Slijmprop verliezen: echt een bolletje of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door YvonneM, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YvonneM

YvonneM Lid

27 mei 2007
    55
    0
    0
    Ik zit me nu net af te vragen: hoe verlies je die slijmprop? Hoorde dat hij wel zo groot kán zijn als een tennisbal, maar dan neem ik aan dat je die niet als hele bal verliest toch?
    Kom net van het toilet en had echt papiertjes vol met witte slijmdraden. Is dat onderdeel van de slijmprop? Want het was echt heel erg veel, had het nog nooit eerder gezien. Of is het straks een infectie? (Leek me raar omdat ik dit nog niet eerder heb gezien)

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb geen idee. ben bij allebei mijn eerdere zwangerschappen geen slijmprop verloren... je kan m ook pas verliezen tijdens je bevalling!

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Bij mij was het een grote klodder slijm ( sorry hoor :oops: )
    Deze was ook gewoon doorzichtig en er zat geen bloed bij, wat je weleens hoort.
    Ook was hij niet zo groot als een tennisbal hoor, eerder een golfballetje :)

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik verloor hem sochtend's voordat ik ingeleid werd, hij was nog groter dan een tennisbal :)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    De een wel, de ander niet..

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je kunt gewoon wat slijm verliezen, maar t hóeft niet!

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik echt een klodder witte slijm, daarna wat slijmsliertjes met bloed.. 3 dagen later was Eliza er.. ;)

8. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    MIjn verloskundige vertelde mij dat ik mij helemaal niet met een slijmprop moest bezig houden ze zegt de mensen zelf vinden dat zo intressant die slijmprop maar hun niet omdat het bij iedereen anders is niet iedereen verliest een slijmprop en geeft ook geen gerantie voor iedereen dat je meteen bevalt ze zei tegen mij als je wel wat slijm draden of prop verliest hoef ik de verloskundige daar ook niet voor te bellen ze doen er niks mee! :) maar ik heb er dan ook nog geen gehad ook geen slijmdraden of zo!

9. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    De slijm prop is slijm, vaak vermengd met wat (oud) bloed Ik heb het nog nooit in het echt gezien, maar ik geef zwangerschapsgym, en wat ik daar tot nu toe gehoord heb is niet dat het echt een prop is... maar meer slijm, dus dat van jou klinkt wel echt.

10. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen nooit gemerkt dat ik het verloor. Zal het bij deze dus denk ik ook wel niet merken.
    jikke

11. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mijn slijmprop verloor ik in delen. Steeds heel dik slijm met wat spoortjes bloed. Tis wel veel dikker en taaier dan het slijm wat je normaal verliest.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij was t groenig/gelig/doorzichtig maar ook zonder bloed dus.

13. YvonneM

YvonneM Lid

27 mei 2007
    55
    0
    0
    Bedankt voor de snelle antwoorden! Ik maak me ook totaal geen zorgen, weet dat het rustig nog een tijd kan duren en soms groeit er gewoon weer een nieuwe terug. Maar ik vroeg het me idd af of het een balletje zou zijn of dat dit ook gewoon kon. Zal morgen de verloskundige eens bellen op haar telefonische spreekuur, mijn man wil toch wel ernstig graag weten hoe of wat. ;)

14. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik verloor gewoon veel slijm... maar niet in de vorm van een bolletje oid.
    Gewoon echt slijm vermengd met wat bloed

15. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik verloor ook geen bolletje het was heel dik geel slijm zonder bloed, 's-avonds braken mijn vliezen en 's-morgens om 7 uur was mijn meisje er.

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ik had ook witte slijmdraden (he jak)
    maar al met 26 weken (kreeg vroegtijdige weeen en had dus ook al iets ontsluiting) uiteindelijk (gelukkig) met 34 weken bevallen.
    Ben nooit bloed van te voren verloren.

Deel Deze Pagina