overgeven tips aub

Discussion in 'Flesvoeding' started by music4life, Jan 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

mijn kleinte heeft gister 1x veel overgegeven ze krijgt 150 cc dus 150 water 5 scheppen moet ik minder geven ? hoeveel zouden jullie doen 130?
    doen wij het fout?/ als we haar 150 willen geven moeten we dan eigenlijk 5 scheppen en eruit halen tot de streep 150 want als je 150 maakt kom je op 165

2. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    als het goed is maakt het niet zoveel uit hoe groot je je fles maakt want ze stoppen wanneer ze vol zit. dus je doet het prima, denk dat het even niet lekker zat. kan gebeuren.

3. music4life

ja maar het is vanmiddag weer gebeurd ,ze heeft altijd wel een sterke zuigbehoefte

4. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    ruikt het zuur?

bedje schuin, minimaal een kwartie omhoog houden

ik doe nutriton in zijn voeding zodat het verdikt in zijn maagje misschien is dat wat

5. music4life

hoe zet ik het bedje schuin,,,ik geef nu 130 cc kan ik 140 proberen ze heeft nu weer honger na 3 uur snap ik want ze heeft minder op,,, maar dan komt ze waarschijnlijk vanacht ook en dan zit ze aan de 6 flessen ,,is dit erg?

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    voor een keer is het niet erg als je over de liter heen gaat. geef je al langer 150+5? mijn zoontje had ook altijd een erge zuigbehoefte. ik goot dus wel af naar 150, anders kwam het er hier uit, want hij dronk alles op wat er in de fles zat. je kunt proberen om haar tussendoor te laten boeren.

groetjes, Miranda

7. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    oh dat geeft niet hoor

wij hebben het bedje bij hoofdeinde op houten planken staan

Share This Page