Komkommertijd! Wie heeft er nog leuke tips qua series/docu's etc?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SYRV, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Bah, er is echt niks op tv!
    Ik kijk vaak dingen online terug als ik iets gemist heb, maar er valt nu weinig te vinden. Waar ik normaal gesproken naar kijk/keek: series zoals desperate housewives, orange is the new black, devious maids. Maar ook docu's van bijvoorbeeld Louis theroux of hersenloze realityseries zoals teen mom, kwelling up with the kardashians etc. ;)

Wie heeft er nog goede tips, ik heb eindelijk vakantie en nu is er niks te zien:(

2. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    In ben helemaal into Downtown Abbey een serie op Ned 2. Komt elke dag om 17:10. Ik heb eigenlijk nooit een serie gevolgd, alleen ER. Deze ga ik dus elke dag echt voor zitten. Je moet wel even in de verhaallijn komen (ingewikkelde familiebanden ed) maar het is in alle opzichten goed, vind ik ;)

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Oke, ik noem maar even wat:

Downton Abbey is heerlijk inderdaad, totdat...... (Ik zeg niets ;))

Ik vind Mad men ook altijd smullen, en Sherlock.

In een wat spannendere categorie: Breaking Bad, The walking Dead, Game of thrones, Fargo.

Een paar Docu-aanraders vind ik:

How the universe works
    Babies
    Civilization, the west and the rest - Niall Fergusan
    The god delusion - Richard Dawkins

Heeeeeel erg leuk en het waard om op te zoeken: de theatershows van Derren Brown (zoals Enigma, something wicked this way comes, svengali). Wat deze man doet grenst aan hekserij :D. Zijn ook tv-shows van; Derren Brown, mind reader.

Dara O'Briain of Jack Whitehall, allebei ook ontzettend leuk.

Lekkere 'troep'-tv:
    I'm having their baby
    À baby Story
    Four Weddings

Deel Deze Pagina