Hey hey Ik vroeg me af welk merk nou het beste is. Ik heb zelf die van babyboomshop gekocht. Maar nou zag ik op de test die ik gisteren had gedaan een lichte 2e streep. Maar toen ik na 5 min keek was die er nog nie. Toevallig keek ik net alle testen nog ff na, en nu zie ik hem wel. Het zelfde geld voor de test die ik net heb gedaan. Ik heb er nu geen 2e streep op. Hoelang wachten jullie totdat je kijkt op die testen? Ik heb het idee dat dit een beetje goedkope prut is.... Groetjes gaby
hoi gaby met die testen van babyboom is niks mis die werken prima kijk maar in mn album maar ik snap wat je bedoeld je moet deze test echt pas NA 10 minuten aflezen, beter is nog 15 minuten omdat deze test na 5 tot 10 minuten nog een keer navloeien met die kleurstof. Maar als hij niks aangeeft heb je ook je ei nog niet want op moment dat je je lh piek hebt dan zie je meteen je testlijn opkomen en daarna de controlelijn. Dus test nog even door zou ik zeggen Suc-6
Ik zie bij jou wel heel veel lichte streepjes, halverwege dan de donkere. Houdt dit in dat je altijd en lichte streep hebt en die niet mee kunt tellen?
ja want je hebt altijd wat lh in je lichaam alleen als je ei op springen staat dan geeft ie 2 donkere strepen aan zoals je bij mij ziet omdat dan de hoeveelheid lh hormoon erg stijgt dus daarom kan je goed bepalen wanneer je ong je ei hebt
Ik heb net geprobeerd een foto van de maken, maar de camera kan het niet scherpstellen. Ik had alleen gisteren een donkere streep, vergeleken bij de rest, vandaag is tie ook lichter. Ik heb ze vorige maand ook gedaan en toen deed ie het veel beter. Toen ging het duidelijk van niets naar 2 dikke strepen, deze maand kan ik er geen touw aan vast knopen. Maar ik ga nog wel ff 2 a 3 dagen door testen.
ja maar je zit ook pas op dag 12 he, dus het kan allemaal nog ik had op gegeven moment ook de moed op gegeven omdat ik maar geen positest kreeg maar pas op dag 18 had ik eindlijk mijn positieve test dus het is gewoon afwachten en geduld hebben je moet wel elke dag ongeveer op het zelfde tijdstip testen he.... maar ik zou gewoon even doortesten, want als je bij mn andere ovu's kijkt van sensitest zie je ook dat de ene dag donkerder was en de andere weer lichter. maar pas als de teststreep even donker of donkerder is als de controlelijn dan heb je pas een positieve test en dan moet je aan de bak hihihi suc-6
Hoi, ik zeg niet dat de testen het beste zijn maar ik heb deze maand de digitale van CB gehad en vond het erg fijn! Geen gedoe met streepjes maar gewoon een lachend gezichtje in het scherm. Wel schoftig duur! 35 euro ofzo. Luna
Ja die zag ik gister ook bij de etos, ik dacht ff kijken wat dat kost. 7 testen voor meer dan 30 euro. Ik ben al blut tegen de tijd dat het kindje zou moeten komen haha. Ik test nog vrolijk verder met die van babyboom. Zijn een stuk goedkoper.
hey meis ik heb de ovulatietesten van clearbleu die werken ook gewoon goed hoor kan je gewoon bij de kruidvat halen groetjes
Ik had eerst die van clearblue, 32 euro per set is dat. Werkten wel heel goed, vooral als je twijfelt aan lijntjes. Eén keer had ik veel gedronken maar kreeg toch nog mijn smilie erop. Omdat ik de lijntjes nu wel herkende ben ik op sensitest overgestapt, dat scheelde wel een hoop geld. Die zijn ook erg goed vind ik zelf. Het duurt ongeveer vijf minuten totdat de testlijn zijn werkelijke dikte heeft (eerst leek de positieve test namelijk erg negatief.. maar de lijn werd steeds dikker en donkerder). Ze staan in mijn album trouwens. Maar ik denk niet dat er 1 merk het beste is. Sommige mensen krijgen namelijk bij een bepaald merk nooit een positieve test, en bij een ander merk wel weer. Het is dus even proberen wat bij jou past...