Weer 's nachts wakker

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Chenoa, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chenoa

Chenoa Actief lid

20 okt 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van bijna 6 maanden slaapt sinds dat hij 3 maanden oud is al 's nachts door, van 18.30 tot 06.00 werd hij niet wakker.
    Maar nu sinds een week is hij elke keer om 04.00 wakker, ik geef hem dan een fles en doe hem weer in bed maar dan wordt hij een uurtje á anderhalf uur later alweer wakker.
    Ik heb ergens gelezen dat het kan zijn dat ze dan aan meer voeding toe zijn.. kan dat kloppen?

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Chenoa,

Hoeveel voedingen krijgt je kindje per dag en hoeveel per voeding?

groet,
    Anne

3. Chenoa

Chenoa Actief lid

20 okt 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor de late reactie maar hij krijgt 4 flessen per dag van 210 + 7 schepjes.
    Daarnaast krijgt hij 's morgens een fruithapje en 's middags rond 16.30 een groentehapje.
    Sinds deze week krijgt hij door de laatste fles ook wat Rijstebloem vanille.
    Hij wordt nog steeds elke ochtend rond 03.30/04.00 wakker
    Gaat na zijn fles wel weer slapen, maar is dan weer snel wakker.
    Ik heb ook al geprobeerd om hem 's avonds wat langer op te houden, zijn laatste fles dus uit te stellen maar dat werkt ook niet.
    :(:(

4. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Chenoa,

Omdat hij ondanks de rijstebloem en 's nachts een flesje niet langer slaapt, denk ik niet dat het aan zijn voeding ligt. Slaapt hij overdag veel? Vaak halen kindjes overdag hun slaap in, in plaats van dat zij 's ochtends uitslapen.

Groet,
    Anne

5. Chenoa

Chenoa Actief lid

20 okt 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hij slaapt juist heel weinig overdag... Ben al blij als hij een uurtje slaapt, dus ik snap er niks van.
    De voeding is dus goed zo?
    Zal ik al beginnen met nutrilon 2?

6. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Chenoa,

Met 6 maanden kun je inderdaad beginnen met Nutrilon 2.
    Durf verder niet te zeggen waarom je kindje nu in één keer wakker wordt. Baby's hebben zo hun eigen schema en als ouder moet je daar gewoon maar in meegaan. Ik hoop voor je dat hij binnenkort weer doorslaapt.

groet,
    Anne

7. Chenoa

Chenoa Actief lid

20 okt 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dan gaan we daar deze week mee beginnen.
    Kan ik door de nutrilon 2 ook rijstebloem doen?
    Helaas wordt hij nog steeds 's nachts wakker, ik hoop inderdaad dat het tijdelijk is.

8. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Chenoa,

Je kunt rijstebloem ook gewoon door de Nutrilon 2 doen, is geen probleem.

groet,
    Anne

Deel Deze Pagina