Ik zit me nu net af te vragen: hoe verlies je die slijmprop? Hoorde dat hij wel zo groot kán zijn als een tennisbal, maar dan neem ik aan dat je die niet als hele bal verliest toch? Kom net van het toilet en had echt papiertjes vol met witte slijmdraden. Is dat onderdeel van de slijmprop? Want het was echt heel erg veel, had het nog nooit eerder gezien. Of is het straks een infectie? (Leek me raar omdat ik dit nog niet eerder heb gezien)
ik heb geen idee. ben bij allebei mijn eerdere zwangerschappen geen slijmprop verloren... je kan m ook pas verliezen tijdens je bevalling!
Bij mij was het een grote klodder slijm ( sorry hoor ) Deze was ook gewoon doorzichtig en er zat geen bloed bij, wat je weleens hoort. Ook was hij niet zo groot als een tennisbal hoor, eerder een golfballetje
MIjn verloskundige vertelde mij dat ik mij helemaal niet met een slijmprop moest bezig houden ze zegt de mensen zelf vinden dat zo intressant die slijmprop maar hun niet omdat het bij iedereen anders is niet iedereen verliest een slijmprop en geeft ook geen gerantie voor iedereen dat je meteen bevalt ze zei tegen mij als je wel wat slijm draden of prop verliest hoef ik de verloskundige daar ook niet voor te bellen ze doen er niks mee! maar ik heb er dan ook nog geen gehad ook geen slijmdraden of zo!
De slijm prop is slijm, vaak vermengd met wat (oud) bloed Ik heb het nog nooit in het echt gezien, maar ik geef zwangerschapsgym, en wat ik daar tot nu toe gehoord heb is niet dat het echt een prop is... maar meer slijm, dus dat van jou klinkt wel echt.
ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen nooit gemerkt dat ik het verloor. Zal het bij deze dus denk ik ook wel niet merken. jikke
Mijn slijmprop verloor ik in delen. Steeds heel dik slijm met wat spoortjes bloed. Tis wel veel dikker en taaier dan het slijm wat je normaal verliest.
Bedankt voor de snelle antwoorden! Ik maak me ook totaal geen zorgen, weet dat het rustig nog een tijd kan duren en soms groeit er gewoon weer een nieuwe terug. Maar ik vroeg het me idd af of het een balletje zou zijn of dat dit ook gewoon kon. Zal morgen de verloskundige eens bellen op haar telefonische spreekuur, mijn man wil toch wel ernstig graag weten hoe of wat.
ik verloor gewoon veel slijm... maar niet in de vorm van een bolletje oid. Gewoon echt slijm vermengd met wat bloed
Ik verloor ook geen bolletje het was heel dik geel slijm zonder bloed, 's-avonds braken mijn vliezen en 's-morgens om 7 uur was mijn meisje er.
ik had ook witte slijmdraden (he jak) maar al met 26 weken (kreeg vroegtijdige weeen en had dus ook al iets ontsluiting) uiteindelijk (gelukkig) met 34 weken bevallen. Ben nooit bloed van te voren verloren.