Nou heb net van mijn zus gehoord, zij is ook weer zwanger De vorige zwangerschap waren we ook samen zwanger, grappig hé! Is wel bijzonder alleen wonen we zover uitelkaar. De vorige zwangerschap was ik bijna depri en wij zij heel erg in haarzelf gekeerd waardoor we niet zoveel aan elkaar hadden, achteraf vonden we dat alle 2 erg jammer, hoop dat we het dit keer beter doen! Wou dit gewoon even kwijt Groetjes Kalush
Proficiat ! En wat leuk zeg! jammer dat jullie zover uit mekaar wonen dan en verder probeer er nu maar samen meer van te genieten Groetjes dreams
aller eerst super leuk gefeliciteerd,, het zal dit keer heus wel beter gaan meid jullie weten nu wat jullie van een zwangerschap kunnen verwachten
Hoi, ik scheel nog geen 3 weken in zwangerschapsduur met mn zus. Echt heel leuk! Toen ik belde om het te vertellen, vertelde zij het ook. En mn schoonzusje is ook zwanger, maar die is wel een stuk verder, maar t is wel bijzonder idd! Geniet ervan
Mijn schoonzusje is nu ook zwanger, alleen zij is 12 weken en ik ben al een stuk verder, maar toch is het wel heel erg leuk ! Zwangerschapskleding die ik niet meer pastte heb ik al uitgezocht en staat al klaar voor haar !