Oh wat vervelend zeg pfff! Hier is dat als hij eenmaal slaapt vrijwel nooit zo, hij slaapt eigenlijk altijd door. Had wel een periode dat hij steeds weer wakker werd snachts maar dat is weer voorbij. Nadat het twee avonden best goed ging is het nu weer zoals daarvoor, heb hem net in bed gelegd en hij ligt nu heel hard te huilen :-/
Tussen de 10 en 30 keer! Pfff. . Hier was het in haar slechtste periode 10 x. Toen hebben we gezegd, dit houden weer niet vol, ze komt maar bij ons liggen. Kort daarna besloten we een matras op haar kamer te leggen maar die is nu nog maar zelden nodig! Meis, is hij al stil? Ergens vind je het zielig maar aan de andere kant frustreert het je enorm. Heb je al eens een paracetamol geprobeerd? Om pijn uit te sluiten? (Kiesjes/oortjes). Ook lastig natuurlijk omdat het ook wel eens goed gaat.
In die periode dat hij hier snachts wakker werd nam ik hem ook maar bij ons omdat ik het anders echt niet volhield. Gelukkig is het vanzelf weer goed gekomen maar die periode heeft wel bijna twee maanden geduurd (tussen de 12-14 maanden ongeveer). Ja hij is nu stil, liet hem even huilen maar helaas werd het alleen maar erger. Na een kwartiertje ben ik naar hem toe gegaan en heb ik hem neergelegd en ben ik bij hem gebleven tot hij sliep. Duurde iets van 10-15 minuten.. Maar hij was wel stil, dus ik denk dan niet dat het pijn is. Het is denk ik of toch nog een soort van Verlatingsangst, of het is.. Dat hij gewoon niet wil slapen?!