Schimmelinfect, blaasontsteking, gevoelige tepels, ...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door speeters, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi iedereen!

We zitten nu in de eerste ronde maar ik ben in november gestopt om te ontpillen. Ik heb nu 2 weken last van een schimmelinfectie die amper geneest. Daar bovenop heb ik nu een blaasontsteking gekregen waarvoor ik antibiotica gekregen heb. Deze antibiotica mag niet genomen worden in geval van zwangerschap, maar toen ik de antibiotica kreeg had ik nog geen twijfels rond zwangerschap en mijn huisarts is nu twee weken op vakantie.

Ik heb amper afscheiding terwijl ik normaal altijd erg veel afscheiding heb, een inlegkruisje is zelf niet meer nodig. Eergisteren en gisteren had ik slijm met ietswat bruin en rood in, maar vandaag is dat helemaal over. Mijn tepels zijn bijzonder gevoelig als ik er aan kom, maar voor de rest heb ik niet veel last van iets bijzonder.

Alleen mijn buik... Ik heb een stekende en brandende pijn in mijn onderbuik, soms ook steken in mijn vagina. Het lijkt niet van de schimmelinfectie of blaasontsteking te komen (vermits ik dat al eerder had), maar ik weet het allemaal niet. De schimmelinfectie lijkt ook maar niet over te gaan, terwijl ik daar al medicatie voor gekregen heb.

Zijn er dames die deze symptomen herkennen als zijnde van een zwangerschap ipv een schimmelinfectie?

Ik weet ook niet goed wat ik met die antibiotica moet doen...

Ik weet absoluut niet wanneer ik ongi moet worden, maar ik denk binnen dit en een week. Ik heb eergisteren een testje gedaan, maar vermits alles roos was zegt die niet veel,er is een schaduw van een tweede lijntje maar ik weet niet waar dat zou moeten staan en waarschijnlijk is het gewoon ophoping van kleurstof
    Bedankt alvast! :(

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee helaas ik herken het niet. Klinkt voor mij gewoon als een schimmelinfectie. Misschien nog eens terug voor een andere kuur, aangezien deze niet aan slaat? (is er geen vervanger?)

Ik zie helaas ook nergens een 2de streepje op het staafje.

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja, ik ben al eens terug gegaan, net voor hij op vakantie vertrok. Maar omdat mijn urine positief op een blaasontsteking was en ik al een kuurtje gehad heb voor de schimmelinfectie, moet ik gewoon afwachten tot het vanzelf geneest.

Bedankt voor je antwoordje! ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hopen dan dat het snel overgaat, wat leuk is anders.

5. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ik heb ook een periode last van schimmel infectie gehad.

een kuurtje hielp bij mij ook niet.
    ik kreeg toen 1 pil die ik vaginaal moest inbrengen en toen was het met 1 dag weg.

misschien kan je daar naar vragen.
    liefs esther

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb ook last van een schimmelinfectie gehad:|
    ik kreeg toen een vaginale pil
    en die heeft me onwijs geholpen

(ik dacht dat ik een van de weinige was die dat heeft gehad. wist echt niet dat er meer mensne waren)

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Bijna iedere vrouw wordt erin haar leven wel minstens één keer mee geconfronteerd! Zeker tijdens de zwangerschap zijn vrouwen daar gevoeliger aan (las ik ergens). Spijtig genoeg heb ik voorlopig alleen de schimmelinfectie gekregen, en niet de positieve test! ;)

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Heeft er toevallig iemand een foto van een positieve matcare strip? Dan kan ik eens vergelijken waar het tweede lijntje zou moeten zitten. Ik ben er tamelijk zeker van dat deze negatief is, maar dan weet ik tenminste waar het lijntje zou moeten zitten ;)

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    dat is heel vervelend zeg
    hopen dat je binnenkort wel een positieve test hebt;)

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Het is in ieder geval duidelijk, ik heb een foto van een positieve matcaretest gevonden en de mijne is zéker niet positief. Jammer, maar we zien wel! ;)

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    succes

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dank je wel! Jij proficiat en veel succes met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina