen had ik ook buikgriep en syptomen maar was niks. Ik ben net wezen plassen licht en een beetje bruin in mij string inlegkruisje?
Hoi ben ik weer ik ben vrijdag ligt ongesteld geworden en zaterdag helemaal ongesteld hoelang nadat jullie gestopt zijn met de pil is het gelukt bij jullie? Groetjes Cien
hallo cien, ik denk dat iedereen hier op deze topic nog niet zwanger zijn...dus weten ze het ook nog niet..! succes..! ik ben nog steeds niet ongi... heb vanmorgen een test gedaan en negatief, me borsten zijn gezwollen en ben met vlagen misselijk! zo vreemd! maar goed misschien heb ik wel te vroeg getest toch? succes meiden!
Ja klopt heb je gelijk in. Je syptomen klinken wel zwanger ik hoop het echt voor je. Wanneer zijn jullie gestopt dan? Ik duim voor je Groetjes Cien