RSI zonder pijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoi dames, ik heb nu al een paar weken tijd last van mijn armen.
    Die voelen soms zo eng slapjes aan.
    Het is niet dat ik daadwerkelijk krachtsverlies heb, want kan alles doen ermee. Het gaat dus echt om het gevoel.

Ik zit best vaak lange periodes achter de computer op een dag (lees: Laptop op schoot op de bank, of met mijn mobieltje in mijn hand) Dus volgens mij een zwaaaaaaaaaar verkeerde houding.
    Maar kan je dan ook RSI hebben zonder pijnklachten? Heb voorafgaand aan deze periode wel eens pijn gehad (tussen schouderbladen, armen, hals etc.) Maar dat slappe gevoel vind ik wel heel naar.
    Ben ervoor naar mijn HA geweest, maar die zegt dat het niks ernstigs is en wuift het weg met hyperventilatie.

Ben namelijk bekend met een paniekstoornis en dit soort symptomen maken me flink van slag, denk gelijk het ergste nl. (hersenbloeding, herseninfarct etc.etc.). Terwijl het misschien iets heel simpels kan zijn.

Weet iemand of dat kan, RSI zonder echte pijn?

P.s. heb trouwens wel dat ik echt nooit lang op een stoel kan zitten, want dan kom ik niet meer overeind. Dan doet mijn stuitje zoooo zeer.
    Lekker is dat op je 24 jarige leeftijd ;).

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik denk eerder aan chronische hyperventilatie.

3. Partyrocker

Mijn HA dus ook, maar voor mijn gevoel adem ik normaal helemaal niet zo snel, dus denk dat ik wat dat betreft nog een beetje in denial ben :p.

4. Partyrocker

Deel Deze Pagina