Weer slechte uitslag uitstrijkje :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Lad, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Moest even aan je denken.
    Hoe is t gegaan?
    En hoe gaat t met je?

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hoi!
    Het is eigenlijk wel goed gegaan. Nauwelijks pijn. Wel erg veel klachten van de narcose overgehouden. Voor de rest erg moe en raar gevoel in mijn buik. Ik heb het gevoel dat ik nog niet helemaal besef wat er gebeurd is. Volgende week krijg ik de uitslag dus het is nog even spannend.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    uitslag was goed! geen afwijkende cellen gevonden... pviewww..

voor ts... wens je sterkte met het herstel... is toch een nare ingreep....

4. Alita

Alita Niet meer actief

goedzo mora!

@Lad sterkte meid met wachten nu...ik duim dat alles goed is!

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ben blij voor je mora!! Das toch weer een opluchting :)

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Mora: Fijn dat t goed is.

Lad: 'beterschap' en duim dat de uitslag goed is!

Ik moet woensdag naar de gyn.
    Ook al heb ik maar pap3a , ik vind t best spannend.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lad: sterkte met het afwachten voor de uitslag.

Mora, fijn dat alles goed is

Eefje, jij ook succes met wachten

Wat is het toch belangrijk dat we die uitstrijkjes laten doen. Ik heb ook heel even in de rats gezeten toen ik bloed zag op het condoom. Ik mocht 3 weken wachten...wat duurt dat lang. Het was pap1. Bloed was van een ader of eisprong waarschijnlijk.

Maar toch...ik houd het nu echt goed in de gaten

8. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Succes eef! 3a is ook niet fijn om te hebben! Ben benieuwd wat ze gaan doen.

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik moest aan je denken. en vroeg me af of er al iets bekend was.

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, hoe is het met je en heb je al wat gehoord?

11. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ja ben ook heel benieuwd.
    Hoop echt dat alles nu goed is.

Ik ben bij de gyn geweest. Op de verwijsbrief stond pap3a en pap3b
    Beetje onduidelijk dus.Vandaar weer een nieuwe gemaakt.Volgende week vrijdag terug komen voor bioptie.En uitslag uitstrijkje.

Is zeker heel belangrijk die uitstrijkjes. Ben ik me nu wel van bewust.

12. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    He meiden.

Eefje oei dat valt ook tegen he! Krijg je een letz behandeling? Sterkte! En hopelijk valt het uiteindelijk mee!

Mijn uitslag was toch weer cin2. Niet zo best maar iets beter als de vorige keer. Op het weefsel zaten verschillende plekken. Nu moet ik een half jaar wachten totdat het weefsel genezen is. Eerder kunnen ze nu niks doen. De snij randen waren schoon, maar goed dat waren ze de vorige keer ook. Nu dus weer een half jaar doorkomen en dan weer een uitstrijkje. Ik moet zeggen dit is niet goed voor mijn zenuwen! Ik ga wel nog voor een second opinion want ze doen een beetje vaag in het zh.

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    He bah Lad , half jaar wachten :( en dan zo vaag doen? Heb je al een second opinion aangevraagd? Sterkte!

Ik heb geen LETZ-behandeling gehad. Er is gewoon weefsel weg gehapt. 4 a 5 stukjes. Eigenlijk is dat mij heel erg meegevallen. Heb weinig tot niks gevoeld. Woensdag moet ik terug komen voor de uitslag en kijken wat er verder gaat gebeuren. Of niet.. Dat hoop ik natuurlijk.

14. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte lieverd

15. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hopelijk valt het allemaal voor je mee! Laat even hoe het was!

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Uitslag: Cin2 , en hpv
    Hij twijfelde heel erg om conisatie te doen of over 6 mnd weer te kijken (uitstrijkje evt biopsie)
    Uiteindelijk heb ik zelf gekozen om over 6 mnd weer te kijken.
    Ook omdat het risico verhogend kán zijn bij een eventuele zwangerschap. Misschien willen wij nog een 4e kindje.Hij zei ook dat t een kwestie van jaren is mocht t zich ten nadele ontwikkelen. Dus over 6 mnd zou t niet ineens zwaar mis zijn.

Lad: Ben wel benieuwd met welke klachten jij liep?
    Ik heb vaak een zeurend buikpijn (lijkt op menstruatiepijn)afgewisseld met prik-achtige steken. Herken je dat?

17. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte... Vreselijk....:(

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Wat een rot berichten om te lezen allemaal. Sterkte allemaal.
    Ik heb me laatst op dit forum aangemeld omdat ik met zoveel vragen rondliep over dit onderwerp. Heb toen ook een topic geopend.
    Omdat ik allergisch voor de pil ben kwam ik bij de gyn terecht. Daar kreeg ik de standaard testen en uitstrijkje was pap2. Half jaar later, nieuwe arts en weer pap2. Colposcopie gehad bij weer een andere ETA en die was tegen verwachting in ook niet goed, cin2 en hpv. Werd gebeld door weer een andere arts. Ik moest op korte termijn een afspraak maken voor de lysexcisie. De dag van te voren had ik toch nog even gebeld omdat ik vragen had. Gelukkig was er voor de ingreep nog tijd. Dit was de arts die ik aan de telefoon had gehad. Uiteindelijk besloten om het ook te laten zitten. Over 5 maanden weer controle. Vind het heel moeilijk dat als ze gaan snijden dit complicaties bij een eventuele zwangerschap op kan leveren. Dan nog maar even laten zitten in d hoop op herstel en een snelle zwangerschap. Dan kan het als het na de zwangerschap er nog zit wggehaald worden. Als het erger wordt is het een ander verhaal. Controle is al over 4,5 maand. Voelt wel dubbel om toch iets naars in je lichaam te laten zitten.

Ik ga van de week de gyn nog even bellen want ik wil eigenlijk wel weten wat dat hpv virus met een ongeboren/ geboren kindje doet. Wellicht weet iemand hier iets van?

Overigens heb ik er geen enkele klacht van. Het is bij toeval ontdekt.

Dames nogmaals sterkte!

19. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hallo ik zat dit allemaal te lezen en wens de andere dames veel sterkte en wat is dat schrikken!

maar wat ik mij nou afvraag is krijg je een uitstrijke op een bepaalde leeftijd? of is het als je bepaalde klachten heb? als ik zo lees hebben veel vrouwen het?

vind allemaal zo beangstig als ik dit zo lees!

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Sterkte meid! liefs Adorable

Deel Deze Pagina