Ik heb de laatste tijd steeds dat als ik post krijg , de datum erop een week eerder is, dus de post is steeds vertraagd, hebben jullie hier ook last van? Is erg vervelend , denk dat ik post.nl mail schrijf
Ik kreeg laatst iets waarvan de datum die erop stond twee dagen later was. Vond ik ook erg knap, haha
Ohh dat is echt heell vervelend he, normaal kreeg ik post heel snel, de volgende dag al, maar de laatste weken , viel het mij op omdat ik post verwachtte , en dan dagdatum bijv, 17 , komt het pas de 25ste
Hier ook en ook zo leuk. Veel post komt gewoon niet aan. Heel leuk was dat met de Telefoon aansluiting het is dat ze belden anders hadden we dus gewoon toelaat geweest. Pistnl
Het hoeft niet altijd aan de post te liggen. Grote bedrijven sturen hun brieven gefasseerd naar de postbedrijven, dit om verdere vertraging of fouten te voorkomen. Ze worden dus vaak in twee of drie etappes verzonden naar de postbedrijven, hierdoor zit er vaak enkele dagen verschil in brief en bezorgdatum. Ook ben ik het met de anderen eens dat post.nl ook veel fouten maakt hoor.
klagen werkt inderdaad niet, Ja nu ja voor even een paar weken dan houdt het weer op en is het het oude riedeltje. Ben er nu twee jaar mee bezig ben er nu klaar mee
Ow echt kan het daar aan liggen want bij Upc kreeg ik week later Interpolis week later met unive week later zelfs 10dagen lager dan dagdatum en ik heb op site van IND formulieren aangevraagd vorige week en nog steeds niks binnen
Ja, heb het ook. Meestal maakt het niks uit, soms heb je een aantal dagen minder om een bedrag te voldoen. ach...